**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Kiitos kaikille haleista :heart:

Mut hyvillä mielin ollaan ja uutta yritystä kohti, tosin niitä menkkoja kaipaan edelleen niin vois alkaa "tositoimiin". Nyt pupsitaan kun siltä tuntuu, onneks mies on aktiivinen niin on edes teoreettinen mahdollisuus raskautua.

MT79 ja Pössil on molemmilla sama vaiva, mut vaan toisinpäin. Todella kurjaa tollanen et kierto ei pidä paikkaansa, onko toi normaalia/tavallista synnytyksen ja imetyksen jälkeen?

Tuota kemiallista raskautta mäkin mietein, mut sen määritelmä ei oo ihan selvä mullekkaan, tietääkö joku muu mitä se oikeesti tarkoittaa?

Kukkaiskeijulle onnitelut hyvin menneestä tentistä. Menitkö sitkeesti pyörällä töihin? Mä en ois kyl jaksanut, mut mä oonki laiskimus...

Snowball Ehkä me sit plussataan samaan aikaan kun nyt menee niin samaan tahtiin muutenkin? Eli plussaa pian ni mäki sit varmaan plussaan!! :LOL:

Testaajille plussia kehiin ja ovista metsästäville kanssa!

Nyt vauvoja urakalla tähän pinoon, mää en kestä kun kaikkialla vään pyörii isoja ja pieniä vauvamahoja ja pikkuisia vauvoja tuntuu kaikki työntelevän. Meillä töissä on 3 naista raskaana ja toisessa liikkeessä on 2 odottavaa kanssa! Määki haluun!!! :D
 
MT79, minulla on ihan päinvastainen ongelma, mutta tosiaan ajattelin piipahtaa lääkärissä varmuuden vuoksi, jos epäilykseni lyhyestä luteaalivaiheesta osoittautuvat oikeiksi. Ihan turha vitkutella, jos jokin helppo apu olisikin tarjolla. Ei siitä ainakaan haittaa ole.
 
Tervetuloa Teddybear!

Mitäs täällä muutkin roikkuu iltamyöhällä? Brianna ja Pössi...

Ei mitään tuntemuksia, kp 25. En usko, että plussaan siis tässäkään kierrossa. Viime kierrossa tosin oli vaikka mitä tuntemuksia, mutta silti ei raskaana. Ihanaa vaan olla kesälomalla! Olis mulla pari herkkää testiä kaapissa, mutta saavat odottaa, että alkais edes jotain tuntua. Ehkä kuitenkin vaan odottelen, että ne menkat alkaa keskiviikkona.
 
Pössi, en tiedä kumpiko on parempi, liian lyhyt vai liian pitkä kierto... Toivottavasti sulla tilanne selkiää!

Mulla on tosiaan näitä pitkiä kiertoja ollut ennenkin, ja esikoinen sai alkunsa yhdestä niistä. Menkkojen mukainen ja ultrassa vahvistettu laskettu aika heitti 2 viikolla, eli 6 viikon kierto olis ollut sekin. Mutta tässä kierrossa ei tullut sitten pupuiltua oikealla viikolla, kun mutsi oli kylässä :headwall:

Oon laskeskellut pääni puhki näitä päiviä ja oireita ja pohtinut kaikki vaihtoehdot läpi, mies on jo ihan hermona... Mulla on nimittäin nyt tullu taas muutamana päivänä ovisliman tapaista venyvää läpinäkyvää vuotoa, ja mietin olisko kp 29 ollut punertava vuoto voinut kuitenkin olla menkat, jotka ei sitten tulleetkaan?! Sen mukaan nyt olis uudessa kierrossa kohta ovulaation aika... Mutta siis tod. näk. ovulaatio oli kp 29 (ja puhertava vuoto oli ovulaatiosta johtuvaa) ja kohta alkaa sit menkat (kp 43 tai jotain). Alavatsaa on monta päivää taas juilinut, joten menkat tai ovulaatio sieltä on tulossa. Toivottavasti nyt jompikumpi.

Tervetuloa Teddybear!

Brianna, tiedän tunteen kun kaikki ympärillä töissä raskautuu... Toivottavasti mekin pian!
 
Ah, vihdoin kotona! Menin siis pyörällä, yhteen suuntaan vain 35 minsaa ja takasi tais mennä 50 minsaa...en ollut koskaan tajunnut, että lähiöön voi eksyä :ashamed: Ja nyt on polvikin kipeänä, ei sovi pyöräily mun polville... Mutta olihan siinä puolensakin kun sai tuolla kesäilmassa ajella ihan rauhassa kotiin. En taida silti tavaksi ottaa... :LOL:

Kiitos neuvoista, nyt on sitten kuvat tuolla päivityksessä mukana!

Tämä nainen lähtee nyt nukkumaan...huomenna enemmän sitten kommentoimaan. nyt vaan ärsyttää kun oli tämmönen mammuttipäivä, että aamulla näin tytön, 9 piti olla jo töissä ja työt loppu vasta 21.30...no tyttöhän jo tietty nukku :( Tullapa raskaaksi ja ollapa hyvällä fiiliksellä kotona neidin kanssa :D
 
Täällä edelleen :) Ukko on ollut talvilomalla ja ollaan nukuttu joka aamu yhdeksään, niin ei iltaisinkaan nukuta. Jalkapalloa tuo katselee. Ensi viikolla sitten taas aiemmin herätys. Meidän muksu on aamu-uninen, saattaa joskus nukkua jopa kymmeneen, mutta ukon töissä käydessä laitan yleensä kellon soimaan, koska on kivempi olla samassa rytmissä ja tehtä aamutoimet rauhassa ennen "työpäivän" alkua.

MT79, näiden ovisjuttujen kanssa sekoaa pää. Sori, en osaa auttaa. :( Kaikenlainen epäsäännöllisyys on tosi ärsyttävää, kun haluaisi bongata parhaat päivät.

Novellelle onnea mahdolliseen testaukseen. Eihän sitä koskaan tiedä, ennen kuin tietää.

Ja tervetuloa Teddybear!
 
Kiitoksia kaikille tervetulo toivotuksista.. :)

Kukkaiskeiju sun nikkis vaikuttaa tutulta.. :wave: ollaankohan kuumeiltu samassa pinossa aiemmin??

Eihän täältä malta pysyä poissa vaikka taustailemassa pitikin olla... :D

Onnea testailijoille.. b:)d
 
Käyn harvoin täällä lukemassa, mutta huomasin, että kummittelen tässä pinossa plussanneissa. Plussasin juu huhtikuussa, mutta 12+0 todettiin keskeytynyt keskenmeno.

Nyt on jälkivuoto loppunut ja ehkäisyä ei käytetä, jotenka kakkosta toiveillaan :)
Mies vähän hätkähti keskenmenosta. Oli siitä raskaudesta ensin, että tulipa nopeasti plussa (yk1) mutta kun meni kesken, onkin ollut harmissaan. Nyt on mieskin innokkaana yrittelemässä toista, vaikken ensin meinannut saada miestä innostumaan vauva-asioista...

Ei olla stressattu yrittelystä. Touhutaan kun huvittaa, eikä kiertopäivistäkään ole mitään tietoa, kun keskenmenoon sain lääkkeet kesäkuun alussa, eikä kuukautisia ole sen jälkeen vielä ollut...


Anteeksi, etten ole jaksanut muiden tekstejä nyt lukea. Toivottelen ihanaa ja lämpöistä kesää kaikille pikkukakkosta toiveileville!
 
Tervetuloa Teddybear!

Pössi: pahoittelut tädistä :( Parempaa onnea seuraavaan kiertoon!

MT79 Voi kun osaisin auttaa tuon epäsäännöllisen kierron kanssa :hug: Ehkä kannattaa mennä lääkärin puheille, jos ei sieltä ala kohta plussaa / tätiä kohta tulla? Jos siihen olisi jotain apua saatavissa ja ei turhaan pitkittyisi yritys.

Novelle, ei niitä oireita aina tule, että toivotaan nyt sitä plussaa! :whistle:

ON: Ovikseen viittaavia merkkejä ei ole ilmassa. Ens viikollahan sen pitäiskin olla, laskurin mukaan muistaakseni keskiviikko. Ai että mä meinaisin eilen räjähtää raivosta... Siis me pupuiltiin miehen kanssa ja sit se ukko halus laueta ulkopuolelle. :kieh: Siis mitä h*!?*ttiä se lapsi sellaisella voisi saada alkunsa. :kieh: :kieh: En sitten sanonut yhtään mitään, kun ei siinä kesken actionin tuntunut ihan viisaalta alkaa asiasta puhumaan. Joopa joo...

Palataan paremmalla ajalla!
 
heippa pitkästä aikaa..en oo saanu aikaseks käyä ku kierto kai kumminki niin pitkä.. nyt kp 54 tms.. tänään sit jonkulaista pikku tuhruvuotoa.. odottaa ja katsella =)
pitää joskus käyä ihan ajan kans lukemassa mmitä teille muille :D
 
Jos laskurit pitää paikkansa ja mulla kierrossa olisi edes jotain normaaliin viittaavaa, tässä näinä päivinä pitäisi olla ovulaatio. Se todellakin hyödynnetään, mutta mä en uskalla nostaa toiveita kovin korkealle.

Ja voi kumpa voisikin olla lomalla. Hirmuinen väsymys painaa päälle kun töissä pitää helteellä painaa, raskaat hommat eikä ilmastoinnista tietoakaan! Eikä tietenkään muista juoda tarpeeksi, tekee vähän heikkoa iltaa kohden...
 
Tänä aamuna se sitten tulla tupsahti, nimittäin plussa testiin. :) Kyllä sitä jo aavistelinkin, mutta en ollut tietenkään satavarma, kun oireitakaan ei vielä ole. Nyt vaan odotellaan tämä alkuaika, että pysyyhän kyytiläinen mukana. Kuten neito84:n esimerkistä näkee niin koskaan ei tiedä, mitä tapahtuu. Toivottavasti mahdollisimman moni seuraisi minua tuonne odottajien puolelle. :wave:
 
Paljon onnea, Meep! Ja tietysti niitä tarrasukkia, nyt kun tiedän, mitä se tarkoittaa :) Ennen kuin vaihdat palstaa, olisi yksi kysymys. Katsoin listasta, että sinullakin on ollut lyhyt kierto. Osaatko sanoa, kuinka pitkä väli sinulla on ollut ovulaation ja tädin välissä? (Anteeksi kaikki, olen nyt totaalisen fiksatoitunut tähän aiheeseen :( ) Minulla siis vain noin 10 päivää. Sinulla tärppäsi kuitenkin heti, hienoa ja onnet vielä uudestaan. :flower:
 
************* Sunnuntai 4.7 **************

MUKANA:





Lulun......................tyttö 08/08.....................kp 66/27-31* yk 1
waaka...................esikoinen 09/08...............kp 58/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.....................kp 58/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03.....................kp 52/27 *yk 2
MT79...................esikoinen 10/08................kp 42/28-39* yk 8
Manna K................poika 07/09....................kp 40/29-31*yk 2
Jopatu.................esikoinen 12/09................kp 37/28-32* yk 2
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 29/29 *yk 1
Novelle78..............poika 10/08....................kp 26/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 25/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 25/28-32 *yk ?
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 23/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 22/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 22/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08......................kp 22/31 *yk 2
Minsku82...............poika 09/04....................kp 18/29 *yk 31
Kuukai....................esikoinen.......................kp 13/28 ja * yk1
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 12/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09.....................kp 11/30 *yk1
snowball................tyttö 05/09....................kp 8/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 2/25-31 *yk 2
mensku.................esikoinen 02/10...............kp
Brianna.................tyttö 06/09....................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...............kp
ina21.....................poika 6/07.....................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05.............kp
yllätysvauva...........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay..............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp
Auneli....................tyttö 12/08....................kp* yk1

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida
neito84
dada

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

 
oi ihanaa meep ja hurjasti onnea! :heart: :heart: toivotaan tosiaan pikkuiselle tarrasukkia kunnolla matkaan!

ON: Mulla on kp25 ja kun vetää mahaa sisään niin tuntuu alavatsalla molemmin puolin hienoista kipua. Ihan kuin olisi käynyt jumpassa tai tehnyt vatsalihaksia (ja kumpaakaan ei tosiaankaan ole tullut tehtyä :LOL: ). Mahtaakohan enteillä tätiä. :attn: Niin ja en sit malttanut, vaan menin testailemaan eilen. Tein testin kuitenkin ovistesteillä, kun niitä on paljon. Ei tullut tikkuun mitään testiviivan kohdalla - kontrolliviiva vain jökötti tikussa. Eli sen mukaan ei olisi plussaa tulossa. Mutta katsotaan keskiviikon tienoilla tarkemmin.
 
Iltaa! Meep, Onnea onnea! Ihania uutisia! :heart:

Mitä kuuluu nimimerkeille Lulun, Dakota Paws, Onkovaikeeta, Manna K ja Jopatu? Huomasin tuossa päivittäessäni, että isoja kiertopäiviä on jo ja mietin, että onko plussaa tai tätiä pärähtänyt kylään?

neito84, laitoin sinut taustailemaan, kun en tiennyt haluatko olla "aktiivisena" vai miten. Osanottoni keskenmenosta :hug: Työkaverillani tuli keskenmeno juuri samoilla viikoilla (ja odotin itse esikoista samoilla viikoilla) ja muistan miten kovasti jo siihen mennessä ehdittiin vauvaa odottaa ja iloita yhdessä, ja suru oli sitten suuri. Mutta nyt heillä on 1 v lapsi uudesta yrityksestä, toivon teille samaa onnea!

).( Täällä ei mitään uutta.
 
Teddybear: Voi tosiaan olla, että ollaan oltu jossain vaiheessa samassa pinossa. Mä hain paikkaani aika monessa pinossa kuumeilu ja raskausvaiheessa. Käväsin Esikoista yrittävissä ja Jyväskylän äideissä olin sitten enemmän. Sit olin jonkun verran niissä viikkopinoissa. Taisin olla myös jossain kesällä yrityksen aloittavat tai jotain...olihan noita :) Raskaana ollessa tuolla Jyväskylän äideissä edelleen ja sit heinäkuisissa ja ja... Mutta aika saman ikäset lapsethan meillä näkyis olevan, että varmaan on oltu samoissa piireissä :) Kiva saada sut tännekin, jospa sit toisetkin olis suht saman ikäsiä!

Neito84: :hug: keskenmenosta, mutta onnea nyt sitten uuteen yritykseen!

Onnea Meep!!! Sä et kauaa ehtinyt kuumeilla :D

Hii, vietiin tänään ekoja tavaroita uuteen kotiin! Meillä on tämmönen "pikkuhiljaa" muutto... :D
 
:heart: :heart: :heart: Meille tuli plussa! Plussa! Plussa! Plussa! :heart: :heart: :heart:

Plussa-aallon alku alkoi nyt! :heart:

Mä näin yöllä kolme unta, jossa sain plussan! Ja heti herättyä närästys/paha olo tuli vastaan ja niin kuin unet olivat kertoneet niin plussa tuli! :) Ja huomenna on tosiaan ensimmäinen työpäivä uudessa työpaikassa. Ja koulutusta ensimmäiset kaksi viikkoa
aina klo 8-16, niin missä välissä mä ehdin soittaa neuvolaan niin että kukaan ei kuule, kun soittoaika on 12-13 ja enkä kovin suureen ääneen haluis vielä sanoa että olen raskaana.. :LOL:

Olo on ihan uskomaton! Onnesta sykkyrällä! :heart: Oltiin varauduttu että tähän menee ainakin se 7kk..
 
Heippistä.
Paljon on tullut plussia, onnea hirmuisesti teille :flower: :hug: :)

Mulle saa päivittää nyt maanantaille kp3
tai ehkä mielummin siirtää taustailemaan koska meillä on yrittelyssä taukoa :)
Muu elämä on ollu yhtä hullunmyllyä viimeisen kuukauden-pari ja sen tuomien tunnekuohujen tasoittumista ootellessa..Nyt kuitenkin taukoilua,
ainakin pari kuukautta varmaankin,
mut pian mä tänne takasin tuun :heart:

Sillä välin kaikille teille ihanaisille paljon ++++++++++++++++++++++++ :whistle:












Dada :wave:
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :flower:

Pössi Mä en ole koskaan ovista tikutellut, mutta tuntemuksista päätellen lyhimmissä kierroissa oviksen ja menkkojen väli on ollu n. 12 päivää.

Paljon onnea mimia! Kivaa, lisää tuttuja maaliskuisten pinoon. :D
 
Mä oon näköjään ihan addiktoitunut tähän palstailuun...

Onnea mimialle!! Tiedän tunteen, kun pitää yrittää varata neuvolaa niin ettei työkaverit kuule. Itse esikoisesta plussattuani istuin hätäuloskäynti-rappukäytävässä ja kuiskuttelin :saint:

Dada: päivitin sut taustailemaan, mutta tervetuloa pian uudelleen listalle! Toivottavasti elämä tasoittuu sen verran, että pääsette taas yrittämään :heart:
 
Onnea hirmuisesti Meepille ja Mimialle plussista!!! :heart: :heart: :flower: Ihanaa, että niitä plussiakin on tänne saatu :)

Neito84 :hug:

Kiitokset MT79 listan päivityksestä! Mä olen kanssa miettinyt, että mitähän kuuluu noille pitkäkiertolaisille, joista ei ole hetkeen kuulunut...

Juuri, älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon! Ei noista ovistesteistä tiedä kuitenkaan, näyttävät usein mitä sattuu :p


Täällä on nyt sitä ovista tikutettu, mutta ei ole merkkiäkään siitä. Kuivaa on edelleen kuin Saharassa, että tuskinpa ainakaan keskiviikolle ovista saadaan vaikka sen laskurin mukaan silloin olisikin oikea hetki. No seurataan tilannetta ja koitetaan ehtiä pupuillakin... :saint:
 
Onnea mimia85 ja meep plussista.. :) :heart:

kukkaiskeiju mie olin siin esikoista haaveilevissa ja jossai kesäpino vaiko mikä nyt olikaan kuumeilu puolel ja sit odotusaikana marraskuisissa ja eskikko pinossa.. :)
Katsoin kans et suht saman ikäisiä lapsoset ovat, että ehkä ollaan törmätty.. :D Kiva kun on tuttuja..

neito84 :hug:

:attn: Osaakohan kukaan kokeneempi kertoa et miten pitkään menee minipillereiden (cerazette) lopettamisen jälkeen et menkat alkaa? Tahtois aloittaa jo "oikeen" yrittämisen, mut ei ole kierroista mitää hajua.. :(
 

Yhteistyössä