**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

heips!!

täällä vissiinki ovulaatio pitäs olla näinä päivinä. eilen ja tänään on kyllä alapää lotissu limoja
|O ja eilen illalla sitten pupuiltiin ja oikein olan takaa. poika oli yökylässä mummolassa,vuokrattiin leffa ja syötiin juotiin ja piip... :LOL: Joo.. noh, toivottavasti nyt tärppi kävis. mutta en oo ottanu mittäään suuria paineita, tulee kun on tullakseen vaikkakin yritetään mutta tuolla takaraivossa ei kumminkaan jyskytä siniset tai vaaleanpunaiset pumpuli unelmat koko ajan. mitä vähempi stressiä,sitä parempi myös minun hermoille. :heart:

toive81 :'( :hug: jos niin on käynyt ettei se pieni elämänalku elossa pysy niin ehkei sen ollutkaan sitten tarkoitus vielä tulla. minusta elämässä kaikelle on oma tarkoitus,ja kohtalokin on voinut puuttua peliin. Ei varmasti paljoa tää lohduta,mutta huomanet että täällä välitetään ja tuetaan toisia :) :hug:
 
Memmu Mulla polttelis myös...mut kun tietää ettei oo mitään järkee vielä testata NIIN...huoh... :LOL: Mut jos kuitenkin...tai ei ehkä kuitenkaan...:)
Mutta mulla on kyllä ihan semmonen olo etten todellakaan oo raskaana, vaikka se oviskin bongattiin...Olo on vaan niin tavallinen :)
 
täälä myös nega :headwall: ovulaatio testejä tilattu 30 kp... oli jotenki sellanen olo et jos nyt :/ Runsasta valkovuotoa ollut...
Jeccika toivotaan et meille tapahtuis ihme ja ne muuttuiski plussaksi :ashamed:
 
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1670103

Me ollaan suosittuja :D Ei voi ymmärtää ei, me ollaan jotenkin säälittäviä - mutta eihän hän tietenkään itse, kun

- ei uskalla esittää mielipidettä nimellään/nimimerkillään
- ei uskalla tulla tänne purkamaan turhautumistaan "päin naamaa"
- kokee suurta tuskaa jostakin, mitä tuntemattomat kirjottavat palstalla
- on selkeästikin liikaa vapaa aikaa, kun on aikaa lukea niitten tuntemattomien juttuja jotka ärsyttävät.

Vaivautua nyt sitten vielä avaamaan ihan oma keskustelunsakin aiheesta! Mut ilmeisesti kuitenkin jutut on niin kiinnostavia, ettei malta vaan olla lukematta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heathy:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1670103

Me ollaan suosittuja :D Ei voi ymmärtää ei, me ollaan jotenkin säälittäviä - mutta eihän hän tietenkään itse, kun

- ei uskalla esittää mielipidettä nimellään/nimimerkillään
- ei uskalla tulla tänne purkamaan turhautumistaan "päin naamaa"
- kokee suurta tuskaa jostakin, mitä tuntemattomat kirjottavat palstalla
- on selkeästikin liikaa vapaa aikaa, kun on aikaa lukea niitten tuntemattomien juttuja jotka ärsyttävät.

Vaivautua nyt sitten vielä avaamaan ihan oma keskustelunsakin aiheesta! Mut ilmeisesti kuitenkin jutut on niin kiinnostavia, ettei malta vaan olla lukematta ;)

:D Ei oo tainnu ihan kaikkien tietoja lukea ;D
Mulla alkoi tänään menkkajuilinnat
:ashamed:
 
Sehän tän palstan idea mun mielestä on, että tänne saa kirjoitella niistä asioista, joista ei oikein voi työpaikan kahvipöydässä keskustella, koska
a) en haluaisi että kaikki työkaverit tietää, että vauvan yritys on meneillään
b) ketään ei kiinnostaisi kuunnella näitä juttuja

Palstalla kun luulis, että lukija valitsis ne jutut, jotka itseä kiinnostaa.

Väkisinkin tässä kehittyy vähän oma kieli, kun ei jaksa niitä samoja pitkiä sanoja toistella joka viestissä. Eihän neulontaohjeissakaan käytetä kokonaisia sanoja, vaan kirjainlyhenteitä :LOL:

Mulle on ainakin tärkeää, että voi johonkin tilittää, mikä vaihe on meneillään. Ei musta riitä, että "panee vaan menemään" :headwall: Kun perhe-työ-opiskelu-koti -akselilla välillä tuppaa vähän kiireistä olemaan, niin se hedelmällinen 48 tuntia saattaa hurahtaa helposti ohi.
 
Joo kyllä oli meikäläisellekkin sen verran provosoivaa tekstiä, että kirjotin jo pitkät pätkät, mutten sitten viitsinytkään sitä julkaista :LOL:
Joo tosiaan luulis jokaisen kirjottelevan sellasille palstoille mitkä itseä kiinnostaa, ja ei tää nyt ihan turha keskustelu voi olla, kun meitä on täällä näin monta "jauhamassa päivästä toiseen" :p

Omaan napaan ei mitään uutta...ei menkkoja...ei oireita...ei muutakun menkkojen odotusta :)

Ja kai tähän loppuun täytyy vielä toivottaa plussatuulia kaikille meille ! :kieh:
 
Onko estrogeeni ja keltarauhashormooni vähän samaa asiaa? Eli siis voiko toi terolut aiheuttaa estrogeenin nousun kehossa?
Sylkiovtestihän mittaa estrogeeniä ja antoi positiivisen tuloksen parin tunnin syömättömyydellä. Tavas ov testi oli kuitenkin nega, eli voiskohan olla tosta lääkkeestä johtuvaa nousua?
 
Moi!
Heheh, onneksi jollain on hauskaa ja tekemisenpuutetta lueskellessaan tätä ketjua :)
Ei jaksa välittää.. Kyllä itseänikin vähän huvittaa välillä, oli pino tämä tai mikä hyvänsä, kun monilla on kauheasti kaikkia oireita ja ties mitä pahoinvointia jo pari päivää oviksen jälkeen, mutta minusta se on vain hauskaa ja symppistä, koska vauvaa niin kovasti toivotaan.

Kuten siis itsekin toivon, mutten taas usko mihinkään noihin oirejuttuihin noin aikaisessa vaiheessa, varsinkaan kun omasta esikosta mulla ei ollut _mitään_raskauteen viittaavaa kuin vasta joskus rv 8-9--> ja silloinkin vähän.. Ja tottakai kun kovasti toivoo jotakin, niin mielikuvituskin tekee tepposia!

Täällä on nyt muistaakseni kp 8/26-33, parin päivän päästä pitänee alkaa taas odottelemaan mahdollista ovista. Plussatuulia kaikille!
 
Moi!

Mun "piina" vaan jatkuu...Multa otettiin torstaina se hcg verestä ja arvo oli 1020. Eilen otettiin toinen ja arvo oli vain 2030, mutta lääkäri sanoi arvojen olevan ok?!? Matalat kylläkin, mutta sopii viitearvoihin. Olen kyllä lukenut, että NORMAALISSA raskaudessa arvot tuplaantuisi noin 36h välein ja huonolta näyttää kyllä mun silmiin. Tätä ihmettelin hälle ja sanoi, että näin alussa arvojen ei tarvitse noudattaa tuota sääntöä, että vasta kun lukemat on isompia, tuplaantuminen lähtee kunnolla liikkeelle. Enpä ole moista ikinä ennen kuullut!!!???

No anyway, käski varata ultran ensi viikolle, siellä selviää raskauden kesto ja aion kyllä keskustella Suomalaisen lääkärin kanssa vielä tästä hCG jutusta kun tuli kyllä ihan uutta infoa. Eli Toiveen epätietoisuus jatkuu, arvot siis nousee vaikkakin hitaasti, oireita ei ole tullut, vatsakipuilu ajoittaista, ei vuotoja. Vaistoon luotan kyllä edelleen, eli en usko mulle onnellista loppua. Kerron lisää kun on jotain kerrottavaa. :ashamed:

Toive ja mukamas 5+5
 
Eilen tein Pregentin testin ja näytti haamun. Siitä laitoin keskustelua pystyyn tänne sivustoillekin + etsin aiempia pinoja ko. testistä - kuulema saattaa antaa virhehaamujakin. Kipaisin eilen apteekkiin ja ostin kolme testiä (joo, ei järkeä). Nyt aamulla testasin Clearbluen viikkonäytöllisellä ja tuli tulos: Raskaana 1-2 viikkoa. :saint: =) B) :whistle: :heart: :heart:

Nyt, kuten esikoisenkin kohdalla, yk 9 oli onnekas! Mutta, vielä vähän jarruja päälle, sillä meneillään kp 25/26-28 ja ei todellakaan ole viisasta testailla etukäteen... jos sit onkin kemiallinen tai menee varhaisessa vaiheessa kesken. Aika varovaisesti vielä juhlin! :) Tosi hämmentyneet fiilikset vielä... testailen sit ne loput kaksi testiä muutaman päivän päästä, jos ei vuotoa kuulu.

Oireet: rinnat eivät ole olleet kovat/painavat/arat, kuten yleensä lähes 2vko ennen menkkoja ja tuolloin aina "rentoutuvat" noin 2-3pv ennen menkkoja. Pienoista kuvotusta. Pissattaa, valkovuotoa, janottaa.

Toive :hug: Toivotaan, että kaikki kääntyisi parhain päin. Vielä on toivoa! Voi hyvinkin olla, että hCG ei vielä tuplaannu nopeasti, sentään arvot nousee koko ajan. Välillä harmittaa tämä liian teknistynyt nykyaika: varhaisia testejä, arvojen mittaamista ym. menneinä vuosikymmeninä saattoi olla kuumeilijoilla/odottajilla stressittömämpää?! Tai sitten ei?!

Palaillaan.
 
huomenet! voi vitsi,mulla kramppas maha viime yönä.mulla selvis edellinen raskaus kun mun maha kramppas sillonki n.2 viikkoa 2-3 kertaa päivässä.nyt vähän jänskättää.on se tehnyt sen muutaman kerran muullonki,et ei se välttis aina raskauteen liity,mut harvinaista silti,et mulla tommosta on.nyt polttelis jonkin verram mennä hakee apteekista testi :LOL:
 
Suklaanappi ONNEA HIRMUISESTI!!! =)

Mä tein testin raskauskeijusta tilatulla tikulla. Siihen tuli sininen ohut viiva sekä punainen paksu viiva? Olenkohan siis raskaana? Tein toisen testin perään, mutta siihen tuli vaan testiviiva. Ootteko te muut plussannu/ tehny positiivisia testejä, vaikka kierto ei oo lähellä loppua? Oon ihan hämilläni!
 
Suklaanappi Onnea!!!

Eiköhän se peli ole menetetty. eilen illalla tuli jo pari veriviirua pyyhkiessä ja yönaikana vaaleanpunaista / rusehtavaa valkkaria. Eli kun lääkekuuri loppuu vuodot alkavat :( Höh, nyt siis vaan odotetaan kuurin loppumista...
Ja lääkkeistä johtuvia oireita mulla näköjään ovat tällaset:
*pahoinvointi
*väsymys
*päänsärky
*huimaus
*voidemainen valkkari
*satunnaiset nippailut alamahalla
*rintojen aristus
*plussa sylkiov testissä
Olikohan tuossa kaikki... Herkkä first signalin kasettitesti antoi tänään todella selvän roskishaamun. Mutta sen tapaisen olen saanut ennenkin, ja tuo kyseinen testi taitaa niitä haamuja antaa aina. Oli vaan niin selkeä :ashamed:
 
Suklaanapille mielettömästi onnea! :heart:
Voikun itsekin pääsis pian hehkuttamaan samaa...Menkat ei oo edelleenkään alkanu, eli toivoa on :p Mutta olo edelleen normaaliakin normaalimpi..Mutta kaipa tuo kierto voi olla ihan mitä vaan mulla, kun tuo nyt oli vasta eka kierto tuo 26pv, synnytyksen jälkeen...Mut muistelisin kyllä et ei mulla koskaan aikasemminkaan oo kierrot olleet kun tuon 26pv...siis joskun sillon kauan sitten...
No jos sitä perjantaina vaikka tekis testin piruuttain jollei hanat aukea :)
Toivottavasti ei kuitenkaan vielä huomenna, kun ollaan menossa vauvauintiin :D En tykkää ollenkaan olla uimassa menkkojen aikaan...
toive81 Nyt et kuule menetä toivoas vielä :)
KS09 Sulle vois melkeen sanoo samat sanat...:) Mitään ei oo menetetty ennenku hanat kunnolla aukee :)
 
heipparallaa!!!

minäkin käväsin lukemassa äsken tuon keskustelu homman.mitä vitsiä meneepi kyylimään sitte näitä keskusteluja jos pitää meitä jotenki vähempi arvosina? kumminki itte kirjottelee jossaki rättisivustoilla kuinka kutoo villasukkia sille ja tälle, ja sitte kehtaa tuonne mennä avaamaan keskustelun siittä mitä täällä kirjotettaan.Jos tää o hänen ja muiden monien mielestä niin ällöttävää,niin miksi ne sitten ees lukee näitä? Sama homma kun skeptikot lukee kummituspalstojen juttuja ja kirjottelee sinne törkeyksiä ja haukkuma viestejä, sama kysymys heille, miksi he siellä lueskelevat ja kirjoittelevat jos eivät usko, ja heidän mielestään se on huuhaata? :kieh: ei kannate tommosista välittää,sieläpähä perskule olokoot ja kyttäävät ja kyheltävät. Puhuvat suu vaahossa muiden asioista.ei vois minun persiittä sen vertaa kutittaa että pistän itte jonku avausviestin tuohon mitäs nyt luukkuun niitten toimisista. nää oli tunteepurkauksia mitä just kirjotin,pisti niin vihaksi että kirjotin varmaan kaikkia sekasin mitä mieleen tuli mutta kainet joku ymmärtää :LOL: :whistle:

mahtavaa tää kolomatta päivää kestävä hammassärky jomotus,hammaslääkäriin 2-3 kk jonot. luoja! :'(


HOXXXX:
onko se ovislima semmosta kirkasta jossa saattaneepi olla jotakin vaaleahkoja (niinku ois sekotettu vettä ja tomusokeria nii sen väristä seassa) ??? muutamia päiviä ollu sellasta ja lievähköä menkka jomotusta, luulisi olevan ovis.En ehtiny testejä ostella ja harmittaa!! :ashamed:

pikku2 sais tulla, pikkumies jo kyselee sillon tällön kun törmätään sukulaisten/tuttavien vauvoihin kyläilemässä tai sitten kaupassa ventovieraisiin vauvoihin että millonkans meille tulee vauvva?! :ashamed: minä tykkään vauvoista ja lapsista,minä rakastan niitä ja haluan suurperheen,kesti hermot tai ei mutta jos äitiys houkuttelee niin mikässiinä. :p
talonremppaustaki suunnitteilla,ukko peri talon joka ois vanha rintamamiestalo. Kovasti ois remontoimista meille siittä uueksi kodiksi,saa nähhä päästäänkö tän vuojen puolella siihen asustamaan vaiko meneekö hamaan tulevaisuuteen. Tuokin lisää stressiä muiden pikku pulmien rinnalla yrityksiin.

[/b]toive81 toivotaan parasta sinne sulle ja pienokaiselle :flower: :heart: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heathy:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1670103

Me ollaan suosittuja :D Ei voi ymmärtää ei, me ollaan jotenkin säälittäviä - mutta eihän hän tietenkään itse, kun

- ei uskalla esittää mielipidettä nimellään/nimimerkillään
- ei uskalla tulla tänne purkamaan turhautumistaan "päin naamaa"
- kokee suurta tuskaa jostakin, mitä tuntemattomat kirjottavat palstalla
- on selkeästikin liikaa vapaa aikaa, kun on aikaa lukea niitten tuntemattomien juttuja jotka ärsyttävät.

Vaivautua nyt sitten vielä avaamaan ihan oma keskustelunsakin aiheesta! Mut ilmeisesti kuitenkin jutut on niin kiinnostavia, ettei malta vaan olla lukematta ;)
se on katsos jonkun kyttääjän elämäntehtävä!! :kieh: :LOL:
 
luin muuten jostain että joku vehnänalkio öljy ois mukamaste auttanu raskautumaan joillain, pitääköhän tosissaan paikkaansa. Mistä sitä saa,ja miten sitä käytetään? kumminki ostan vahingosa jotaki hieronta öljyä jota vetelen onessani lusikalla suuhuni :ashamed:
 

Yhteistyössä