**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Brianna: Voi itku, huono tuuri :hug: Nyt vaan sit eteenpäin. Onkohn sulla nyt sitten menkat alkamassa jos kerran oli munasolu jo irronnut?!

).( Töihin pitäis tästä lähteä, mulla pitäs olla lääkeopinperusteet- tentti, ja lääkelaskut, ja iv-lääkelaskut...gulp! Toivottavasti saan kaikki kerralla läpi, ettei tarttis siirtää viikolla eteenpäin. Eikä tässä muuta, mutta meillä on tyttö hirveässä kuumeessa, lähentelee 39... :( Ei alkuyöstä suostunut nukkumaan muualla kuin mun päällä, no sain sen hivutettua yöllä siihen viereen. Oon siis nukkunut n. 3h koko yönä kun piti antaa välillä juotavaa ja kattoa lämpöä jne. Mä pelkään että se kouristaa kun miehellä ollut taipumusta lapsena semmoseen. Ja nyt onneks mies voi jäädä tytön kanssa kotiin. Vitsi pitää vielä sen verran purkaa, että ärsyttää kun noita särkylääkkeitä yrittää lapselle antaa, niin kun niiden vaikutus on niin lyhyt. Pakko vitkuttaa aina sitä antamista vaikka näkee, että toisella on kuume nousussa, kun muuten ei iitä enää illasta antaa yhtään mitään helpottavaa :( Sais kestää se vaikutus pidemmän aikaa... Tämmönen jurputus, ja nyt lähden töihin :D
 
No niin huomenta vaan kaikille! :wave:

Testin tulos oli juuri se mitä luulinkin eli ihan tyyli puhdas nega. Olisihan se ollut suorastaan maailman 8. ihme jos olisin tällä "yrityksellä" raskaaksi tullut. Nyt vaan toivon että menkat ymmärtäisivät alkaa mahdollisimman pian ettei tarviis niitä enää odotella kauaa. Eiköhän ne tässä viikonlopun aikana.

Itsellä alkaa huomenna neljän yön valvonta urakka joten päiväunia pitäisi yrittää ottaa sen minkä kerkiää! Ikävästi parit aamuvuorot tälle viikolle teki sen että jätkä herää 1-2h aikaisemmin kuin normaalisti :kieh: Ihanata!

Brianna voi että :hug: ehkäpä seuraavalla kerralla olisi parempi tuuri!

Novelle nyt vaan äkkiä lopetat sen työsauhuttelun ennen kuin kerkiit oppia tavoille :kieh: PRKL tupakka, aina pitää olla ihmistä kiusaamassa! Itsekkin tässä koko ajan taistelen ajatusta vastaan että lähtisin ABC:lle hakemaan askin kun tuo testitikin näytti mitä näytti. Toisin sanoen mun motivaatio katos savuna ilmaan!

Nyt aamupalaa ja sit ulos!
 
Pörssi Quinny Zappin on äärimmäisen pieneen tilaan menevät matkarattaat ja tosi kevyt ja hyvät. Mä olen tykännyt niistä ihan tosi paljon. Ainut että niitä ei saa makuuasentoon. Meillä on matkarattaina myös jotkut Carenan rattaat ja ne on ihan tosi kömpelöt noihin Quinnyihin verrattuna.

Novelle tupakan polton lopettaminen on kyllä vaikeeta ja varsinkin kun töissä muut polttaa. Mä olen itte polttanut ihan teinistä saakka ja lopetin 07 syksyllä. Oli kyllä vaikeaa varsinkin kun meillä töissä polttaa lähes kaikki. Mä lopetin sillä ajatuksella että mun ei ole tarkoitus olla polttamatta koko loppuelämääni, mä saan polttaa jos mä lähen baariin jne. Mä ostin kotiin täyden askin siltä varalta että jos houkutus tulee liian suureksi. Kertaakaan en askista joutunut ottamaan. Juomingeissa poltin ja poltan edelleen, mutta muuten en pysty kun tulee pahaolo.
Mä olin ehkä satakertaa aikasemmin yrittänyt lopettaa, varsinkin kun mä häpesin polttamista ihan kamalasti. Mä olen varma että se onnistu vaan sen takia että mä en kieltänyt sitä kokonaan itseltä. Meinaan mä kuvittelen että jos jotain kieltää kokonaan itseltä niin se on juuri se mitä sitten alkaa eniten tekemään mieli. Tsemppiä sulle tosi paljon, kyllä sä onnistut!!!!

Tutista meillä tyttö (1,5v) syö tutti nukkuessaan. Tutin on kyllä sängyssä niin että saisi sieltä haettua mutta tietää että aika nopeasti tulee käsky viedä takaisin. Keväällä meillä oli kova flunssa ja jouduin nukuttamaan ilman tuttia kun tuntui ettei saa tutti suussa hengitettyä. Ajattelin etten tutia enää annakaan, mutta huomasin että kädet meni paljon enemmän suuhun joten tutti tuli takaisin käyttöön. Ajattelin että tutti otetaan pois syksyllä, viedään jollekin kaverin vauvalle. Odotan siihen saakka että neiti ymmärtää että tutti annetaan vauvalle.
 
pidettään nyt peukut pystyssä siihen asti että (ei) täti tulis.. ja tulis selvä plussa.. brianna ja koiramammalle :hug: :hug: :hug:

ite en täs kierossa ees usko sen mahdollisuuten siis plussan. ukko suuntasi nokkansa kohti belgiaa juuri ov aikaa.. 2pv ennen ovista oltiin kyl silleen.. mut joo en usko eli yrityksen siiryiväit taas elokuulle ja siitä eteenpäin..

edelleenkään en ole töitä saanu. mutta ilmottauduin kouluun eli lähihoitajaks jos pääsisin samal opiskelee lukion ohella..

kuinkas jussi meni muilla???
 
Voi harmi BRIANNA, olipa outoja tosiaan ne liuskatestit. Ilkeitä kun hämäävät tuolla tavalla.

Nyt on hyvä tilaisuus päästä siitä työpaikkasauhuttelusta, kun alkaa kesäloma. Eilen oli työmatkapäivä (nekin osaan pitää savuttomina) ja nyt etätöissä kotona. Joten savuttomuus alkakoon. Harmi etten heittänyt vajaata askia roskiin keskiviikkona töistä lähtiessä. Siellä se sitten taas houkuttelee mua, kun palaan reilun kolmen viikon jälkeen takasin. Se on heitettävä välittömästi roskiin, ulos asti, kun astun työhuoneen ovesta sisään loman jälkeen! Tämä on päätös.
 
koiramamma :hug: negasta... samoin Briannalle :hug: On kyllä persiistä tommoset testit, jotka lupailee ja sitten vedetään matto jalkojen alta. Voihan se tietysti olla, että siellä jotain elämää kerkesi olla... Mutta nyt katse tulevaisuuteen ja uutta yritystä kehiin!

Onkos kukaan aikeissa testailla? Itsellä ei vielä ole testailujen aika, kun vasta kp 20 meneillään, mutta listassa näkyi monia loppukierrossa olevia :whistle:
 
************* Perjantai 2.7. **************

MUKANA:




Lulun......................tyttö 08/08...................kp 64/27-31* yk 1
waaka...................esikoinen 09/08...............kp 56/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.....................kp 56/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03.....................kp 50/27 *yk 2
MT79...................esikoinen 10/08................kp 40/28-39* yk 8
Manna K................poika 07/09....................kp 38/29-31*yk 2
Jopatu.................esikoinen 12/09................kp 35/28-32* yk 2
dada....................tyttö 09/09....................kp 33/32-40* yk 3
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 27/29 *yk 1
mimia85................poika 02/09....................kp 25/25-28*yk 2
Novelle78..............poika 10/08....................kp 24/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 23/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 23/28-32 *yk ?
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 23/25-31 *yk1
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 21/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 20/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 20/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08...................kp 20/31 *yk 2
Meep....................esikoinen 02/09............... kp 19/24-26* yk1
Minsku82...............poika 09/04....................kp 16/29 *yk 31
Kuukai....................esikoinen....................... kp 11/28 ja * yk1
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 10/28 *yk2
snowball................tyttö 05/09....................kp 6/34-35* yk 6
mensku.................esikoinen 02/10...............kp
Brianna.................tyttö 06/09....................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...............kp
ina21.....................poika 6/07.....................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05.............kp
yllätysvauva...........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay..............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp
Auneli....................tyttö 12/08....................kp* yk1

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida

HAAMUILIJAT




Brianna 26.6.


PLUSSANNEET :



2010

Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)



 
oops, tein tämän päivän päivitykset, mutta kuvat tippuivat matkasta. Koitetaanpas saada ne tuonne. :whistle:

*muoks* nyt on kuvatkin.


Mutta apuaapua!! Mulla on kp23, joten kohta vois alkaa herkillä testeillä kokeilemaan. :p :p Pakko kyllä maltaa mielensä vielä jokunen päivä!!
 
Novelle, hyvä päätös heittää nuo tupakat työpaikalta pois!

Brianna, onpas tylsiä nuo liuskatestit :( No, positiivisella mielellä olet silti, nostan hattua! Kyllä se plussa sieltä vielä tulee :whistle:

Matkarattaista on ollut puhetta. Meillä on ollut ihan Gracon perusmatkarattaat ja ovat olleet mun mielestä hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvät (n. 130e) Varmasti tuota parempiakin on markkinoilla, mutta meillä noi on toiminut tosi hyvin, varsinkin kun meillä oli pojalla turvakaukalo myös Gracolta ja ne sitten sopi niihin rattaisiin suoraan, ettei tarvinut ottaa poikaa kaukalosta pois.

Kukkaiskeijun tytölle pikaista paranemista. Kurjaa aina kun lapset sairastaa :(

Täällä on vähän samanlainen tilanne kuin Kuukailla. Täti on häipynyt ja ovista odotellaan saapuvaksi. Vielä ei ole mitään havaittavaa limoissa, kuivaa on kuin saharassa. Mut viikonlopun aikana sitten aletaan bongailla ovista tikuilla ja tietty niitä limoja, ja kai sitä "täytyy" ihan petipuuhiinkin ryhtyä :LOL: Toivottavasti ens viikolla sais bongattua sen oviksen!

Monilla on tosiaan kierto pitkällä. Eiköhän tähän pinoon saada joku plussa myös heinäkuulle?! :p Kukas avais heinäkuun plussapinon? :D
 
Tsemppiä tupakoimattomuuteen tavoitteleville!

Katselin tuossa listaa, niin missä on Manna K? Sulla oli lupaavaa oiretta ennen juhannusta, niin mitä testi näytti? :attn:

Täällä ei edelleenkään menkkoja, mutta alavatsassa on tuntunut koko viikon taas juilintaa. Huomenna aion taas testata, negaa on siis näyttänyt tähän saakka.
 
snowball Hauskaa lomaa! Mä oon jo lomani viettänyt. :(

MT79 Toivottavasti testi näyttää iloisia uutisia. Mulla on tarkotus testata sunnuntaina, kun sillon on menkkojen ensimmäinen mahdollinen alkamispäivä...

niiskunenälle tsemppiä oviksen bongaukseen.

juuri Eilen luin tuosta Clearbluen digitestistä, että se saattaa näyttää positiivisen jo neljä päivää ennen menkkojen alkamispäivää. Itse ajattelin testata tuota ekaa kertaa sunnuntaina.

Novelle Voimia tupakoinnin lopettamiseen!

Minsku Pidän sulle peukkuja pystyssä. Meillä meni juhannus rauhallisesti kotona parin kaverin kanssa.

koiramammalle pahoittelut negasta ja kukkaiskeijulle lapsen sairastelusta. Toivottavasti hän paranee pian. Meillä on esikoinen alkanut nyt myöhään iltaisin nukkumaan, niin on itsellä väsyttänyt, kun ei ole saanut mentyä tarpeeksi aikaisin nukkumaan. Kuitenkin on pitänyt mennä seitsemäksi töihin. |O

Briannalle Iso hali negasta. :hug: Että menivätkin liuskatestit noin harhaanjohtamaan. Olin jo niin varma sun plussasta. :(
 
Meep mulla on noita liuskatestejä, jotka ei varmaan näytä vielä kovin varhaisessa vaiheessa ja sitten yksi sellainen kuin PregCheck (en ole aiemmin käyttänyt tuota merkkiä ), ei taida olla kovin herkkä tämäkään. Yritän siis siirtää testailua vielä ainakin sinne ensi viikon keskiviikkon.

Pitää keksiä kaikkea muuta tekemistä, ettei tarvi testejä miettiä. Sunnuntaina Ikeaan :) ja maanantaina kirpparille kamaa. Tiistaina vois mennä vaateshoppailemaan.. ja sitten keskiviikkona..... :p
 
Brianna :hug: Toivottavasti ensi kerralla onnistaa! Olisiko tuo ollut sellainen kemiallinen raskaus? (En ole ihan varma, mikä se on.) Tsemppiä myös koiramammalle.

Kiitokset ratasvinkeistä! Nyt pitäisi vaan ehtiä kauppaan ennen lomareissua, katson nuo suositellut heti ekana. :)

Hieno päätös, novelle. Pystyt kyllä lopettamaan, ainakin sitten kun raskaudut. :)

Minulla taitaa olla PMS-oireita. Aamulla kun heräsin ja totesin, että on pilvistä, niin päivä oli pilalla. Ihan älytöntä. En voinut sille mitään, harmitti vaan kaikki ja varsinkin se, että harmitti. Olisi voinut olla tosi ihana päivä, kun oltiin piknikillä miehen ja naperon kanssa ja meni tosi kivasti, vaikkei aurinko paistanutkaan. Iltaa kohti olen vähän piristynyt. Menkkoja siis odottelen. Taitaa jäädä kierto taas lyhyeksi, mutta pääseepähän sitten yrittämään ihan tosissaan.

Saa nyt nähdä, milloin ne menkat tulevat, mutta alan olla vähän huolissani, onko minulla tosi lyhyt luteaalivaihe. Yleensä ovisoireista menee vain 10 tai 11 päivää menkkoihin. Mutta yritän nyt ensi kierrossa saada varmuuden siitä oviksen ajankohdasta limoja tarkkailemalla. Olen havainnut, että välillä tulee vuotoa ihan älyttömästäi ja välillä ei juuri mitään ja nyt siis tiedän, miten sitä tarkkaillaan.

Onnea kaikille pian testaaville! Ainakin juurilla (vai taipuuko se juurella?) on jännää.
 
Heips kaikille.. :)

Jos tääkin nyt sit tulis tänne, jos porukkaan vielä mahtuu..?! :D

Taustatietoja hiukan: meillä tyttö 11/09 ja pikkukakkonen olis haaveissa.. :)
Minipillereitä söin puolisen vuotta, ennen ku heivasin ne mäkeen..(oli jatkuvaa vuotoa). Vielä ei ole kunnon yritystä, tjot-meiningillä mennään.. Eikä ole menkkojakaan vielä kuulunu pillereiden lopetuksen jälkeen joten kp:t on vielä hakusessa.. Ennen oli 28pvää/kierto, tiedä sit mikä on nyt ja miten pitkään menee ennen ku kroppa taas "normaali"...tällasta pientä näin alkuun...

:hug: kaikille jotka kokevat sen tarvitsevansa..

Onnea kaikille pian testaaville..! plussatuulia... :heart:

Taustaileva TB ja tytteli reilu 7kk.. :)
 
************* Perjantai 2.7. **************

MUKANA:




Lulun......................tyttö 08/08.....................kp 64/27-31* yk 1
waaka...................esikoinen 09/08...............kp 56/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.....................kp 56/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03.....................kp 50/27 *yk 2
MT79...................esikoinen 10/08................kp 40/28-39* yk 8
Manna K................poika 07/09....................kp 38/29-31*yk 2
Jopatu.................esikoinen 12/09................kp 35/28-32* yk 2
dada....................tyttö 09/09....................kp 33/32-40* yk 3
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 27/29 *yk 1
mimia85................poika 02/09....................kp 25/25-28*yk 2
Novelle78..............poika 10/08....................kp 24/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 23/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 23/28-32 *yk ?
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 23/25-31 *yk1
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 21/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 20/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 20/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08......................kp 20/31 *yk 2
Meep....................esikoinen 02/09...............kp 19/24-26* yk1
Minsku82...............poika 09/04....................kp 16/29 *yk 31
Kuukai....................esikoinen.......................kp 11/28 ja * yk1
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 10/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09.....................kp 9/30 *yk1
snowball................tyttö 05/09....................kp 6/34-35* yk 6
mensku.................esikoinen 02/10...............kp
Brianna.................tyttö 06/09....................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...............kp
ina21.....................poika 6/07.....................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05.............kp
yllätysvauva...........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay..............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp
Auneli....................tyttö 12/08....................kp* yk1

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida

HAAMUILIJAT




Brianna 26.6.


PLUSSANNEET :



2010

Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

 
Päivittelin omat tiedot tohon listaan, toivottavasti meni oikein. Kopsasin tosta minkä juuri oli jo tänään päivittänyt.

Briannalle :hug: tsemppiä vaan seuraavaan yritykseen. Ilmeisesti menkat ei oo vielä alkaneet, ehkä tuo testin tulos vois sitä merkitä. Kyllä se kuitenkin surettaa, kun toivo herää :|

Tupakan polton lopetuksen kanssa kamppaileville kanssa jaksamisia :flower: Helppoa se ei oo.

Pössi toi on välillä ärsyttävää, kun ärsyttää ilman syytä. Ei edes haluais, että ärsyttää ja sitten se ärsytys vasta nousee :kieh: Siis pms-juttuja meinaan.

|.| Täti pakkaili kamansa pari päivää sitten ja nyt aika kuiva vaihe menossa. Ovis ehkä viikon päästä, mutta saa nähdä päästäänkö hommiin, kun ens viikolla ollaan eri paikkakunnilla miehen kanssa. Ei kait siis sen kummempaa juttuakaan nyt :whistle:

Nauttikaa helteistä B)
 
koiramamma ja novelle saa täältäkin tsempitykset tumppaamiseen!

Tervetuoa Teddybear :wave:

Pianhan alkaa monella olla testailupäivät käsillä! Toivotaan oikein plussapuhuria!

Mulla oli eilen illalla sellasta menkkamaista jomotusta alaselässä. Tosin oviksesta oli vasta oletettavasti kaks tai neljä päivää, niin ei se vielä voinu merkitä mitään raskauteen viittaavaa... Toivottavasti ei menkat kuitenkaan näin aikasin ole alkamassa. Jos oon ollut vaan huonossa asennossa töissä...Ai niin ja mun piti hehkuttaa, että tentit meni kirkkaasti läpi eilen, turhaan ressasin :) Nyt voi keskittyä sittyöntekoon, eikä noihin lupa-juttuihin. Tyttökään ei oo nyt viime yönä enää ollut kuumeinen, onneksi! Nopea kuumetauti, mikä lie. Nukkuu vielä miehen kanssa tuolla. Mä jo nousin kun lupasin jossain mielenhäiriön tilassa mennä tänään pyörällä töihin...?!Sinne ajaa n. 35-40 minsaa...ei paha, muta mä en tod ole pyöräilijä, ihme, että ylipäänsä omistan pyörän! Jospa tästä innostuu:)

Ihanaa päivää kaikille!
 
************* Lauantai 3.7 **************

MUKANA:





Lulun......................tyttö 08/08.....................kp 65/27-31* yk 1
waaka...................esikoinen 09/08...............kp 57/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.....................kp 57/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03.....................kp 51/27 *yk 2
MT79...................esikoinen 10/08................kp 41/28-39* yk 8
Manna K................poika 07/09....................kp 39/29-31*yk 2
Jopatu.................esikoinen 12/09................kp 36/28-32* yk 2
dada....................tyttö 09/09....................kp 34/32-40* yk 3
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 28/29 *yk 1
mimia85................poika 02/09....................kp 26/25-28*yk 2
Novelle78..............poika 10/08....................kp 25/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 24/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 24/28-32 *yk ?
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 24/25-31 *yk1
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 22/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 21/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 21/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08......................kp 21/31 *yk 2
Meep....................esikoinen 02/09...............kp 20/24-26* yk1
Minsku82...............poika 09/04....................kp 17/29 *yk 31
Kuukai....................esikoinen.......................kp 12/28 ja * yk1
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 11/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09.....................kp 10/30 *yk1
snowball................tyttö 05/09....................kp 7/34-35* yk 6
mensku.................esikoinen 02/10...............kp
Brianna.................tyttö 06/09....................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...............kp
ina21.....................poika 6/07.....................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05.............kp
yllätysvauva...........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay..............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp
Auneli....................tyttö 12/08....................kp* yk1

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET :



2010

Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
kukkaiskeiju minä tein tuon listauksen niin, että otin edellisen listan ja siitä 'lainaa'-nappulalla sen tekstin. Sitten poistin lainaukset alusta ja lopusta, ettei tule sille siniselle pohjalle, mille lainatut tekstit tulee. Siihen sitten vain muokkaamaan uudet päivämäärät.

Tajuskohan tästä mitään. :LOL:
 
PMS:hän se eilisen pilasi. Kp 1, yk 2.

Täti tuli tänään ja kierron pituudeksi tuli uusi ennätys, 23 päivää! Luteaalivaihetta ei voi mitenkään selittää yli 11 päivän pituiseksi ja nyt alkaa toisissaan mietityttää. Teininä kierto oli minulla vain 21 päivää ja sen takia olen syönyt pillereita vuosikaudet, kun en jaksa vuodattaa verta koko ajan. Nyt tosin kohta kolme vuotta ilman hormoneja. Kierto oli pidempi silloin kuin esikoinen sai alkunsa, sen minä muistan.

Piti ottaa mukamas ihan lunkisti näin alkuun, mutta tässä ollaankin ihan asian ytimessä. Kirjoitin kauppalistaan "ovulaatiotestejä". Yritän saada varmuuden oviksen ajankohdasta heti tässä kierrossa ja menen sitten varmaan saman tien lääkäriin. Käsittääkseni homma voidaan hoitaa melko helposti keltarauhashormonilla, mutta gynehän sen päätöksen tekee. Tosiaan olen oireitani tarkkaillut jo puoli vuotta eikä ole sinä aikana kertaakaan ollut ovisoireiden ja vuodon väli yli 12 päivää.

Anteeksi vuodatus! :( Nauttikaa te muut kesästä!
 
Edelleen testattu nega, kp 41. Taisi olla ovulaatiokipuja kp 29 tienoilla, joten muutaman päivän sisään pitäis menkat alkaa. Ärsyttää tällaiset pitkät kierrot. Kannattaisko mennä lääkäriin?
 

Yhteistyössä