**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Voi teitä PäivikkiV ja Mimmuska :D Mä voisin kans kirjoittautua sisään ;) PäivikkiV, oisko sulla mahkuja soittaa sille lääkärille ja kysäistä vielä koska ois odotettavsiisa mahdollisia kuukautisia ja samalla tietty kerrot noista kovista kivuista?Jos vaikka pääsisit ultraan niin samalla näkin sun limakalvojen paksuuden. Niistäkin pystyy jotain päättelemään. :/ Mimmuska, vielähän on toivoa jos vasta noin vähän aikaa mahdollisesta hedelmöityksestä :) Mä testasin esikoisesta haamujen haamun vasta dpo12.

KS09: :hug:

ON:Tää nainen on aivan loppu "jumpista"!Miettisin vain, että ovistesti kunnon plus siis iltapäivällä KP13.Pupuiltiin sitten sinä iltana (elikkäs edellisiltana), eilen aamulla ja illalla. Oiskohan vielä tänä aamunakin pitänyt vai kandeisko vielä "varmistella" tänä iltana. Eilen tosiaan alamasu kipuili ihan kunnolla ja oikeaa munista vihloi tosi kovaa. Kaikki tämä tapahtui alkuillasta ja tuntemuksia oli puoleenyöhön. Jumppa ajoittui illasta klo22 kieppeillä. Luulisi, että tällä saldolla olisi sitten edes joitain simppoja kytiksellä :D On tainnut tulla vähän liiankin usein jumpattua, mutta eipä ole tuonut tulosta niissäkään kierroissa joissa mentiin joka toinen päivä taktiikalla :) Ja esikoinen kun tärppäsi niin ei ainakaan silloin ollut haitaa aktiivisesta peiton heilutuksesta ;)

Hei, kuinka kauan teillä ovis oireilee? :attn: Vai voiko muniksen irrottuakin vielä tuntua jomotuksia ja sun muita....?
 
toive81 Kannattaa tulla meidän kimppaan koska siellä meidän h-paikassa saa myös jätskiä joka päivä B)
Ja niin mie tosissaan taidan tehdä, että vietän huomisesta alkaen muksun ja ukkelin kanssa ihanan rentouttavan viikonlopun ja koitan keksiä niin paljon tekemistä etten ehdi tätä pohtimaan ja jos ens viikkoon mennessä ei se vuoto sieltä ala niin varaan ajan lääkäriin. Aletaan sitten kuitenkin olla jossain kp 40 tienoilla..

-PäivikkiV
(on jo niin hullu, että katseli äsken ruokakaupassa haikeana vastasyntyneiden vaippapaketteja... ei hyvää päivää)
 
hahaa.. tää hullu tuli siihen tulokseen, et haen huomenna prismasta niitä halpoja liuskoja (4?/2kpl).. eiköhän nekin aja asiansa ja eipähän sitten joudu ihan vararikkoon, vaikka innostuisin joka aamuna testaamaan, kunnes jotain tapahtuu... :LOL:
 
Mimmuska, siskoseni, loistava idea! Olin joka tapauksessa menossa tänään Prismaan ja ajattelin päivällä, että rahat loppuu kyllä ihan tosissaan tän jatkuvan testailun kanssa :D Taidan siis tehdä samoja ostoksia

Plussaus-hulluus kunniaan! Ja samoin osittainen hoitovapaa! Tää lähtee viikonlopun viettoon oman ihanan 1-v. töppö-ukon kanssa, palaan maanantaina toivottavasti vuodon tai plussan kera. Tai sitten vielä hullummaksi tulleena.
 
Kyllä se pittää testailla jos siltä tuntuu :D ite kans malttamaton testailija! Nyt ei tietenkää viitti ku menkat on mutta seuraavaa ovista ootellessa ;) joka kierrolla menee varmaan 5 testiä :D rahat loppuu ennen pitkää!
 
iltaa.


Tervetuloa sekaamme uudet, ja onnea plussanneille ja onnenpotkuja kaikille jotka sitä plussaa koittavat saada. :D :flower:

Tein sen raskaustestin silloin, negaa. Mutta oudot tuntemukset on jatkuneet. Ja HIRMUINEN nälkä. Siis ihan yks kaks maha kurnaa ja pitäs saaha ravintoa samalla sekunnilla. olen ollu melkoisen väsyny mitä en yleensä hirvittävästi ole. :eek: ja ihan kummallisia masu nippailuja.
vielä yksti testi jäljellä. Eli, 15 viimekuuta loppui menkat, ja nyt on 11 pv. EN ole vieläkään perillä että alkaako seuraavan kuun menkat aina silloin kun edellisen kuun on loppuneet? eli tässä kuussa siis pitäisi vissiinki alkaa tuolloin 15 pv? :ashamed:

Jostain netistä luin englannin kielisiltä sivuilta että granaatti vai miten se oli? Se omena, nii lisää hedelmällisyyttä. Meinasin kokeilla :D

mutta nyt,ilta hommiin ja 22. martina ohjelmaa kahtomaan.
 
Waaka Se riippuu kuinka pitkä kierto on! Jos sun kierto on esimerkiksi 30 päivää niin lasket edellisten kuukautisten alkamispäivästä sen 30päivää eteenpäin ja silloin pitäs alkaa seuraavat. :) Joillaki kierto voi heittää sitte sen muutaman päivän jos on epäsäännölliset menkat!
 
Taas alkoi päivä negatiivisella testillä. Nyt siis kp 37.
Kolmesta asti sai odotella, että kello tulis puol 7, niin vois nousta ylös. Järjellä, kun ajattelin, että jos plussa sattuisi tulemaan, niin ei olis pelkoakaan, että enää unta sais ja siksi ajattelin odottaa aamuun. Parempi pätkäunetkin kuin ei mitään.
Viimeinen tilattu testi meni siinä eli täytyy nyt sitten tänään käydä hakemassa niitä prisman halpistestejä. Mutta kyllä se plussa sieltä vielä tulee.. pakko :p
Eilen oli taas repäisykipuja ja housut piti vaihtaa löysempiin kun kotiin pääsi. Housujen vyötärökin piti vetää heti vatsan alapuolelle, ettei vaan puristanut yhtään. Vatsan turvotuksesta voisi luulla olevansa ollut jo muutaman kuukauden raskaana. Lisäksi aiemmin oikealla ollut "selkäkipu" on kääntynyt vasemmalle puolelle. Tuntuu siis ilkeeltä tuonne alimpien kylkiluiden alle ja välillä oli koulullakin todella vaikeeta istua tietokoneen ääressä suorassa. Ja eilen tuntui olevan nälkä vähän väliä. Jostain syystä piti ahmia illalla muutama suolakeksikin, vaikken yleensä niitä pelkiltään syö. Aivan ihme oireita... Tuntuu kyl, että kaikki mahdolliset on kohta läpikäyty, paitsi rinnat ei ole olleet vieläkään yhtään kipeet.
 
Huomenta! Täällä uusi ilmoittautuu mukaan :D Olen 26v, mulla poika 08/08.
Tästä kierrosta alkoi siis kakkosen yritys. Nyt on kp 13/26-32, eli yritys on ollut viime päivinä kohtuullinen.. ;D Saapa nähdä, mitä tapahtuu! Mulla ei ole kamalaa "vauvakuumetta" ollut koskaan, vaan olemme ruvenneet yrittämään toista saadaksemme leikkikaverin esikoiselle :) Voihan se tästä vielä noustakin.. Innolla toki plussaa odotetaan, mutta mitään "pakkopakko"-kuumetta ei ole ollut. Meidän esikoinen on aika vaativaa sorttia, johtunee siitä..
Mukavaa alkaa viikonloppua kaikille! :heart:
 
Päivää!

Teargas:Tervetuloa mukaan! =)

Ei me mitään eilen jaksettu enää jumpata :D Saa nyt se riittää, että ovisplussa päivänä ja seuraavana päivänä tehtiin kaikkemme! Riitti se esikoisessakin ;) Hei ihan uteliaisuuttani kysyn, kuinka monta lasta täällä kukin toivoisi? :attn: :wave: Musta tuntuu, että me olemme kahteen enemmän kuin tyytyväisiä. Toki jätän kolmannellekin mahdollisuuden(siis en tee mitään radikaalia ehkäisyn suhteen), mutta siihen menisi vielä vuoooosia! Mies ei haluaisi kahta enempää.Mulla itsellä on yksi veli, mutta meillä on tosi iso ikäero, 15 vuotta! Haluaisin siksikin sisaruksen "hieman" pienemmällä ikäerolla :D
 
toive81: Me ollaan toivottu kahta, ehkä kuitenkin pienen tauon jälkeen kolmaskin olisi tervetullut.

ON: Ei oo vielä menkat alkaneet, toivottavasti ei alkaisikaan. Josko huomenna uskaltaisi kurkkia odotuspuolelle. Niin ja kotitesti näytti edelleen haaleaa viivaa, mutta vahvistunut oli kylläkin. Clearblue näyttää paljon tummemman viivan. Kyllä testeissä on paljon eroa. Ensi viikolla testaan vielä viikkonäytöllisellä testillä.

Jätän teidät nyt rauhassa kuumeilemaan ja suuntaan odotuspuolelle. Toivon teidän tulevan pian perässä tai voihan se olla että olen kohta taas takaisin täällä.

Plussapuhureita puhaltelen tähän pinoon!

Magia82 ja rv 4+0
 
Mua on aina harmittanut, ettei esikoisellani ole ollut sisaruksia ja samaa on hänkin harmitellut. Ja nytkin ikäeroa tulisi paljon. Siksi toivoisin kolmea lasta, että olisi edes kahdella nuorimmaisella suht. pieni ikäero toisiinsa. Tosin toivoisin saavani edes yhden pikku prinsessan, joten sitä ei tiedä montako kertaa sitä olis valmis yrittämään ;)
 
Kp 40, äsken testattu NEGA :kieh: Ei ymmärrä kroppaansa ei... Pääsenkö PäivikkiV ja Mimmuska kimppaan mukaan? Onneksi tuli äsken postissa 10kpl raskaustestejä, joten eiköhän ne pariksi viikoksi riitä :LOL:

Meillä on ollut toiveissa kaksi lasta suht' pienellä ikäerolla ja kolmatta harkitaan sitten joskus... Jos harkitaan. Itsellä on sisko 9v ja veli 13v vanhempi, joten mielellään vähän pienemmällä ikäerolla ;) Tosin nyt kyllä tuntuu melko epätoivoiselta... Jos ei ole tämän kuun loppuun mennessä menkat tulleet, niin sitten soitan kyllä jo ajan lääkäriin... Toisaalta yhdet vasta tulleet synnytyksen jälkeen, joten voihan se olla, että kroppa vaan käy (vieläkin :kieh: ) vähän hitaalla. Aika näyttää :/
 
Olen tässä vähän taustaillut, ja musta tuntuu, että kaikki muut täällä yrittelee ihan tosissaan. Mulla tilanne se, että syön e-pillereitä vielä, kun en ole saanut miestä vakuutettua siitä, että ne pitäisi jättää pois...

Eikö kellään muulla ole samaa ongelmaa? Ja jos ei ole, niin onko kellään vinkkejä miehen taivutteluun... ;)

Itse haluaisin jo kovasti 1,5-vuotiaallemme siskon tai veikan :)
 
Mä olen tän päivää vuotanut isoja, todella isoja hyytymiä. Kohtu on ns. krampannut illalla ja aamusta. Uskoisin, että nää on niitä, jotka eivät vuoden vaiheessa vuotaneetkaan ulos, vaan jäivät kohtuun ja sekoittivat kiertoja...
Toivossa on hyvä elää, josko tämä elämä tän osalta nyt näiden jälkeen tasottuisi ja lopputuloksena olis ihana käärö :)
 
Iltaa B)

Piti tulla vasta maanantaina, mut täällä ollaan koska se on sitten kp 1/3? (nyt siis 35) ja yk2. Tänä aamuna lähti lorisemaan, niin ettei mitkään tulpat tunnu pitävän.
Aidosti kyllä harmittaa, mut pitää vain toivoa, että tässä kuussa sitten onnistuu. Jos jotain positiivista haluaa kaivaa niin onneksi tuli jotain selvyyttä tähän tilanteeseen.

Mimmuska ja snowball, toivottavasti teillä on parempi tuuri jo tässä kierrossa.

Kaikille ihanaa ystävänpäivää :heart:
 
Niin joo ja kysymykseen lasten määrästä, että jos luoja suo niin luulen et kolme on meille aikas hyvä mut on sovittu miehen kanssa jo ennen esikkoa että yks kerrallaan. Miusta vaan tuntuu että kaks vielä puuttuu. :heart:
 
PäivikkiV: Oi voi... hullujen huoneella vaan porukka vähenee :( Toivottavasti tällä kierrolla sulla sit tärppäis...
No, saa nähdä miten tässä itselle käy. Hain sit prismasta 4kpl testejä, niin pärjää tiistaille asti, ellei sit jotain ratkaisevaa tapahdu sen jälkeen. Tänään on ollut yllättävän vähän oireita... vähän eto yhdessä vaiheessa, mutta meni pian ohi. Tuli jo pelko persuuksiin, että entä jos ei olekaan tärpännyt...

No, mutta huomenna taas testaamaan. Tosin en tiedä onko nuo prisman testit niin herkkiä, että voi olla, ettei huomenna näy niillä vielä mitään, kun ei tänään näyttänyt herkkä mitään.
snowball: Mukaan kyllä mahtuu... Eiköhän tuollaisella testimäärällä jo alkuun pääse :LOL:
KS09: Juu, toivossa on hyvä elää. Kunpa me kaikki voitais pian jatkaa jutustelua tuolla plussanneitten puolella. :heart:
 

Yhteistyössä