Pillerit ja menkattomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Onko jollain jääny menkat pois pillereitä syödessä? mulla on näiden pillereiden kanssa ollu niin niukat että yhtenä päivänä on tarvinu pikkuhousunsuojaa ja se on siinä. Nyt ne jäi kokonaan tulematta. Tai kerran oli vessakäynnin yhteydessä pisara verta paperissa. Tuleeko teille kamala pakokauhu jos menkkoja ei kuulukaan? Mä oon ihan paniikissa vaikka oon lukenu että näiden pillereiden kanssa tosi monella on jääny menkat pois...

Qlairaa minäkin käytän ja välillä on minullakin melko olemattomat menkat. Joskus selviän itsekin pikkuhoususuojilla, joskus täytyy ehkä ekana päivänä käyttää normaalia sidettä. Välillä jää kokonaan pois, mutta sitten seuraavalla kierroksella taas tulee vuoto.

Ihan normaalia kuulemma lääkärin mukaan, mutta jos asia vaivaa sinua kovasti, niin tee ihmeessä testi.

Itse olen syönyt Qlairaa n. 2 vuotta ja olen jo tottunut noihin minivuotoihin.

[QUOTE="eekoo";24582391]Qlairaa minäkin käytän ja välillä on minullakin melko olemattomat menkat. Joskus selviän itsekin pikkuhoususuojilla, joskus täytyy ehkä ekana päivänä käyttää normaalia sidettä. Välillä jää kokonaan pois, mutta sitten seuraavalla kierroksella taas tulee vuoto.

Ihan normaalia kuulemma lääkärin mukaan, mutta jos asia vaivaa sinua kovasti, niin tee ihmeessä testi.

Itse olen syönyt Qlairaa n. 2 vuotta ja olen jo tottunut noihin minivuotoihin.[/QUOTE]

Kuulostaa tutulta nuo minimenkat. Mulla ei oo koskaan jääny kokonaan tulematta. nyt vaan syynäilen kaikkia "oireita" täällä, pitää varmaan varuiks tehdä se testi että saa mielenrauhan. Mäki kuvittelin olevani niin onnellinen jos menkat jäis pois mutta perkule ku vaivaa ny koko ajan :D

Oot ollu ilmeisesti tyytyväinen näihin pillereihin? mulla on vasta puolisen vuotta takana päin.

Olen ollut täysin tyytyväinen Qlairaan. Olen jo yli 40-vuotias ja tähän mennessä on tullut syötyä aikas monta merkkiä ja Qlaira taitaa olla ensimmäinen, mistä ei ole mennyt nuppi sekaisin. Eli vihdoinkin on ylimääräinen ketutus loppunut! Ainakin minulle nämä on sopineet kuin nenä päähän ja toivonkin, että enää ei tarvitse vaihdella ja kokeilla muuta merkkiä. Tätä ennen söin Femilaria ja se teki minut lähes raivonpartaalle välillä. Onneksi gyne oli fiksu ja tajusi että mistä loppujen lopuksi oli kyse.

Alussa minäkin vähän hermoilin sitä, jos vuoto oli mitätöntä tai jopa jäi pois, mutta jos olisin tullut raskaaksi, niin se olisi tässä parin vuoden aikana kai tullut varsin hyvin selväksi ;-D Yhtään testiä en ole itse tehnyt, vaikka on jäänyt vuoto väliin. En tiedä onko se jotain kylmähermoisuutta, vai luottamusta siihen, että oma ikä alkaa vähitellen suojaamaan jonkin verran myös mahdolliselta raskaudelta.

Minulla on ainakin tosi mukava gyne, joka neuvoo ihan mielellään, varsinkin kun tämä merkki on muutenkin aika uusi.

Yhteistyössä