Pilaako Karpela..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..naisten maineen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös siellä etelän maassa taas yksi lääkäri suikannut 75 viiden naisen laariin omaa spermaansa. Nyt on lapsukaisia monenlaisia ympärillä ja sukua sikiä niin että kuhina käy. On tämä Saarelan uros aika laillakin siistimpi, mutta hiukan kyllä huolimaton , koska on noinkin itävää sorttia.Onko hän tämänlipukielipapin sukua?
Pari seuraavaa vuotta näyttävät hiukan kruppaantuneelle ja kärsineelle Tanjalle mikä on ennuste elämässä. Onnea minä toivotan. Himoa ei voi hillitä ja varmasti tuo ohjaajamies on aikamoinen vempula lupauksissaan, olen kuullut. Kyllä yksi nainen laakista hurmataan. Ja eläköön seuraavana vuonna sitten katsotaan kuka osuu silmään ja tähtäimeen.
Pirilä pikapuoliin kertoo oman versionsa..

Että me olllaan kateellista kansaa!
Kateus oikein puhkeaa kukoistukseensa, kun nuori, kaunis ja älykäs nainen pärjää ammatillisesti. Kehittyy vielä tieto/taidoissaan, pentele!! Tarttis sen sentään olla edes yksityiselämässään onneton, ihan vain tasoituksen vuoksi.

Katsokaapa peiliin. Näyttääkä naama samalta kuin 15 vuotta sitten? Kuka 35-vitonen kahden lapsen äiti pysyy 2-kymmpisen näköisenä vaativaa työtä tehden? Ja sellaisessa panettelun mylllytyksessä, kuin Tanja on ollut? Älyn lahjatkin hänellä ovat kohdallaan, on rohkeutta puolustaa pitää kiinni asiastaan, mutta ottaa myös vastaan tietoa.

Mitä miehiin tulee, montakohan kumppania hänen ikäisellään vapaalla naisella onkaan yleensä ollut? Älkää hurskastelko yhtään, niitä on lähes poikkeuksetta enemmän, kuin hänellä. Kukaan ei vain ole kiinnostunut tavisten miessuhteista. Ja syntejä itse kullakin on lueteltavaksi asti, kateus mukaan lukien.

Toivotan sydämestäni onnea ja menestystä niin työssä kuin yksityiselämässäkin ja että tämä mies on sellainen, jonka itsetunto kestää myös vaimon menestymisen.

Nuori, kaunis, älykäs?. Haloo, kenestä nyt puhutaan?. Se että ministerit toimivat näin, tekee asian vielä pahemmaksi. Viedään toisten vaimoja, hylätään omia adoptiolapsiakin, jätetään vaimoja, kaapataan toisten rakastettuja, tehdään lapsia yhden yön suhteissa. Mitä me voimme odottaa tavalliselta resukansalta? Moraaliako?

Ministerit ovat käsittääkseni ihmisiä siinä missä muutkin. Mikäli yksityiselämä ei haittaa työn hoitamista (Halmeen tapaus) niin mitä te siitä välitätte mitä kukin vapaallaan tekee? Mistä lähtien täydellisyyttä on alettu vaatimaan keneltäkään?

""Viedään toisten vaimoja, hylätään omia adoptiolapsiakin, jätetään vaimoja, kaapataan toisten rakastettuja, tehdään lapsia yhden yön suhteissa.""

Ministeriesimerkit näistä? Saarela ei käsittääkseni ole ministeri, viitaten viimeiseen esimerkkiisi.

Eihän tuo Karpela ministerinä istuisi ellei joku SUOMALAINEN sitä olisi eduskuntaan valinnut! Itse en pidä naista ainakaan kauniina, ihan tavallisen näköinen missukka, pienine tihrusilmineen ja haravahampaineen, mutta se että nykyisellä miehellä on tulossa lapsi joka ei ole suunniteltu, sehän olisi voinut tapahtua useammalle suomalaiselle miehelle joka ei käytä ehkäisyä. Hemmolla vaan kävi huono tuuri. Inhottaa tuollaiset naisetkin jotka hankkiutuvat raskaaksi ja sitten ovat marttyyrejä ja ""jätettyjä"". Varmaan suunniteltu juttu.

Annetaan Karpelan pitää kiinni miehestään, jos se häntä miellyttää. Itse en katsoisi tuollaisen kaljupään suuntaankaan mutta ei Karpelan onni ole minulta pois. Ja minusta Karpela vaikuttaa vahvalta ihmiseltä, siitä huolimatta etten pidä häntä kovinkaan fiksuna tai ihmeellisenä.

Edellenkin olen sitä mieltä ,että miesten kannattaisi vähän miettiä, mihin pilinsä tökkää ILMAN KORTSUA!
Mutta voi surkeus, sehän ei niin kovasti voi kiinnostaa, koska vain nainen voi tulla raskaaksi!
Miehet ovat täydellisesti hormoniensa ja viettiensä vietävissä.
Jos eivät olisi, olisi maailmassa paaaaaljon vähemmän ei-toivottuja lapsia.
Miehen järki on asettunut jalkojen väliin jo aikojen alusta.
Jos ei pusseja saa tyhjennettyä tuon tuosta edes johonkin reikään, siitä kiukuttelusta ja raivosta saa ympäristö kärsiä.
Voi miehiä, otan osaa!

Otin jo kantaa tähän samaan aiheeseen Ellien julkut palstalla. Kertaus on opintojen äiti.

Selvitin yh-vuoteni täysin ""moraalisesti"" ilman yhtäkään miesjuttua.

Väittämä, että terve nainen tarvitsee miestä, ei pidä paikkaansa.

Karpela elää tyylillään. Hän on sosiologi koulutukseltaan ja tuollasia neuvoja sain ammattiauttajien taholta elatusmaksu ym. neuvotteluissa. Enpä enää mitään ihmettele.

En ymmärrä miksi eduskunnan naiset eivät hoida yksinhuoltajien asioita kuntoon.

Muutama ministerin tai kansanedustajan yksityiselämä ei voi vaikuttaa siihen, että asia jätetään hoitamatta.

Tavallinen yh-Elli on nykysuomessa erittäin lujilla ainakin rahallisesti. Ei näillä tuloilla juhlita hienoissa vaatteissa Helsingin yössä.

Olin tänääkin töissä ja lapseni lupasi käydä kaupassa. Kehuinkin jo toisella palstalla, että Alepa-keikka on hoidossa.

Tulin kotiin ja kauppareissu oli jäänyt tekemättä. Neiti oli häipynyt bilettämään kavereiden kanssa. Syy kaupassa käymättömyyteen oli kurja räntäsade.

Onneksi nuorempi innostui leipomaan ruispatonkia.
Nyt on taas hyvä mieli.

Samasta ruisjauhosta tein aamulla Ellien palstan ohjeen mukaan kasvonaamion.

Eilen kävin katsomassa Jane Fondaa. Siinä meille Yh-Elleille hyvä esimerkki kansalaisaktiviteetistä. Jane arveili, että Suomessa ei ole omia asioitaan naisia. Joku oikaisi, että väite ei pidä paikkaansa.

Minä olen sitä mieltä, että suomalaiset naiset ovat tuuliajolla. Naisia juoksutetaan tyhjän perässä ja rempallaan olevat asiat jätetään hoitamatta.

Yh-Ellit. Seuraaviin vaaleihin on vielä aikaa. Näillä kansanedustajilla on tultava vielä toimeen.

Kyllä heissäkin tomeria naisia löytyy.

Perheet, jotka elävät ilman elatusmaksua lienee muitakin kuin meidän perhe. Emme elä pyhällä hengellä. Haluamme kouluttaa lapsemme Suomen parhaassa koulussa. Siihen meillä on oikeus.

Yhtälö ei toteudu voimassa olevin konstein.
Ehkä Tanja Karpela huomaa olevansa samassa kusessa muutaman vuoden päästä. Hänkin on 43-vuotiaana ruma, vanha ja eihaluttava. Kyllä suomalaiset miehet osaavat mollaamisen taidon.

""Edellenkin olen sitä mieltä ,että miesten kannattaisi vähän miettiä, mihin pilinsä tökkää ILMAN KORTSUA!""

Tämähän nyt menee jankuttamiseksi mutta tuosta olin samaa mieltä.

Naiset ovat myös hormoniensa vietävissä, tai jonkun sen mikä tekee niin epätoivoiseksi että kun halutaan vauva niin isäehdokkaaksi käy juuri tällainen kuvaamasi kaltainen mies joka on viettiensä vietävissä. Mutta eipä enempää tästä aiheesta, kierretään vain samaa rataa.

Näin me tosiaan ollaan molemmat , joten lopetetaan tää jankutus.
Maailmaan ei syntyisi ainoatakaan lasta, jos me ihmiset toimisimme JÄRKEVÄSTI AJATELLEN.
Onneksi syntyy pentuja, se on uskomattoman hienoa, että me naiset ja miehet niitä edelleekin tehdään. Kun jaksetaan vielä rakastaakkin niitä, nii aavot!

Sillä naisella ei ole minkäänlaista järkeä eikä se myöskään mikään hemaisevakaan enää ole. Ollut aina tuuliviiri ja onnenonkija vailla päätä tai häntää. Koskaan ei saa selvää mitä ko ihminen haluaa ja arvostaa..vaikuttaa epätasapainoiselta kaikella tapaa. Itsekin hän on sanonut olevansa todella vaikea tapaus..myöntää onneksi oman tyhmyytensä.

Naurellen saa lukea ja katsoa tv haastatteluita ym..ei viisautta voi takoa päähän joka ottaa vaan tyhjyyttä vastaan..

Yhteistyössä