PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Kauheesti tapahtunut, nopeat kommentit!

Fensca tsemppiä hirveesti hurjaan tilanteeseesi! :hug:

Iitukka tottakai hengaat täällä, sähän olet vakiokalustoa ;) Kiva et teillä selvisi asioita ja toivotaan et hoidot auttaa!

Neiti21wee sullekin kovasti toivon et vielä plussaksi muuttuisi. Älä lannistu vielä!

Tervetuloa emmaa ja Sunnuntailapsi! :flower:

Palaan paremmalla ajalla astialle! Hyvät yöt!

Nti Kesäheinä: Täällä yrittänyt taustailla vähän enemmän ettei niin kovasti asiasta stressaisi. Eli lukenut juttuja mutta en kirjoittanut (=huijausta :whistle: :LOL: )

Tätiä ei näy mutta en uskalla oikein mitään toivoakaan. Perjantaina ajattelin vasta testata... Miten maltan sinne asti...!!? ;) Mutta mikään ei ole niin hirveää ja masentavaa kuin saada se hemmetin nega siihen testiin. Nyt ajattelin malttaa mieleni ja jos aihetta on niin sitten testailen...Oireita tottakai olisi vaikka muille jakaa jos niitä alkaa miettimään mutta parempi kun ei mieti.. :LOL:

iitukka: :hug: Kyllä se toinen sieltä vielä tulee! Ja teidän neiti on todistusaineistoa siitä että se on mahdollista. =)

Tervetuloa vaan porukkaan vauvahaaveista turisemaan emmmaa jaSunnuntailapsi!
Kiva saada uutta jengiä mukaan. :wave:

Iitukka ei me sua täältä päästetä. :LOL: Toiveilethan kaikesta huolimatta vieläkin. Hyvä kuitenkin että nyt selvisi ongelma ja et siihen on apukeinoja olemassa! Tsemppiä hoitoihin. Tiedä vaikka olisi itellä vastaavaa joskus edessäpäin. Vaikka leikkauksen jälkeen gyne meinas ettei mulla ole estettä raskautumiselle, vaikka toinen munis poistettiinkin. Tärppi vaan antaa odotuttaa itseään... :attn:

Frensca sulla on aikas jänskä tilanne. Toivottavasti myönteisellä tavalla. :whistle:

Kesis annetaan koopeet siellä juosta, enhän mä muuten tiedä
monesko päivä on menossa ;) Ja kyllä, esikko sai alkunsa
toisesta clomikierrosta, eli helposti tuli ja on tainnu käydä
aivan järjetön säkä et on just se terve poitsu paikalle uiskennellut.
Ja kiitos kaikille tsemppauksesta, te ootte niin ihania. :heart:

Tuiskulle ja muille piinailijoille hurjasti plussatuulia!! :whistle:

Hei kaikille! Minäkin olen vielä täällä mutta valitettavasti niin kovin harvoin koneella että ehdin hädin tuskin lukemaan kaikkia juttuja... :ashamed:

Mulla on huomenna se Gyne ja jännittää ihan tolkuttomasti! Toivon vaan, että saan asiani selitettyä niin että ottaa mut tosissaan ja antaa oikeesti jotain lääkettä tähän ovuloimattomuuteeni tai mikä mua sitten vaivaakin.. Pelkään vaan, että alan itkemään ja sitten siitä puhumisesta ei tule mitään. Onko kukaan muu huomannut olevansa kireä kuin viulunkieli ja mieli TOSI herkässä?? Siis kun yleensä olen tosi tasainen ihminen niin nyt tuntuu, että ei ees kuolinilmoituksia voi lehdestä lukea. Voisko siihenkin olla syynä joku hormonaalinen häiriö?? Pitäis tietenkin kysyä ennemmin siltä lääkäriltä näitä asioita mutta kun jotenkin tuntuu, että te täällä "kaiken kokeneena" tiedätte paljon enemmän...

Mulla tosiaan täti tekee parhaillaan lähtöä, toivottavasti huomiseen mennessä on poissa niin sen gynen ei tartte yökkiä jos jotain tutkimusta meinaa tehdä.. Siihen asti voimia kaikille, nää asiat on henkisesti niin vaikeita... :headwall:

Nopeita kommentteja (mitä nyt lukemaani muistelen): uusille tervetuloa!! Mites Fensca joko tiedät onko kyytiläinen vielä matkassa? iitukalle tuhansia haleja :hug: melkein alkoi itkettää kun luin teidän tilanteesta (älkää ottako muuten näitä mun itkuja ihan todesta, hormoonit ne vaan jyllää)! Eilen itse sain tietää, että poikamme saa uuden serkun ja ilmeisesti tämä raskaus oli sellanen onnellinen yllätys... :headwall: Kyllä itku pääsi kun oli niin EPÄREILU olo!! Mutta näin tämä elämä menee, jotkut saa, toiset ei ja eihän se meidän onnesta ole pois kun toiset saa mutta tuntuu silti niin PAHALTA!!

Vielä plussapuhurit kaikille jännäilijöille!! :whistle: :heart:

neiti21wee pahoitteluni :hug:

nyt on jotenki outo olo. ihan ku tietäis että nyt olis paras mahdollinen hetki alkaa hommiin ukon kans jos haluais et tällä kierrolla tärppäis. oonkohan mä tulossa hulluks vai oonko jo muuten vain pöljä.. :LOL:

eilen oli tarkoitus hommailla mutta ukko sit nukahti ennen sitä. hmph.

Huomenta kaikille!
Täällä on nyt sitten lääkäriaika varattu,klo 11 meen terveyskeskuslääkärin pakeille ja katotaan selviääkö mitään. Juttelin sen sairaanhoitajan kanssa aamulla ja se sano että verestä ei kuulemma nää tässä vaiheessa vielä mitään?! Mä kun luulin että siitä sais ne arvot,tai ainakin neuvolasta mulle näin sanottiin. :ashamed:
Et saa nähdä onko tästä käynnistä mitään apua. Kuitenkin passittavat mut kotiin ja odottele nyt pari viikkoa vielä ja jos alkaa kipuja olemaan niin sitten päivystykseen.prkle mä oon niin varma että noin just käy |O

Noppis
Fensca81, toivottavasti saat jotain selvyyttä asiaan! Kamalaa tuollainen epätietoisuus. :| Koskakohan ultrassa näkyis miten asiat on?

Itse innostuin eilen, kun pupuilu sattui "takaseinämässä" ja muistin, että samalla tavalla on tuntunut edellistä raskautta yritettäessä oviksen aikaan. Siitä innostuneena kokeilin sit kohdunnapukkaa, joka oli ihan pehmoinen ja tuntui niin kuin ois ollut suorastaan auki. No ovistesti näytti negaa, tosi haaleaa, joten oliskohan sit kuitenkin menkat alkamassa? Toivottavasti nyt vihdoin ja viimein pääsisin JOHONKIN vaiheeseen kiertoa.

Jos mulla on menkat alkamassa nyt, niin vähän ottaa päähän, ettei pupuiltu silloin kun oletettu ovis oli. Muistan, että kerran lenkillä vas. munasarjat vihloi niin maan pirusti, mutta eipä sit tosiaan tullut mieleen harrastaa seksiä. :LOL: Noooo, hiljaa hyvä tulee ja niin edelleen.

Kyllä täälläkin Lappitar on tunteet aika pinnassa :/ Pari viikkoa pistän aina mahdollisen raskauden piikkiin ja pari viikkoa itkeskelen sen takia, etten ookkaan raskaana :kieh: Kyllähän sitä välillä miettii, että entäs jos esikoinen olikin onnen kantamoinen niin kuin Iitukalla :heart: ja tämä toinen ei tärppääkään! Itse kävin kuukausi sitten gynellä, kun syksystä asti tosiaan jo yritystä. Kaikki oli kunnossa, tosin ihan perustutkimus vain, ei mitään verinäytteitä tms. Lupasi, että kohta se tärppää tai sit tuut vuoden pääst uudestaan :headwall:

Fenscalle tsemppiä lääkäriin ja neiti21w pahoittelut :hug: Mulla oli tammikuussa ihan normaalipituinen kierto mutta tosi vahvat raskausoireet, oiskohan käynyt niin ettei pikkuinen vaan kiinnittynyt kunnolla, huoh. Toisaalta aina hyvä merkki, että jotain hormonitoimintaa on :)

Lappitar mä oon ollut synnytyksen jälkeen herkillä koko ajan!
Mä vetistelen mainoksille, ti-ti nallea katsoessa ym.ym..
Vähän välillä hävettää kun vedet tulvahtaa silmiin jossain
tilanteessa missä se ei olis niin välttämätöntä..
Mulle on jäänyt päälle joku ihmeen synnytyksen jälkeinen
herkkyyskausi. Ja nyt se jotenkin korostuu kun tilanne on tämä.

Neiti21wee :hug: suuret lohtuhalit!

Mitenhän Fenscan lääkärikäynti meni?

emmmaa ehkä sulla on jotain yliluonnollisia kykyjä :D Niistä olis kyllä iloa tässä vauvakuumeilussa :snotty:

Fensca81, onpa kumma että sulle sanottiin noin niistä verikokeista :/ Toivottavasti lääkärikäynti toi selkyyttä asiaan :heart:

Noppis, toivottavasti olis nyt jompaa kumpaa, ovis tai menkat. =)

Tuosta herkkyydestä vielä, musta tuntuu, että iitukan lailla mä oon kans herkistyny synnytyksen jälkeen vielä entistä enemmän. Kieltämättä kierron loppuvaiheessa sitä tulee mietittyä, että olisko se raskaudesta johtuvaa. :snotty:

Heippa,nyt on käyty ja ultrat ja verikokeet vaadittu. kaks sisätutkimusta josta seurasi vuotoa,tai ekasta enemmänkin tuli vain. Ultraaja ei oikein nähnyt kohdussa aluksi mitään,mutta sitten löysi jotain "epämääräistä ja pikkiriikkistä" josta ei voi vielä näillä viikoilla sanoa mitään. Verikokeet otettiin ja maanantaina vasta saan tietää tuomion että kasvaako hormonimäärä.
Että ei helpottanut oloa yhtään lääkärissäkäynti vielä ainakaan. Toiveet ei ole kyllä korkealla sen sanon,mutta pienenpieni kipinä kyllä taas syttyi...
Mulla on tänään testattu vahva raskaustesti aamulla ja teinpä vielä ovistestinkin päälle jonka viiva oli huikea! siis kontrolliakin vahvempi. Että tällästä tänne meille.Piinaa vieläkin.

Mä olen kans ollu ekan syntymän jälkeen niin herkkä etten pysty kattomaan joitakin ohjelmia kun heti on kyyneleet silmissä,ja sama juttu kun lukee noita kuolinilmoituksia niin käy ihan syrämen päälle kun alkaa miettimään jonkun lapsen tai nuoren kohtaloa että miten sille on käynyt.. Ja mä kun luulin et mä olen järkkymätön,mut kyl lapset pehmentää näköjään....

voi vitsi kun täällä on monella jännät paikat.
mulla vähän samoja tuntemuksia kun nyt menkat alkoi, että miksei sit osunu petihommat siihen ovikseen, mut oon kuullu et tässä vaiheessa vaikka kuukautisveri ulos vuotaa, niin välttämättä ei ole ovista eds ollut?? onkohan näin?
kysymys onko teillä aina kun ootte raskautunut, niin ollu kiinnittymiskipua??
mulla oli esikoisesta todella kovat kivut ja jos taas tulis ni tietäis et nyt tärppäs. voikohan raskautua ilman tuntemuksia sillä saralla :whistle:

Heissan tytöt pitkästä aikaa.....

Täällä on tapahtunut niiiin paljon kaikkea etten muistaa kyllä yhtään mitään vaikka äsken kävin monta sivua tekstiä läpi.... Mutta kaikkea hyvää kaikille tasapuolisesti :)

ON: Täällä on kans tapahtunut niin paljon kaikkea että pää on aivan sekaisin.... Naimisiin mentiin viime viikolla, irtisanouduin työstäni viime viikolla (ihanaa), ovis taitaa olla tänään :D , pyöreitä vuosia täytän huomenna ja viikonloppuna pidetään 30-vuotis/hääjuhlat.
Pupuilua on ollut sopivasti ja jos sitä vielä pari seuraavaa päivä niitä varmistusjoukkoja sinne lähettelis ;)

Santessa ex Nasukka78

Ja taas jääkiekkoa. :/ Toivottavasti tuo ottelu ei taas veny kovin myöhään. Ukko jämähti tuohon sohvalle ja kanava ei vaihdu sekunniksikaan. Toivottavasti ei tänään ei kumpikaan simahda ennen ku on iltatoimet tehty ;)

Jaaha, pitää viedä poika pesulle =)

Fenscalle tsemppiä! Toivottavasti pian tulisi jotain selkeyttä teidän tilanteeseen!

Neiti 21wee: :hug:

Nega testattu toissa päivänä, kuten arvelinkin. Menkkaolo täällä, joten eiköhän vuoto pian ala. Jotenkaan ei ole edes erityisen pettynyt olo. Koko kierron oli sellainen tunne, ettei tällä ekalla kierrolla tärppää. Joten pää pystyssä seuraavaan (kunhan ne menkat nyt suvaitsis ilmestyä! )

Mies lähti yöksi töihin ja telkusta tulee jääkiekkoa, aargh!

Hani kyllä voi olla menkat, vaikka ei ovuloikaan joka kierrossa. Eikä se aina tärppää, vaikka ajoitus ois ihan kohdallaan. Munasolu ei hedelmöity, ei kiinnity tai irtoaa kiinnittymisen jälkeen. Mulla nimittäin ovulaatiotestin mukaan ovuloin ja ajoituskin pitäis olla kohdallaan kun kerta testejä käytän mutta täällä sitä edelleen kuumeillaan :headwall: Tässä oon muutaman kuukauden jo ehtinyt lueskella, että miksi ei tärppää :)

Iltaa!

Todellakin piinaava tilanne, Fensca81. :hug: Toivotaan parasta :heart:

Sydämelliset onnittelut Santessalle naimisiinmenon johdosta :flower:
Sulla on siellä aika säpinää, ja huomenna saadaan onnitella taas lisää B)

Hani- Mulla on takana kaksi raskautumista (ainakin, toivottavasti nyt yksi lisää ;) ) enkä kummallakaan kerralla tuntenut kiinnittymiskipuja.

emmmaa yrittäkääs nyt jaksaa tehdä iltatoimenpiteet, ei ne vauvat ajatuksen voimalla saa alkuaan :LOL:

Pahoittelut negasta, Wäinöliini :hug: Hyvä että siellä ollaan pää pystyssä ja mieli korkealla =)

).( Ihan kuin mun viilipytty-kuoreni alkaisi murentua pikkuhiljaa kierron lähestyessä loppuaan. :whistle: Mites Pilkkis79, vieläkö oot pysyny ihan coolina? B)

Onnea santessa rouviintumisesta! :hug:

Hani- ei mulla kyllä tuntunut mitään kiinnittymiskipua.
Ja kyllä menkat voi tulla ja ihan säännöllisestikkin vaikka ei
ovuloisi ollenkaan. Mulla on just näin käynyt.

Fenscalle hermoja piinailuun. :hug:

Wäinöliinille pahoittelut negasta :hug:

).( Tässä sitä aktiivisesti yritän unohtaa mitä tuleman pitää.
Vällyjenaluselämä on ainakin ihan kuollut. Kai se siitä
joskus elpyy.. on vaan jotenkin turta, ei tee mieli kun tietää
ettei mitään mahkuja ole itse onnistua.. eihän sitä
nyt huvikseen harrastella, eihän :whistle: :ashamed:

Kiitoksia kaikille tsempityksistä :heart: eikai se maailmanloppu oo jos tää kesken menee/tai on menny,mutta oli se todella ihanaa että sai nuo kaksi tosi vahvaa viivaa raskaustestiin ja se tarkoittaa sitä että mulla on mahdollisuus tulla luomusti raskaaksi. =) Antaa hiukan voimia jatkaa seuraavaan kiertoon jos huonosti nyt käy.

Kesis ,Kesis onko oireita vielä minkäänmoisia? ;) nyt aletaan sua piinistellä että millonka meinaat testailla jos tätsyä ei ala kuulumaan? Jänskättää kun on pinkan pitäjä taasen kyseessä... =) plussapuhuria sinne!

Nyt hyvät yöt kaikille,mies on kovassa kuumeessa toivottavasti en ite sairastu. :ashamed:

Yhteistyössä