** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Jes! Täällä KP 74 vaihtui 1:en lauantaina. Nyt siis menossa kp 6.
Luulen että kierto venyi oman stressaamisen ja jännityksen takia, joka johtui kyllä ihan muista asioista kuin raskautumis yrityksestä :$.
Se tilanne ”ratkesi” keskiviikkona ja lauantaina siis alkoi vuotamaan :). Toivottavasti nyt olisi luvassa lyhyempää kiertoa ja koitan itseäni tarkastella, jos oviksen bongaisin.
 
Dada oon tosi pahoillani,ihan kamala tilanne!:hug:

ON:mulla on jotenki kauheen negatiivinen olo tän kierron suhteen,siis oon ihan varma että menkat alkaa kun on kaikenmaailman samat oireet ku aiemmissakin kierroissa,kovemmin vaan alamassuun sattuu:confused:onko muilla ollut tuttuja pms-oireita niin nega kuin myös plussakierrossa?
Että ei vielä ainakaan ennen ku vuoto alkaa tartteis kaikkia toiveita heittää?;)
Muuten,mä oon tämmönen kyselyikäinen joo;kun jos mulla nyt oli ovis myöhemmin(kp19) niin venyykö kierto silloin automaattisesti että menkat alkas vasta niinku ens torstaina(kp 33?)
Kun mulla siis aiemmat kierrot olleet 30pv,eli maanantaina sillo pitäs alkaa....:|(vaikka viimekierrossaki oli ovis varm.samoja aikoja....)
anteeksi taas omanapailu ja pähkäily!:D
 
**********Torstai 9.12.2010**************

MUKANA:

Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 53/30 *yk 3
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 29/24-36 *yk 1
Iines83.................. poika10/09.................... kp 27/32-34 *yk 5
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 26/27-31 *yk 2
Nokkostiina.............tyttö 11/09.................... kp 24/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08................... kp 21/27-34 *yk 5
Tyty86....................tyttö 08/09................... kp 20/30-34 *yk 4
Jarenah..................poika 10/05................... kp 14/30 *yk 5
AJ..........................poika /08.......................kp 14/? * yk 1
Minttumi.................esikoinen 10/09............. kp 11/25 *yk 2
kikka89.................. tyttö 08/09.................... kp 10/26-29 *yk
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 9/26 *yk 2
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 9/27-28 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08.................. kp 8/29-30 *yk 3
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 7/25-28 *yk 5
Danone81...............esikoinen 08/09............. kp 6/30 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09................... kp 6/28-34 *yk 6
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 6/?? * yk 2
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 5/29-31 *yk 6
Onnenkipuna............poika 12/06................. kp 4/28-34 *yk 2
Äippää....................tyttö 06/09................... kp 2/28-31 *yk 2



PIINAILIJAT
Iines83.................. dpo 14
Pinkie86................ dpo 7
Tyty86.................. dpo 3

TAUSTAILEMASSA:
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Vouhis................... poika 01/03
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri

HAAMUILIJAT:


:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:

JoulukuuMajj (yk3)
Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Mä tilasin r-testejä muutaman. :whistle: Sit vielä kun pystyisi olla testaamatta ennen sitä jouluaattoa. *voipi olla aika mahotonta*

Nyt on tullu oviskivutkin että eiköhän tässä ihan pian ovis ala olemaan kohillaan. Hurraaaaa!!!
 
Dada komppaan muita että kyllä vetää sanattomaks!!!!Pahoittelut että miehesi paljastui kaksinaamaiseksi paskaksi!!kaikkea hyvää elämääsi :flower: ja toivottavasti se suuri :heart: vielä löytyy ja pääset kakkosta yrittämään jossain vaiheessa!!:hug:
Pinkie mulla oli viime kierros aikaisemmin ovis joten melnkatkin alkoi aikaisemmin joten kyl ne myöhemmin varmaan tulee...
Kristiina Haluatko takasin listalle ;)?
ON:Ukko tuos kyseli eilen illal et millois se ovis taas olis,sanoin et ens vkn lopulla pitäis olla johon meinas et mitä jos oltais alkuviikko ilman seksiä niin olis simppoja sit:cool: Okke kivasti ajateltu mut en mie taida pystyy :D ..mut kyl se taitaa olla parasta!!ja pitänee se taaaaas ostaa ovistestit et sais kuite dpon laskettua "tarkalleen"..
 
Kiitos kaikille,ehkä sitä vaan piinailen että ei esim.tuo luteaalivaihe jää liian lyhyeksi:)
Tyty Joo mäkin oon käynyt katselemassa noita vauvamasukuvia,ja voi että kun oma vauvakuume nousee aina niiiin suuremmaksi,ihana olisikin jo saada liittyä joukkoon mahaisaan:D
Mitäs jouluvalmisteluita teillä muilla on jo tehty?:)mä nimittäin oon aina viimetipassa ja laitan joulua vasta "myöhään"niin en kyllästy sit kun on jouluaatto:LOL:
 
Tyty joo kiitos että menit mainostaan tota masukuvasivustoa :vampire: mie menin sinne kans heti ja voih...TAHTOOOO!!!!!! siis hitto et on isot pötsit ja pienillä viikoilla!!noinko se vaikuttaa et jos yhen tai enemmän jo saanu...toivottavasti sinne pääsis iteki pian lisäileen kuvaa =)
Pinkie joulukoristeet laitettu,lahjat puoleks ostettu mut ei paketoitu,ens viikol sit =)
 
tytyn mainitsemaa vauvamasut pinoa käyn mäki aina kattelemassa :whistle:
Sitä mahaa tuli kyllä äkkiä ikävä... Mulla oli esikoisesta omasta mielestä iso maha. Ennen raskautta navanympärys jotain 75cm ja viimesillään 116cm :D


pinkie mä olen kans vasta pari lahjaa ostanu ja kortitki on tekemättä :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
AJ
Kiitos:)

Eli yk on sitten 1 ja kp 14/?, kierron kestosta ei tietoa, koska mulla oli hormonikierukka, mikä otettiin pois (oli vetäytynyt kohtuun poikittain). Eli ekat menkat oli, mutta kierron pituudesta ei vielä tietoa:) Piti tämä kakkonen laittaa tilaukseen vasta keväällä, mutta päätettiin nyt aikaistaa, koska kierukkakin otettiin pois.
 
meillä on jouluvalmistelut aika hyvällä mallilla:xmas:koristeet laitettu , lahjat hommattu ja ekat piparitkin tehty ja syöty:popcorn:en oo ikin ollu joulu ihminen, mutta jotenkin ton tytön kaa on tullu uudestaan lapsuuden joulut pintaan ja on ihanaa laitella joulua moneen moneen vuoteen:heart:

Miulla ei esikon kanssa näkyny maha kuin vasta rv16..ja sanotaan, että kakkosen odotus näkyis aijemmin kun jo kerran raskaana ollut..joten sitä oottelen innolla jos pääseen masuu joskus kasvattelee:)
 
Hei kaikille!!

Ensiksi pahoittelut tädin kohdanneille!!:hug:
Ja huuuurrjasti onnea Majj!!! :heart:
Ja dada:Se mulkku ei ollut sun arvonen!!Rakkaus toista kohtaan ei kuitenkaan kuole vihan tieltä heti vaikka niin ehkä jopa haluaisi ja se sattuu..Paljon jaksamisia sinulle!!:heart:

Sitten omaa napaa ja paljon:

Oon ihan tarkoituksella nyt pitänyt hiljaiseloa muutaman viikon.
Alussa se varhainen km harmitti mutta sitten tuli tilalle kiire kun alkoi pikkujoulu shown harjoittelu ja esityket.Tällä viikolla olen sitten itkenyt silmäni verille joka toinen ilta.
Lauantaina kun oli pikkujoulushown ensi-esitys niiin sain kuulla minun ja avokkini yhteiseltä kaverilta ettei mieheni haluaisi enää olla kanssani jne jne.. Suoraan esityksestä sitten itku kurkussa kotiin selvittämään asiaa..Saatiin asiat halkipoikki ja pinoon ja kaikki sillä erää hyvin.
Noh. Sunnuntaina ihmettelin miksi avokki puhuu vessassa puhelimessa ja kun tulee sieltä ulos ja hyssyttelee mua olemaan hiljaa.Kysyin kuka on puhelimessa,vastaus serkkulikka..Tiistaina paljastui sitten totuus "serkusta".
Tiistaina poikani sitten pelaile avokin puhelimella peliä ja otin puhelimen jossain kohtaa pois.. Noh..Äijään iski kamala paniikki joten arvasin että jotain vialla.Pakotin hänen antamaan minun lukea viestit josta selvisi että hän on ollut tekemisissä ex-tyttösensä kanssa.Ja sitten tuli itkupotkuraivokohtaus! Viesteistä selvisi että tää akka luulee meidän eronneen ja on leperrellyt ties mitä..Äijän takasin lähettämät viestit ei ollut kivaa luettavaa vaikka olivatkin aika neutraaleja.
Sitten taas puhuttii läpi yön ja itkettiin molemmat.Aamulla otin puhelimen kauniiseen käteeni ja soitin tälle eukolle ja kerroin miten asiat ovat.Koska tää akka on mua HUOMATTAVASTI nuorempi niin kielenkäyttö oli ahhh..niin verbaalisesti kehitynyttä ;) Pelisäännöt miehen kanssa sovittu ja uudistettu ja luottamus kahtena palasena ja nyt niitä liimaillaan yhteisellä ajalla takaisin ehjäksi.Kakkosen yritys jatkuu ja huomenna peitto heiluu silleen et oksat pois!! :)

Joulun päätimme viettää ihan kolmestaan kotona kynttilöisen loisteessa ja herkutellen:heart:

Anteeks kamalasti tää omanapaisuus mut pakko jollekkin tää kaikki purkaa ja te ootte ihan loistavia neitoja!!! :heart:
 
Jarenah Olipas vain tekstiä...täytyy kyllä hattua nostaa sinulle että pystyt noinkin tyynesti ottamaan,itselläni hautautuisi varmaan lapsenteko yritykset siihen..toivottavasti sen luottamuksen saatte vielä rakennettua yhteen koska se on todella tärkeä osa suhteessa ja jos ei luota.....ei hyvä,siitä varsinki nousee epäilyjä ja riitoja: /.
Toivottavasti et joudu kokemaan samaa kuin Dada.Tsemppiä teille ja Rauhallista joulua :heart: Ja toivottavasti ensi vuonna perheen koko olisi kasvanut =)
 
Mun piti tulla jo eilen hihkasemaan noista dpo:ista sulle JiiMii82, mutta sitten poika heräs kesken yöunien ja siihen jäi mun palstailut... Eli siis mulla on nyt dpo11. :)

Nyt ei pysty muuta, kuin nopeasti laittamaan teille toisesta ketjusta kopsatun jutun omasta navasta... :ashamed:

Mullahan on nyt siis tää Terolutiton kierto meneillään ja tiistaina kävin otattamassa keltarauhashormoni-arvot. Vastauksen niistä saan vasta ensi viikon maanantaina, koska oma gyne olisi ollut vain nyt ke paikalla, eikä tulokset olisi ehtineet siihen. Maanantaina sitten mulle soittaakin joku ihan muu gyne ne tulokset, koska näin joulun alla on kuulemma tosi huonosti enää kukaan lääkäri paikalla. Noh... Ei siinä mitään.

Olen odotellut menkkoja saapuvaksi tässä jo muutaman päivän, koska tosiaan aikaisemmissa kierroissa ilmeisesti on ollut keltarauhasen vajaatoimintaa ja menkat on alkanu ihan liian aikasin. Pahimmillaan jo jopa dpo5! Nyt siis menossa dpo11 ja tänä aamuna päätin, että pissin purkkiin ja kastan testin. Kaikeksi ihmetykseksi siihen tikkuun alkoi piirtymään alle kahdessa minuutissa hyvin haalea vaaleanpunainen viiva!!! Nyt illalla tein kolmen tunnin pidättämisen tuloksena aamuista jo hieman vahvemman haaalean viivan. Eli täällä HAAMUILLAAN aika vahvasti! :) Aika moista! Ei voi uskoa ja nytkin, kun kirjotan, niin on pieni tärinä päällä.

iines kp27/30-34, dpo11, yk5 (rv3+3) Huiii! :)
_________________
 
**********Perjantai 10.12.2010**************

MUKANA:

Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 54/30 *yk 3
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 30/24-36 *yk 1
Iines83.................. poika10/09.................... kp 28/30-34 *yk 5
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 27/27-31 *yk 2
Nokkostiina.............tyttö 11/09.................... kp 25/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08................... kp 22/27-34 *yk 5
Tyty86....................tyttö 08/09................... kp 21/30-34 *yk 4
Jarenah..................poika 10/05................... kp 15/30 *yk 5
AJ..........................poika /08.......................kp 15/? * yk 1
Minttumi.................esikoinen 10/09............. kp 12/25 *yk 2
kikka89.................. tyttö 08/09.................... kp 11/26-29 *yk
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 10/26 *yk 2
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 10/27-28 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08.................. kp 9/29-30 *yk 3
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 8/25-28 *yk 5
Danone81...............esikoinen 08/09............. kp 7/30 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09................... kp 7/28-34 *yk 6
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 7/?? * yk 2
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 6/29-31 *yk 6
Onnenkipuna............poika 12/06................. kp 5/28-34 *yk 2
Äippää....................tyttö 06/09................... kp 3/28-31 *yk 2



PIINAILIJAT
Iines83.................. dpo 12
Pinkie86................ dpo 8
Tyty86.................. dpo 4
Minttumi............... dpo 1

TAUSTAILEMASSA:
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Vouhis................... poika 01/03
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri

HAAMUILIJAT:
Iines83 kp28/30-34, dpo12, yk5 (test.kp27)


:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:

JoulukuuMajj (yk3)
Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
iines83: huii! Isosti Onnea!!! :heart:
Ihanaa näitä lisää!

Mulle voi laittaa dpo1. Ovis oli eilen mitä ilmeisemmin. Tänään limat ja jomot poissa. Eipä eilen ehditty/mies jaksanut enään puuhastella, joten toivottavasti edellisien päivien hommailuista olisi ollut ässiä odottelemassa. Saas nähä miten meitin käy. Jotenkin hyvä mieli tästä kierrosta ja odotukset korkealla. Eli voipi olla että pudotaan ja ylhäältä sitten jouluna.

Masukuvapinoa itsekkin olen käynyt kattelemassa ja myös raskaustesti kuvia. :LOL:
Määkin tahon!!!! :xmas:
 
Iines,kiitos kun huomautit,nyt en vaan jotenki pysyny mukana ku toi dpo lisättiin,mut nyt taas alkaa muistaa päivittämään kaikki kohdat =) tarrasukkia sinne,toivottavasti haamu vahvistuu sillä lisää plussia kaivataan joulukuulle!++++++++++++++++:whistle: lisäsin sinut myös haamuilijoihin =)

ON:kävin katsomassa kummipoikaa eilen ja vauvakuume sen kun nousee!!!!sen on niin ihanan herttainen hymypoeka!ja sit viel illal menin urkkimaan noita vauvavatsoja...Nyt pitää yrittää rauhoittua ettei mee taas ihan höpöksi!!
Ihanata viikonloppua kaikille :heart: ihanaa huomenna vapaa :) sunnuntaina onkin sitten töitä,mut se on tilipussille hyvä asia :)
 
Jarenah
Toivottavasti saatte asianne selvitettyä... Täytyy kyllä munki todeta että mä en varmaan tuossa tilanteessa pystys samaan ku sä. Ukon olisin heivannu varmaan pihalle tai se nukkus sohvalla...
Toivottavasti saatte luottamuksen uuelleen pelaamaan

Iinestä varovasti onnittelen! :flower:
Toivottavasti saadaan tässä kuussa lisää plussia ja paljon!


Tänään on kyllä harvinaislaatunen aamu... Mä heräsin ennen poikaa :whistle:
Otin sen tuossa kuuden maissa viereen ku annoin tissiä mut sen jälkeen en ite enää saanu unta...
Vaunujuttuja sitten mietiskelin sitten aikani kuluks... :LOL:
Oon ajatellu et myyn meijän vaunut pois ja sitten ostettas kunnon vaunut tilalle. Tallinnasta sais tilaamalla hyvään hintaan uudet vaunut...
Mut en tiiä kannattaako vielä ostaa ku jos tartteeki tuplat? Vai sitten vain seisomalauta...?

Tämmöstä tänään...Menkkoja ei vieläkään... JiiMii :wave: Vaihatko mulle sittenki kierron pituudeks sen 24-44pvä : /
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä