**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Hätähousu Niisku täällä taas heti aamutuimaan ja niin kovasti poltteli nuo testit taas tuolla kaapissa, ettei voinut vastustaa. Ja siinä se sitten tuli ihan tekstin muodossa: RASKAANA :heart: :heart: :heart: Iiks, mä en voi uskoa tätä todeksi!! Sydän pampattaa ihan hirmuisesti... Samalla onnellinen ja kauhuissaan!

Anteeksi omanapainen vuodatus, mutta nyt ei pysty ajattelemaan selkeästi :ashamed: :heart:
 
Hurjan paljon onnea Niiskunenälle plussasta!!! :heart:
Toivottavasti tässä itsekkin saisi johonkin päin varman vastauksen.

).( Hätähousu täällä myös, tuossa puhelin että jos sitä tiistaina testailis ni clearbluellahan se piti yövuoro lopettaa ja arvatkaas pänniikö kun tuohon ilmesty heti sellainen viivanpaikka josta nyt ei ota sitten oikeen selvää onko siinä väriä vai näyttääkö vaan hailakan sinistä taustaa vasten pystyviivakin sinertävän :headwall:

Mutta siis niin äärimmäisen himmeä että mun piti hajottaa ihan testin kuoret ja kaivaa se liuska esiin ja sillai tarkistaa että oikeesti näin oikein :ashamed: Mutta mikään haamu tuo ei kyllä vielä ole. Niinpä äsken sitten tilasin mammaksi.fi 4kpl erittäin herkkiä puikkoja ja testailen sitten uudelleen ku ne tulee ellei täti tule ennen sitä. Pientä tuhnuilua edelleen ja alaselkää jomottelee.

Mutta mä lähen nyt unille =) Plussatuulia kaikille!
 
************Maanantai 19.7.[/b] **************



MUKANA:

waaka...................esikoinen 09/08................kp 73/72 *yk 4
sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 40/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 37/31 *yk 2
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 38/35 *yk 9
kukkaiskeiju..........tyttö 07/09.......................kp 37/? *yk1
Diipeli....................poika 10/07..........................kp 32/29 *yk1
Kuukai...................esikoinen..........................kp 28/28 ja * yk1
Niiskunenä-78.......poika 01/09......................kp 27/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09......................kp 26/30 *yk1
tatskattu................poika 11/08.....................kp22/29 *yk1
Jopatu...................esikoinen 12/09................kp 23/ 28-32 * yk 3
snowball...............tyttö 05/09........................kp 23/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 17/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 15/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 13/28 *yk 2
Heidi-80................esikoinen 08/08.................kp 13/? *yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 13/28-32 *yk ?
Colatin..................poika 02/2005...................kp 9/ 24-30 *yk 2
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp ? * yk 1
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 6/? yk 1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 3/28-39* yk 9
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Minsku82 (yk 31)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

 
Menkat alkoi vihdoin. Kierto venyi 53 päivän pituiseksi, ja kun kp 29 kohdalla tuli hieman vaaleanpunaista vuotoa, päättelin kierron menneen "tuplaksi". Eli menkat ei vaan tulleet välissä. Nyt alkoi yrityskerta numero 9 ja aloitan myös terolutit puolesta kierrosta, jottei kierto venyisi enää.

Onnea plussanneille!
 
koiramamma kiitos lisäyksestä, mut tänään on kp 23/29 jos ihan tarkkoja ollaan. vaikka en mä oo ihan varma mun kierrosta, ku en merkannu viimeks ylös kunnolla... ja tätikään ei aina ihan ajallaan tule, kunhan nyt aina loppukuusta :LOL:
 
Niiskunenälle onnea! Kyllä noi sun oireet jo lupaskin hyvää. :D

Snowball sua jo ehdein kaipailemaan, kiva kun tulit mökiltä.

Waaka
lle onnittelut(?) menkoista ja toivotaan et nyt se gyneaikakin tulis ja saisit ton asian haltuun. Samat sanat MT79:lle ja toivotaan et terot auttaa tuohon megakiertoon.

Diipeli toivotaan et seuraavaan testiin tulis sitä väriä. Mut hei, itekkin oon hajotellut noita testejä jotta näkee onko siinä mitään. Sitä tää kuume teettää :LOL:

Tatskatun
oireet kuulostaa hyvälle.

Jollekin muullekkin piti jotain sanoa, mutta en enää muista.

ON: ovis taitaa olla just päälle, limoja heitteli la-su ja su-ma on ollut vatsakipuja. Kahden vaiheilla olen, et passataanko tää ovis vai ei. Hitto kun aina noi raha-asiat sotkee elämää :/
Noo, jos kovasti illalla himottelee ni en mä ala kieltäytyykään...

Plussatuulia!
 
Niiskunenälle onnea :heart:

Kyllä nyt on plussaa ilmassa =) Tulispa itekin perässä. Nyt olis ovis aika mut halut hiukan kadoksissa mökillä kuumeisen anopin ja uhmaikäisen pojan kanssa. Kyllä tää kierto nyt menee harakoilla. Pitää ens kierto olla neljän seinän sisässä... pientä ärsytystä ilmassa :ashamed: Anteeksi!
 
Muttaku eikai tässä vaiheessa pitäis olla mitään kuvotuksia ees vielä? Ehkä mä kuvittelen kaiken :ashamed: . Viimeks mulla alko n.viikon päästä plussasta se 24/7 kuvotus.

Nyt oon syöny kahtena päivänä raejuustoa ja tonnikalaa ja raejuustoa ja kapriksia x2 NAM. :p Eilen himoitsin mangoja, mut ei kuulemma ollu kypsiä niin ei mies tuonu, ku oisin halunnu syödä ne HETI.
 
koiramamma kiitos listalle lisäämisestä! :)

Niiskuneiti-78 paaaaljon onnea plussasta! :heart:

Diipeli sovitaanko näin, että kyllä sitä väriä siihen viivaan tulee viimeistään parin päivän päästä! :p

ON: Nyt menossa dpo6(7?) ja menkkajomotukset ja pissalla ravaaminen vaan jatkuu! Voi jestas, että voi olla odottavan aika piiiitkä... Perkule!

ONKO TOSIAAN NIIN ETTEI TÄTÄ KETJUA PYSTY SEURAAMAAN NIIN, ETTÄ TULISI SÄHKÖPOSTILLA ILMOITUS UUDESTA VIESTISTÄ?!? Aika kökköä, jos näin on. Helpottais kyllä kärryillä pysymistä huomattavasti!
 
Siis käääääääk, mun toisesta tissistä heruu maitoa, kun hetken heruttaa... :eek: imetin vajaa 3kk ja nyt poika jo 1v.8kk :eek: Puristin huvikseen tissiä ja heti herahti tippa (kaveri vaa kerto, et häneltä tulee maitoa vieläki vaikka imetyksen lopettamisesta n.3kk ni mäki päätin kokeilla...hän tosin imetti yli vuoden. Joten voiko maitoa tulla tosiaan vielä 1v.5kk jälkeen imetyksen lopettamisesta vai liittyykö mahdolliseen raskautumiseen vai niinku mitä? Oon ihan hämilläni :attn: kertokaa joku jotain jos tiedätte :wave:
 
Brianna Kiva, että miuakin on joku kaipaillut :) Kelan sivuilta muuten tarkistin, että jos saa kaksi lasta kolmen vuoden sisään saa toisesta saman äippärahan kun ensimmäisestäkin. Eli jos sulla on ollu ihan ok äippäraha viimeksi, niin ei kun hommiin vaan :saint:

Niiskunenä Hirmuisesti onnea :flower: :heart:

Diipelilläkin on jännät paikat. Pidetään peukkuja :)

Tatskattu Eipä ole moisesta kokemusta...

Omaa napaa. Oli ihan järkyttävä työpäivä loman jälkeen. Kyllä on puhti nyt pois ja kohta vielä kokoukseen... jippii... kaikkeen sitä menee lupautumaankin :headwall:
 
Onnea plussanneille! Niiskunenä ynnä muut!

Kesälomien vietosta palailtu taas kotiin, siksi tämä hiljaiselo. Lueskelin nyt pitkältä ajalta teidän viestejä, viime kerrasta aikaa kun on päässyt näitä lukemaan. Ompa paljon sattunut ja tapahtunut täällä, oikea plussarintama! Toivotaan siis sen vyöryvän täällä voimalla kaikki plussanneihin.

Diipeli mulla on myös epäselviä kokemuksia tuosta clearbluen testistä, mulle tuli siitä hailakka sininen viiva testiajan sisään, mutta raskaana en ollut (eli väärä plussa), näkyi kuivuneena vielä paremmin. En tiedä mikä tuossa testissä oli vikana, mutta luotettava ei sillä kertaa ollut. Toivottavasti sinulla kuitenkin plussa!

tatskattu täälläkin kuvottaa mutta syynä todennäköisemmin kuumuus ja lähestyvät menkat. Toivottavasti sinulla eri syystä! Ja toivottavasti tuo maidontulo liittyisi raskautumiseen.

Brianna sinun tilanteesta tuli mieleen omat työkuviot, mahdollinen äippäraha ja raskautuminen.

Minulla ei siis työpaikkaa ole, eli äippäraha oli se minimi. Olis kyllä kiva saada vähän enemmän kuin se seuraavalla kerralla. Minulle sitten aukesi nyt ehkä mahdollisuus vakituiseen työhön syksyllä. Se olis oikea unelmahomma, vielä oman alan työ ja juuri sitä mihin olen opinnoissa erikoistunut. Työhaastattelu on elokuun alussa (!). Pitäkääpäs mulle peukkuja!

Ollaan siis miehen kanssa nyt mietitty josko siirtäisi tätä vauvaprojektia, ainakin siihen asti kun tiedetään saanko työpaikan. Minut voipi siis joku ystävällinen ja osaava siirtää taustailemaan toistaiseksi, ilmoittelen sitten kun yritellään taas tosissaan.

Tää viimeisin kierto meni harakoille kun oltiin oksennustaudissa koko porukka. :(
Eipä ole vielä menkat alkaneet vaikka kp 28/28 tänään. Mahaa kyllä kipristelee sen verran, että eiköhän ne ala sieltä päivän pari myöhässä. Tietty pienen pieni mahdollisuus raskauteen on, mitään ovulaatiota en tässä kierrossa kylläkään bongannut. Ketuttaa kyllä jos menkat pysyy vieläkin epäsäännöllisenä, imetys kun on meillä nyt loppunut.

Onko teillä muilla ollut menkkakivut lievempiä synnytyksen jälkeen? Näin minulla siis ja ihmetys on kova. Aiemmin kun kärsin todella kivuliaista menkoista.
 
Vinkki ketjun seuraamiseen; Mä tulen tänne aina omien tietojeni kautta. Tiedättehän, tuolla vasemmalla yläkulmassa kun on tuo valikko jossa on oma nikki, profiili ja mahdollisuus muokata tietojaan, siitä kun klikkaa omaa nikkiään pääsee valikkoon jossa näkyy kaikki viimeisimmät ketjut joihin on kirjoittanut. Siitä klikkaamalla siirtyy automaattisesti viimeisimpään omaan viestiin jonka jälkeen pystyy lukemaan simppelisti kaikki sen jälkeen tulleet viestit.

Tai en mä nyt tiedä että nopeuttaako toi tänne tuloa yhtään, mutta itse tykkään ja pidän kätevänä.
 
Kiitoksia kaikille onnitteluista!! :heart: Toivottavasti jokaisella teistä tärppää pikaisesti! Vielä ei oikein ymmärrä tätä asiaa, mutta kai sitä jossain vaiheessa :) Huomennahan mulla pitäis kierron mukaan alkaa menkatkin, että toivottavasti nyt sitten eivät ala. Silti en nyt ihan vielä hirmuisella vauhdilla ole menossa tuonne odotuspuolelle :snotty:
 
Tää maidon tulo (puristettaessa) on outooooo :| ei sitä sillei heru niinku ittekseen. Mä oon iha palasina, kun jo tyyliin vouhotan, että jee, kohta saan vauvan ja sitte ei kuitenkaa viel aikoihin tärppää :'( Sillon ku ei yritä nii tulee heti ja kun yrittää ni ei tuu :kieh:
 
hermot menee tuon oviksen bongailun kanssa. Viime kierrossa kaikki sujui kuin oppikirjoissa konsanaan, mutta nyt en ole onnistunut saamaan ovisviivaa tikkuun. :attn: Mitä jos ovulaatio onkin vain joka toisessa kierrossa. :|
 
Jaaha täälläkin ollaan palattu mökiltä sivistyksen pariin. Meillä on mökillä niin hidas netti etten siellä pahemmin viitti edes netissä käydä.

ONNEAniiskunenä plussasta.

Tatkattu mulla on tullut kokoajan imettämisen lopettamisen jälkeen maitoa tisseistä kun rutistaa. Imettämisen olen lopettanut yli vuosi sitten enkä ole koskaan täysimettänyt. Eli mulla ei ainakaan maidon tule liity mitenkään raskaana oloon, toivottavasti sulla kuitenkin liittyy ;)

ON: mulla on nyt kolme viikkoa kun lopetin minipillerit eikä vieläkään vuotoa, tossa viikon vaihteessa oli kyllä sellanen olo että kohta alkaa, mutta ei. Seksiä on ollut noin joka toinen päivä joten teoriassa on mahdollista raskautua siis jos vaan olen ovuloinut. Testata en aijo kun vasta elokuussa, koska mulla on kuitenkin vahvasti sellainen olo etten ole voinut raskauta, varsinkin kun esikkoa tehtiin 10 kuukautta.

Nyt sitten pyykinsilityshommiin mikä ei lopu koskaan!
 
IINES EI VOI SEURATA SÄHKÖPOSTILLA..ainakaan minä en pysty! :D :ashamed:

miten tuo päivitetään jos menkat tulee vaan joka toinen kuukausi? Varmaan melko vaikeaa ovulaation tunnistaminen.. mua pelottaa että mulla on se endometrioosi tai vastaava!
:'( koi ei tää voi olla normaalia! pkrl

onnea plussanneet :flower:
uusille tervetuloa.

HEI, JOKU HELP!!!! mitä sanon siellä gynellä sittenkun aika tulee??? Että on lapsia yritetty tehhä muttei nappaa ja joku häikkä tässä ropassa on vai? Onko mahd. saada mitään esm kuukautisia säännöllisiksi tekevää lääkettä jonkakautta olisi helpompi ovuloida ja sitämyötä tulla raskaaksi? en tiijä näistä paljoa.. :|
 
Töihin menossa kohta, nopeesti piti tulla käymää täällä.

No tulihan tääkin ovis nyt hyödynnettyä, eli seuraavat viikot saa jännäillä. En kyllä hetkeäkään usko et plussaa vielä saisin.

Snowball ok, kiitos tiedosta, nyt sitten aletaan tekee sitä vauvaaa!!

Iines ite käytän samaa reittiä kuin Kamomilla eli oman profiilin kautta pääsee palstalle siihen kohtaan missä on ite viimeks kommentoinut. Helpottaa must paljon.

Imetysasiaan en ota kantaa kun vieläkin tyttö imeksii tissejä, se imeksis varmaa pitkin päivää jos antais....

:LOL:

Waaka must sun kannattaa kertoa just tolleen mitä kirjoitit, kyllä se gyne tajuu ettei noin pitkä kierto oo normaali.

Mut nyt pitää rientää!
 

:'( nega, mut teinki sen ns.liian aikasin... :headwall: nyt on kp25/29 ja äsken negasin. Vituttaa näin suoraan sanottuna... mut esikoinenki näky vasta kuukautisten poisjäännistäkin useita päiviä. Tästäki kersasta negasin eka ja menkat oli myöhässä ja sit siit joitain päivii vast plussasin.

Mut silti tuli paha mieli :'( omaa tyhmyyttäni tosin.

Lähden tänään äitini ja poikani kanssa kylpylään 2vrk :saint:

tissit tosin kipeet ja alavatsajomotteluja oli eilen :whistle:
 
pelkään että joudun nyt palaamaan takas tänne :8 :'( :'( tais olla vaan liian hyvää ollaakseen totta :heart: :heart: :heart: :heart: :'( :'( :'( :'( naistenpolilla sanottiin kyl että ei se tarkota yhtään mitään vielä..
 

Yhteistyössä