PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

:'( Voi Pilkkis79... Sanat eivät riitä kertomaan, olen todella pahoillani näistä todella surullisista uutisista :hug: :'( :'( En voi kuvitellakaan sitä surun määrää ja huolta veljesi perheestä mikä sulla on. Ja varmasti ihan kauhea ikävä veljenpoikaasi kohtaan vaikka tapahtunutta onkin varmasti vielä vaikea käsittää ja sisäistää. :hug: :'( Olen kovin pahoillani. Ihan käsittämätöntä miten tällaista tapahtuu. :'( :'( Kovasti voimia sinulle :hug: :heart:

Pilkkikselle suuret osaanottohalaukset :hug: järkyttävän menetyksen johdosta.
Oliko kyseessä ihan perusterve lapsi kuitenkin? Todella harvinaista tuon ikäisen unissaan kuoleminen...järkyttävää ja ravistelevaa. :'(

Iitukalle tsemppiä luomukiertoon, ties vaikka se siitä tärppäiskin (kuuluisa murphyn laki!)

Piinailijoille ++++tuulia!

).( ei tuntemuksia. koneisto ilmeisesti edelleen "tyhjäkäynnillä". Selkäkipuun syön edelleen Panadol Fortea, tulehtunut välilevytyrä. Mutta täällä duunissa taas istun (ja lorvin koneella....) Sen verran hormonikuureja kavahtaneena aikomus jatkaa luomuilua tän vuoden loppuun. Sitten vasta otan Clomit käyttöön. Ja jos sekään ei auta, alan listapäivittäjäksi! :p

Voi kauheata Pilkkis... tulipa surullinen olo kun luin viestisi. :( voimia oikein paljon noin suuren surun keskellä. :hug:

Pahoittelut myös tädin piinaamille :hug:

Vai lähti se mamina jo masuaan kasvattelemaan,onnea kovasti matkaan ja niitä pikkuruisia tarrasukkia masuasukille =) toivottavasti saat pian seuraa täältä pinkasta sinne odotuspuolelle! :)

ON: Täällä ei suurempia tuntemuksia,valkkaria tulee normaalia enemmän ja minä hölmö tein sitten piruuttani jo hätähousuna testin,johon sain olevinani haamun?! Sydän nytkähti rinnassa kun tuloksen katsoin.Erottuu haaleasti mutta kuitenkin... Mä en täällä kyllä hypi seinille vielä koska mulla koopeet vasta niin vähän,mutta toivo nosti päätään kyllä pikkasen.Edes miehelle en kerro vielä mitään,testaan uudestaan täysillä kiertopäivillä ja jos silloin saa jo tulosta niin sitten kerron vasta joten tää on nyt meijän pinkan välinen salaisuus..... :) Täytyy varmaan kaivaa kuumemittari ja alkaa mittailla lämpöjä... lämmöt kohosivat viimeksi 37,2 ja olivat siinä lähes kokoajan. =) Mut hysh! ettehän kerro vielä kenellekkään... ;)

Niin juu ja Sipuli81 uutisia kehiin jo! :D

Pilkkis! Paljon voimahaleja ja jaksamista sukuanne koskettaneeseen suruun! Näin se elämä vie.. :'( :'( :hug:

Fensca81! Kiitosta! kohta soittelen neuvolaan, pakko aikasteen, kun pitäs ne verenohennuslääkitykset saada pian kehiin. Katsoitko tuolt pinosta (kuvia plussatesteistä ) miun tikkuja? Miekin sain ekana toooosi haaleen haamun, siitä se sit vaan vahvistui, tsemppiä!! :D

mamina just kävin kattomassa sun plussatestit ja on sulla tuo haamu kyllä vahvempi kun mulla.. Mä en meinaan saanu sitä kameralle kuvattua. Mutta siltikin mä olevinaan nään siinä jotakin...kun ei se nyt harmaa kuitenkaan ole vaan ihan pikkiriikkisen vaaleanpunainen kapea viiva.. Toivottavasti se vielä vahvistuis kunnon plussaksi,mä olisin meinaan onneni kukkuloilla,esikosta odoteltiin kahta viivaa tikkuun melkein 5 vuotta! Ja tuo mua just hämääkin,en voi uskoa mitään ennenkuin näen sen varmasti olevan totta. :D
Ootko mittaillu lämpöjä? mä just mittasin ja 37,2 näyttää korvamittari ja suusta oli 37,1.. :D
mä olen jo pureskellut kyntenikin tässä mielentilassa..ja hoen kokoajan itelleni;"ei saa innostua,ei saa innostua....." hrrrrr... :kieh:

Fensca81, oviksen aikana lämmöt romahti, tais olla vaan 35,4 jos oikein muistan, siitä lähti sit kipuamaan, aluksi normaalilukemiin, ja piinaviikolla oli jo kohonneet, ja siitä lähtien on yläällä pysynyt. 36.5--37, mutta vaihtelee.

Pääsiäiset on vietetty, joten täällä taas! B)

Kesis Kiitos uudesta pinosta!

Pilkkis Voi, mikä kamala uutinen. :hug: Itsellekin tuli aika järkyttynyt olo. :( Jaksamista sinulle!

Fensca81 Pidän peukkuja, että haamu vahvistuu! Sulla on nyt jännät ajat! :)

ON: Mulla on muistaakseni kp 7 ja täti on lähdössä. Nyt vaan toivon todella, että tämä kierto olisi vähän lyhyempi. Muuten on taas pitkä odotus ovikseen.. :headwall:

Pilkkis - aivan hirveä uutinen... :hug: Täälläkään ei meinaa tulla kyyneleistä loppua. Oli pakko heti käydä omaa tyttö kurkkaamassa kun tuokin on päikkäreillä. Voimia teille sinne aivan mielettömästi.

Terkuin taas täällä vakoileva Emppu & Papunen 12+3

:attn: onko teillä ollu ikinä hankaluuksia napata ovulaatiota tikuilla? Edellistä raskauttakin yritettäessä en läheskään aina saanu ovista tikuilla kii.. Onkohan vaan aikataulusta kiinni vai oikeesti, ettei muka ovulois? Onhan se mahollista.. meillä meni kuitenkin lähemmös kolme vuotta tuon esikoisen aikaansaamiseksi!

Pidän peukkuja ja :whistle: vahvoja ++ kaikille jännääjille!

rimata juu mulla on ollu kans joskus tuollasia ongelmia. Mä ratkasin sen vaihtamalla merkkiä. Mitä merkkiä sä käytät? Mulla muistaakseni oli jotain aconin testejä joilla en saanu mitään tikkuun mut one step ja mammaksin ovistestit toimi mulla. PAitsi noi uudet mammaksin vaaleenpunaset tikut on huonoja,ne ei näyttäny huippua mulla ollenkaan kun toisella testillä taas sain niin vahvat viivat että! Mä kokeilin tähän kiertoon tota clearbluen digitaalista,kallis oli mutta kyllä se mulle oviksen näytti. En kyl jatkossa sitä osta,se oli vaan sellanen kokeilu.Hinta vois olla tosiaan huokeempi. Niin juu ja mihin aikaan päivästä sä testaat? iltapäivä paras aika ja pissan oltava ollu rakossa minimissään 3 tuntia.Ainut poikkeus minkä mä tiedän on noi prisman fertest ovistestit jotka TÄYTYY tehdä aamupissasta.
Juu tiedän tuon tunteen,se on niin turhauttavaa! |O Toivotaan että saat metsästettyä sen kadonneen oviksesi :)

Fensca81 oon käyttänyt noita mammaksi testejä aina. Yleensä oon testannut aamupäivällä mutta vois kyllä siirtää sen ip:lle tai testata aamua ja iltaa ;) tulee vaan hintaa.. Toisaalta kattos yhen kierron sillain. Muistan ku turhautti sillon ku ei saanu kiinni ovista tikuilla ja yritystä oli kuitenkin ollu jonkin aikaa. Joko sun plussa on vahvistunut? :whistle: tuossa vähä vauhtia sille =)

Nti Kesäheinä hyvä kooste etusivulla, nyt vasta huomasin :heart:

Pilkkis: :'( :hug: Aivan sanaton olo...

Fensca81:
Onnea haamusta!

Tänne ei edelleenkään ihmeempiä. Odottelua, odottelua, odottelua... Jotenkin sellainen olo koko aika, ettei tässä kierrossa tärppää. Nooh, kohtahan sen näkee.

Meidän pieni neiti oppi kävelemään. :heart:

rimata eikai se vielä oo vahvistunu,meinasin testata vasta tuossa viikonlopun aikaan seuraavan kerran...jos maltan sinne oottaa... :whistle:

Hui,elekee vielä onnitelko! Minoon iha hukassa jos menee metsään tää kierto... Kiitos kuitenkin kun pidätte jännitystä yllä mun kanssa,ootte ihania :heart:

mamina joo kyllä joitakin testejä voi puolittaa mutta tuo mammaksin vaaleanpunainen liuska on niin ohut jo ettei sitä paljon puolitella :| Mä en muista,olikohan se kotitestit.fi kun tilasin niin ovistestit oli leveitä ja ne puolitti helposti :) ja ne kyllä toimikin tosi hyvin,näyttivät aina oviksen kun sellainen oli. :) ultrassa ja labrassa varmistettu :D

Wäinöliini voi että.ihanaa tyttösi oppinut kävelemään,se on ihanaa se! =) kohta saat juosta sen perässä ja estellä tapaturmia sun muita... ;) *puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä...* meillä osattu kävellä nyt parin kuukauden ajan ja vauhti ja meno eikun pahenee.... :eek:

Yhteistyössä