** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

AJ
Mulla oli kans esikoisesta jotenki niin varma olo et oon raskaana ennen ku testiä tein :D
Oireita alko tulemaan dpo9

Tervetuloa Minnuska :wave:
Pahottelut keskenmenosta :hug: Toivottavasti pikkukakkonen sais alkunsa pian :)


Eilen illalla yhtäkkiä kahessa tunnissa nous kuume melkein 40`c :O
Kurkku vähän kipee ja joka paikkaa kolottaa... Mietin jo että onkohan mulla sikainfluenssa tai myyräkuume... Nyt sitten melkein normaali olo... Väsyttää vaan |O Outoo...
Pupuilut jäi eilen välistä mut tänään vaikka pää kainalossa :LOL:
Nyt pietetty huoli että tulis ainaki joka toinen päivä pupuiltua ettei vaan ovis mene ohi...
 
Helööööy! :)
Edelleen ei tätiä..
En enää edes tarkalleen muist koska ovis oli koska niin paljon hösöttäny viimeiset 5päivää.. :)
Huomen aamulla vielä testi ja sit jos se o nega ni mä nostan kädet pystyy!
Viime yönä heräsin siihen et vatsa oli niin kovalla et melkei itkua sai pöntöllä vääntää.. :ashamed:
Ja viimeiset 2-3pvää oon ollu ku per*eeseen ammuttu karhu ja kiukutellu äijä IHAN KAiKESTA... Ai minäkö turhautunut tilanteeseen!!?? EEN LAINKAAN!! ;)
 
vouhis mullahan on ollu nää alkuviikot kokoajan vatsa enempi tai vähempi kipeenä ja sekasin.. heti ku sain ekan haamusen ni alko kouristukset ja ilmavaivat! nyt ne on ollu jokusen päivän jotenki lievempiä, mut silti iltaa kohden varsinki pierettää törkeesti ja turvottaa!!! ja turvottaa kyl muutenki, just nytki sängys makoillessa näytän et oisin viidennel kuul! :LOL:
 
Ainii ja noista lämmöistä piti sanoa oma kokemus, et mulla ei ainakaa oo koholla.. eikä ollu sillon ovisaikoinakaa ja mä viel ihmettelin et eiks mul ollu muka ollenkaa ovista täs kierros ku näytti vaa normilämpöä aina ku mittailin ja ovisoireet (limat) oli kuitenki niin selkeet.. :O
 
Tervetuloa uudet!

Onpas täällä monilla lupaavia oireita ja jänniä aikoja!! Itse en usko olevani raskaana kun ei ole oikein mitään oireita. Esikoisesta oli selvät jomotukset ja heikotukset, vaikka eihän ne oireet välttämättä samanlaiset ole. Mut vaan en usko olevani raskaana. Ainut mitä on ollut on yhden kerran hampaiden pesun jälkeen tullut huono olo, siinäpä se. Nooh, sunnuntaina testiä kehiin. : /
 
Tsaikka Sanos muuta. Tää vauvakuume on jotain ihan käsittämätöntä. Mä en esikoistakaan kuumeillu näin kovaa :p Nyt on koko ajan mielessä ja hormoonit hyrrää liikakin :D

Jarenah Toivottavasti se plussa sieltä nyt tulis eikä pitäisi meitä näin kovassa jännityksessä :heart:
 
täällä taas yks sekopää-hätähousu :LOL:

Tein ovistestin. Ja aivan yhtä tyhjän kanssa :LOL: Naurettavaa itsensä kiusaamista. Mä en ees ymmärrä itseäni kun en ees usko tärppiin.

Tulihan siihen viiva kontrollin viereen, ei haamu muttei plussakaan sellanen haalea viiva.

Jos nyt malttais odottaa että olis kuukautiset myöhässä ja tekis sitten ihan oikeesti RASKAUStestin :D
 
Onnenkipuna: täällä kans!! Tein myös ovistestin ja paskanmarjat, negaa näytti :(. Se siitä sitten tälläKIN kertaa! No uutta matoa koukkuun, vidujoo.

Tervetuloa uusille ja testailkaas nyt pikaisesti te piinailijat! Olisi niin kiva kuulla plussauutisia :)
 
juu toivottavasti ei ole kuviteltuja oireita...tää on sit vetäny naamariin tänään melkee puol pakettia aurajuustoa,nyt ainaki jotku hormonit hyrrää ku tollast mut toisaalta olen ollu kiukkuinen ku ampiainen joka enteilis tätiä..huomen aamulla se selviää,hope so..
onkos kukaa muute käyttäny tota apteekin predictor testiä?onko antanu viivanpaikkoja/haamuja?? ku tosiaan se maanantainen oli selvä nega ja on edelleen mut sit toi keskiviikkoinen...hmm..mie välil käyn aina kattoo et näänkö omiani :LOL: mut kyl siinä viivanpaikka/ohutta haaleenpunaista menee...
Ärsyttävää tämä odotus!! noh jos huomena nega pärähtää niin sit otan alkoholia uutenavuonna ja kilistelen tädin saapumiselle :D
 
Jännät ajat muutamilla täällä! :)

Uusille tervetuloa!

Mulla täti kiusaa sitte vähän pidempään tällä kertaa, jo 6 pv menossa! :headwall: Loppus jo. Mä en ole nyt meinannut enkä viimekskään noita ovistestejä tehnyt. Jos pysyis niistä erossa, muuten menee mulla ainakin niin kyttäilyks koko homma (ihan kun ei nyt olis..) Mä meinaan luottaa joka toinen päivä-meininkiin ;) Kunhan menkat loppuis. Mä kävin eilen kauppoja kiertelee ja kattelin niitä ihan pikkuisia vaatteita. Ja myöhemmin illalla tytön vauvakuvia :)

Meillä tyttö kotiutui tänään mummolasta, oli pari päivää siellä kun päiväkoti kiinni ja molemmat oltiin töissä. Hyvin oli neidillä mennyt, mutta vielä kivempi oli saada tyttö kotiin! Vaikka oli kyllä ihan kivaakin olla kotosalla avokin kanssa kahdestaan. Vaihtelu virkistää. Mulla olis enää kaksi työvuoroa viikonloppuna ja sitten loppuu työt. 10.1 alkaa opiskelut :) Mutta huomenna onneksi vapaapäivä.

Uudenvuoden suunnitelmia kyseltiin. Me ollaan ihan oman perheen kesken kotona. Syödään ja avokin kanssa otetaan vähän kuohuviiniä illasta. Ja ehkä harjoitellaan vähän valssia, meillä on enää 3 viikkoa aikaa häihin!! Kaikenlaista jännitystä tiedossa...
 
**********PERJANTAI 31.12.2010**************



MUKANA[/U][/B]:

Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 75/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 46/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 43/27-34 *yk 5
Jarenah..................poika 10/05...................kp 36/30 *yk 5
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 32/26-29
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 29/25-28 *yk 5
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 28/30 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 28/28-34 *yk 6
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09...............kp 28/28-31 * yk 2
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 26/28-34 *yk 2
Äippää....................tyttö 06/09....................kp 24/28-31 *yk 2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 20/27-28 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 20/28 *yk 3
AJ..........................poika /08.......................kp 20/? * yk 2
Salainen toive.........poika 10/09....................kp 15/24-36(44)*yk2
Nessu86.................tyttö 03/09.....................kp 7/30
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 6/26 *yk 3
Nauruprinsessa.......poika 09/08....................kp 5/28 *yk 1
Minnuska89............tyttö 03/09.....................kp 4/32-33 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 3/28-31 *yk 4
Mirage...................tyttö 11/08.....................kp 2/26-27 *yk 4



PIINAILIJAT
kikka89................. dpo18
Collins...................dpo14
kamomilla-81.........dpo12
salaisiahaaveita......dpo12
Danone81............. dpo11
onnenkipuna..........dpo9

TAUSTAILEMASSA:
tsaikka....................esik. 03/08
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
Jumima
kr80...................... esik. 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:

JiiMii82...................poika 08/06...................kp 27/29 *yk 6


:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:



Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2)

Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
HUOMENTA!!!!
mie näin ihme unia,menin johonki valokuvaliikkeeseen ja siellä tein testin joka oli plussa ja sit se nainen teetti mul 3testiä jotka oli 1plussa ja 2negaa....
Tämän aamuinen on haamu mutta huomattavissa oleva,siksi olen nyt haamuilijoihin itseni siirtänyt...oikeesti en voi uskoo....tässä kuvaa,sori laatu mut kännykällä otettu,jossa linssi naarmuilla,ku digikamera sano sopimuksen irti!!!!
Aijaa.com - 7232620.jpg
taidan olla tänään sitten selvinpäin ja toivottavasti vuoden tästä eteenpäin =)
Hei sellaista piti kysymäni et jos siirryn sitten tuonne odottajien puolelle niin kuka haluaisi ottaa päivitykset?käyn hakee viel testin ja sen teen viim. sunnuntaina ja ilmoitan miten käy mut noin selkeetä haamua en ole viel saanu =) joten voin päivitellä ainaki sinne asti!

Tässä vielä testi kuivuttuaan,näkee hieman paremmin =)
Aijaa.com - kp27/29 - 7232705.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!
Salainen toive: Onpa outo kuumeen sahaaminen tollanen…Nyt on kyllä liikkeellä kaikenmaailman flunssaa. Toivottavasti säästyt siltä!
Jarenah: Kyllä on jännät paikat sulla ei voi muuta sanoa. Täällä ollaan hengessä mukana kävi miten kävi =)
Heidi: Mulla kanssa on nyt paljon pahempi vauvakuume kun esikoisen kanssa. Joskus tuntuu siltä että hormonit hyrrää niin lujaa että alkaa melkein jo ahdistaa ja joutuu itelle puhuu järkee että vähän rauhottus.
Onnenkipuna: Hui, näyttääkö ovistestikin jos on raskaana? Tota mä en tiennytkään. Joku siitä on kyllä täällä aiemminkin kirjotellu mut en sen enempää ajatellu asiaa sillon. Toivotaan että olis tärppi käynyt=)
Jiimii: Vau, toihan on niin selkee haamu vaikka kuvakin on aika suttunen. Silti erottuu niin hyvin!! Varovaiset onnittelut täältä ja toivotaan että vahvistuu piakkoin. Mulla ei paljoo oo kokemusta r-testeistä mut toissa kierrossa ostin sellasen tuplapakkauksen noita Predictor testejä ja luulin saaneeni haamun kun siinä näytössä/muovissa oli joku ihme sauma joka varjosti haaleen viivan just siihen mihin se pitäis tulla. Luulin jo hetken että on haamu ja sitten petyin. Mut viivanpaikasta en tiedä. Mä voin kyllä päivitellä kun täällä joka päivä käyn kuitenkin jos kukaan muu ei ilmoittaudu halukkaaksi.
Nessu: Mitä alat opiskella? Mäkin vielä rämmin viimesiä opintoja loppuun ja gradua teen vaikkakin oon ihan oman alani töissä jo täyttä päivää. Vähän meinaa noi opinnot töiden takia venyä mutta mulla toinen tutkinto takataskussa joten jos tää toinen venyy niin venyköön. Olis vaan toisaalta niin kiva kun sais olla ”vaan” koulussa ja keskittyä kunnolla siihen. Nyt tuntuu että ei pysty ihan 100% antamaan sille..Teillä ei oo pitkä aika enää häihin. Tuleeko isot juhlat?

Täällä on täti häipynyt. Ihanaa ja kp6 ja ohta saa odotella ovista. Laskureiden mukaan olis tasan viikon päästä, mulla on vaan sellanen perstunne että saattais olla mulla vähän aikasemmin. Mutta testaamalla se selviää onko sitä ja koska on. Oon niin odottanu tätä viikonloppua kun saadaan olla ihan oman perheen kesken ja levätä ja rauhottua ja nauttia toisistamme. Illalla hyvää ruokaa ja viiniäkin vähän tarkotus nautiskella kun tyttö on mennyt nukkumaan. Nyt vois tehdä vähän töitä ja sitten lähteä vähän aikasemmin kotiin. Vauvakuume on täällä valtaisa mutta ihan rennosti oon nyt onnistunut asennoitumaan. Mulla vissiin hormonit vaan hyrrää kun voisin olla koko ajan miehen kimpussa =)
 
Matilda sie olit ensimmäisenä ilmottamassa joten siirrän nappulan sitten sinulle jos kaikki hyvin käy;)
...tänään digitestin ostoon ja sen käytän joko huomen tai sunnuntaina,on niin selvä kuite toi haamu ettei tarvi ees tihrustaa ja näky tosiaan jo melkee heti testin teon jälkeen..:p
 
Ihanaa JiiMii, valtaisan paljon onnea matkaan, tarrasukkia ja tervemenoa odottajien puolelle <3!!

Kiitos Matildalle jo etukäteen listan hoivaamisesta :)!

(.) kp28 ja menkkoja odotellaan :(.. onpa paska tunne olla suurimmalla yk:lla yrittävä tuossa listalla.. No ehkä ensi vuonna joskus meillekin plussa suodaan.
 
Ja piinailu on osaltani ohi, tuhruvuoto alkoi tänään.

Mutta JIPIIII! Tämä kierto oli lyhyin koko vuoteen, kp 30!! Hyvillä mielin ja todella uteliaana parin viikon päästä lääkärille!

Yllättävän vähän harmittaa. Tähänhän mie olin itseni psyykannut.
 
Huomenta ja oikein hyvää Uutta Vuotta 2011 :flower: Tuokoon Uusi Vuosi meille kaikille sen pikkuisen tuhisevan nyytin tullessaan =)

Jiimii mä niin jännityksellä selasin alaspäin tota päivitystä ja kylläpä riemastuin, kun löysin sinut haamuilemasta! Ja ihan selvä haamuhan tuo onkin sumeasta kuvastakin huolimatta. Tarrasukkia ja liimaa pikkuiselle ja vanhemmille iloista odotusta :heart: Suurkiitos päivittämisestä, olet ollut aivan uskomattoman aktiivinen ja hyvä "työssäsi" :)

Matilda kiitos jo etukäteen tarjouksestasi ottaa päivitykset hoiviisi :cool: Mulla on muuten ihan sama homma, hormoonit tosiaan jylläävät kun mäkin olen ollut ihan koko ajan miehen kimpussa. Tosin nyt tietenkin tämän vatsataudin takia on ollut pakko pitää välimatkaa...

kinkula eipäs nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon. Toivoa on niin kauan kun täti pysyy pois, plussatuulia oikein kovasti sinne suunnalle! Olisi niin ihanaa saada kuulla lisää hyviä uutisia :)

danone sinulle myös plussatuulia ja toivottavasti vuosi tosiaan alkaisi komealla plussalla! Mulla ainakin alkoi oireet esikoisesta vasta viikolla 5 ja jokainen raskaushan on tosiaan erilainen!! :)

pikku voi että, kunpa olisitkin oikeassa... Missä vaiheessa sulla ne vatsaoireet sitten alkoi?

Meillä on ollut tosi rankka viikko. Isännän lapset tulivat ma:na meille ja pienin (4v.) ei jostain syystä nukkunut ollenkaan enää. Ei suostunut ilman iskäänsä nukahtamaan ja havahtui heti itkemään, kun isäntä koitti hänen vierestään lähteä pois. Jos pääsikin jossain vaiheessa yötä siirtymään meidän sänkyyn niin tunnin sisällä tuli tyttö itkien perässä. Meidän välissäkään ei nukkunut kunnolla vaan havahtui aina vähän väliä ja tarkisteli että olemme molemmat siinä vieressä. Havahtui kun iskä lähti navettaan aamuyöstä itkemään ja heräsi itkemään kun itse heräsin mennäkseni viemään hevosta ulos.
Eilen illalla petasin sitten hänelle pedin vanhaan sänkyyn, joka onneksi vielä oli jäänyt meidän huoneeseen (on siis nukkunut omassa huoneessa kesästä asti) ja onneksi sinne nukahtikin tosi hyvin. Kerran vain heräsi itkemään, mutta rauhoittui kyllä heti kun kävin kertomassa ettei mitään hätää ole. Nukkuu vieläkin, eli nyt nukkunut jo yli 13h :cool:

Meillä on nyt sitten tyystin jäänyt sänkyelämä väliin. Sunnuntainahan isäntä oli jo auraamassa, kun tulin töistä ja siitä eteenpäin on ollut nuo lapset ja nyt sitten vielä tämä mun ripuli... Huoh, mä niin toivon että se ovis tosiaan oli jouluaattona, jolloin olin märkä kuin niagara. Kosteat/märät paikat oli kyllä sen jälkeenkin, mutta ei samalla tavalla ollenkaan. Kuiva kausi ei itse asiassa ole vieläkään alkanut :confused:
Lämmöistä en tosiaan tiedä, uutta kuumemittaria kun ei ole vieläkään tullut hommattua. Olo on kyllä sellainen ollut koko aamun,että lämpöä olisi vaikka tuo vatsa on *kopkop* viimeinkin vähän rauhoittunut...
 
AJ
JiiMii ONNEA, onhan tuo nyt jo ihan selkeä:)

Vouhis Mä pidän teille peukkuja että jouluaattona olis ollu se The päivä:)

minttumi Tosi kiva kuulla että oli harmitonta:)

Hyvää Uutta vuotta kaikille:) Mun oli pakko testata eilen varmuudeksi, että uskallan tänään muutaman lasin skumppaa maistella. No totta hitossa se oli nega, mutta eihän sen kuulukaan näkyä vielä kp vasta 20 :D Mutta oireita on vielä enenevissä määrin. Alavatsa on niin hiton turvoksissa etten mahdu mihinkään housuihin. Mutta ei auta kun odotella, viikon sisällä ollaan viisaampia:)
 
JiiMii
Onnittelut vielä täälläkin... :)

Kamomilla
Pahoittelut menkoista mut hyvä et osaat etsiä jotain positiivistakin :hug:

minttumi
Hienoa että tuhruilu loppu! Hyvää uutta vuotta :)


Täällä sairastettiin pikana :D Tais tuo kuume tappaa pöpöt niin perusteellisesti ettei riittäny pitempään sairasteluun :D Eilen illalla jatkettiinki pupuilukautta...
Nyt pitää alkaa pakkamaan ku ollaan lähössä reissuun...

Hyvää uutta vuotta kaikille! :)
 
Hirmuisesti onnea JiiMii!!!! Ja tarrasukkia ja liimaa!!!! Ei todellakaan tarvitse tihrustaa, ihan selkeä viivahan tuo on!

Ja onneksi minttumilla kaikki ok!!

Kamomillalle pahoittelut :'(

Ja oikein plussarikasta uutta vuotta kaikille!!! Meillä uusi vuosi menee pojan sairastaessa, oli tarkoitus lähteä katsomaan ilotulitusta, mutta se saa nyt jäädä.
 
JiMiille onnea!! Selvästi näkyy kyllä!

Jospa minttumilla tuhruttelu jäi tuohon vain, ja kaikki menisi hyvin!

Kamomillalle pahoittelut.

Matilda: mä aloitan terveydenhoitotyön opinnot amk:ssa. Lähihoitajan tutkinto mulla on jo, niitä hommia tehnyt tähän asti. Päiväopiskeluna lähden suorittaa, keikkatyötä teen jos huvittaa silloin tällöin.

Me käytiin näin uudenvuoden kunniaksi vierailemassa keskussairaalan päivystyksessä. Tytölle tuli alkuillasta ihan yhtäkkiä allerginen reaktio, maha, selkä, reidet, vaippa-alue, käsivarret, niska ja posket (siis melkein koko tyttö) meni tulipunaiseksi ja turvotti. Mitään syytä ei oikein löytynyt, ainoa mahdollinen ja hyvin epätodennäköinen syy olisi kaksi viikkoa sitten loppunut Amorion-kuuri. Kuulemma viikko kuurin loppumisesta voi tehdä, mutta meillä tosiaan kaksi viikkoa sitten loppui kuuri. Sai viikon ajaksi allergialääkettä, mutta ihan kauheasti kutisee. Nukkumaanmeno oli todella hankalaa, saa nähdä mitä yö tuo tullessaan.. :(

Hyvää utta vuotta kaikille!!! Toivottavasti (alku)vuosi tuo tullessaan monta plussaa!!
 
jimii! Hurjasti onnea!!!=)

nessu: Kurja tuollainen reaktio :eek: Raukka parka,kutina ei oo mitään kivaa :(

ON: Kierto lähenee loppuaan.Oon ihan normaalitilassa,eipä mitään mainittavaa "oiretta". Kaikki varmaan kuuluu ihan luonnostaan siihen että pitäisi alkaa menkat starttailemaan.Rinnat aika minimaalisen arat,viimekierrossa olivat tähän aikaan jo tosi kipeet.Mutta eipä auta kun odotella....Kiertokin on vielä kierukan lopetuksen jälkeen senverran sekaisin ettei edes tiedä koska niitä menkkoja odottaa,ehkä ensviikon alussa.
 

Yhteistyössä