PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

mulla aina ollut tota limaa useamman päivän sit välillä tuon mahan nipistys. muuta kai ei ole.
mut pitänee mennä miestä saamaan haaviin :LOL: tiedätte kai mitä tarkoitan :heart: :D
Nyt on toosi kylmä aamu!hrrr. minäpä menen nyt ennenkui neiti herää :p
 
Mamamin: Saa udella :) . Me asuttiin Kuralassa kunnes muutettiin jokunen kilometri Turusta "maalle". Vieläkään ei asuta kovin kaukana Turusta, kun työmatkakin kestää aamuruuhkassa 15-20 min.

Voi, mä myös kaipaan sitä masua. Sai olla luvalla pyöreä :D . Ja mullahan oli iso maha ja kauan. Poika oli 4 kiloa ja sinnitteli masussa rv 42+1 saakka. Teki kiusaa äidille, syntyi käynnistystä edeltävänä päivänä. En kuitenkaan kokenut masua koskaan hankalaksi. Aktiivilomalla oltiin vielä rv 35 ja samana päivänä kun synnytys käynnistyi olin torilla vihannesostoksilla, joita kannoinkin kilotolkulla kotiin. Se oli sitä kun tein kaikkeni etten joudu käynnistykseen... Se siitä muistelosta.

Jos nyt tärppäis ja sais sen helmivauvan, niin mua kyllä hiukan mietityttää se iso maha keskellä talvea. Talvikenkien pukeminen ja paksut vaatteet. No, mielummin vauva, kyllä se on kaiken arvoinen :heart: .
 
Nyt se on varmaan uskottava, että raskaana ollaan kun terveyskeskuksen labrakin oli sitä mieltä... :D Eli hiivin tuolle toiselle puolelle, tuuttehan jooko pian perässä!!

Johan tässä pikkukakkospinossa jo melkein vuosi oltiinkin :ashamed: joten tulee ikävä...

Paljon onnea kaikille ja plussapuhureita!! :flower: Kiitos kuumeiluseurasta! :wave:

-Lappitar ja "tyyppi" 4+6
 
Hei.
Olen uusi odotuksen odottaja tässä porukassa. Meillä on 1v8kk ikäinen poika ja pikku2:lle on annettu saapumislupa. Nyt 2yk käynnissä. Meillä tosin miehen kanssa molemmilla on todella raju flunssa, joten yritykset on väsymyksen ja räkimisen vuoksi jääneet aika vähälle... :( Kp 17/25-29.
Mukavaa päivän jatkoa kaikille!
 
Hyvä hyvä Lappitar, kyllä sulle tuo plussa jo kuuluukin!

Paljon Onnea Sisi! Niinhän se on, että ikävä kyllä on yhtä "normaalia" raskautua ekalla kerralla kuin vuodenkin päästä. Joten ihanaa että välillä käy noinkin päin :)

Tervetuloa Andie ja pikaista paranemista!

Paranemista myös Lumikuningattaren miehelle!

Omaan napaan ei mitään, ovis on varmaan sunnutaina tai maanataina, että kohta pitäis ruveta ;) Ovistestejä ois vielä 2, voishan nuo viikonloppuna käyttää pois kuleksimasta. Raskaustestejäkin ois kolme oottamassa, kun samalla tilasin. Jos ne pääsis käyttää sit seuraavaksi. Kymmenes kerta toden sanoo, eiks niin?!
 
Lappitar kyllä sulle tosiaan tuo plussa jo kuuluikin!! ihanaa, pääset siirtymään täältä eteenpäin. toivottavasti hyvinkin pian seuraamme sinua. teeppä hyvät jalan jäljet niin voidaan seurata :D

Andie tervetuloa. pistänpä sinut listalle mukaan. on se kiva kun aina kun joku lähtee niin saadaan uusi ihminen tilalle.

gallup kyssäri kun olette miehen kanssa pupuilleet, niin jäättekö makoilemaan tai nostatteko peräti jalat ylös, että tuo tärkeä tavara saataisiin oikeaan paikkaan?????

minä tein niin kun esikkoa yritettiin ja tulin tosiaan ekasta raskaaksi. nyt en siihen kykene kun on tuo esikko tuossa ja poika on niin huono nukkumaankin ettei pystytä näin edes yöllä tekemään ja nukkuu meitin sängyn vieressä niin on täytynyt käyttää mielikuvitusta näissä puuhissa. voinkohan silti raskautua jos heti aktin jälkeen lähden liitää
 

Haluaisiko joku ostaa multa ovistestejä? =)

Niitä jäi 7kpl jäljelle, enkä usko että ihan pariin vuoteen niitä tarvitsen! Päiväys menee joskus 2009 vuonna.

Laita yv:tä jos kiinnostaa, sovitaan yhdessä hinnasta! Jokatapauksessa lähtevät halvemmalla mitä itse niistä olen maksanut tilatessani kotitesti.fi:stä!

Luminka
 
Heipsan naiset :flower: Mun oli aivan pakko tulla jakamaan tää teiän kanssa. Tänään niin "outoja" tapahtunut... Mies tuli kaupoilta ja toi mulle ruusun --> aloin pillittämään kun se oli niin kaunis. Lisäksi oon ollu tosi hajamielinen ja kömpelö. Unohdin, siis kertakaikkiaan unohdin että ruoka oli uunissa ja lähdimme pojan kanssa ulos. Tuloksena pellillinen palaneita lihapullia :| Lisäksi kaadoin mukillisen maitoa KAHDESTI heti peräkkäin keittiön matolle.... Mitä nää teille sanoo? Mun on ihan pakko olla raskaana!!! :D
 
joo Mamamin toivotaan, että näin olisi =) mä oon kyl ollu sellanen pölkkypää siitä lähtein ku esikkoa odotin. ollaan naureskeltu et joku kerta en tiiä enää mis ees asun :LOL:

muistuttelen teitä ku tuutte lukee, ni vastatkaapa toon mun galluppiin :wave: oon meinaa pään :p puhki täällä tota asiaa miettiny. et kertokaapa kokemuksia/tyylejä
 
Tervehdys pitkästä aikaan!!!

Heti miten vastaus -Hanin gallupiin: minä ainakin oon nyt jo pitkään käyttäny tota makuulleen jäämistä jalat kohti kattoa menetelmää... ja oon aina ainakin tunnin niin! (no mutta ei oo tulosta tullut...)

Omaa napaa sen verran, että viikko pitäs viel jännitellä, et oisko tärpänny... mut tiedän ettei! Viikon päästä miehelle on varattuna aika sperma-analyysiin! (tähän väliin ois niin hienoa, et oiski se ihme tapahtunu... vois perua koko ajan)... heh!!
 
Hani- :Saanks mäki vastata?
Ensimmäistä "tehdessä" jäin melkein joka kerta sänkyyn makaamaan, milloin peitto, milloin tyyny pepun alla.. Ja viidennestä yk:sta tärppäsi. No, tällä toisella kerralla satunnaisesti jäin, ja yk3:sta tuli tulosta jo! En muista enää tarkalleen sitä hetkeä kun oli onnistanut että jäinkö silloinkaan sänkyyn.
Joka tapauksessa, en usko että sillä on niin suurta merkitystä!
 
Hani Virallisesti, siis tieteellisissä tutkimuksissa ei oo huomattu asennoilla yms. makaamaan jäämisellä mitään merkitystä. Kirjoissa kuitenkin, (äsken taas yhden lukaisin) sanotaan, että saattais auttaa, jos ois peppu ylhäällä jne vähän aikaa. Siittiöt kuitenkin kiinnittyy tosi nopeasti kohdunkaulan limaan. Mulla ollut estolääkitys välillä toistuvien virtsatietulehdusten takia (nimenomaan seksin jälkeen ;) ) , joten käyn aika nopeesti pesulla kun pelkään tulehdusta. Silti saatiin esikko yk 4 alulle.
 
Muii, luminkalle meni yksäriä :)
Ilta taas pulkassa ja töissä meni. Huominen ilta vielä töissä sit on pitkä vapaa ja maanantaina töihin. Mut ei sitä tiijä jos muutoksia tulee.

hanin galluppiin vastaan: välillä jalat kattoa kohti olin välillä en. en tiedä vaikuttiko asiaan? kai ne siittiöt sen verran nopeita ovat et ehtivät kiinnittyä?eikö ne siitiöt ole sisällä montaki päivää?

Miks mies pihtaa!! en aamulla saanut enkä tiedä saanko nyt tässä illlalla/yöllä? :kieh:
 
Onnea plussanneille!

Tervetuloa uusille!

Lumikuningattarelle jaksamista :hug: .

Tänne ei edelleenkään ihmeempiä. Ovista olen tikutellut eikä vielä ainakaan merkkiä oviksesta (kp 15 nyt). Vähän ollaan oltu neidin kanssa kipeitä, mutta nyt jo helpottaa.

Ja "galluppiin"... Esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta ja silloin en muistaakseni jalkoja ylös nostellut, mutta taisin makuulleen jäädä. Viime kierrossa sama homma.

Miksiköhän mulla on niin skeptinen olo raskautumisen suhteen... :( Tuntuu ettei elimistö ole vieläkään palautunut edellisestä raskaudesta/imetyksestä vaikka synnytyksestä jo 13 kk ja imetyksen lopetin pari kk sitten. Toivottavasti alkaa pian kierrot tasaantumaan ja palautumaan normaaliksi.
 
mää haluan päästä jo plussanneiden listalle :heart: toivottavasti pian me kaikki saadaan vuoromme päästä plussa listaan et päästää tuonne odotuspuolelle.

pitä ruveta kohta nukkumaan ja lukea vähä aikaa kertausta huomisen näyttöä varten :whistle:
 
Galluppiin: minäkään en ole jäänyt jalat pystyssä makoilemaan. En esikoisesta enkä nytkään näissä kemiallisissa. Ja tosiaan siittiöthän jäävät sisälle useiksi päiviksi, etenkin ovisaikaan. Itse olen huomannut, että jopa kolmen päivän päästä on vielä tullut ulos.

Wäinöliini: Mulla on vähän samanlainen olo. Synnytyksestä 13 kk ja kierrot on ollut aika pitkiä ja noita kemiallisia kun on ollut niin tuntuu tosiaan siltä, että kroppa ei ole vielä valmis. Ärsyttää, että miksi sitten tunteet kirkuu jo uuden vauvan puolesta jos kroppa on toista mieltä. :|

Mulla on ovis varmaan pikkuhiljaa tuloillaan. Eilen ovistestin viiva oli vahventunut verrattuna edellisiin testeihin. Nyt pitäisi vielä saada mies touhuilemaan. =)
 
Hyvin on tässä kuussa jo ropissut plussia.

Kierron puolessa välissä olin varma, että nyt tärppää...mutta kuinka ollakaan mitä lähemmäs loppua mennään, sitä enempi taas näyttää siltä että toiveet evät käyneet taaskaan todeksi. Mikäli ei ole lankaan raskausoireita on vähän paha olla raskaana :|

Huomenna testaan, vaikka voi olla, ettei huomenna edes vielä raskaus näkyisi...mutta testaan varmuudeksi, sillä meillä on pihatalkoot ja jos ei testiin tule kahta viivaa (ei ole kyllä pätkääkään sellainen olo, että edes tulisi) niin otan pullon olutta...ihan vaan vatutuksen vuoksi :kieh:
 
miestä ei oo innostanut pupuilla ei eilen ei nytkään.nukkui aamulla sohvalla ku oli vienyt isänsä töihin ku sen auto oli rikki. Just!
mua nii potuttaa. Onneks tänää töitä sit pitkä vapaa. Paitti tänää on näyttö hommeli. Jospa se menis putkeen.
:'( :ashamed:
 

Yhteistyössä