PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Iltaa kaikille!

Lähettelen täältä vielä Pilkkis79:lle isot virtuaalihalit, olet ollut kovasti mielessä päivän mittaan :hug: Toivottavasti jakselet siellä jotenkin :heart: :hug: En kyllä voi käsittää miten tällaista tapahtuu. :'(
...

Fensca81 No voi kiitos pinokehuista ja plussatoivotteluista :) Ja sulle varovaiset mutta suuret onnittelut haamusta!! =) Toivottavasti siitä vahvistuu :) Tähän pinoon kaipaillaan jo plussia =)

rimata Mulla oli esikoista kuumeillessa onkelmia napata ovistestiplussa parissa kierrossa, testailin yleensä aamupäivällä enkä saanut niissä kierroissa yhtä vahvaa/tummempaa viivaa kuin kontrolliviiva. Tärppikierrossa sitten huvikseni tikutin iltapäivällä yhden ekstrakerran kiertopäivistä laskettuna otollisena aikana, niin sain kuin sainkin ovisplussan. Seuraavana aamupäivänä viiva oli jo ihan haalea. Nyt pikkukakkosta kuumeillessani olen testaillut vain iltapäivällä ja hyvin on toiminut. :) Mulla on kans käytössä Mammaksin testit. Niin ja kiitos vaan koostekehuista :) Ajattelin että kiva tulevienkin kuumeilijoiden tutkailla milloin ja millä yrityskierrolla täällä on kukin plussannut. =)

Uups Luminka, korjaan sun tärppikierron, muistin varassa hääräilin :whistle: :)

Wäinöliini Toivottavasti sun tuntemukset on pielessä, ainakin mulla on tärppikierroilla ollut sellainen olo, ettei ole tärpännyt. B) Onnea pikkuneidin isosta askeleesta :flower: :heart: Meillä poju ei vielä kävele, olen välillä kyllä jo ihan helisemässä kun herra yrittää nousta mistä tahansa tukea ottaen ja konttailee vauhdilla ympäriinsä. :D

Nti Kesäheinä mulla on kans ollu nii, etten oo saanu vahvempaa viivaa. Just ko aatellu, että huomena sitte tummuu kunnolla, nii ei mitään viivaa :headwall: Täytyy siirtyä iltapäivälle.

mamina nuo Mammaksi testit on kyllä niiin kaposia, ettei mulla löydy niin teräviä saksia millä puolitus onnistus, oon nimittäin kokeillut ja linttas vaan :LOL:

:whistle: +++ tuulia teille (erittäin vahvoja puhalluksia :D ) sipuli, Fensca81 ja muut jännääjät. Öitä möitä, tämä painuu pehkuihin, ennen ku herra :heart: taas herää

Tulin kattelemaan uusimmat kuulumiset ja olihan niitä jo monta sivua. Pilkkis :hug: :hug: :hug: ja voimia veljesi perheelle. Järkyttävän kamalia uutisia. Olen sanaton. :'( Tuollaiset uutiset laittaa kyllä hiljaiseksi ja miettimään asioita.

Kävin tänään verenluovutuksessa. Ensimmäistä kertaa ja arvaatkaa vain jännittikö... :) Positiiviset kokemukset jäi ja aion käydä toistekin. Tosin jos sitä tärppi kävis niin sitten tulis pakollinen tauko. :D Pääsiäinen meni töissä ja huomenna olis vika vuoro ennen muutaman päivän huilia.

Muuten ei mitään uutta. Täti pakkas kamppeensa ja peittojen heiluttelu on hyvillä aluilla. ja jospa se greippimehukin tepsis tässä kierossa. Vielä en ole ainakaan mitään vaikutuksia ole huomannu, mutta taitaa olla se kuiva kausi ennen ovista menossa. Luulin että tämä kierto menee harakoille kun lähetään sinne reissuun loppuviikosta, mutta perhesuunnittelun laskureiden mukaan ovis oli vsta 5.4 jahedelmallinen aika alkaa 31.3 eli vasta kotiinpaluun jälkeen. :D No sen näkee sitten.

Fensca81 haamuonnittelut :flower: ja peukut ja varpaat pystyyn vahvistumisen puolesta. :) Muille jännäilijöille rutkasti plussa tuulia++++++++++++++++ :whistle: ja onnea.

Voi Pilkkis :hug: Osanottoni ja hirmusesti voimia!

Fensca81 varovaisesti jo onnittelen haamusta! :flower:

Kumpa ois voinu itekki kertoa samansuuntaisia uutisia, mut ei. Täti tuli eilen ja nyt kp2. :attn: Mut ei tää kyl miltään tunnu kun ajattelee pilkkistä. Siihen verrattuna täti on nyt aika lievä koitos, mut jos seuraavalla kierrolla ois parempi onni matkas. :wave: öitä

Tulin "äkkiä" lukemaan kuulumisia, mutta se sitten tyssäsi kun luin Pilkkiksen kauheat uutiset... Taivaan Isä ei aina ole oikeudenmukainen, tuollaista ei sais ikinä sattua kenellekään! Voimia suruusi! :hug:

Viittiikö tässä omaa napaa enää kertoakaan.. Täällä tätiä ei vieläkään ja kiertopäivät ties missä! Eilen viimeksi tein testin eikä mitään, täysin puhdas nega! Tällaista ei ole mulle vielä koskaan tapahtunut joten mielenkiinnolla oottelen, pitääkö lähteä lääkäriin vai neuvolaan :/ ;)

Huomenta!

No voi harmi, että se täti löysi Sipuli81:n luo. :hug: Onnea uuteen yrityskiertoon! :heart:

Suuret plussatsempitykset, Lappitar, aikas jännää!

Mun on Lumikuningatar pitänyt kans käydä luovuttamassa verta mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Hienoa ja tärkeää puuhaa :) Mulla taitaa olla kyllä aika harvinainen veriryhmä, AB, eli voin vastaanottaa mitä tahansa verityyppiä mutta luovuttaa vain AB:lle. Jänniä juttuja nuo veriryhmät.

Yritin olla innostumatta liikaa ja olla kirjoittamasta tätä tänne, mutta :LOL: , elikkä, tää kärsimätön teki tänään Predator-testin apteekista hommattu.

Ja kappas siihenhän tulikin haamujen haamu? Uskaltaisko iloita? Oon täs käännelly ja väännelly tota testii ja kyllä haalean haalea viiva siinä vaan on.

No jos ei muuta niin toivo nostaa taas päätään tässä mielessä :D Minä kun jo olin toivot heittämässä pihalle.

Sunnuntain ois varmennus testipäivä =)

ZiiliZeijalle varovaiset onnittelut haamujen haamusta!! :) Nythän alkaa taas näyttää hyvältä tämä plussatilanne kun Ziilis ja Fensca haamuilee, saadaan tilastot kuntoon maaliskuunkin osalta :D

Mamamin:inille ihanaa rakkausreissua :heart:

).( Täällä ei "yllättäen" mitään uutta omaan napaan, poika ressukka on kipeänä (kuumeessa) ja kohta ilmeisesti minäkin. :|

Voi Pilkkis!! :hug: :hug: Järkyttävää. Voimia ja jaksamista sinulle ja koko perheellesi! Tuollaista ei soisi tapahtuvaksi kenellekään, olen hirveän pahoillani puolestanne! :hug:

Lisää juttua myöhemmin kun ehtii paremmin.

Ei haittaa vaikka lyhentelette tot nimee =)

Nyt jännäillään koska isosiskon vauva tulee maailmaan, 16päivää laskettuun aikaan. Heil oli ollu jotai häikkää sydänäänten kanssa taas ja nyt on erikoistarkkailussa, toivotaan että kaikki menee hyvin.

Morjens!

Ziilizeija ja Fensca onnittelut haamuista! Ja kärsivällisyyttä sinne sunnuntaihin asti ;)

Lappitar, toivotaan että siellä pikkuinen nyt vaan leikkii vaikeesti tavoteltavaa ja se plussa sieltä pian räpsähtää :heart:

Sipulille tätipahoittelut!

Jos jaksat Pilkkis käydä lukemassa näitä juttuja, niin tiedä että olet kovasti täällä minunkin mielessäni. En osaa edes kuvitella kuinka raskas suru veljesi perhettä painaa. Voimia :heart: :heart:

Täällä täti lähti vihdoin ja viimein rellestettyään viikon :eek: Heti aloitettiin kasvattaan saldoa plussatilille :LOL: Nyt on sellanen meininki että tässä kierrossa ei tule ainakaan yrityksen puutetta olemaan.

Hyvät yöt kaikille!

Voi että Ziiliz (vielä yksi uusi lempinimi :D ), aika ihanat ajat sun siskolla. Hyvä että ovat erikoistarkkailussa, toivottavasti kaikki menee hyvin :heart:

Mä oon ihan ihmeissäni tästä kropan toiminnasta, olin nimittäin tänään bongailevinani pariin otteseen ihan rehdit ovis-jojot
Oikeasti odottelen ovista vasta viikon kuluttua. Mitäköhän tää oikein tarkoittaa, voikohan se sittenkin kolkutella kulman takana?
Oli pakko tehdä hätäinen ovistestikin, se oli kyllä nega. Eli ehkä tässä vaan pannaan Kesistä halvalla :kieh: B)

Pahoittelut tädin riivaamille ja jaksamista Pilkkiksen perheelle menetyksen johdosta. Hiljentää tuommoinen :'(

En ole taas pitkilleen kirjoitellut kun on niin pirun kiire. Lueskelen kyllä sujuvasti joka ilta mutta mutta :whistle: Joo hieman sitten omaa navanseutua ja korkkiruuvikiharoita :p Noi kiharat tulee kun silleen sormella pyörittää ja miettii että mitäs mitäs. Nyt minäkin alan näet kehittää hyvin todennäköisesti perättömiä oireita ja oikein huolella. Rinnat ovat olleet kaks päivää kipee tai no pinkeet, sen oloiset että maito nousisi tavallaan ja välillä ihan vaan kipeet. Tänään alkoi sitten nivuseen, vasempaan varsinkin, vihloa ja jomottaa. Nyt jomottaa koko vasen jalka. Eilen käytin lomapäiväni shoppaamiseen ja meinasi ottaa nupista pariin kertaan ihan kunnolla. Olin kyllä syönnyt ja kaikkea että mene ja tiedä.

Peittoja on tässä kierrossa heilutteltu niin vähän että en edes teroja viitsinyt popsia. Oli vaan lähinnä kiire seuraavaan kiertoon kun tuo paras aika meni tästä kierrosta ihan haaskuun. Hermot meinaa olla oikeesti hieman tiukilla. Tänään kp 21/25-28 ja normaalisti tätiä odotellessa minusta saisi näillä päivillä oivan palkkamurhaajan :kieh: mutta töissä mokasin tänään ihan huolella ja itkeskelin sitten pari tuntia nurkissa kun en osaa tehdä mitään... ;) työkaverit kato hieman hitaasti. Käy hieman tää tyttö herkillä. Testin kävin ostamassa mutta katsellaan tehdäänkö vaiko ei tehdä. Viikko pitäisi periaatteessa jaksaa rimpuilla :headwall: :headwall:

Ootte te kaikki niin ihania!!! :heart: Tämä tädin vierailu ei nyt niin pahalle tuntunu kun Pilkkiksen kauheat uutiset luki. Mullahan on asiat siinä mielessä paremmin kuin hyvin.

Jaksuja vaan kauheasti vieläkin Pilkkis!

[/b]Ziiliz ja Fensca vahvempia plussia kehiin! :whistle: :whistle:

Mamamin hauskaa lemmenlomaa ja paljon plussapuhureita kassiin mukaan!! :LOL:

Taitaa jälleen olla uus pino, kun en ole näköjään täällä käynyt... :ashamed: Kiirettä pitää ja kevättä rinnassa! :D
Kp25/31 ja pistää nyt miettimään onko tällä mammalla ollut kaksi ovista vai miksi aivan julmetun kipeänä ollut alavatsa oviksen aikoihin, jolloin limatkin huomasin ym. sekä nyt, kun pari päivää ollut pientä lämmönnousua +36,7-37,1C.
Tänä aamuna heräsin migreeniin eli sepäs kivasti jyllännyt yöllä ja pää on nyt tosi kipiä.
:headwall: Hohhoijaa! Töihinkin on mentävä ja pian tytteli kerhoon vietävä. :heart: =)

Oviksesta vielä, kun menin pöhkö tekemään tuossa eilen sellaisen ovistestin, kun tilasin niitä... kaksi viivaa siinä ja siksi ihmettelen nyt tätä kropan sekasotkua! :eek:
Noooo.... katsotaan mitä tulos, mutta luulenpa, että täti kaikesta paljosta yrityksestä kuitenkin saapuu. :headwall:
Tisut olleet muheet ja arat; tihkunut jopa kirkasta nestettäkin!! :eek: ;)

Semmosta ja täällä tapahtunut, vaikka mitä monta plussaakin oli tuolla etusivulla! Onnea!! ja paljon tarraisia sukkasia! :flower: Haamun saaneet... pidän kovasti teille peukkuja!! Ziilizeija ja Fensca :wave: Plussat vahvistukoon!!! :flower: :flower: :wave: :wave:

Kaikille tsemppiä ja paljon plussa onnea!!! :flower: =) :wave:

Pahoittelut tädistä Nasukka78 :hug: Ja onnea uuteen yrityskiertoon ovistikkujen kanssa :) :flower:

Hyvältä kuulostaa peppipop sun tuntemukset! =) Voi harmi sitä työmokaa :/ Mutta kaikki mokailee joskus :hug: Huh ja viikko pitäisi jaksaa testausta odotella jo hankitun testin kanssa? Ei onnistuis multa :D ;)

Todella lupaavalta kuulostaa myös mantanan tuntemukset! =) Saitko sä siis siihen juuri testaamaasi ovistestiin kaksi vahvaa viivaa?! Kuiskaan
että sehän voi olla merkki raskaudesta :heart:

Meinaa sapettaa oikeen kunnolla! Tänä aamuna viimeksi tein testiin ihan puhtaan negan ja tätituntemuksia on ollut jo monta viikkoa!! Mitä syitä niitä nyt olikaan miksi kierto venyy?? ja mitä se lääkäri sitten määrää tällaisissa tapauksissa, teroja vai mitä??

Yhteistyössä