PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Heippa!

Se on tosiaan laskiaissunnuntai, ja ilma on kuin morsian B)

Tervetuloa joukkoon nintzku! :)

Liisukkainen, juu ei ei ole täti mikään nikki :LOL:

peppipop voin kuvitella, että on suuri kiusaus pistellä poskeet tabut saman tien, mä oon ihan samanlainen :kieh: juu kyllä myös mun muistaakseni alle 3-vuotiaasta esikoisesta saa jotain tukea jos hän on sulla kotihoidossa vauvan kanssa.

).( Puuh, kp 33, nyt sais jo täti tulla jos on tullakseen, mutta ei näy ei kuulu. Testin tein perjantaina ja negahan se tietysti oli. Täytynee jossain vaiheessa varata gynelle aika, josko se pelkkä ajanvaraus houkuttelis tädin paikalle. ;)

Tässä vielä kutri.netistä kopsattu tietoisku meille kuumeilijoille muistin virkistämiseksi B)

http://www.kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html

"Mitä jokaisen naisen pitäisi tietää kuukautiskierrosta

Varoitus! Tässä jutussa asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä, ts. annetaan ihanaa limainfoa, joka saattaa iljettää herkimpiä (miehiä)!!!

Vaikka olen saanut "nauttia" kuukautisista jo yli 15 vuoden ajan, vasta pari kuukautta sitten opin ymmärtämään naisen hormonikiertoa kunnolla. Nyt toivon, että olisin oppinut nämä asiat jo vuosia sitten, mutta parempi edes nyt kuin ei koskaan.

NAISEN KUUKAUTISKIERRON ERI VAIHEET

1. KUUKAUTISET (n. 2-5 vrk)

Naisen kuukautiskierto alkaa ensimmäisestä kuukautisvuotopäivästä, jolloin kohdun limakalvon pintakerros valuu pois "turhana".

2. KUIVA KAUSI (n. 2-5 vrk)

Kuukautisia seuraa muutaman päivän "kuiva" kausi, jolloin emättimestä ei oikeastaan erity juurikaan mitään limaa.

3. LISÄÄNTYVÄ LIMA (n. 5-12 vrk)

Kuivan kauden jälkeen estrogenin määrä ja limaneritys alkaa taas pikku hiljaa lisääntyä kun elimistö valmistautuu lähestyvään ovulaatioon:
- ensin tulee päivän tai parin ajan hieman paksua, tahmaista valkovuotoa
- sitä seuraa päivän tai parin ajan lisääntyvä ja "juoksevammaksi" muuttuva valkovuoto
- ...jota seuraa päivän tai parin ajan todella runsas ja kosteusvoidemainen valkovuoto

Tänä aikana kohdun limakalvo alkaa myös paksuuntua.

4. OVULAATIO (n. 1-2 vrk)

Ovulaation tienoilla valkovuoto muuttuu kirkkaaksi, sitkeäksi ja kananmunanvalkuaista muistuttavaksi (muistuttaa kiihoittumislimaa). Samoihin aikoihin voi huomata oman seksuaalisen halukkuutensa lisääntyvän. Jos kirkkaan liman päiviä on useampi, ovulaatio osuu yleensä viimeiselle limapäivälle.

Hormonitasolla estrogeni, luteinisoiva hormoni (LH) ja munasarjoja stimuloiva hormoni (FSH) kohoavat juuri ennen ovulaatiota huippuunsa ja romahtavat sitten äkkiä alas aiheuttaen kirkkaan liman ja kiihoittuneen olon lisäksi lämpötilan romahtamisen, munarakkulan puhkeamisen ja munasolun "syöksyn" munatorveen.

Joillain voi tässä vaiheessa tuntua joko kiukkuinen vihlaisu toisella puolella alavatsaa (kun munasolu irtoaa) tai "tylppää" jomotusta (puhjennut munarakkula "kirvelee").
Munasolun irrottua puhjennut munarakkula muuttuu keltarauhaseksi ja alkaa hyvin pian (yleensä tuntien sisällä) erittää keltarauhashormonia progesteronia. Kehon lämpötila nousee nopeasti ja limaneritys tyrehtyy kuin leikaten. Ts. siinä vaiheessa kun aamulämpö on kohonnut, ovulaatio on jo ohi.

5. OVULAATION JÄLKEINEN KUIVA KAUSI (n. 10-16 vrk, useimmiten 12-16)

Ovulaatiosta kuukautisiin asti limaneritys on yleensä melko vähäistä. Tämä väli on jokaisella naisella melko vakio. (Ts. jollain 10-13 vrk, jollain toisella 12-14 vrk jne.).

Tämän ajan sekä estrogeni- että progesteronitaso ovat korkealla, kehon lämpötila keskimäärin korkeampi kuin kierron ensimmäisellä puoliskolla ja myös energiankulutus korkeampi kuin kierron ensimmäisellä puoliskolla.

Mikäli ovulaation yhteydessä munasolua ei ole hedelmöitetty (ts. et ole raskaana), muutama päivä ennen kuukautisia progesteroni- ja estrogenitasot romahtavat dramaattisesti, mistä (ilmeisesti) seuraa monelle naiselle valitettavan tutut PMS-oireet: turvotusta, makeannälkää, kärttyisyyttä, finnejä yms. kivaa.

Kierto päättyy viimeisenä päivänä ennen kuukautisia ja ensimmäisenä kuukautispäivänä koko rundi alkaa uudestaan..."

Moikka moi!

Mitä, laskiaissunnuntai!? En tiennytkään ennen ku luin täältä.. Ei oo pullia ei, mut käydään kohta pulkalla ajelemassa joten parempi vaihtoehto se=)

Tervetuloa vaan mukaan Nintzku :wave:

Kiva kuulla Lappitar sinustakin pitkästä aikaa! Toivotaan oviksen tulevan pian! :)

Kirsikka83: mua kans mietitytti et miten minä osaan nukkua ilman neidin tuhinaa. Mut tosi hyvin täytyy myöntää, en heräile niin usein ähinään ja heilumiseen. Ja ovet yöllä auki niin kyllä kuuluu kun hihkaisee!

Nyt teen tällaisen gallupin:

Millaisen kuvan olette saaneet meidän palstalla kirjoittelevista nimimerkin ym. perusteella? Ja miltä henkilöt mielestänne näyttävät?

Mulla tulee ainaki mieleen et Kirsikalla punaiset hiukset,
HotCofeella sellainen rempseä luonne, avoin ihminen
, Blondie nikkinsä puolesta vaaleahiuksinen, Annemarsu omistaa marsun...

Näistä ei sit kukaan loukkaannu, arvailuja nää vaan on!
Laittaisko sit asianomaiset vastauksen pitikö "väite" paikkaansa :LOL:

Hauska galluppi :)

Mä jostain syystä ajattelen, että Kirsikka on blondi, kuin myös Blondie (tietty) ja NtiKesäheinä, sinä Luminka olet ristiverinen/brunette ja sellainen aika pieni :D . Ja iitukalla on saparot ja pisamia :LOL: .

Joo, ei kannata ottaa itteensä tai loukkaantua :whistle:

Iltaa taas arvon rouvat ja neidit!

Mun piti tulla tänne jakamaan ihmetykseni :eek: Nyt siis kp 33, alavatsaa vähän aristaa (on aristanut tässä silloin tällöin parin päivän ajan) ja ovistestin tein juuri, tuli ihan melkein yhtä punaiset viivat?! Voikohan se sittenkin tulla sieltä vielä? Viivat ei olleet siis täysin saman vahvuiset mutta tosi tosi lähellä. Samanvahvuiset viivat kuin nyt sain silloin viime kierrossa jolloin meni kesken. Mitä tää on? Sanokaa, että se on ovis, pliis B) Vaikka ette uskoisikaan :LOL: Vai onko ihan utopistista haihattelua? Ehkä lekuri saa tsekata sekä ylä- että alapään
:kieh: Lisäksi rintoja vähän aristaa, mutta se varmaan liittyy enemmänkin imetyspuoleen kuin ovikseen.

Vau Luminka mitä telepatiaa, mulla oli kans mielessä samanlainen gallup =)

Mun mielestä Luminka ja Torey on tummahiuksisia, HotCoffee ja iitukka ruskeahiuksisia. Blondien on ihan pakko olla vaaleahiuksinen. B) Liisukkainen on kans vaaleahiuksinen. peppipop näyttää tietysti Peppi Pitkätossulta. B)

Peppipop on tumma mutta muuten näyttää peppi pitkätossulta =)

Juu ja taitaa lähteä ne napit kohta ääntä kohti. Kp 1 ja kierron pituus tällä kertaa 21 päivää. Näppärää :kieh: :kieh: Hieno lähteä reissuun huomenna. Ihan kun lentolaukussa olisi ylimääräistä tilaa noille sidetarpeille no eipä tartte niitä takaisin tuoda saavat pitää siellä päässä ihan jokaisen. No sitten taas mennään ja jos kierto on näin lyhyt homma olis sitten näpeimmillään kun tulen takaisin kotiin. On mieskin sopivasti latautunut :LOL: :saint:

Heh, kiva galluppi! Empäs vielä paljasta itteäni vaan odottelen jos tulisi
lisää arvioita.. :D
Luminka on ristiverinen ja tomera tekemisissään.
Liisukkainen ja kesäheinä ovat sellaisia suomalaisia naapurin-
tyttöjä. Blondien on pakko olla vaalea.. B)
HotCoffee on sellanen rennon letkeä, turhista hötkyämätön
tummaverikkö.
Torey on kiihkeä punapää. :)

peppipopille mukavaa reissua "salamatkustajasta" huolimatta.

kesäheinä- entäpä jos ne ovistikun viivat ovatkin merkki raskaudesta..? ;)

oma ).(
Ei ovista tulossa, nega taas. Mutta ei se mitään kun ukkeli
lähtee tunnin päästä taas töihin.. johan se olikin
viisi tuntia kotona.. Kovin toiveita vielä elätän että ehdittäis
oikeeseen aikaan pupuilemaan. Ottaa vaan niin koville heittää
yksi mahis hukkaan. Vaan eipä sille mitään mahda.
Torstaina on onneks se gynen aika niin saa taas asiaa eteenpäin.
Että tietää tehooko clomit vai ei.

Mitä, onko peppipop lähdössä ulkomaille? Ihan epäreilua :snotty: Ei vain, mukavaa matkaa! Sait sitten tädin matkaseuraksi... headwall:

Hmm... Ketäs muuta tässä arvailisin..
No, Lumikuningattaresta mieleen tulee pitkä ja vaaleahiuksinen, vähän keijumainen. Buffo sanasta tulee biisoni mieleen. En siis tarkoita että näyttäisit mitenkään siltä! Vilkas mielikuvitus juu... :D
Nintzkusta tämä ninni joka oli/on kotikadussa. Liisukkaisesta yksi Liisa jonka tiedän.
Ja ja ja... HotCoffeeseen lisään vielä et olisit kova kahvin kuluttaja :LOL: iitukan nikki viittaa sitten maatalon emäntään :whistle:

Omaan napaan ei uutta, taaskaan... Ovista odottelen vaan!

Huomenta!
Kp13, jokohan tänään paukahtaisi plussaa.. jännittää..
Täytyy malttaa puolillepäivää ja testata samaan aikaan kun ennenkin.
Sitten juolahti mieleen että oliskohan jostain homeopaattisesta
hoidosta mulle apua.. täytyypi varmaan kävästä jossain
hoitolassa. B)
Joo ja iitukka on todella maatalon emäntä.. mutta väriä en vielä
paljasta!

Morjens likat,

täällä taas. Ja lauantain testin tulos oli NEGA. :( Siitä lisää lopussa.

Mantanalle ja Liisukkaiselle tätipahoittelut!

Peppipop, esikoisesta Kela maksaa kh-tukea "sisarkorotusta" 60,46 eur

Nintzku, tervetuloa ja kovasti plussaustuulia sinnepäin. Sulla on piinaviikot tulossansa, eikö?

Toreylletätijaksuja, kyllä se ämmä on jo pitkään sua riivannut! *virtuaalipotku sen persiille*

Kirsikka, Iitukka, luminka onnea oviksen metsästykseen!

Nti Kesäheinä mitäs jos ne ei ookkaan ovisviivoja...vaan plussaviivat? Eiks ovistesti oo tosi herkkä, ehkä herkempi kuin normiraskaustesti?

).( ja lopuksi vielä oma napa. Eli tosiaan lauantain testistä selvä NEGA. Ei epäilystäkään, ei haamun haamua. Suoraan sanoen VITUTTI, ja RANKASTI. Perjantaina bongasin ihan selkeet "kananmunavalkuais"-tapaiset runsaat, sitkeät limat. Samanlaiset oli esikoisestakin kun tulin tiineeksi. Siksi uskalsin jo miehellekkin vinkata että taitaa olla tärpänny. Joten vitutus oli sitä suurempi kun testi olikin nega, pettyneitä oli kaksi. Oireet ei oo mihinkään hävinny, alavatsassa edelleen "täysi" ja turvonnut olo. Joko siellä on jotain tai sitten siellä vaanii ihan megalomaaninen täti joka kohta pläjäyttää semmoset yllärit että vati alle! :headwall: :headwall:

Vielä en oo heittäny pyyhettä kehään; esikoistakaan en saanu tikkutestillä kunnolla todennettua, haamuja vaan vielä kun 2 vkoa menkat myöhässä. Veritestissä vasta tuli vahvistus. Labran täti sanoi, että osalla naisista ei ikinä tuu pissatestiin plussaa ja silti pullauttelevat muksuja.
Tänään taas duunin puolesta menossa Myrtsiin ostoksille; arvatkaa onko kiusaus mennä hakeen Aconin 10uL testejä...mutta jos ei näyttäny lauantaina niin tuskin se nytkään näyttää. ARGH!
Varsinainen maanantai.
:p

Lisäys: Nikkiarvauksia:

Nti Kesäheinä, kiharatukkainen, mekkoihminen
Iitukan mäkin olisin arvannut emäntä-ihmiseksi
Torey, moderni city-ihminen?
HotCoffee, sähäkkä brunetti

Ja Blondie on tosiaan blondi, mutta nikki on enemmän johdettu bändi Blondiesta ja Debbie Harrysta; nuorena tuli mentyä vähän samaan tyyliin, nykyään rauhoittunut meno hieman. "Totuus paljastuu" aina kun ollaan miehen kanssa reissussa, silloin laitan taas meikit, ketjut ja vyöt :p

Moi!

Täällä pieleen mennyt ovisviikonloppu takana, vattu ku vatuttaa.. :'( Miehellä tais olla vähän turhat kovat suorituspaineet. Ei taida siis tästäkään kierrosta tärpätä, taas siirtyy unelmat kuukaudella etiäpäin. :headwall:

Nikkejä pohdiskelin tässä..
Nti Kesäheinä kuulostaa luonnonlapselta, pitkät kihartavat hiukset :flower:
Luminka on pieni punapää :hug:
Iitukasta tulee lumimiehen takia mieleen Teoria miehistä-sarjan lumimiehen naisystävä, joskin nuorempi versio.. :whistle:
HotCoffee on iloinen brunette :D
Torey lyhyehkö punapää :p
Blondie jo paljastikin ihtensä :wave:
Cristinasta tulee mieleen blondi :)
Kirsikka tuntuis olevan pitkä ja hoikka runette B)

No juu, ehkäpä en enempää arvaile enää väärin.. :LOL:
Hassua, miten näitä mielikuvia täällä luo koneen ääressä istuessaan ja teiän juttuja lukiessaan! :LOL:

Täytyis vissiin pakata kamat kasaan ja syöttää poika. Sitten taas autoon ja kohti Helsinkiä. Blondie muuten, mäkin pyörin Myyrmäessä vielä pari päivää "työn" merkeissä. Täytyypä vilkutella, jos törmään suhun! :wave:

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja +++++++++++ :whistle:

Huomenta!

Hih, hauskoja arvailuja täällä B) Eniten mua hauskuutti Blondien veikkaus, että Nti Kesäheinä on kiharatukkainen mekkoihminen =) Lisää arvauksia vaan kehiin :D

peppipop Äh, tylsää että täti tuppaantui matkaseuralaiseksi! Mutta jätä se sinne reissuun sit kokonaan niin se ei enää löydä sun luo. Hyvää reissua sulle! =)

iitukka Toivottavasti ajoitukset osuu kohdilleen! Ja toivottavasti plussa paukahtaa tänään o-testiin :)

Blondie Harmitus se nega :headwall: Mutta tosiaan, sehän ei vielä mitään tarkoita :) Ettei sulla vaan olis voinu olla ovis perjantaiaamun perusteella??

).( Voi iitukka ja Blondie, ihania ootte, mutta en usko että ne ovisviivat vois olla merkki raskaudesta. Mä en oo tässä kierrossa bongaillut tätä aiemmin mitään ovikseen viittaavaa, ja tosiaan pe r-testi oli nega. Niin, onkohan ne ovistestit herkempiä kuin herkimmät raskaustestit?
Mutta mutta, ei se mitään, sillä tänään testasin taas oviksen ja voitteko kuvitella, siihen tuli samantien kaks yhtä vahvaa viivaa!! Parin minuutin kuluttua kun tsekkasin uudelleen, oli testiviiva jo kontrolliviivaa vahvempi!! Siis mä oon niin onneni kukkuloilla jo tuosta B) Jotenkin km:n jälkeen oon tosi skeptinen kyllä, viivathan ei vielä toki tarkoita edes että mitään muuta välttämättä edes tapahtuu kuin LH:n nousee, mutta ihan sama, nyt pääsen edes vähän paremmin kartalle kierrosta. =) Ja osaan odotella menkkoja (tai tietty toivoa että ne jää pois, siis) parin viikon kuluttua! Ihan huippua =) Ja tietysti nyt pääsee pistämään pullia uuniin, niin sanotusti B) Mahtavaa!

Voi Pilkkis79 :hug: Toivotaan että olis kuitenkin tärppimahdollisuus vaikka otollisimmat hetket (?) meni harakoille. :hug:

Pilkkiksestä mulle tulee mieleen ruskeahiuksinen menevä äiti, jolla on pilkettä silmäkulmassa. :)

iitukka, no kyllähän toinen maalainen aina toisen tunnistaa :LOL: Lapsuuteni siis maalla asuin, sittemmin kaupunkiin muutin opiskeluaikana..

Arvailut mun kohdalla menee välillä melkein oikein, välillä ihan metsään :D

Jospa Blondie kärsivällisyys palkitaan iloisesti :heart:

Pilkkis79: Meillä kans meinaa miehelle iskee suorituspaineet.. Pitäs vaan koittaa olla hiljaa kun ovis koittaa ja olla painostamatta. Helpommin sanottu ku tehty. Kun se on vaan se yks vuorokausi suunnilleen kun tärppi voi käydä niin ei millään viittis heittää hukkaan.. Ja pettyy taas tun täti tulee :| Miehet ei vaa voi käsittää sitä epäonnistumista niin ku me naiset, ainaki meidän omalla kohdalla. Mä saatan murehtia kaks päivää ja mies vaan huikkaa et eihän me olla pitkään yritetty viel. Mut sitä pahemmalta joka kerta tuntuu mitä useampi pettyminen.

Nti Kesäheinä: Toivotaan et sun kroppa toimis ja kehittelis nyt sitä ovista :heart:

Luminka: Pieleen meni toi arvaus siitä marsusta!!! :LOL: =) ;) ... korkeintaan hiiriä talon alla :)

Täällä taas jännätään loppuviikon oviksen jäljiltä... ON muuten tullu kummia tuntemuksia rintoihin... siis 3-4pv oviksen jälkeen:
Ensin tuntui että toinen nänni ois ollu arka ja sitte tänään on välillä tuntunu että toinenki ois jo arka... määrätyissä liikkeissä sen huomaa.
Voi tietty olla taas tätä kuviteltua raskaus oiretta, eikä mikää oire kai vielä edes tuntuisi, mutta arat ne rinnat silti on.

Tietysti menkat jo ilmottaa tulostaan, että se siitä plussasta taas! :kieh:

Mä poden huonoa omaatuntoa, kun en ehdi kirjottelemaa tänne yhtä usein kun te muut... Kyllä mä ainaki hengessä olen mukana vaikkei kirjotuksia jatkuvasti näykkään!!!
Älkää hylätkö! =)

Annemarsu : höh, pieleen meni... :( :p
Turhaan podet huonoa omaatuntoa... Mulla vaan on aikaa istua koneella. Tai järjestän hommani niin että voin olla=) Nytkin tyttö nukkumassa, miehen kanssa molemmat koneella, mulla vanha ja ukolla tänään tullut uusi :LOL: Emme kai ole nörttejä :D No ei tosi, teen mä muutakin :whistle:

Nintzku: kyllä, odottavan aika on pitkä.. Pelkkää odottamista vaan. Eka ovista, sit tuleeko täti vai ei, sit odotellaan et rv13 on mennyt ym. ym. Ja jos sattuu raskaus menee yliaikaiseksi niin sit vielä lisää odottelua! Kyllä naisilta vaaditaan jaksamista tän odottelun kanssa :)

Luminka: =) Juu, toivottavasti en sentään puhvelilta näytä. Nikki tulee itseasiassa viinipullon etiketistä, yritin keksiä nimen jota ei vielä olisi ja joka ei sinänsä kertoisi minusta mitään :) Joten silmä osui tuohon viinipulloon jossa oli tuo buffo-nimi, viiniäkään en edes juo vaan pullo aikanaan ostettu laivalta hauskan koiraetiketin takia koristeeksi hyllyyn.
Ulkonäkööni ehkä sopisi tuo peppimäinen lookki, punaiset hiukset ja pisamat =)

Mutta muuten tänne ei kummempia, kohta saa sanoa tädille heipat ja alkaa tämän kuun yritykseen.
Plussaonnea helmikuulle kaikille!

Ohhoh, kylläpäs tytöt ootten olleet aamun aikana ahkerina.. :D

oma).( heti ekaks:
Negahan se sieltä paukahti sitten.. :(
Mutta kunnon limat on silti liikkeellä. Ei sitten varmaan ovista
tuu ollenkaan. Toisaalta ei ees harmita kun näyttää siltä
että lumimies on saavuttamattomissa loppuviikon. :headwall:

Annemarsulle pidän peukkuja et olis tärppi käynyt.
Pilkkis :hug:
Kesäheinä- onnea oviksesta! :hug:
nintzkulle kärsivällisyyttä ja plussatoivotukset!
Blondie älä vielä luovuta- jospa se on plussa sittenkin.. :heart:

Ja sen verta paljastan vielä että olen city-ihminen alunperin ja
naimakaupan myötä maalaiseksi ruvennut. :D
Ettette ihan tollona mua pidä.. :saint:

Näin viimeyönä unta että mä ponnistin kakkosta vuoden vaihteessa
rakettien paukkeessa.. :LOL: Liekö enneuni.. toivottavasti.
Päivänjatkoja :wave:

Voi hurja, pari päivää pois koneelta ja tällanen määrä tekstiä :eek: Tää on ihan pudonnut jo kärryiltä taas et kellä on mitäkin...

Blondie jos sulla kerran viimeksikin noin oli et verikoe vasta toden sanoi niin älä tosiaan vielä sure. Toivotaan parasta!

Peppipop täällä sulla kohtalotoveri, viime kierto 20 päivää... :/ Tylsää eikö? Ota matkasta kaikki irti, kyllä mekin vielä täältä noustaan!

Nti kesäheinälle ovisonnittelut

Annemarsu d =) b

Kiva galluppi täällä meneillään. Tässä multa muutama mielikuva:
Luminka- tumma, pieni ja pippurinen
Hot coffee- rempseä ja rento
Nti kesäheinä- pisamaposkinen lavatanssityttö
Blondie- uranainen
kirsikka- boheemi punapää
iitukka- elovenamainoksen suomityttö

Mulle kävi muuten vähän nolosti eilen. Miehen vanhemmat oli kylässä ja kun tuo anoppi leikki tytön kanssa niin minä nettiriippuvainen hiivin tietysti lukemaan mitä te olette kirjoitelleet täällä. Kävi siinä sitten niin että kun tuota meidän likkaa pitää nykyään kävelyttää kokoajan niin anoppipa käveli tytön kanssa tänne huoneeseen ja yritin siinä sit nopeesti sulkee sivun kun ei olla tätä vauvakuumetta niin julistettu. Mutta mutta... ihana koneeni otti ja jumitti juuri oikealla hetkellä ja anoppi uteliaisuuksissaan kurkkasi mitä ruudulla näkyy!!! Kivaa eikö? Ai mikä yksityisyys? :LOL: Ruudulla luki kyllä selkeästi toi "vauvakuume" ja "pikkukakkosta toivovat" ja eiköhän se anopillekin käynyt selväksi ettei nyt olla YLE:n sivuilla toivomassa televisio-ohjelmaa :LOL: Sen verran mukavasti virnuili... Että jos osaa toi täti olla ärsyttävä niin kyllä noissa anopeissakin ne omat juttunsa on ;)

Täältä täti lähti ja nyt otellaan et jotain tapahtuis makuuhuoneen puolella... saa nähdä saako kauankin odottaa (terkkuja Pilkkikselle ;) )

Hauskoja arvauksia tullut :D .

Mä jostain syystä kuvittelen, että Toreylla on mustat pitkät hiukset silleen katakärkkäinenvuonna90-tyyliin :D ja sitten Annemarsu on brunette, lyhyet ja sähäkät kiharat ja semmonen urheilullinen :)

Onnea NtiKesäheinä oviksesta, toivotaan että tärppää! Oiskohan mullakin ovis, kun mahaa niin kivistää :LOL:

Ja muillekin tsemppiä ovis- ja plussajahtiin :wave:

Lisäystä vielä:
Ei löydy täältä kiihkeää punapäätä (mikä oli kyllä aika hyvä =) ) eikä Kata Kärkkäistäkään (vielä parempi). Ihan tällanen maantienvärinen (näitä olin lapsena vaalea ihmisiä... ;) ) täällä kirjoittelee. Toi nikki tulee kirjailija Torey Haydenista jonka kaikki kirjat tuolta mun hyllystä löytyy. Illanjatkoja!

Mitä ihmettä, kolmannen ovistestin tuossa tekaisin
ja siihen tuli lähestulkoon plussa..! :eek:
Tulkintakysymys on että ovatko viivat yhtä tummia..
MILLÄ MÄ SAAN TON UKON TUOLTA HEREILLE JA HOMMIIN?? :kieh:
Täytyy vissiin laittaa jotkut hepeneet ylle vai oisko ilman parempi..
Hyvää yötä! :wave:

Yhteistyössä