PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Remppa sen kun jatkuu, tänään laitetaan vaan seinät. Ei tuo mun isä tänään kehtaa/jaksa aloittaa lattian laittoa joten se sitten huomenna.

Tätiä ei näy juu ei. Mut vielähän sillä on aikaa tänne saapua :/

Lumikuningatar: laittakaahan peitot ihan kunnolla ojennukseen jos saatte viettää ihan kaksin ilman "häiriöntekijää" =)

Testaa Emppu! Aika hyväntuntuisia oireita sinulla jo on! Yksi innokas täällä kuulemaan vastauksen! :wave:

Blondie: kuoharia ja pizzaa, kuullostaa hyvältä yhdistelmältä :) Meillä olis varmaan 4 pulloa häistä jäänyttä kuohuviiniä. Tosin se on kaupan Elyseetä (2,2%) et ei sillä hirmu kännejä saa=)
Toivotaan et tän aamun testiin ei ollut vielä ennättänyt tarpeeks raskaushormonia kehittyä!
Minä kävin kans kattoo, samoin ties meidänkin tytön! Jännä juttu, mitenhän muilla?

Älä menetä vielä toivoa cristina =) Ja jos ei nyt niin sitten seuraavasta kierrosta se onnistuu viimeistään :heart: :heart:

Voi Emppu, ihania uutisia täällä, kun vihdoin pääsin käymään! Onnea tuhannesti ja supertahmeat tarrasukat pikkuiselle mukaan, että kestää kyydissä mukana! :heart:

Itse testasin odotetusti negan tänään ja huomenna pitäisi alkaa menkat tuon perhesuunnittelun laskurin mukaan... saas nähdä kuinka hyvin laskuri tietää :) . Kiva kiva, jos nää mun kierrot alkaa ihan pysyvästi huitelemaan viidenkympin päällä :| . No, tämähän oli vasta toinen luomukierto, jospa alkais kierto tässä vähän lyhenemään.

Luminkalle onnea huomiseen testaukseen!

Ja kaikille tädin yllättämille ja ei-niin-yllättämille iso :hug:

emppu80 kovasti onnea sinulle plussasta :heart:

Mulla sen kun jatkuu alamahan nippailu/vihlonta ja maha on ollu ihan outo jo 3 päivää eli välillä ihan löysällä ja sit taas toisiaan ei tahdo saada sitä isompaa asiaa pihalle :/ En uskalla toivoa mitään ,koska sit taas tuntuu pahemmalle, kun täti tulee ke tai to. Vai uskaltaiskohan huomenna testata, kun sillo ois kp 27? Ja Clomeilla kierto on ollu 30-31...

Kiitos kaikille onnitteluista! Olette ihania :hug:

Tänään tein vielä toisen testin ja on se uskottava että plussa se on!! Kauheesti en vielä uskalla juhlia muistaen miten edellisellä kerralla kävi...

Hotcoffee - pahoittelut negasta :hug:

caffee81 ja Luminka - Testatatkaa kummatkin huomenna!! Jookos?! Mullakin oli eilen vasta kp 27 ja melko selkeä tuo viiva oli kuitenkin!!

Aamu oltiin esikon kanssa päivystyksessä... Toisella alko eilen nuha ja yöllä ei muuta tehty kun yskittiin.. No ei mitään löytynyt.. Virustauti kuulemma... Ja yskä lähtee yskimällä... Huoh!

Täällä aion pyöriä ainaskin vielä hetken ennen kun siirryn toiselle puolelle. Varovaisin mielin nyt liikkeellä viime kertaisen jälkeen. Ja olettehan te niin ihania, ettei täältä pois voi lähteäkään.... :heart: Ja muutes enpä juonu aamulla kahvia vaikka yö meni valvoessa!!

Joo-o, tuli se täti tännekin! Nyyh.....
Aamulla pirhana yllätti, että se siitä taas vähäks aikaa :(

:hug: cristinalle... Kärsitään tässä sitten yhdessä!

Ei oo jaksanu enää murehtia tuosta, ollut taas niin paljon tänään tekemistä! Nyt enää ukko saa laittaa huomenna listat paikoilleen niin remppa on valmis! Ja hyvä tuli :)

Emppu Mahtavaa, onnea oikeen kovasti! Ymmärrän kyllä tuon varovaisuuden, toivotaan että pieni pysyy tällä kertaa kyydissä mukana! :hug:

Cristina ja Luminka Pahoittelut tädistä! :hug: Saisi pysyä poissa meiän kaikkien nurkista..

Täällä on täti saatu hätistettyä ja ens viikkoa odotellessa vähän harjoteltu. Kiva pupuilla ihan vaan pupuilemisen ilosta. Mä oon tosin tulossa uudestaan kipeeks.. :kieh: Eipä suostunu ilmeisesti angiina vielä lähtemään, ku kurkkukipu alko taas alusta.. :( Nyt on kyllä lihakset ja niveletkin kipeenä ja kuumetta pukkaa. Liekö se influenssa iskemässä vai mitä. Mulle ois kyl jo riittäny tuo parin viikon sairastelu, mut näköjään tällä kertaa koetellaan vielä lisää. Vielä ois pari viikkoa jäljellä lapsenvahtitalkoita veljen luona, kiva jos tuun taas kipeeks. :eek: Tiistaina olin kyl aatellu ottaa vapaapäivän ja mennä kahtelemaan G-pisteen kuvauksia, mut saa nähdä kykenenkö kynnelle.

Nyt tuli sellanen tunne et ei millään etene... Kun listaa kattoo ja kp2 huomenna :'( Kun niin pitkälle jo ennätin ja taas alussa.. Ei passaa synkistyä vaikka aivoon ottaaki koko täti! Nyt ois kiva jos oikeesti sen oviksen löytäisin kun viimeks oli vähän hataralla pohjalla kun jätin pari päivää testaamatta.

Vois tästä lähtee miehen viekkuun nukkuu uusittuun makuuhuoneeseen :heart:

Luminka & Cristina - :hug: Ja voimat vaan seuraavaan kiertoon! :heart: Greippimehua, vitamiineja ja ovistikkuja!

Mites caffee? Jokos oot testannu?

Täällä onneksi nukuttiin viime yö jo heräämättä ja vain vähän yskittiin.. Mutta nahkavekkari päätti herätä 5.50... |O Ja mun pitää mennä illax töihin... plääh!

Plussapuhureita kaikille!!

Luminka ja cristina pahoittelut tädistä :hug: . Se on Luminka iskenyt tätimasennus sulle, kyllä se helpottaa heti kun se akka poistuu nurkista vetelehtimästä :)

Mä alan olla jo niissä kierron päivissä, että toivottaisin tädinkin tervetulleeksi. Toki se plussa olis vielä mieluisampi, mutta kun ei vaan jaksais odottaa jompaa kumpaa :headwall: . Vaan eipä tässä muutakaan voi :kieh:

Huomenta!
Kiitos haleista :)

caffee81 pahoittelut negasta :hug:

Mä aattelin poistua täältä palstalta pariksi kuukaudeksi ja "unohtaa" kuumeilun. Jos vaikka sillä olis vaikutusta, ettei laske päiviä ja yritä liikaa. Lupaan kyllä käydä välillä lukemassa plussauutiset täältä. Toivottavasti ootte kaikki siirtyneet odottajien puolelle kun palailen. Joten plussatuulia ja pupuilua kaikille :whistle: hei hei :wave:

Huomenia kaikille!

:flower: :flower: [/b]Empulle!! Onneksi olkoon! Ihanaa nähdä positiivinen testi (edes netin keskustelupalstalla ;) )

Sitten tätä pahoittelupuolta :/
Luminka, Cristina, Caffee ja Hotcoffee, Suuren suuret pahoittelut tädistä ja negatesteistä... :hug: Ehkäpä sitä plussaa sit joskus osaa todella arvostaa kun sitä joutuu kauemmin odottamaan... (Laiha lohtu, tiedän :'( ) Hot coffeella etenkin kun joutuu vielä odottamaan sitä tätiäkin! Jaksamista sulle ihan erityisesti :heart:

Täällä on menty viipotettu taas koko eilinen, nyt vihdoin ollaan kotona koko päivä eikä mennä mihinkään! Mulla tapahtuu outoja täällä; tänään tullut pari kertaa pyyhkiessä veriviiruja :eek: Housuun asti ei ole tullut. Mitähän lie on, ei kai ne menkatkaan nyt viikkoo liian aikaisin ala??? Mitään tuntemuksia ei ole. No, tiedä nyt noista sitten, mitä lie.

Ihana ilma ulkona kerrankin. Taidetaan pulkkailla likan kanssa tänään!

Emppu: Tosi paljon onnea plussasta!!! :flower:
Saanko udella, kuinka pitkän yrityksen jälkeen tärppäsi... sitä kun ei enää tuolla etusivulla näkynyt?

Mä en oo ehtiny/ pystyny kirjottelemaa tänne vähään aikaan, ku me ollaan oltu niin kauheen flunssan kourissa et en oo aikoihin ollukkaa näin kipee.

Ovista odotellaan... ostin clearbluen digitaalisen ovistestin... ja alotin testailun jo pe, etten varmasti missaa... voi olla et joudun ostamaa vielä uudet testit jos ei ovis ehdi näkyä näiden aikana. Viimeks se meni jotenki hassusti kun kierto heitti häränpyllyä.

Onko kellään kokemusta liiallisesta prolaktiinin erittymisestä???
Mä lopetin imetyksen jo syyskuun alussa, ja vieläki tulee maitoa. Gyne kyllä ultrasi et munasolu irtoaa, mut voikohan toi prolaktiini estää sen hedelmöittymisen??!

Onnea kaikille plussanneille ja kaikotkoon täti pois maisemista jokaiselta! :)

Nyt täytyy alkaa järkätä pojan 2-v. synttäreitä... Apuaaaaaa! |O

Yhteistyössä