**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Onnea plussanneille mimialle ja meepille! :flower:

Teddybear, mä söin kanssa cerazetteja puolisen vuotta, ja kesti noin kaksi viikkoa lopettamisesta, kun alkoi eka vuoto. Sitä seuraavassa kierrossa ei selkeestikään ollut vielä ovista, mutta sitten alkoi lämpökäyrien perusteella vaikuttaa jo normaalimmalta. Mulla taisi siinä imetyskin sotkea vielä hormoonitoimintaa, koska vasta imetyksen kokonaan loputtua (viime marraskuussa) kierron pituus alkoi normalisoitua.

Mullahan alkaakin kohta olla jo vuosi hormonaalisen ehkäisyn lopettamisesta. Viime elokuussa jätin noi minipillerit pois. Jospa se sitten viimeistään syksyllä tulis tärppi jo meillekin. Siihen mennessä on kulunut yhtä kauan hormonaalisen ehkäisyn lopettamisesta kuin esikoista toivoessamme.

Me ollaan lähdössä kesälomareissuun huomenna. Vähän meinaa testit poltella kaapissa. Pitäisköhän huomenna aamulla katsoa kuitenkin, mitä se herkkä testi näyttää? Osais sitten ottaa ainakin tampaxit mukaan, jos se nega sieltä taas pärähtää. Yhtään ei nimittäin edelleenkään tunnu olo sellaselta, että voisin olla raskaana. Ihan on normaali olotila.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan ja tietenkin plussia saamaan! [b:
************* Maanantai 2.5. **************[/b]

MUKANA:





waaka...................esikoinen 09/08............kp
manna-.................esikoinen 11/08.............kp
Jeccika...................tyttö 08/09..................kp
MT79.....................esikoinen 10/08...........kp
Heathy..................esikoinen 12/08...........kp
mimma86..............esikoinen 06/08...........kp
Memmu86..............tyttö 03/08..................kp
snowball................tyttö 05/09..................kp
dada....................esikoinen 09/09............kp
Lumikuningatar.........................................kp
Minsku82...............poika ?/04....................kp
Dakota Paws.........esikoinen 08................kp
maria-08................esikoinen 12/08..........kp
ina21.....................poika 6/07...................kp
Sannuliini..............tyttö 10/08...................kp
Toive81..................tyttö 01/09..................kp 15/28-30*yk 7
Peppioliina..................................................kp 4/26*yk 1
Ruusis...................esikoinen 12/05...........kp
yllätysvauva.........esikoinen ??/07.............kp
Dindei.........................................................kp
Hyzenthlay............tyttö 06/09....................kp
niiskunenä-78.............................................kp
spica...........................................................kp
nereida..................poika 09/07..................kp 33/30

TAUSTAILEMASSA:


Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen


HAAMUILIJAT




Coreline................tyttö 01/09...................kp 47/32 * yk ?
..

PLUSSANNEET :



2010

Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31),

2009

Joulukuu: runttipulla (yk 2), mennis (yk 1), SuukkoSuulle, jennik (yk 1), vauvahaaveita (yk1)
Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4), Huisi (yk 3)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3), SisunÄiskä..(yk1 )
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.
 
novelle78 mä jätin pillerit pois kesäkuun puolessa välissä.. Nyt siis kohta kolmisen viikkoa sitten.. eikä minkäänlaisia tuntemuksia puoleen tai toiseen.. :/
tosin sillo ku ne pillerit jätin oli vuotoa (tosi niukkaa ruskehtavaa), vuoto loppu pari päivää viimeisen pillerin otosta ja sit tämän jälkee alko uudestaa vuoto joka myöskin niukkaa ja kesti viikon.. eli olen hiukan ymmälläni, oliko nuo sit menkat vaiko mitä?
Muutkin saa toki vastailla jos tietävät..
 
Alkuperäinen kirjoittaja teddybear82:
novelle78 mä jätin pillerit pois kesäkuun puolessa välissä.. Nyt siis kohta kolmisen viikkoa sitten.. eikä minkäänlaisia tuntemuksia puoleen tai toiseen.. :/
tosin sillo ku ne pillerit jätin oli vuotoa (tosi niukkaa ruskehtavaa), vuoto loppu pari päivää viimeisen pillerin otosta ja sit tämän jälkee alko uudestaa vuoto joka myöskin niukkaa ja kesti viikon.. eli olen hiukan ymmälläni, oliko nuo sit menkat vaiko mitä?
Muutkin saa toki vastailla jos tietävät..
Mulla oli vähän saman kaltainen tilanne. Minulla ollessa viimeinen laastari viikko ennen taukoa, alkoi tiputtelemaan. Pidin laastarin vaihtopäivään asti, ja nappasin laastarin veks 30.5. Pariin päivään ei kuulunut menkkoja, tiputteli vain todella todella niukasti, pari tippaa. 2.6 "tauko"menkat alkoivat ja kestivät normaalin menkka-ajan. Nyt olen ihmeissäni, sillä menkkojen olisi pitänyt alkaa viime viikolla, normaali kiertoni on 28-30 päivää, mutta eipäs ole menkat alkaneet. Kaksi testiä olen Elivo-raskaustestillä tehnyt, mutta negoja tuli :( Olen miettinyt josko ovulaatio olisi tapahtunut myöhässä tässä kierrossa, ja raskaus ei siksi näy tai menkat tulevat "myöhässä". Ala-vatsaa nipistelee kuin olisi menkat, nyt viikon nippaillut. Ja tissit särkivät eilen ja närästystä ollut parina päivänä- Lämpö oli 36,6 tänään. Olen aivan ymmälläni mikä on ja toivon että menkat tulisivat edes, jos en ole raskaana kerta. :(
 
************* Maanantai 5.7 **************

MUKANA:





Lulun......................tyttö 08/08.....................kp 67/27-31* yk 1
waaka...................esikoinen 09/08...............kp 59/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.....................kp 59/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03.....................kp 53/27 *yk 2
MT79...................esikoinen 10/08................kp 43/28-39* yk 8
Manna K................poika 07/09....................kp 41/29-31*yk 2
Jopatu.................esikoinen 12/09................kp 38/28-32* yk 2
Novelle78..............poika 10/08....................kp 27/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 26/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 26/28-32 *yk ?
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 24/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 23/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 23/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08......................kp 23/31 *yk 2
Minsku82...............poika 09/04....................kp 19/29 *yk 31
Kuukai....................esikoinen.......................kp 14/28 ja * yk1
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 13/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09.....................kp 12/30 *yk1
snowball................tyttö 05/09....................kp 9/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 3/25-31 *yk 2
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 1/29 *yk 2
mensku.................esikoinen 02/10...............kp
Brianna.................tyttö 06/09....................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...............kp
ina21.....................poika 6/07.....................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05.............kp
yllätysvauva...........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay..............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp
Auneli....................tyttö 12/08....................kp* yk1

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida
neito84
dada

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)


 
Nereida Mä vähän korjasin tuota sinun laittamaa päivityslistaa :whistle: :D Se oli toukokuulta joten sen jälkeen on tullut uusia ja osa päätynyt jo plussanneihinkin :D Kannattaa ottaa aina edeltävä lista ja korjata siihen uuden kiertopäivät.

Niin kuin listassa jo komeilee niin meillä alkoi aamulla yk2 ja kp 1 ;) Perjantain negan tuloksena olen helpottunut että menkat alkoi ajallaan ettei niitä tarvinnut ruveta enää yhtään vahtaamaan pidempään kuin "pitikään". Olenkohan mä ainoa täällä jolla ei ole mitään järisyttävää vauvakuumetta? :ashamed: negakaan ei aiheuttanut mitään ihmeellisiä tuntemuksia, vähän sama kuin joku olisi kertonut käyvänsä illalla kaupassa. Kyllä varmaan se kuumekin ostaa päätään jos tässä pidempäänkin joudutaan odottelemaan. Mutta niin kuin jo sanoinkin että mulla oli niin vaikea raskaisaika ja synnytys ettei kauhiasti tee mieli ottaa uutta kierosta. Lapsi on erittäin odotettu ja toivottu kyllä :heart: Tähänkin kiertoon meni jo valmiiksi maku kun oviksen aikoihin olen jälleen yövuoroissa. Mites te muuta onko kellään muulla vaikea löytää aikaa saattaa lasta alulle? Mä kun lähden töihin ennen kuin poju rupee unille niin missäs vaiheessa sitä pystyis, no ei missään. Mies sentään tekee normaalia päivätyötä joten se edes helpottaa.

Onnea kaikille plussan saaneille :flower: :) :heart: Ihanaa odotusaikaa teille, eiköhän me kaikki perässä hiippailla jossain vaiheessa!

Nyt täytyy lähteä laittamaan eväitä että jaksaa rykästä valvoen kolmannen yön ja sitten vielä neljännenkin, sitten olenkin 1,5vkoa vapailla. Toivotaan että hyvät kelit jaksaisi sinne asti. Itse kun olen iloisesti nukkunut nämä upeat kelit ohi :LOL:

Koiruus
 
ONNEA PLUSSISTA MEEPILLE JA MIMIALLE!!!!!

TEDDYBEAR82 Mä kanssa mietiskelen tota millon vuota mahtaa alkaa minipillereiden jälkeen. Mä jätin ne viikko sitten eikä mitään, sellanen olo on kokoajan että kohta alkaa tai sitten mä vaan kuvittelen. Mulla ei minipillereitä syödessä tullut menkkoja ollenkaan joten ei ole mitään käryä vuodosta. Mutta kai se on yksilöllistä millon vuoto alkaa ja voihan sitä raskautuakin ennen ensimmäisiä menkkoja ja toivottavasti niin kävisi.

ON: täällä tosiaan odotellaan vuotoa jotta pääsisi tosi toimiin. Olen tässä vähän mietiskellytkin miten lähdetään liikkeelle. Meillä esikko sai alkunsa sellaisena kuuna jolloin olin ihan varma että en ole raskaana kun seksiä ei oltu harrastettu lähellä ovista. Nyt sitten ajattelinkin että mennään sellasella tahdilla että harrastetaan kun huvittaa eikä niin että oviksen aikoihin väkisin väännetään monena päivän peräkkäin. Ovistikkuja en ajatellut ostaa, koska en viimeksikään tiennyt koska ne viivat on riittävän punaisia. Ainut mitä mietin on ne digitaaliset ovistestit, ne vissiin on varmoja kun kerran niissä on ihan teksti. Onko teillä jollain käytössä digitaalisia ovistestä? onko ne kauheen kalliita?

Onkos teistä kaikki jo takaisin työelämässä? Mä olen itse pääasiassa lapsen kanssa kotona. Olen käynyt töissä 1-2 päivää viikko. Nyt sitten elokuusta tyttö menee päivähoitoon puolikkaaksi ja mä alan tekemään 3 päivää viikossa töitä. Musta on niin ihanan kun saan yhdistettyä työ- ja perhe-elämää sopivassa suhteessa.

Nyt iltapuuron keitto hommiin!
 
Mulla esikoinen täyttää syyskuussa 3v, ja mä lähden elokuussa takaisin kouluun ja poika menee päiväkotiin. Koulupäiväni ovat 9-14, niin suht lyhyttä päivää poika tarhassa on. Hän oli jo viime syksyn tarhassa kun jatkoin koulua. nyt kevään ja kesän olin taas kotona, kun muutimme toiselle paikkakunnalle. Valmistun joulukuussa, joten sen jälkeen olisi tarkoitus töihin mennä, JOS niitä heti löytyy :)
 
Auneli Juu, voihan niin käydä et raskautuu ennen ensimmäisiä menkkoja.. Toivottvasti onni olisi myötä..
ovistestejä en ole koskaan käyttäny.. :D enkä varmaan tule nytkään käyttämäään..

Ja mä oon kotona viel tytön kanssa, syksyllä tarkoitus mennä töihin takas..

nereida no johan on kumma.. ehkä kierto venyy normia pidemmäksi..? en tiie..ku oon itsekin ihan ulapalla.. :/
 
Nereida: Mä oonkin tässä noista töistä jahkunut, eli siis alotin kesäkuun alusta täyspäiväsenä kolmivuorotyössä ja tuntuu etten kyllä tyttöä ehdi nähdä ollenkaan. Olisivat nyt uusineet soimuksen syykuun loppuun, mutta mä en lupautunut kun elokuun loppuun... Jos sais tehdä puolikasta tuntimäärää niin olis hyvä, mutta jos en niin varmaan alan tehdä keikkaa... Tyttö on vielä kuitenkin niin pieni, että en millään malttais olla näin paljoa töissä :(

).( Kohta alkaa yövuoro, pitänee alkaa lähteä... Koiramamman kanssa näköjään valvotaan :D Onko täällä muita vuorotyöläisiä? Meillä on siis mieskin vuorotöissä, onneks sain siskon hoitamaan tyttöä.
 
Vuorotyössä en ole, mutta tulin juuri hevosten iltatallia tekemästä ja olen kova valvomaan :D Juuri tietonkoneen ääressä, kun sitä omaa aikaa on kun mies ja lapsi nukkumassa :) Nyt kävi sitten tallilla niin, että oksensin sievässä kaaressa lantalaan, en kestänyt pissan hajua kun siivosin bokseja. Nyt mulla on kyllä jokin hormoonihäiriö, vatsatauti tai sitten se masuasukki tullut kyytiin... mutta en uskalla toivoa tuota viimeistä, varsinkin kun kaksi nega testiä just tehnyt :ashamed:

Onnea kaikille plussanneille :heart:

ja paljon tsemppiä kaikille yrittäville :heart:
 
koiramamma mullakaan ei ole mitään valtavaa vauvakuumetta. Mulla ei ole koskaan vauvat herättänyt mitään valtavia tunteita, vaan enemmänkin taaperot ja isommat lapset. Mä tykkään lapsista ihan mahottomasti mutta vauvoista en niinkään, jos tiedätte mitä tarkoitan. Olis mahtavaa kun saisi heti noin 1-vuotiaan =) Mä olin ekan synnytyksen jälkeen sitä mieltä tosi pitkään etten ikinä enää synnytä. Lisää lapsia kyllä halusin. Ehdotin miehellekin että jos otettaisiin sijoituslapsia, mutta se ei suostu siihen. Joten kun sisaruksen haluan neidille niin nyt sitten on ruvettava toimimaan. Mä tiedän itte että stressaan koko raskauden ajan sitä tulevaa synnytystä ja vauvan vointia mahassa.
Mulle se ei olisi mikään maailaman loppu jos meille ei ikinä tulisikaan toista omaa lasta. Mä olen jotenkin niin onnellinen että mulla on yksi ihana terve lapsi. Nykyään kun tuntuu ettei todellakaan ole mikään itsestään selvyys että saa lapsia lainkaan.

Mutta eiköhän tää munkin kuume tästä ylly kun aika kuluu. Sitä kyllä odottaa kauheasti kun joku myllertää vatsassa =)
 
Tervetuloa uusille! Kiva saada lisää porukkaa tänne jännäilemään :)

Koiramamma, meillä ainakin tuntuu olevan vaikeuksia löytää aikaa (ja osittain intoakin :ashamed: ) pupuilun harrastamiseen. Ollaanhan me illat pääsääntöisesti koko porukalla kotona, mutta meillä poika menee nukkumaan joskus klo 22 aikaan, niin siinä on monesti itsekin niin poikki ettei vaan jaksa. Täytyis ryhdistäytyä...

Vauvakuumeesta sen verran, että ihan hirmuinen vauvakuume on täällä(kin)! Puoli vuotta olen ollut ihan kunnolla vauvakuumeessa, mutta sen jälkeen kun mieskin on ollut kakkoselle myönteinen, on tää lähtenyt ihan käsistä :) Se aika kun itse toivoo ja mies ei on kyllä aika rasittavaa, onneks ollaan edetty edes tähän yritykseen. Siinä kun ei oikein voinut kaikesta pahasta olosta puhua miehen kanssa, ettei koe mies sitten puheita painostukseksi. Onneksi on kuitenkin tuo ihana poika olemassa, että siitä on saanut niin paljon lohtua kurjina aikoina :)

Mites Novelle, testasitko?

ON: Täällä ei ole limoista mitään tietoa, tuntuu kyllä edelleen kuivalta kuin Saharassa. Et jos limojen perusteella katselisin, niin ei olis ovista tuloillakaan. Ovistestit sen sijaan ovat lähteneet tänään tummumaan jonkin verran, edelleen silti selkeästi nega on. Mut josko loppuviikolla sitten se ovis tapahtuisi... Nyt vaan täytyis saada tuo mies innostumaan peittojen heiluttelusta, mut se vaan onkin vähän hankalampaa, kun tän viikon jatkuu vielä noi jalkapallon mm-kisat.
 
onnea plussanneille :hug: :hug: . Perässä tullaan me muutkin, eiks je! :wave:

Mutta mulla taitaa täti olla tulossa kylään, kun ottaa tuo mies niin pattiin. Se on yleensä hyvä merkki tädin saapumisesta. :LOL: :LOL:

Olen kehitellyt tällaista tädinennustusmenetelmää. Siinä on vasta pari kohtaa, joten keksikää lisää.

1. miestesti No tämä oli jo tuossa, eli mies ärsyttää kaikin tavoin: tapa, millä se syö, miten puhuu, jättää tavarat lojumaan jne.

2. pyörävarastotesti. Pyörän änkeäminen ahtaaseen ja hankalasti saavutettavaan pyörävarastoon ärsyttää toki aina. Mutta jos tapahtuma saa sinut suorastaan raivon partaalle ja runnot pyörän sisään mentaliteetilla: "v***u, aivan sama vaikka hajoaa kaikki paskat pyörät, kunhan vain menet sinne' niin taitaa olla täti tuloillaan. Operaation jälkeen pari kynttä on katki, käsissä naarmuja ja tukka sekaisin, mutta pyörä on sentään varastossa.

3. käsilaukkutesti Haluat kaivaa käsilaukusta jonkin tavaran (yleensä soiva kännykkä tai lompakko), joka ei ole mitenkään mahdottoman pieni, eikä siis pitäisi olla vaikea löytää. Mutta vaikka miten pengot (ja olet varma, että tavara on laukussa) niin sitä ei vain löydy. Laukusta pursoaa lapsen varavaippa, kuukautissuojia, kännykänlaturi (joka vetää mukanaan muuta ryönää ) ja niin edelleen. Lopulta hermot menee ja kippaat koko laukun sisällön vaikka keskelle katua: "p****le, nyt kyllä löydyt paska kännykkä".

Tässä nämä tämänhetkiset testit. Onko muita?
 
Juuri Toi oli ihan sikahyvä!! :LOL: :LOL: Mä nauroin ihan kippurassa tota tädinennustusmenetelmää. Taitaa kyllä pitää ihan paikkansakin... Ei ole tässä vaiheessa mitään lisättävää, katsotaan sitten kun se täti on tulossa visiitille tänne :D
 
************* Tiistai 6.7 **************

MUKANA:





Lulun......................tyttö 08/08.....................kp 68/27-31* yk 1
waaka...................esikoinen 09/08...............kp 60/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.....................kp 60/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03.....................kp 54/27 *yk 2
MT79...................esikoinen 10/08................kp 44/28-39* yk 8
Manna K................poika 07/09....................kp 42/29-31*yk 2
Jopatu.................esikoinen 12/09................kp 39/28-32* yk 2
Novelle78..............poika 10/08....................kp 28/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 27/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 27/28-32 *yk ?
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 25/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 24/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 24/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08......................kp 24/31 *yk 2
Minsku82...............poika 09/04....................kp 20/29 *yk 31
Kuukai....................esikoinen.......................kp 15/28 ja * yk1
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 14/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09.....................kp 13/30 *yk1
snowball................tyttö 05/09....................kp 10/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 4/25-31 *yk 2
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 2/29 *yk 2
mensku.................esikoinen 02/10...............kp
Brianna.................tyttö 06/09....................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...............kp
ina21.....................poika 6/07.....................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05.............kp
yllätysvauva...........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay..............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp
Auneli....................tyttö 12/08....................kp* yk1
Heidi-80.................esikoinen 08/08............kp *yk

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida
neito84
dada

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)



 
Heippa!

).( Edelleenkään ei tätiä kuulu (kp 44)... Nyt kyllä vähän mahassa juilii, ja kp 29 kohdalla loppui edelliset mahakivut. Jos silloin oli (myöhästynyt) ovis, niin näillä näppäimillä pitäis alkaa menkat. juuren tädinennustusmenetelmä ei kyllä tällä hetkellä ennusta tänne menkkoja... :LOL:

Vauvakuume on täällä kova, ei voi muuta sanoa.
 
ONNEA, Mimia! :flower:

Kun katsoo tuota plussanneiden listaa, siinä on varmaan puolet ekasta tai tokasta yrityksestä plussanneita. yk 3 ja 4 on paljon harvinaisempia. Eli jos ei tärppää heti, menee pitkäksi? Todella hätäinen johtopäätös.

koiramamma, minullakaan ei ole erityisemmin vauvakuumetta. Tottakai haluaisin tulla raskaaksi, mutta synnytys ja koko vauvavuosi pelottavat jo etukäteen. Vähän siksikin tulin tänne palstalle, kun täällä se kuume varmaan tarttuu.

Olen Aunelin kanssa samoilla linjoilla, että jos toista lasta ei tule, niin maailma ei siihen kaadu. Mihinkään keinohedelmöityksiin en lähtisi. Tuo yksikin lapsi on niin ihana ja meillä sujuu nykyään tosi hyvin. Napero opetteleen vähän puhumista ja ennen kaikkea hän nukkuu kuin unelma. Meillä valvottiin yli vuosi, mutta sittemmin edes poskihampaiden tulo ei valvottanut häntä minuuttiakaan.

Mitenkän ta muut, haluaisitteko vielä kolmannen tai enemmänkin lapsia? Meillä lapsiluku jää kahteen, jos ei jää yhteen. Vaikka mistä sitä koskaan varmaksi tietää.. No miehestä kyllä tietää. Hyvä että suostui edes toisen yrittämiseen. :)

juuri, ehdottaisin lisäksi pilvisyys-testiä. Eli kun aamulla avaa verhot ja on pilvistä, päivä on lopullisesti pilalla. Mullehan kävi niin perjantaina ja la saapui täti. Tänäänkin päivä on pilvinen, muttei haittaa yhtään.

Minä en ole vielä töissä. Elokuussa menen tai alan etsiä uutta työtä. Tämän kuun aikana pitäisi työtilanne selvitä. Stressaa ihan hirveästi, mutta eipä heinäkuussa oikein töitä kannata hakeakaan, kun kaikki ovat lomalla.

Nereida, jospa olisitkin raskaana. Pidetään peukkuja. Minulla on jäänyt raskausajasta sellainen vamma, että vähintään kerran kuussa edelleen oksennan aamulla hampaita harjatessa. Läheltä-piti -tilanteita on viikoittain. Että sellainen hormonihäiriö. Ei vaan lopu, vaikka muksu on 1,5-vuotias.
 
huomenta päivää:D

Vai tädinennustusmenetemä :LOL: Mullakaan ei siihen mitään lisättävää nyt ole, mutta katsotaan katsotaan :)

Vauvakuume: Hirmuinen vauvakuume olisi täälläkin ja vaikka näen synnytyksiä paljon, niin ne vaan kannustaa siihen, että näin hienosti mäkin aion synnyttää! Ja jotenkin muistaa sen oman tilanteensa kun sai tytön rinnalle :heart:

Pössi: Me haluttas iso perhe, mutta yks kerrallaan nyt katsotaan, eli en vannois etteikö kaks olis meille just sopiva.

Vielä toinen yö töissä ja sitten parit vapaapäivät! Pitäis pakata, muuttaa, siivota jne...tämä projekti on kyllä semmonen pitkän linjan suunnitelma, mutta sunnuntaina pitäis huonekalut muuttaa.

Tänään on ollut semmosta painetta tuolla alavatsalla...toivttavasti sitä ei voi lisätä tuohon Juuren tädinennustuslistaan...! mitenkäs te laskette dpo:t, eli jos mä bongasin vikat ovislimat kp 19, niin onko kp20 dpo 1 vai?
 
Tädinennustusmenetelmien mukaan mun menkat on tuloillaan ihan hetikohta, sen verran osui omaan nilkkaan. On ihan varmasti taas lyhyempi kierto kuin tuon 42.

Todellakin on vaikeuksia löytää aikaa lapsenteolle. Sitä varten pitäisi saada ihan palkallista lomaa suorastaan! On tässä nyt yritetty jaksaa yrittää, mutta en kyllä itse ole kovin toiveikas edelleenkään.
 
juuri loistava menetelmä, katsotaan mitä itse lisään listaan kun parin viikon päästä (todennäköisesti) täti tulee kylään.
Itse vielä imetän jonkin verran ja viimeksitajusin menkkojen alkavan siitä, että supisteli lujaa imettäessä. Oletteko muut imettävät huomanneet vastaavaa?

Meillä tais mennä tämä kierto hukkaan, koska koko perheeseen iski (tietenkin sopivasti nyt tärppipäivien aikaan) vatsatauti :kieh:
Ei kauheasti siis ole ollut mielessä vauvantekopuuhat. Vatsatauti on mielestäni ikävimpiä tauteja, flunssassakiin olen mieluummin. menee kaiken lisäksi vielä hukkaan nämä ihanat hellepäivät sisällä kykkiessä. Toivottavasti olette muut säästyneet vastaavalta ja päässeet nauttimaan oikeasta kesästä!

Työtilanteesta Minulla ei ole työpaikkaa mihin palata, olen siis vielä pojan kanssa kotona. Olen ajatellut, jos syksyksi saisi osa-aikaista työtä, niin voisi tehdä pehmeän laskun työelämään ja pojalle hoitopaikkaan. Työnsaanti kyllä vähän huolettaa, koska olen vastavalmistunut ja oman alan työkokemusta ei juuri ole ehtinyt kertyä. Mutta luottavaisella mielellä täytyy olla.

Me ollaan miehen kanssa mietitty että kaksi lasta riittäisi meille tekemään perheen. Itse haaveilen välillä kolmesta, mutta mies ei oikein lämpene ajatukselle. Ei sitä tiedä sitten vaikka kymmenen vuoden päästä, jos sen mieli muuttuu. :)

vauvakuume on ainakin minulla sellainen kumma juttu, että välillä se on niin kovaa, että oikein sattuu, mutta välillä sitten taas hälvenee ja ajattelee, että ehkäpä ei vielä sittenkään. Vauvakuumemittari on kyllä tällä hetkellä kuumelukemissa ja lujaa, varsinkin kun tämä kierto meni plörinäksi.

Onnea Meep ja mimia


 

Yhteistyössä