L
Luru
Vieras
Eikös siellä etelän maassa taas yksi lääkäri suikannut 75 viiden naisen laariin omaa spermaansa. Nyt on lapsukaisia monenlaisia ympärillä ja sukua sikiä niin että kuhina käy. On tämä Saarelan uros aika laillakin siistimpi, mutta hiukan kyllä huolimaton , koska on noinkin itävää sorttia.Onko hän tämänlipukielipapin sukua?
Pari seuraavaa vuotta näyttävät hiukan kruppaantuneelle ja kärsineelle Tanjalle mikä on ennuste elämässä. Onnea minä toivotan. Himoa ei voi hillitä ja varmasti tuo ohjaajamies on aikamoinen vempula lupauksissaan, olen kuullut. Kyllä yksi nainen laakista hurmataan. Ja eläköön seuraavana vuonna sitten katsotaan kuka osuu silmään ja tähtäimeen.
Pirilä pikapuoliin kertoo oman versionsa..
Pari seuraavaa vuotta näyttävät hiukan kruppaantuneelle ja kärsineelle Tanjalle mikä on ennuste elämässä. Onnea minä toivotan. Himoa ei voi hillitä ja varmasti tuo ohjaajamies on aikamoinen vempula lupauksissaan, olen kuullut. Kyllä yksi nainen laakista hurmataan. Ja eläköön seuraavana vuonna sitten katsotaan kuka osuu silmään ja tähtäimeen.
Pirilä pikapuoliin kertoo oman versionsa..