Pikkukakkosta toivovat

heips!

juu,tosiaan kova hinku olis saada se ihana vauva vatta.Just lähti mun kaveri kylästä jolla ihana masu...myönnetään et olin ihan vihree kateudesta!! :/ on ne vaan sulosia!! :)
Muistais vaan ton sitte jos ite taas on jossain onnellises vaihees...ne vipat viikot ku oli niin tuskasia :LOL:

Hilbert varmasti johtui paljolti vaan siitä että oli "äiti-vajetta",meillä ainaki serkkujen muksut reagoi just noin.

eliza :LOL: ihania noi lapsen ajatukset!!! :heart:
Joshua paljon jaksuja,toivottavasti tasaantuu sun hormonitoiminta ja nopsaan.Mulla oli viimeksi ku lopetin pillerit nii samaa,mut loppu parin vkon päästä...juuh,ei oikee lohduta :whistle: nyt ei tullu onneksi mitään ihme vuotoja!! :D
Aamu81 mun täytyy tunnustaa,et meidän isännys oli sitte sitä sorttia jota ei vähempää olisi voinu mun masuni kiinnostaa.Yksin oon neuvolas ja ultras käyny...hieman pelottiki et saanko mennä yksin synnyttämään,mut sinne kyllä tuli ja muuttu ku toiseksi ihmiseksi,ku sai poitsun syliin...nyt on aivan ihana isä :heart: ja uskon/toivon et toinen raskaus on erilainen...mut tosiaan toi odotus aika ei ollu mitään juhlaa...kateelisena luinki ku muilla oli isännykset ihan kympillä mukana :/ noh ehkä sitte seuraavalla paremmin! :D

täälä ootellaan tätösen poistumista,mut eihän tuo nyt vielä minnekkään!pöh... |O ja on muutes niiiin kylmä pihalla,et hampaat vaan kalisee...taas pitäis osata pukee vähä enemmän!

Teille kaikille paljon jaksuja :hug: ja +tuulia puuskuttelen!!!!
 
eräs äiti :flower: :flower: ihanaa odotusaikaa !!!
:hug: kaikille tädin yllättämille.

Täällä täti on häipynyt ja nyt innolla ovisjahtiin. Taidan perjantaina aloittaa tikuttaan ja niin kauan jatkan ,että viivat siihen saan. Pitää vaan tilata tikkuja lisää ,jos kierto on 50 pv niinkuin viimeksi.

Taas tänään ,kun selasin jotain vaate kuvastoa ,huomasin koko ajan miettiväni ,että tuota paitaa voisi käyttää vauvamasun kanssa :D . Tämän hetken muoti kyllä suosii odottajia. Mutta pitää ensin saada se masu aikaiseksi ennen kuin alan tilailla :D .

+++++tuulia kaikille !!!
 
Täällä odotetaan että alkaako menkat vai ei!! Tai ensi viikolla pitäisi jos alkaa.. :) mä olen huono miettimään merkkejä raskaudesta kun tosta pojasta ei ollut mitään merkkejä!! Muuten täällä menee hyvin ja bb pyörii :D
 
huomenta päivää!!!
Äippä2006 täälä ootellaan myös menkkojen loppumista...pitkästyttävää puuhaa :/
Äippä0806 toivotaan et menkkoja ei kuulu eikä näy..niinhän se ihaninta olis.

vitsit alotin eilen aerobicin ja jestas miten sitä on huonos kunnos...tai lihakset on ihan kadonnu...nyt täytyy ottaa tehokuuri :LOL: Oon ollu kyllä niin laiska poitsun syntymän jälkeen tekemään yhtään mitään lihaskunto liikkeitä.Kävelyllä vaan oon käyny.Ja sen kyllä huomas!!! :kieh: no eikö se tästä!

Mites te muut jääkö aikaa harrastuksille?!

päivän jatkoja! :hug:
 
Mä yritän nipistää itelleni omaa aikaa pari tuntia viikossa,et ehtii käymään pari kertaa body pump tunnilla.Mäkin alotin uudestaan kesän jälkeen,ja tuntu ettei olis ikinä tehnyt mitään ja kuitenkin vaan kesä välissä :/
No mut äkkiäkös se kunto palaa :D
Aurinkoista/sateista päivän jatkoa kaikille!
 
Helou :wave:
Pitkästä aikaa tulee tänne kirjoiteltua. Noissa viikkopinoissa ehkä enemmänkin pyörinyt. Tänään menossa 28/28-30 ihan älyttömästi jännittää :D Yleensä tuhruvuoto alkanut paria päivää ennen. nyt ei mitään. Tänä aamusta kokeilin kohdunnipukkaa ja se oli ihan kova. En ole kyllä seurannut muuten tästä kierrosta sitä. Aijemmistakin kierroista ainostaan vähän ennen tädin tuloa.Testit tulevat huomenna ja lauantai aamuna testaan.

Olo on jo niin varma, kun oli muka kiinnyttymiskipujakin :LOL: ja oviksen aikaan puuhattu ja sit se taikajuoma greippimehu on nyt varmasti mut raskauttanut :LOL: Testi vielä enää tarkistamaan asia :D täällä tiputaan pilvistä jos niikseen tulee :ashamed: Silti on joksenkin ihanaa piinata itseänsä ja hyppettää jo ehkä alkanutta raskautta

Hurjasti onnea kaikille raskautuneille :heart: :flower:

Plussatuulia lähettelen kaikille ++++++++++
 
Bamse: Juuh ei ne mitään kerro ja pojasta ei mitään tuntemuksia ja kuukautisetkin tuli aikas pitkälle että ei nekään kaikkea kerro :hug:

Olen entinen ikiliikkuja ja nyt pojan myötä käyn salilla silloin tällöin ja kävellään usein. Mutta enemmän kyllä voisi =)

Mutta kyllä oli outoa raskauden aikana lopettaa salilla käyminen kun supistuksia tuli niin paljon ja lääkäri kielsi sen. Oli että mitäs nyt tekee... :eek:
 
tapsu85 onnea kovasti ja tarrasukkia :heart:

Täällä aloitettu tikutus ,kun outoa vihlontaa vasemmassa kyljessä. Tikkuun tuli ihan ihan huomaamaton haamun tapainen tai viivanpaikka. No sellainen jälki kuitenkin ,että peitojen pöllyytys pitää illalla suorittaa. Eihän sitä tiedä ,jos tämä olisikin normaalimittainen kierto ja ovis tulisi ajallaan. Jännää aikaa.

 
Meillä menossa nyt siis yk 4 ja kp 10/28-36. Eli viime kierto meni pitkäksi, joten nyt meinataan olla aktiivisempia petihommissa koko mahdollisen hedelmällisen ajan. Tikuttamaan en ainakaan vielä rupea ovista, tuntuis nyt "liialta yrittämiseltä". Olen muutenkin kova stressaamaan, joten en halua mitään extra jännityksiä. ;)
Mutta onhan ne petipuuhat aika mukavaa hommaa, kunhan ei mene liiaksi yrittämiseksi. :heart:
Meillä poika kovasti kyselee että koska laitan vauvansiemenen masuun kasvamaan, kunpa tietäisi kuinka kovasti juuri sitä yritämme :D
Onnea taas kaikille plussanneille, ja haamuileville toivoa!
 
Gynellä tuli sitten tänään käytyä ja sain Terolutit. Eipä osannut sanoa, mistä johtuu, ettei menkoista ole tietoakaan. Ultran mukaan kaikki näytti olevan ok, mutta jostain syystä vain menkat ei tule. Jos tän kuurin jälkeen ei tapahdu mitään, niin sitten pitää mennä uudelleen..
 
huomenia!!

Ihanaa arska on taas täällä B) pitää lähtee ulkoilemaan!

Äippä2006 kp ok!
Hilbert toivotaan et menkat tulee ja pysyy kierto tasasena...jaksamisia sulle :hug:
Katbe mullaki oli esikon aikana plussa kierrossa ihan varma olo et raskaana ollaan.en tiiä mistä sen "tiesin",oli vaan sellanen tunne.toivottavasti sun tunne pitää paikkansa.Paljon plussa tuulia!!!
Tapsu85 hurjasti onnea!!!!toivotaan,et kaikki menee hyvin loppuun saakka! :heart:

Omaan ).( ei ihmeitä...täti otti ja poistui takavasemmalle...kumpa se nyt pysyis sielä piiiiitkän aikaa! :D nyt sitte vaan ovista oottelemaan.Mä panikoin jo ku laskin et ovis olis just sillon ku isännyksellä on iltavuoro,sillon ku jää aikasta usein noi petipuuhat vähemmälle.No isännys tuli töistä ja sillä oli vaihtunu vuoro,onki aamus!!!!jees! :LOL:

no nyt sinne pihalle! :hug:
 
onnea tapsu85!! :heart:

mut vois varmaan laittaa taustailijoihin kun en kerkeä koskaan kirjoittaa mitään. aina kyl yritän lukea kuulumiset.
itsellä varmaan taas turha kierto ku ei jouda olemaan kotonakaan. kummallisia oloja mahassa ollut ja menkkojen alkamisesta ei voi tietää kun kierto näköjään heittelee laidasta laitaan. ystäväni sai torstaina 4:n lapsensa. tuli itku (onnesta) ja mietin itsekseni että onneksi voin vielä iloita toisten vauvoista ja raskautumisista. vaikka nyt välillä turhauttaa tämä yritys tai tjottailu mikä lie. :$ mies kovasti pikkukakkosta meille toivoo ja minä yritän jarrutella kun joka kierrossa saa pettyä. en uskalla toivoa suuremmin mitään..tulipas vuodatettua suununtain kunniaksi. :ashamed:

hyvää sunnuntaita kaikille mammoille ja muksuille!!! :flower:
 
Mae
Noniin, mut voi pyyhkiä listalta pois. Miehen päätöksestä meille ei tule enää lapsia :'( . Mutta kai mun on vaan totuttava ajatukseen. Mies on sitä mieltä, että ehkä joskus, mutta mä tiedän että se on sama kun ei koskaan. Nyt mä lähden penkomaan kaikki vauvatavarat ym. ja vien ne kirppikselle ettei mun tarvii sitten murehtia. Oon vaan aika rikki, mutta on se vaan kompromisseja tehtävä, onneksi on tuo ihana poika. :)
Plussatuulia kaikille muille :flower:
 
hannamamma: :hug: jos se vaikka tärppäis kun et ajattele asiaa...
(tiedän, ei oo helppoa :ashamed: )
Tosi hienoo että jaksat silti iloita toisten raskauksista ja vauvoista :flower:
Mae: Iso :hug:

Kaikille mukavaa sunnuntaita ja tulevaa viikkoa!Mä poistun viikoksi lomalle B)
Paljon plussatuulia täältä puhaltelen :wave:
 
Mae :hug:

Vähän omaa ).( Aloitin perjantaina sitten ne terot eli kaiken järjen mukaan ensi viikolla pitäisi tädin kaartaa piiiitkän ajan jälkeen paikalle. Saas nähdä, kuinka kierron käy, että normalisoituuko noiden avulla...
 

Yhteistyössä