PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoinen äityli:
Joko mä oon hullu tai vainoharhainen pöljä :eek: tuntu äsken ihme "liike" masussa. Tänää kokopäivän ollut tuo oikeanpuolella alamasu sivulta reiden yllä kipua. siis menkkamaista viiltävää kipua.
Oonko mä seonnut?sanokaa jo äkkiä.. tehdä testi?vai jättää tuonnemmas? :whistle:
Sama homma muutes täälläkin, mulla ollu samanlaisii tuntemuksii tosi usein synnytyksen jälkeen... Mahassa ihme liikkeitä...
 
Hyvää äitienpäivää kaikille! Tai mitä siitä nyt enää on jäljellä.
Voi, minäkin sain aivan ihanan keltaisen ruusun :heart:
Kun luulin ettei mies olis ehtinyt peltohommiltaan käydä mitään
hakemassa. Ja on se jotain kuunnellutkin kun ei tuonut sellaista
inhaa perinteistä äitienpäiväruusua.. ;)
Ollaan me kuitenkin vaan onnekkaita kun saadaan olla äitejä. :D
Edes sen ainokaisen.

Vihdoinkin tulee tiistaina THE päivä jolloin se lääkäriaika ja
siittä se sitten homma pyörähtää käyntiin. Hui, jännittää jo!
Tsemiä tytöt, teissä ei sentäs ole mitään vikaa!
Siis meinaan että kaikki mahkut tulla luomusti raskaaksi,
vaikka se vähän kestäiskin. Parempi kumminkin niin kun että
jotuu tämmöseen myllyyn.
 
Hyvää äitienpäivää!

Meillä äitienpäivä ei eronnut mitenkään normipäivästä :( . Ollaan tytön kanssa edelleen kipeitä.

Onnea maarusen pojalle uudesta hienosta taidosta, sekä Mamamin pojalle siirtymisestä isojen poikien sänkyyn! :)

Jep, tikutellut olen ovista viikon verran. Silloin alkuviikolla sain hieman vahvempaa viivaa ja siitä haalistu ja nyt on tullut vaan haaleita.Eli onkohan se ovis nyt sitten mennyt.... Ei mulla silloin kyllä mitään oireita ollut, mitä olen aina pitänyt ovisoireina. Tänään sitten alkoi mahan nipistelyt ja limat ja ovistestit näyttää ihan haaleaa. Ihan pihalla noitten testien kanssa.

Nyt vielä kellistämään mies ja sitten unille ;) .
 
Heips, tänää miehen kans käytii kiinalaisessa syömässä ja 2x on peittoja heiluteltu :heart: Mies on puhunut vauvasta tänään et jos poika nyt tulossa ja mietittii nimiä tms. saa nähdä et olenko raskaana,joten se testi sit odottaa käyttöään sit jos täti ei tuu kylään.Talon näyttö ollut tänään nii oli pari kiinnostunut talostamme nii ensviikolla saadaa tietää et tuleeko kaupat. Jos tulee sit on muutto edessä. :D

Älkää ihmetelkö voi olla et joudun ensviikon oleen ilman nettii kotona ku ei toimi netti. Koululla käyn netissä sillo ku ehin ja erossa sit muruistani. Ku on miehen isän auto hajonnut ja meidän autosta valskaa öljyt pihalle. Mies osti eilen toisen auton mut sitä ei oo katastettu, ku se ollut vuoden seisonnassa.Jospa nää auto järjestelyt hoituisivat ja mies sais korjattua autot.
:(
 
Huomenta.

Tein testin perjantaina ja negaa näytti. Otin vatutukseen 3 kulausta siideriä...se oli pahaa :$

Tänään sitten tein piruuttani ovistestin, kun niitä on jäljellä vielä niin monta. Ovistestiin tuli heti vahva testiviiva, joka kuitenkin jäi kontrolliviivaa hieman vaaleammaksi. Eli nega siis sieltäkin.

Tein sitten vielä raskaustestin ja jumatsuikka, sieltä pamahti haamu! En ole KERTAAKAAN saanut raskaustesteihin näkymään YHTIKÄS MITÄÄN ja nyt pamahti haamu. Tämä haamu on kyllä todella haalea, mutta kyllä sen näkee, vaikka testi olisi pöydällä, eikä kädessä.

Oli pakko tehdä toinenkin testi ja sieltäkin pamahti HAAMU! Tosin ihan yhtä vaalea.

MUTTA MUTTA...olen testannut näillä samoilla testeillä koko ajan (Kotitesti.fi:stä one step) enkä ole tosiaan koskaan niihin saanut mitään muuta näkyviin vaikka suurennuslasilla katsoisi kuin vain sen kontrolliviivan.

Nyt kuitenkin pelkään, että mitäs, jos nämä testit päättivätkin yhtäkkiä alkaa näyttämään minulle sitä saakelin viivanpaikkaa :'(

Jumatsuikka...ei lapsellekaan saa antaa ensin tikkaria ja viedä sitä sitten kahden lipaisun jälkeen pois. Millä mä kestän mennä tänään töihin? Tietääkö joku, miten herkkiä noi on? Jos apteekista hakisin jonkun suprherkän testin...mutta näyttääkö sekään sitten enää, kun se ei ole tehty aamuvirtsasta? Jos odotan huomiseen ja huomenna saan negan, itken silmät päästäni. Tänään sen vielä kestän.

Nimimerkillä: äärettömän jännittynyt sef kp 27/27-28 yk toivottavasti viimeinen

Kuvat testeistä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2071439.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=2071440.jpg

Onko viivanpaikka vai haamu?
 
sef Kyllä tuo on selvä haamu!! :heart: Pidän sulle kovasti peukkuja että vahvistuisi! Mä oon käyttäny noita samoja testejä, enkä koskaan ole saanut haamuakaan. Ei ne siis ainakaan ole turhan takia mulle haamuilleet! ;) Tsemppiä kovasti piinailuun ja toivon todella, että se on piinailun arvoista, eli että saat kohta iloita koko sydämestäsi. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Mulla ei oo synnytyksen jälkeen nuo "liikkeet" loppuneet ollenkaan. Eli melkein joka päivä muljahtaa just samalla tavalla kuin jos masussa olis vauva.
:LOL: Mutta voihan olla että sinulla on. =)

Minulla on kanssa aina silloin tällöin sen tuntuisia liikkeitä vatsassa, vaikka tiedän, että ei siellä lasta ole. En tiedä vaikuttaako se, että on tehty sektio.
 
Sef Selkeä haamu tuo on!! Viivanpaikka on sellainen missä ei ole väriä. ONNEA! Toivotaan, että haamu vahvistuu! :heart: Ja monen plussanneen olen kuullut sanovan, että ennen plussausta siideri oli maistunut pahalta. :D

Juu, mullakin on aina välillä haamupotkuja. Aika outo juttu.
 
Onnea sef Jospa viiva vahvistuis vielä
=)
Mulla ei oo haamu potkuja ollut synnytyksen jälkeen. nyt silloin tunsin ekan kerran ja vähä niiku hirvitti et olenko mä jo raskaana ja kui pitkällä ja tuntu potku. Mies nauro mulle ja meinas jos sieltä poika jo tulossa :p

Mut testaan sit tässä kierron lopulla jos alkaa olla epäilyttäväty oireet :D
 
Onneaonnea Sef :heart: Aivan mahtavia uutisia! Toivottavasti plussapuhurit puhaltaa nyt meille muillekin =) Millä testillä testasit, kun sait näin aikaisin jo näkyviin plussan? Mulla nimittäin kp 22/25-30 ja hirveesti tekis mieli testata... :whistle:
 
Oi, Sefille paljon onnea :flower: :heart: !

Meillä on laitettu ekan kerran simpat liikkeelle. Nyt jo jännittää miten mahtaa käydä. Mä niin toivon pikaista tärppiä mutta en oikein usko, että ekasta tärppäis. Eilen oli kp 9 ja ovistestien ohjeen mukaan silloin kannattais alkaa testailemaan, jos kierto on 28 päivän luokkaa. Eilen siis tikuttelin ekan kerran ja siihen tuli kohtalaisen vahva viiva. Nyt siis toivotaan, että siitä vahvistuu oikein vahvaksi ja saadaan parhaalla ajoituksella yritystä kehiin :) .
 
Onnea ja liimatossuja valtaisasti sef!! Mahtavaa!! :heart:

Pitäisköhän tässä itekin miettiä jo testaamista.. Ei oikeen jaksa. Tässä kierrossa taitaa olla semmonen tädin odottelu-taktiikka. Eli testailen vasta jos ollaan myöhässä. Talon osto tulee silleen hyvään aikaan, et saa jotain muuta ajateltavaa tälle viikolle.
 
Onnea sef :flower: . Ite täällä oottelen, että jotain tapahtus.. :headwall: kp huitelee jo 32 eikä mitään suuntaan tai toiseen. Alkas nyt vaan, nii pääsis uuteen kiertoon. Ei kai mulla oo mahiksia olla raskaana ku oon pari negaa kuitenkin tehnyt..? Kertokaa viisaammat heitänkö jo kirveen kaivoon?
 
onnea sef tooosi paljon :flower: =) :heart: Kyllä taitaa toukokuu olla melkoinen plussaus kausi:) jospa mekin pian päästää toiselle puolelle iloitsemaan kakksoen tuloa :D B)
Itekkää ei malttais odottaa et vois testata et olenko jo. Jospa vaan odottelis siihen tädin tuloon jos se tulee edes. Meillä kp 20 menossa. jännityksellä odotan et onko lyhyt vai pitkä kierto. mut on tässä paljon muuta ajateltavaa. saada nyt tän toukokuun työt ja kouluhommat altapois nii sit voi keskittyä kesälomaan 2vk sit alkaapi kesätyöt. Vähä paha jos alkaa kesätyöt ja raskaaks tulen et jos pahoinvointia on nii kuinka kykenen töissä olemaan :|

esikoisen aikaan joskus aamuisin oli pahoin vointia ja huimas et piti istua 10min rauhassa et olo helpottuu. oksentelua oli joskus aamuisin joskus päivälläki mut se ei onneks jokapäiväistä ollut.
mutta oikee paljon plussatuulia kaikille! näkyillään!! käyn täälä kertomassa kuulumisia sit tässä viikolla ku koneelle pääsen.
 

Yhteistyössä