Olen ollut täysin tyytyväinen Qlairaan. Olen jo yli 40-vuotias ja tähän mennessä on tullut syötyä aikas monta merkkiä ja Qlaira taitaa olla ensimmäinen, mistä ei ole mennyt nuppi sekaisin. Eli vihdoinkin on ylimääräinen ketutus loppunut! Ainakin minulle nämä on sopineet kuin nenä päähän ja toivonkin, että enää ei tarvitse vaihdella ja kokeilla muuta merkkiä. Tätä ennen söin Femilaria ja se teki minut lähes raivonpartaalle välillä. Onneksi gyne oli fiksu ja tajusi että mistä loppujen lopuksi oli kyse.
Alussa minäkin vähän hermoilin sitä, jos vuoto oli mitätöntä tai jopa jäi pois, mutta jos olisin tullut raskaaksi, niin se olisi tässä parin vuoden aikana kai tullut varsin hyvin selväksi ;-D Yhtään testiä en ole itse tehnyt, vaikka on jäänyt vuoto väliin. En tiedä onko se jotain kylmähermoisuutta, vai luottamusta siihen, että oma ikä alkaa vähitellen suojaamaan jonkin verran myös mahdolliselta raskaudelta.
Minulla on ainakin tosi mukava gyne, joka neuvoo ihan mielellään, varsinkin kun tämä merkki on muutenkin aika uusi.