Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Ite olen tehny saman useitakin kertoja. Mut nyt en enää oo pariin vuoteen, annan kasvaa koska se kasvatusvaihe on aika rasittava, eiks! :) Joilleki sopii paremmin ku muille. Itelleni ei sopinu.
On ihan hiton rasittavaa, muutenkin kasvaa hiukset hitaasti :D no mut nyt tiiän olla leikkaamatta niitä enää uudestaan :) riippuu tosiaan kasvojen piirteitä miten sopii, mun ystävälle sopii loistavasti :)
 
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900243:
Vaikka oltiinko asioista aikasemmin erimieltä niin ymmärsinkö nyt oikein että olet mun kanssa samaa mieltä siitä että mies1 on häppäri?
Mitä välii onko ne sama tyyppi? ota ne erilaisina!

vainoharhaisuuden maailma on pelottava paikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Löysin oman hiustyylini miehen kautta kun ei antanut silitellä sen siiliä niin meni kerran sanomaan että leikkaa itelles :D nyt on muutaman kuukauden ollu sivuilta siilinä :) Ja tykkään! Ei tuu miettineeks että haluaako pitkän vai lyhyen tukan kun on molemmat :p


Täällähän viittii ruveta jo juttelee kun ei oo kauheat kinat päällä..
 
  • Tykkää
Reactions: Nereids
Löysin oman hiustyylini miehen kautta kun ei antanut silitellä sen siiliä niin meni kerran sanomaan että leikkaa itelles :D nyt on muutaman kuukauden ollu sivuilta siilinä :) Ja tykkään! Ei tuu miettineeks että haluaako pitkän vai lyhyen tukan kun on molemmat :p


Täällähän viittii ruveta jo juttelee kun ei oo kauheat kinat päällä..
Joillekkin sopii sivusiili, mun 12v tyttökin haluis mut en oo kyl vielä antanu lupaa :D
 
omg… en noita viestejä pysty edes lukemaan:D Kaikenlaista jotkut harmaat sitten jaksaakin kehitellä ja uskotella itselleen ja muille että toiset hukkaa aikaansa eri nimimerkeillä esiintymiseen. Mä olin lukemassa uusintatenttiin ja en näe mitään syytä miksi juttelisin eri nikeillä. Tää ketju ei ollut sinänsä yllätys, että aina mahtuu mukaan negatiivisuutta. :/

Mä oon miettinyt viime aikoina paljon positiivista elämänasennetta ja sitä hyötyä minkä siitä saisi. Täällä mua ennen otti päähän Bootyn positiivisuus ja se että hän oli niin neutraali, eikä hiiltynyt mistään :O Ja tosielämässä aina miettii liikaa pahinta ja uhraa aikaa sille. . Niin paljon kuluttanut aikaa ihmissuhteissa sille että miettii mitä ei saanut ja mitä olisi voinut käydä, jne. Nyt mä alan opetella myönteisyyttä, luen vaikka kymmenen kirjaa kunhan opin sen omaksi tavaksi ajatella ja elää elämää:D
 
häppärityyppi
omg… en noita viestejä pysty edes lukemaan:D Kaikenlaista jotkut harmaat sitten jaksaakin kehitellä ja uskotella itselleen ja muille että toiset hukkaa aikaansa eri nimimerkeillä esiintymiseen. Mä olin lukemassa uusintatenttiin ja en näe mitään syytä miksi juttelisin eri nikeillä. Tää ketju ei ollut sinänsä yllätys, että aina mahtuu mukaan negatiivisuutta. :/

Mä oon miettinyt viime aikoina paljon positiivista elämänasennetta ja sitä hyötyä minkä siitä saisi. Täällä mua ennen otti päähän Bootyn positiivisuus ja se että hän oli niin neutraali, eikä hiiltynyt mistään :O Ja tosielämässä aina miettii liikaa pahinta ja uhraa aikaa sille. . Niin paljon kuluttanut aikaa ihmissuhteissa sille että miettii mitä ei saanut ja mitä olisi voinut käydä, jne. Nyt mä alan opetella myönteisyyttä, luen vaikka kymmenen kirjaa kunhan opin sen omaksi tavaksi ajatella ja elää elämää:D
Plaa plaa plaa plaa plaa. Sulla mitään tenttejä ole.
 
Ulla Taalasmaa -tyyli
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29901121:
Miks sua kiinnostaa? Peyote on hellari, Echo vissiin perus kristitty.
No, miksi ei kiinnostaisi? Miksi sinua kiinnosti vastata? :) Olen utelias, johan jo sanoin. :) Olen kuitenkin oma itseni enkä arvostele muita. Ehkä uteliaisuus on pahasta, mutta... sitten minä olen paha. :) Kiitos sinulle tiedoista!
 
häppärityypit
Oletko sinä ihan seonnut? Ensin valitit sivukaupalla miten vastenmielistä oli Happygirliä lytätä, ja nyt teet sitä ihan itse?

Kummallista porukkaa tällä palstalla pyöriikin.
No en varsinaisesti tiennyt millainen häppäri on, ennenkuin jäin sivukaupalla seuraamaan. Mitä enemmän sen viestejä luki sitä enemmän alko se ärsyttämään ja sitten alko ärsyttämään kun tajusi miten se kusettaa kaikkia kokoajan noilla jutuillaan ja kaikki uskoo hymyssä suin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901129:
Plaa plaa plaa plaa plaa. Sulla mitään tenttejä ole.
Miksi sä juttelet täällä ihmisten kanssa jos oletat heidän valehtelevan? Mä luin että sä olet sairauslomalla ja jotain psyykkisiä syitä taustalla. Luulen että sun ei ole hyvä rasittaa itseäsi kuvitellen noin hurjia juttuja ja paisutella ja paisutella, ties mitä kohta kuvittelet jo. Tee palvelus kaikille ja joko hyväksyt tuon luulosi ja lopetat kiusaamisen tai jätä ketju.
 

Yhteistyössä