** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Täällä uusi kuumeilia liittyis joukkoon :)

Seurannu tätä palstaa nyt viikon verran ja nyt sitten uskoltuin tänne ihan sisään :)

Meillä toinen olisi haaveissa ja sunnuntaina kitasin viimisen pillerin nassuun :) Eli kunhan tässä elimistö alkaa olemaan taas normaali ja irti hormoneista niin toinen olisi tervetullut meille :) Esikoinen on syntynyt 03/08 ja mukavalta tuntuis 4vuoden ikäero ;)
Mitenkään yrittämällä ei yritetä, eli en ala laskemaan päiviä (niinhän se nyt tuntuu ;) ) ja yritänkin että jos sais olla stressaamatta ja sen kummemmin miettimättä. Mutta toinen on kyllä minulla jo niin suurena toiveena että saattaa olla että sitä on yhtä hermostunut kun ensimmäisen kohdalla, hän ootatutti 6kiertoa...

Mutta plussatuulia ja lyhyitä visiittejä täällä toivotan kaikille! :heart:
 
kierto se vain uhkaavasti lähestyy loppuaan... hui, saas nähdä miten mamman käy. Tänään dpo 10, et jos sit vaikka malttais lauantaihin asti ainakin?? katotaan miten käy, tänään jo houkutti kaupan hyllyn testiliuskat, mutta sinne jäivät kuitenkin vielä. Oon vähän sellainen, että jos ostan, niin teen saman tien testin... reissuun lähdetään lauantaina, pohjoiseen siis.

tsaikka tervetuloa, oota vain kohta oot laskemassa ja tikuttamassa ovista, sen verran koukuttavaa tää joukkohysteria on :D :D

kikan kuulumisia minäkin odottelen, jokohan palanneet kaupunkiin?
Jarenah jaksetaan uskoa vielä, että plussa pärähtää!!!:hug:

Oma olo on nuhainen ja lämmöt tosiaan korkealla :D eilen aamulla oli 37,8, mutta varmasti tästä räkätaudista?! laskeeko muuten raskauden/ovulaation aikainen lämmönnousu panadolilla? tuli vain mieleen, vai onko se jotenkin "pysyvää" .. :D

Viime yönä valvoin itse kaksi tuntia, kun ei vaan uni tullut. Kerrankin olis saanut nukkua, kun esikko nukkuin, mutta ei niin ei. Täytyykin tästä hipsiä päikkäreille...
 
Nauruprinsessa
Mä jouduin tän toisen nimimerkin tehä ku paljastu et täällä palstalla on pari tuttua jotka tietää mun nimimerkin. Ja ku en halua et yrityksestä tietäs kukaan, jos tässä joskus raskaaksi tulee niin mieluiten ultraan asti jos pysys salassa niin olis kiva... Sitten vois taas kirjotella omalla nimimerkillä...
Oon tämmönen salaperänen tyyppi :D Me ei olla samassa pinossa kuumeiltu, mut mä olen yhessä toisessa pinossa kirjotellu yhtäaikaa koiramamman kanssa. Meillä esikoinen 1v2kk

Jarenah
Pahottelut negasta

AJ
Kiteytit aika hyvin sun tekstiin sen mitä tää naisen elämä on vauvakuumeen kanssa... :D
Miehillä ei tartte ku simpat laittaa liikkeelle :D

Mulla oli ennen esikoista ihan kauhee vauvakuume. Loppuajasta tuhersin aina itkua ku kuulin vauvauutisia, varsinki ku osa niistä oli tämmösiä "hups on raskaana, mut voinhan mä vähän juoda, kokeilen ainaki millasta se on"-tapauksia...
Nyt pikkukakkosen kohalla vauvakuumeen kanssa on onneks paljon helpompi elää :)

Tervetuloa tsaikka :wave:

Mitenkäs tosiaan JiiMii ja Kikka? :whistle::wave:

Salaisia haaveita
Sulla jännät ajat menossa :D Minne päin ootte lähössä reissuun?
 
Viimeksi muokattu:
**********KESKIVIIKKO 29.12.2010**************



MUKANA
:

Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 73/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 44/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 41/27-34 *yk 5
Jarenah..................poika 10/05...................kp 34/30 *yk 5
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 30/26-29
Kellukka..................poika 03/08...................kp 28/29-30 *yk 3
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 27/25-28 *yk 5
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 26/30 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 26/28-34 *yk 6
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09...............kp 26/28-31 * yk 2
JiiMii82...................poika 08/06...................kp 25/29 *yk 6
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 24/28-34 *yk 2
Äippää....................tyttö 06/09....................kp 22/28-31 *yk 2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 18/27-28 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 18/28 *yk 3
AJ..........................poika /08.......................kp 18/? * yk 2
Salainen toive.........poika 10/09....................kp 13/24-36(44)*yk2
Nessu86.................tyttö 03/09.....................kp 5/30
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 4/26 *yk 3
Nauruprinsessa.......poika 09/08....................kp 3/28 *yk 1
Mirage...................tyttö 11/08.....................kp 1/26-27 *yk 4



PIINAILIJAT
kikka89................. dpo16
Collins...................dpo12
kamomilla-81.........dpo10
salaisiahaaveita......dpo10
Danone81............. dpo9
onnenkipuna..........dpo7

TAUSTAILEMASSA:
tsaikka....................esik. 03/08
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
Jumima
kr80...................... esik. 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:



:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2)

Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Jarenah,no kylläpäs siellä kiusataan ja odotutetaan!!! tulis nyt se plussa sinne!!!
Nauruprinsessa,täällä yks nikitinisti =D ajattelin loppiaisen jälkeen lopettaa =P pojan odotuksen olin polttamatta ja sit aloin taas polttaa ku poika oli maailmas... joten nyt vois lopettaa vaik aikaisemmin niin olis ehkä paremmat mahikset raskautuakin!
tsaikka;tervetuloo!!!!! :wave: laitoin sut vielä taustalle ku et ilm. kiertopv ja yk,joten ilmoita kun haluat ihan tuohon listalle =)
ON : Täällä testattu nega:ashamed:,olin kyllä näkevinäni viivan paikkaa,ja testit on tosiaan noita apteekin...ööö nimee en muista mut se on joku uusi 2kpl oli jotai 16€...mietinkin että jättäiskö pe testauksen väliin ja odottelin tuleeko tätiä vai ei...nythän on kuite vasta menossa kp25/29...mie hätähousuilen taas!!!ja ku tuosta oviksesta ei ole varmuutta milloin oli mut epäilen tosiaan et nyt olis dpo13tjn...mut tiedä sit =/
 
Heippa hei:wave:!

Ette usko miten hyvää tää palstaloma tekee:D tosin nyt tulin kurkkimaan tänne! Oon unohtanu kp:tkin ihan täysin ja jopa mies on ollu innokas seksin suhteen:LOL:..aijon jatkaa samaan malliin, paljon helpompi olla kun ei mieti kokoajan et pakko tulla raskaaksi. Tää kuukaus viel ns.yritetään, mutta sitten pannaan koko touhu jäihin muutamaksi kuukaudeksi. Alotan semmosen lääkekuurin ihottumaan, jonka aikana ei saa tulla raskaaksi. Meillä' alko laihutus prokkis, ja ilmotin itteni thaiboxingin kurssille.

Eilen kävin siellä lääkärissä tän endon takia, ja lekuri oli aika varma et endosta on kyse kuten olen ajatellutkin. Laitto lähetteen gynelle joka kutsuu luokseen tutkimuksiin tai soittaa miten edetään tän asian suhteen, tutkitaanko mitään ja missä vaiheessa jne. Mutta jos totta puhutaan, ei se oliskaan niin paha juttu jos ei vaikka raskaakis tuliskaa seuraavaan ½ vuoteen. Onhan tässä elämässä paljon muutakin kuin raskaaksi tuleminen..nyt se vasta hiffasin;)

Plussarikasta uuttavuotta kaikille!!
 
Salaisiahaaveita, jännäjännä!! Aika korkeet on kyllä lämmöt! Mulla oli esikoiseseta alkuviikkoina 37,1-37,3 eli melkein aseteen enempi lämpö kuin mun oma ns. normaalilämpö, eli kai toi vois ollakin sitä itteensä??

JiiMii laita kuva testistä tänne!! Ja heti huomenna uutta vaan, hulluksihan tässä tulee jo täälläkin kun ei tiedä niistä viivanpaikoista ikänä :D.... Toivotaan, toivotaan!! Ja tosi aikastahan se on jos nyt jo näkys jotain kunnolla... peukku on pystyssä!

(.) ei mitään - kp:t senkun humisevat hirveetä vauhtia ja odotan vaan että pääsisi aloittamaan ekan imettämättömän yrityskierron. Odotukset on ihan järettömän korkeella! Greippimehua aion ostaa, kahvinjuontia vähentää ja pitää ihan tipatonta tammikuuta noin niinku "muutenvaan" eli auttaakseni raskautumista suomeksi sanottuna ;). Ei sillä että paljon ottais mutta ei sitä tiiä jos mun kroppa on vaan herkkä kaikille "rasitteille".

Ah taivaan ihanaa mies lähti pojan kanssa vanhemmilleen illaksi kylään ja tää äittä saa mennä yksinään aleihin koluamaan... jeeee!!
 
Ai niin Tytylle piti vielä sanoa että aivan mahtavalta kuulostaa toi asennemuutos! Niinhän sitä sanotaan että sitten kun lakkaa stressaamasta asiaa, tärähtäs se plussakin ruutuun helpommin.. Onnea matkaan sinulle :)!
 
Jiimii:Tosi jännää!Mutta kieltämättä oot kans melkonen hätähousu!Malttia! :saint: (paraskin puhuja)
Tsaikka:Teretulemast! :wave:
Tyty:ressaaminen ei oo kyllä hyvästä ollenkaan eikä sovi yhteen vauvakuumeilun kanssa..

ON: Oireeton. Näin voisi sanoa. Ainoat oireet mitä mulla on niin on flunssanjälkioireita kuten äklötys(limaisuuden takia), kahvia ei tee mieli ja jatkuva nälkä (olin pari päivää paastossa pahimmassa vaiheessa joten vissiin sentakia nälkä on). Tissit hivenen kipeytyneet mutta ei mahdottomasti ollenkaan niinkuin viimekuussa.Mitään vatsatuntemuksia ei ole kuten plussakierroissani aikaisemmin on ollut (esikoisesta ja km:stä).Joten kallistun kyllä vahvasti siihen suuntaan että ei tärppiä täällä.Mutta katsellaan...
 
Heips! :) Enpäs ole kerennyt käydä kirjottelemassa päivittäin oon käyny lueskelemassa täällä, onnea kaikille plussanneille :) ja tervetuloa uusille :wave: Vielä pitäs reilusti yli viikko ootella ennenku pääsee testaamaan jos edes tarvii testata. On ihan semmonen tunne että ei oo tärpänny, mut jotenki outo olo on nyt ollu jonki aikaa ja selkä kippee ja alavatsassa ja nivusissa välillä kipua. Ei olla kerrottu kellekkään et yritetään toista lasta ja nyt sit monet ruvennu kyselemään että meinattiinko tytölle tehä seuraa meinaa aina olla pokassa pitäminen ja vastailla vaan ympäripyöreesti :D Plussa tuulia kaikille!! :)
 
Pakko oli käydä lukaisemassa, JiiMii eiköhän se vielä plussaksi muutu! Pahoittelut muillekin negoista ja piinailijoille plussatuulia sekä pitkiä hermoja =)

Tervetuloa joukkoon mukaan Tsaikka :wave:

Mä jouduinkin lähtemään aamupäivällä töistä pois. Jonkun tunnin sinnittelin, mutta vatsassa kiersi ja tuli isoja röyhtäisyjä, joten lähdin pois kun paha olo vain yltyi. Hoitsu mittasi lämmön, se oli 37.6 astetta, eikä mulla ole moneen vuoteen ollut kuumetta :confused:
Kotona menin torkuille ja just vasta nousin, vieläkään en ole oksentanut, mutta semmoinen kuumeinen olo kyllä on ja vähän vatsassa kiertää. Kinkkua napsin ja se kyllä pysyy sisällä, höh. On kyllä omituisin vatsatauti ikinä... Aijuu ja selässä on ikäänkuin menkkakipuja...
 
Tsaikka Tervetuloa mukaan ja olkoon visiitti täällä lyhyt :heart:. Kyllä se sinuunkin vielä tarttuu tuo oviksen tikuttaminen ja kp seuraaminen tarkasti =)

Soitti eilen lekurin ja sieltä sairaanhoitaja sanoi ettei mitään lääkettä määrätä että paremmat mahdollisuudet tulla silti raskaaksi pitkässäkin kierrossa kuin et lääkittäis. Eli mä ny sit kai vaan totun näihin megakiertoihin. Kehotti vain testamaan ovista niin saa paremmat mahdollisuudet osua edes lähelle oikeaa aikaa
 
Täällä yksi uusi pikkukakkosesta toivova liittyy joukkoonne. Olisin heinäkuussa saanut pikkukakkosen mutta todettiin keskenmeno 13.1.2010, siitä asti ollaan yritetty toista uudelleen ja 13.1.2011 tulee vuosi kun on tuloksetta menty eteenpäin, ajattelin soittaa sitten lääkäriin ja kysellä vähän mitä ne voisi tehdä kun on vaikeaa näköjään mun kohdalla tulla raskaaksi uudelleen. Ja nytten kp 2/32-33 menossa.

Lisätkää listaan:

Minnuska89..................................tyttö 03/09................................KP 2/32-33
 
Kellukka 1/28-31................... yk4
Eli täti kurvasi yhtäkkiä tänään kylään pari päivää etuajassa kovan vatsakivun kera.

Tämä on ihan hanurista, olin melko varma, että olin raskaana.
Oli niin erilainen olo. En sitten ollut, tai en ainakaan enää ole.

Eli uusi vuosi ja uusi yritys, onpas tyhmää!
No, jospa vaikka laihtuisi ja kohottaisi kuntoaan tässä.

Sori tämä oma napa, mutta ei nyt oikein huvita mikään.
 
AJ
Minnuska ja Tsaikka tervetuloa:)

Kellukka no voi höh. Toivottavasti ensi vuonna sitten, eikö vaan? Halaus.

JiiMii No täähän alkaa käymään jännäksi:)

Mä täällä kukun edelleen, kun mies töissä, enkä saa unta. Mun oireet lisääntyy vaan koko ajan (luultavasti vaan korvien välissä). Esikon kohdalla mulle tuli myös oireita tosi aikaisin ja teinkin vahvan plussatestin silloin jo muistaakseni kp 25/28. Mulla on alavatsa koko ajan kipeä, ilmavaivoja ihan älyttömästi ja sitten tää väsymys. Lämmöt on myös koholla. Ehkä vahvimpana "oireena" on kuitenkin eräänlainen tietoisuus siitä, että raskaana ollaan. Mun pää luultavasti on vaan ihan sekaisin, mutta jo esikon kohdalla mä tiesin olevani raskaana ennen testiä. Se vaan on sellainen jännä tunne, jota ei osaa selittää. Mutta kuten sanoin, mulla vaan on hattaraa pää täynnä näiden oireitteni kanssa ja kuitenkin ne menkat sieltä tulee.
 
**********TORSTAI 30.12.2010**************



MUKANA
:

Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 74/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 45/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 42/27-34 *yk 5
Jarenah..................poika 10/05...................kp 35/30 *yk 5
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 31/26-29
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 28/25-28 *yk 5
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 27/30 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 27/28-34 *yk 6
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09...............kp 27/28-31 * yk 2
JiiMii82...................poika 08/06...................kp 26/29 *yk 6
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 25/28-34 *yk 2
Äippää....................tyttö 06/09....................kp 23/28-31 *yk 2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 19/27-28 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 19/28 *yk 3
AJ..........................poika /08.......................kp 19/? * yk 2
Salainen toive.........poika 10/09....................kp 14/24-36(44)*yk2
Nessu86.................tyttö 03/09.....................kp 6/30
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 5/26 *yk 3
Nauruprinsessa.......poika 09/08....................kp 4/28 *yk 1
Minnuska89............tyttö 03/09.....................kp 3/32-33 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 2/28-31 *yk 4
Mirage...................tyttö 11/08.....................kp 1/26-27 *yk 4



PIINAILIJAT
kikka89................. dpo17
Collins...................dpo13
kamomilla-81.........dpo11
salaisiahaaveita......dpo11
Danone81............. dpo10
onnenkipuna..........dpo8

TAUSTAILEMASSA:
tsaikka....................esik. 03/08
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
Jumima
kr80...................... esik. 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:



:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2)

Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
kinkula ei siitä kuvaa saa.. mut katellaan jos huomisessa testissä olisi jotai kuvattavaa =P siulla onki ihana ilta ollu omassa rauhassa =) teitkö löytöjä?
Onnenkipuna,myönnetään,olen hätähousu :LOL: aina mun pitää olla testaamatta ku sit mie ratkeen ja ku testit ole kaapis,en osta enää valmiiks,tai no nuoki jäi viime kierrosta ku en ehtiny ennen tätiä testaan =P
Heidi on kyl pikkasen tympeetä ku ei tiedä millo kk pitäis alkaa!!ja sulla nuo kierrot ollu kuite aikas pitkii!!
Minnuska89Tervetuloa:wave: ja kiitos tietojen laittamisesta noin selvästi,helpotti työtäni :flower:=)
Vouhis jos nuo olis jotai muita oireita ;D kiva ainaki kuvitella...
ON:mun piti laittaa miehele viestii itse kun olin töissä et kurkkaa et näkeeks seki kaks viivaa ja kyl seki näki,tihrustamalla,mut se alko sitä epäilee et ku ei ole sitä lasia sen testin päällä,otin nimittäin pois sen ku se heijastaa..noh kattoo huomen...
+yksi oire lisää,pissahätä,tunnin välein sai eilen illan juosta xD
vaik tiedän et mulla on pieni rakko,muistan ku menin esikoisen aikaan ultraan ja se lääkäri kysy olenko käyny vessassa,sanoin et 10min sitte,ei olis saanu käydä mitä en sillo tienny,mut ku alko ultraan sano et sullahan on jo melkee rakko täynnä =D
JA sit mulla on ollu hirvee himo aurajuustoon nyt,olen melkee paketin vetäny tän vkn aikana!!!no nyt kyl sitä veän,sit ku ei saa ees hirveesti jos plussa tulee...
 
Kylläpä on jänniä paikkoja ihmisillä täällä vielä vuoden viimeisille päiville. Mä odottelen innolla muiden plussauutisia=)
Jiimii: Uutta testiä vaan ja toivotaan että viiva vahvistuu!!!
Kinkula: Löytykö alesta mitään? Mäkin oon suunnitellu shoppailureissua ihan yksin, saa nähdä koska kerkeen. Oon niin huono kierteleen vaan kauppoja. Sit meen jos oikeesti tartten jotain ja käyn sen hakemassa mut nyt aattelin et jos tekis jotain löytöjä.
Tyty: sulla on kyllä loistava asenne. Yritän ottaa mallia siitä =)
:flower: Tervetuloa!
ON: Mulla samat suunnitelmat kahvinjuonnin suhteen kun kinkulalla. Ajattelin vähentää siihen kolmeen kuppiin/päivä nyt alkuun. Töissä tota kahvia tulee lipitettyä pitkin päivää ja kotona iltaruuan jälkeen keitetään aina miehen kanssa kahvit=) Greippimehuakin vois kokeilla, se Valion on tosi hyvää kaikenlisäks. Oon ottanu myös multitabseja (niitä ihan tavallisia) et sais tota foolihappoa ja yritän vaan nyt rentoutua ja ulkoilla ja olla stressaamatta. Tulee jos tulee…Mä en vaan ole tota tulee jos tulee asennetta vielä täysin omaksunu =) Kun se oman nyytin kaipuu on niin kova. Mut yritän ottaa rennosti ja olla liikaa funtsaamatta. Ovistestit tuli eilen ja koska niitä on siinä paketissa 12 niin ajattelin hyvissä ajoin alottaa testailun niin voi seurata muutosta, jos sitä nyt tulee.
Tuntuu tylsältä olla näin alkuvaiheessa kiertoa. Se on ihan totta mitä joku eilen kirjoitti täällä että tää on yhtä odottamista vaan. En tiiä mikä vaihe kiertoo on kaikkein pahin. Loppuvaihe on piinailua, heti oviksen jälkeen tuntuu aika niin pitkältä ennen kun saa alkaa piinailla ja tää menkkavaihe nyt ihan syvältä ja masentaa…Se siitä asennemuutoksesta=)
 
Huomenta mammat!

Tervetuloa minnuska :wave: Toivottavasti uusi vuosi toisi sen pikku kakkosen ihan luomusti!

kellukka voi eiiiiii. iso hali sinulle :hug:

Heidi no eipä ole herkkua ollenkaan, todella kurjaa koittaa vaan jaksaa ja ihmetellä tuommoisia kiertoja :( Nyt sitten vaan tilailemaan iso pakkaus ovistestejä, jotta saisit selkeyttä asiaan.

AJ ja Jiimii voi vitsit miten lupaavia oireita teillä! Ja nythän tietenkin sovitaan niin että ne ovat ihan aitoja oireita eikä ollenkaan sieltä korvien välistä, eiköstä joo? ;)

Jarenah mikäs sulla on tilanne???

Pikkuisen mä salaa toivoin ettei olisi vatsatauti vaan mega-ajoissa alkavat r-oireet vaan niin siinä sitten tuossa klo 20 vatsakipu alkoi ja vessaan tuli kiire. Onneksi ei okseta *kopkop* vaan alakautta lentää tavara : / :x Nyt tietenkin stressaan aivan toivottomana, että tämä tauti estää kiinnittymisen, kun nythän sen juuri pitäisi tapahtua, jos on tapahtuakseen. Voi itku sentään....
 
Viimeksi muokattu:
Minnuska Tervetuloa :heart:

Sanokaas muuta mutta ei se auta. Pakko ostaa rekkalastillinen ovistestejä kunhan tää eka loppuu. Tympeetä vaan aina odotaa kun ei tiedä kuinka pitkä on aina seuraava kierto. Ajattelin kyllä helmikuussa kun on pojan neuvola niin samalla tuosta kierrosta kysyä. Toisaalta en haluaisi mitään lääkettäkään syödä mutta kait se jossain vaiheessa on pakko =)
 
Tsaikka Tervetuloa mukaan ja olkoon visiitti täällä lyhyt :heart:. Kyllä se sinuunkin vielä tarttuu tuo oviksen tikuttaminen ja kp seuraaminen tarkasti =)
Luulen että tulee tietty ovista seurattua ja laskeskeltua päiviä mut tikutteleen en ala :)
Sais nyt tietoon tämän normikierron mimmonen on, tänään alko menkat :)

Mieletön tämä vauvakuume mikä ihmisellä voi olla :heart: Voisi jopa verrata että yhtä kova kuin esikoista yrittäessä :)

Kylläpä Jarenah ia pidetään piinassa :eek:
 

Yhteistyössä