Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
yyyy
Mä en oo häppäri :) Enpä oikein usko että mies1:kään on, mutta varmahan toki en voi olla. Häppärityyppi tässä kovasti koittaa epäilee joka toista, mutta ikävä kyllä taitaa kertoa lähinnä omista harhoistaan... Häppärit sekaisin.
 
[QUOTE="hmh";29900421]Niinpä, echo. Eikö ole ihmeellistä tää maailma?

Joillain ei elämässä ole muutakaan sisältöä kuin käydä "dialogia" itsensä kanssa, ja sekoittaa siinä muiden päitä samalla.[/QUOTE]

Mua on kerran luultu yhdeksi entiseksi vakkariksi. Ja kun kerran harmaana kysyin täällä neuvoa yhden sukulaiseni "keissiin" niin joku tuli kommentoimaan että "tää sama teksti on ollut täällä ennenkin." Kummassakin arvaus meni pieleen.
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900436:
Kulta rakas, ei tuo ole ainoa syy mistä tuon pystyy päätellä. Älä usko kulta kaikkea mitä täällä sanotaan, äläkä ole niin sinisilmäinen. Toihan on ihan selvä juttu että kirjoittelee VÄHINTÄÄN 4 eri nikillä. :D
Mitä väliä?
 
häppärityypit
Mä en oo häppäri :) Enpä oikein usko että mies1:kään on, mutta varmahan toki en voi olla. Häppärityyppi tässä kovasti koittaa epäilee joka toista, mutta ikävä kyllä taitaa kertoa lähinnä omista harhoistaan... Häppärit sekaisin.
Höpö höpö nyt. Mulla ei ole harhoja, enkä ole ainoa joka asian on tajunnut. Tuolla toisessakin ketjussa tätä asiaa puitiin.
 
häppärityypit
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29900442:
Mitä väliä?
No sitä väliä, että kaikki voisi tajuta että häppärillä ei ole kaikki ihan kunnossa, se ei ole ihan terve, eikä joka ketjussa tartteis väitellä sen kanssa miljoonaa sivua kun sen jutut voisi ohittaa ihan suosiolla. Daa.
 
yyyy
Ei tommosia voi tolleen vaan päätellä.
Jos on tarpeeksi sekaisin, niin päättelee mitä vaan.
Patteri naksahtelee -> siellä on kgb:n kamera ja ne valvoo ja tulee yöllä tappamaan.

(Itse olisin taipuvainen uskomaan, että täällä useampi on lukenut nimimerkin Freiya -> Freya (jälkimmäinen on tuttu sana ja esim. alusvaatemerkki), mutta häppärityypin kaltainen henkilö ja persoonallisuus vetääkin johtopäätöksen, että kaikki kirjoittajat ovat yksi ja sama... No, jokainen miettii itsekseen mikä juuri heidän mielestään on todennäköisintä :))
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900451:
No sitä väliä, että kaikki voisi tajuta että häppärillä ei ole kaikki ihan kunnossa, se ei ole ihan terve, eikä joka ketjussa tartteis väitellä sen kanssa miljoonaa sivua kun sen jutut voisi ohittaa ihan suosiolla. Daa.
No eiköhän se väittelyn turhuus ole valjennut useimmille jo muutenkin. Ja meille, jotka tykkäämme väitellä, sehän ei haittaa millään tavalla.
 
häppärityypit
Eli jos mä puolustaisin HG:ä harmaana, niin olisin vähintään HG, LG, mies1, Sartre2, yyyy, ööööö, jne. tai ne kaikki yhdessä.

Ok.
Öö, ei. Jos et huomannut niin itsekin paukahdin tähän ketjuun häppäriä puolustaen ja yritin jelppiä sitä. vittu kun säkin oot tollanen kaiken uskova sinisilmänen hönö. Onks tää joku uskovaisten juttu, ettei kyetä näkemään totuutta?
 
häppärityypit
Jos on tarpeeksi sekaisin, niin päättelee mitä vaan.
Patteri naksahtelee -> siellä on kgb:n kamera ja ne valvoo ja tulee yöllä tappamaan.

(Itse olisin taipuvainen uskomaan, että täällä useampi on lukenut nimimerkin Freiya -> Freya (jälkimmäinen on tuttu sana ja esim. alusvaatemerkki), mutta häppärityypin kaltainen henkilö ja persoonallisuus vetääkin johtopäätöksen, että kaikki kirjoittajat ovat yksi ja sama... No, jokainen miettii itsekseen mikä juuri heidän mielestään on todennäköisintä :))
Sori häppäri mut en mä nyt ihan noin sekasin oo. Sä sen sijaan oot kun jaksat tolleen kirjotella itelles ja itestäs edelleen. Oot kyllä vitun pimee muija.
 
häppärityypit
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29900461:
No eiköhän se väittelyn turhuus ole valjennut useimmille jo muutenkin. Ja meille, jotka tykkäämme väitellä, sehän ei haittaa millään tavalla.
Niin teitä ei haittaa että pilaatte kaikki ketjut mutta muita ehkä haittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900469:
Öö, ei. Jos et huomannut niin itsekin paukahdin tähän ketjuun häppäriä puolustaen ja yritin jelppiä sitä. vittu kun säkin oot tollanen kaiken uskova sinisilmänen hönö. Onks tää joku uskovaisten juttu, ettei kyetä näkemään totuutta?
Mitä uskovaisuus tähän liittyy?

Ihmiset voi kirjoittaa hyvin samanlaista tekstiä, mutta ei niitä kaikkia voi niputtaa jonkun mies1-nimimerkin alle.
Onhan joitakin mustia jotka kirjoittaa samallalailla. Ok, joillakin on omintakeinen tyyli, mutta iso osa on semmoisia joiden teksteistä ei ilman nikkiä tietäisi että kenen näppikseltä ne on tullut.

Haa, siinäpä hyvä uuden ketjun aihe. :D
 
häppärityypit
Mitä uskovaisuus tähän liittyy?

Ihmiset voi kirjoittaa hyvin samanlaista tekstiä, mutta ei niitä kaikkia voi niputtaa jonkun mies1-nimimerkin alle.
Onhan joitakin mustia jotka kirjoittaa samallalailla. Ok, joillakin on omintakeinen tyyli, mutta iso osa on semmoisia joiden teksteistä ei ilman nikkiä tietäisi että kenen näppikseltä ne on tullut.

Haa, siinäpä hyvä uuden ketjun aihe. :D
No oisko esim siten että uskovaiset tuppaa uskomaan mitä uskomattomimpiin asioihin? Eli vähän sellaista hyväuskoisuutta sinisilmäisyyttä.

Enkä puhu edes tekstin samankaltaisuudesta, kyllä nyt vittu tyhmänkin pitäis tajuta että häppäri tuolla kirjoittelee. Ettekö te tajua että se on ihan vitun sekasin?
 
Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900503:
Voi vittu se Freya juttu oli vaan yks esimerkki. Ootteko kaikki tosiaan noin vitun sokeita?
No kai me sitten ollaan :D Mun mielestä sun kirjoitustyyli on taas ihan samanlainen kun monen muun tohon jankkaamiseen osallistuneen harmaan. Eli ehkä sä ootki ite ne kaikki ja keskustelet ittes kanssa väittäen, että Häppäri keskustelee ittensä kanssa?



Mutta kuten Säpäle kysyi, mitä väliä?
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900482:
Niin teitä ei haittaa että pilaatte kaikki ketjut mutta muita ehkä haittaa.
Minä olen kuulemma keskusteluillani pilannut täällä jo useampia ketjuja. Se ei ole mitenkään riippuvainen siitä, onko toisena osapuolena henkilö, joka kirjoittaa useammalla nimimerkillä.

Joidenkin mielestä keskustelu menee pilalle näiden salaliittoteorioiden myötä, mutta sinusta ilmeisesti ei.
 
häppärityypit
No kai me sitten ollaan :D Mun mielestä sun kirjoitustyyli on taas ihan samanlainen kun monen muun tohon jankkaamiseen osallistuneen harmaan. Eli ehkä sä ootki ite ne kaikki ja keskustelet ittes kanssa väittäen, että Häppäri keskustelee ittensä kanssa?



Mutta kuten Säpäle kysyi, mitä väliä?
Edelleenkään en puhu edes kirjoitustyylistä, Freya juttu oli yks esimerkki. Ja säpäleellekin jo vastasin. Mua vaan vituttaa kun ootte tollasia sinisilmäsiä idiootteja jotka ei näe totuutta vaan jaksaa joka vitun kerta ärsyyntyä häppärin ja sen miljoonien multipersoonien jutuista. Tekee yksinkertaisesti mieli vaan ravistella teitä ja sanoa että valoja päälleeeeeee!!!!!
 
häppärityypit
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29900525:
Minä olen kuulemma keskusteluillani pilannut täällä jo useampia ketjuja. Se ei ole mitenkään riippuvainen siitä, onko toisena osapuolena henkilö, joka kirjoittaa useammalla nimimerkillä.

Joidenkin mielestä keskustelu menee pilalle näiden salaliittoteorioiden myötä, mutta sinusta ilmeisesti ei.
Joo no sinä nyt ootkin poikkeustapaus kun oot yks niistä tyypeistä jonka kanssa ei vaan voi käydä järkevää keskustelua. Siksi en haluakaan sun kanssa hirveesti tästä jankata koska menis vaan hermot.
 
Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900538:
Edelleenkään en puhu edes kirjoitustyylistä, Freya juttu oli yks esimerkki. Ja säpäleellekin jo vastasin. Mua vaan vituttaa kun ootte tollasia sinisilmäsiä idiootteja jotka ei näe totuutta vaan jaksaa joka vitun kerta ärsyyntyä häppärin ja sen miljoonien multipersoonien jutuista. Tekee yksinkertaisesti mieli vaan ravistella teitä ja sanoa että valoja päälleeeeeee!!!!!
Mitähän sä ite oot tehnyt tässä viimeiset kolmekymmentä sivua? :D

Mutta okei, jätän sörkkimisen omalta osaltani tähän, kun olet selkeästi ihan pimahtamispisteessä. Rauhaa bro.
 

Yhteistyössä