**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Nyt taas kotona. Ihana pieni mökkiloma miehen kanssa ihan kahdestaan. Jos mulla joku ovis on niin tuli hyödynnettyä :D
Tatskattu: kiva ku on joku jännäyskaveri! En tikuttele joten ei oo tietoo millon on ovis mut kivuista sen tuntee.
Kipuilua oli eilen koko päivän oikealla munasarjan kohtaa. Yskiessäki sattu. Muistan et oli ihan samanlainen sillon viimekerrallakin mut en muista missä vaiheessa se kipu oli...
Kauhee kun on ihan eläimellinen "paritteluhimo" ton ehkäsyn poisjättämisen jälkeen.. mies ei tahdo jaksaa mukana..
:LOL: :kieh:
Teretulemast uudet jännääjät!
Nyt sitte ku jaksais vielä oottaa ainaki viikon ennen ku testaa... iih.. |O
Tilasin vauvalehdenkin kun lehtimyyjä sitä tyrkytti aika osuvaan aikaan. Alkaa enskuussa tulemaan. Vois sitä sillon jo plussailla... :whistle:
Tsemppiä kaikille!! ;)
 
Moi!
Mahtuuko mukaan?
Poika meillä on 06/06 syntynyt, nyt olisi sitten toisen aika. Aloitettiin yritys viime kierrossa, eli tää on nyt toinen yrityskierto. Ja kp ois 7/28.
Vuodenvaihteesta olen jo kuumeillut, nyt mieskin alkoi sit kesällä puhua että josko sittenkin, eka oli tarkoitus et poika jää ainokaiseksi. Nyt sit tuntuisi olevan oikea aika ja hetki, meidän perhe kaipaa vielä yhtä lasta :)
Nyt on pakko sulkea kone, ukkostaa, mutta palailen taas! Nii ja pohjois-karjalassa asustellaan ja ikää on parin vuoden päästä 30 :)
 
Diipelille puhallan plussatuulia! PUUHHH! :whistle:

Shistin onnea ovisplussasta! Toivotaan, että olis tärpännyt! :)

neito84 varovaiset onnittelut plussasta. Toivotaan, että parin päivän päästä olis jo selkeämpi! :heart:

Sanmoc Pahoittelut! :( :hug: ja tervetuloa mukaan jännäämään.

waaka pahoittelut tädistä! :hug: Eikun uuteen nousuun.

rocket :wave: tervetuloa! Voih, teillä onkin esikoinen vielä ihan pieni. :heart:

tatskattu mä oon käyttäny kans noita Davidin testejä. Niitä liuskamallisia ja mulla ainakin hyvin toimii. Varmistuksen oon tehny sillä CB:n digillä. Toivotaan, että sulla se ovisplussa pärähtäis pian!

MonalizaQ täällä olis yksi samaan aikaan jännäilijä lisää! :)

Alkuperäinen kirjoittaja iines83:
Paapaa ja Yaden hurjan paljon onnea molemmille!!! :heart: :flower:

).( Noniin, julistan YK1:n alkaneeksi... :( Oli niin puhdas nega r-testissä, kuin olla ja saattaa! Nyt voisi olla mahdollisesti menossa kp24 (eikäs siis enää dpo28, jos lasken kierron alkaneeksi niistä säälittävistä viiruista vessapaperissa pyyhittäessä...). Kierron pituudesta luonnollisestikaan ole mitään käryä! Sais nyt ne menkat tulla ja pian. HUOH! Torstain gyneä odotellessa... :(
).( Enpäs heitäkään kirvestä vielä kaivoon tämän kierron suhteen! Olen nimittäin "dpo22", eli kp18(siis laskettuna niistä viiruista paperissa) alkaen testaillut ovista Davidin liuskamallisilla ovistesteillä. Eilen illalla testiin piirtyi vahva haamu. Noh, tänään sainkin sitten jo selkeän ovisplussan!!! Mulla jäi edellisestä oviksen bongailusta yksi CB:n digitaalinen ovistesti käyttämättä, jonka tein myös. Hymynaamahan siihen paukahti! Oon ollut kyllä tän päivän ihan puulla päähän lyöty, koska ajattelin, että tää kierto meni ihan harakoille. Onneksi kuitenkin eilen ja tänään on heilutettu peittoja! Voi hemmetti.. Just ku mä lopetin jännittämisen, niin taas saa jännittää seuraavat kaksi viikkoa! :LOL:
 
Hyvä kuulla, et davidit ei oo susia. Mä vaan olin niin innoissani viimekuun ovisplussasta :D nii odotan yhtä hyvää plussaa :whistle: vaikka ei sillon tärpännykkää, mut selkee se oli. Jospa se tänään ois se ovisplussa nii kerkeis hyödyntää sen, ku mies vapaal. Mul tuntuu alavatsa vähän kuukautismaiselle ja valkkari on lisääntyny (en muuten koskaan oo seurannu ovisoireita tms.) . Mulla sellanen kallis clinic tikku jäi edellisestä kierrosta nii aattelin sillä varmistaa ovisplussan, koska sen viivat mä tunnen. Jos täs kierros ei tärppää nii sitte saa tueks tulla vie CB :LOL:

Täällä oli vähän liikaa halittavia :hug: iso hali kaikille sitä tarvitseville ja plusatuulia PUHHH :whistle:
 
Heippa kaikille!

Onnea plussanneillle ja haamuilijoille toivotaan vahvoja viivoja!

:hug: kaikille tarvitseville!

Tervetuloa uudet! Yritetään kaikki saada plussat testeihin.

Itse bongasin oviksen niin testeillä kuin kipujenkin avulla ja sehän hyödynnettiin ennen ja jälkeenkin päin. Tuntemuksia ei ole sitten niin minkäänlaisia joten odottelen tässä menkkojen alkamista. Mutta odotellaan... Ovis oli muutaman päivän myöhemmin kuin muissa kierroissa joten kiertokin saattaa olla vähän pitempi. Että sellasta tänne päin...
 
Mulla kestää yleensä menkat 5-7 päivää. Nyt yrityksen aloittamisen jälkeen, siis edelliset oli vaan 2 päivää ja siinä se oli. Aika outoa.

Pojan aikaan en ovulaatiotestejä käyttänyt mutta jos nyt suuntais johonki nettipuotiin niitä etsimään :)
 
Bretagne Mä tilasin Ebaystä 100 ovistestiä (minäkö pessimisti :LOL: ) hintaan 13e ja risat...

Sain eilen illalla ovistestiin vielä haalean +:n ja tänä aamuna ei sitten enää mitään. Eli nyt vaan toivotaan että ois tärpänny! Peittoja kyllä heiluteltiin plussaa edeltävänä päivänä ja plus päivänä :whistle:

Mulla on kyllä joku hormoni buusti päällänsä :x Eilen tuli miehenki kanssa ihan megatappelu olemattomasta asiasta.. Mä oon kyllä nopeesti kiehahtavaa tyyppiä muutenki, mutta nyt tuntuu että hermo vaan on entistä kireämmällä... |O Tympäsee tapella turhista asioista ja huutaa miehelle typeryyksiä päin naama ja sitten stressata yöki niin ettei saa kunnolla nukuttua :'(
 
Shistin, tsemppiä hormonihuuruihin! Itse oon kans nollasta-sataan-nanosekunnissa-tyyppi ja vähän väliä kahnauksissa miehen kanssa :saint:

Täällä odotellaan kierron loppua, eikä mitään mullistavaa raportoitavaa. Rinnat on vähän ehkä olleet arat, mutta ei mitään menkkoja edeltävästä poikkeavaa. Terolutit loppui nyt tältä kierrolta, joten pian odotetaan joko menkkoja tai sitten plussaa. Tuota ensiksimainittua vissiin todennäköisemmin :ashamed: Testata en aio ennenkuin jos kierto venyy yli 30 päivään.

Onnea ovulaationmetsästäjille! Peitot heilumaan!
 
kp 15 eikä vieläkään edes lähestyvää ovisplussaa näy :headwall: raivostuttavaa... viläkö se voi tulla? Tai siis näinkin myöhään? Mä en oo koskaan tarkkaillu itteni oviskipuja tms. joten en osaa niitä tulkita :ashamed:
 
Tervetuloa kaikille uusille.
Tutkinu puol päivää netin ovulaatiolaskureita ja testannu näyttääkö kaikki samoja päiviä =) En jaksais alkaa tikuttamaan ni jos noi antais hiukan suuntaa. Ei nyt kyl vielä mikään kiire kun nyt vasta kp 3 menossa. Pitkä on odottavan aika ja kaupungillakin kun käy niin näkee jokapaikassa raskaana olevia tai vastasyntyneitä.

Tänään pojan 2v päivä, aika menny niin nopeesti :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
prkl ovis missä viivyt... ei mitää vieläkään tai sit noi davidin liuskat on arsesta... noh, testaan viel illal. Et sellasta tänne.

Tervetuloa rocket :wave:

Täytyy varmaan pyytää tilaa tänne meijän apteekkiin noit digitaalisii ovistestei ni vois varmistaa sellasel... ne on aina tilaamas mulle millon mitäkin :LOL: tääl asuu niin paljon dokui et tääl ei mee oikeen ovistestit eikä r-testit kaupaks nii aikas suppea valikoima näil :D
missäpäin asut? :D
 
Ens viikon lopus olis ovulaatio ja mies lähteekin työmatkalle viikoks, joten todennäköisesti hukkaan menee tää kierto.. :'( En tiedä pitäikö sittenkin sortua noihin ovistesteihin ni tietäis olisko mitään mahkuja tärppiin täs kuussa :p

iines83 Onnea oviksesta toivottavasti tärppää...Tai ainakin kierto tasaantuis ni olis helpompi yrittää =)
 
waaka helsingissä asun....

Ja (.) äsken pärähti ovisplussa ...... :whistle: taidetaan miehen kanssa illalla hyödyntää se :p nyt ei kerkee vaikka ois poika nukkumas, ku mul meno... hmmm tai sitte nyt pikapano ja illalla toinen :D oho, aikas reilusti kerron taas :ashamed: vähän vaan venähti suu hymyyn tost oviksest, ku luulin jo, ettei sitä ees tuu...

nii joo, taidan ostaa tosta isommasta apteekista digin ja varmistaa oviksen ;)
 
Heippa! Äkkiä vain pikakuulumiset kerron,eli negaa näytti tänään,dpo9 ja jotenki toivo hiipuu :ashamed: vaikka tiedän että vielä on aikasta ja toiveita ku vasta ma odottelen menkkoja saapuvaksi mutta kuitenkin. En jotenki usko että vois näin helpolla tärpätä. Tää ois niin toivottu lapsonen että ihan tippa tulee linssiin ku ajattelen että sais taas sellasen ihanan nyytin :heart: heh herkistelyt jo menossa ja lämpöä pukkaa rapiat 37. Toivotaan etten tuu kipeeksi ku huomena ois tarkotus lähtiä vlopuksi mökille.

waaka mä ainaki lasken menkat alkaneeksi vasta siitä verisestä vuodosta,mulla meinaa tulee vaaleen ruskeeta valkkaria 1-2päivää ennen sitä varsinaista vuotoa.
 
************Torstai 12.8.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 64/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 61/31 *yk 2
Colatin..................poika 02/2005...................kp 33/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 30/? yk 1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 27/29-39 *yk 9
Diipeli....................poika 10/07......................kp 25/29 *yk1?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 24/ 25 * yk 4
Shistin...................tyttö 09/09........................kp 23/28 *yk4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 22/42 *yk 10
Minsku82................poika 09/04......................kp 21/29 *yk32
rocket...................poika 04/10.......................kp 20/28 *yk ?
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 17/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 16/29 *yk2
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 16/28 *yk1
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 13/26-28 *yk 3
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 10/29 *yk 3
Bretagne..............poika 06/06......................kp 9/28 *yk 2
Heissu..................poika 09/09.......................kp 8/29 *yk 5
Sanmoc...............poika 01/08.......................kp 7/26-34 *yk
juuri......................tyttö 04/08........................kp 5/28-32 *yk ?
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 4/28-30*yk 2
waaka...................esikoinen 09/08................kp 2/72 *yk 7
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
itkuiita85................poika 04/09.......................kp 22/? *yk 1

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
kuukai

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1)
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Katsokaas, että kaikkien tiedot on oikein! Tervetuloa rocket, Sanmoc ja Bretagne! Tulihan kaikki uudet merkattua listaan?

rocket, teillä on tosiaan tiuhalla tahdilla tulossa toinen, jos pian tärppää =)

Täällä vähän rinnat on arat ja hieman äköttävä olo on ollut, mutta laitan sen toistaiseksi terolutien sivuvaikutukseksi. Jollei lauantaihin mennessä oo menkat alkaneet, niin sitten alan miettiä testailua. Lääkäri sanoi, että viimeisen terolutin (kp 24) jälkeen noin 2-4 päivän päästä pitäis alkaa menkat, joten vielä ei kiirettä. Kun se normaali kierto on lähempänä 35 päivää.
 
hips hei!!!

kuinkas täällä jaksellaan?? itella ihan jees.. odottelen viel 7-8päivää ja sit saan tietää miten meni oviksen kans..

heinäkuus kun sain sen plussan oli äiti nähny unta että olen raskaana :D no tänään kaveri kävi kyläs ja sano et on nähny unta että olen raskaana.. ehkä oon vaan liikaa hehkuttanu ja puhunu vauvast että alkavat näkee tai sit ne on oikeesti meedioita ;) :whistle:

olishan näitä olotiloja mutta yritän nyt vaan olla ajattelemtatta niitä.. ja iloinen siitä että olen tullu tän 2.7vuoden aikana ainakin kerran raskaaks ja en tarvii mitään hoitoa :D ( anteeks jos tuo loukkaa jotakuta)

esikolla alkaa 16pv eskari ja ite jään kotio eli töitä en saanu mutta eiköhän tää työttömyyskin ole joki syy :/

plussa tuulia kaikille..
 

Yhteistyössä