**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Tervetuloa Heidi-80! :wave:

Lasten lukumäärä ollaan ajateltu siihen kahteen, jos vaan tämä toinen meille suodaan. Sen enempää ei ole suunnitteilla ja tuskin tuleekaan. Ja vaikka mulle kuume tulisikin, niin mies ei kyllä kolmanteen enää suostuisi, kun oli jo tokankin kanssa tuskaista saada se vauvalupa.

Täällä on nyt sitten saatu oikein komea ovisplussa testiin :D :heart: Parissa päivässä tikun viivat vahvistuivat ihan viivattomasta plussaan. Ja nyt aamulla käytin myös Clearbluen digitestin ja hymynaama tuli! Limoja on alkanut myös tulla :x ja panettaa niin paljon, et pakko on tosiaan ovis olla tulossa :LOL: Tänään siis on pakko toimia, mutta harmittaa vaan kun on tuo futismatsi illalla otolliseen aikaan. No, eiköhän me saada katsottua sekä peli että hoidettua pupuilut :saint:
 
Pitkästä aikaa tulen taustalta huutelemaan :)

:kieh: Edessä taas sama tilanne, joka on ollut liian monta kertaa! Testissä haamuplussa, joka ei ota vahvistuakseen. Eli todennäköisesti taas kerran varhainen keskenmeno tai kemiallinen raskaus. Pieni kun ei ota ja kiinnity! Sain foolihappo lääkityksen ja olen sitä nyt koittanut syödä, mutta näköjään ei mitään vaikutusta :( Kun ei kiinnity, niin ei kiinnity. Alan olla kypsä koko tilanteeseen. Taidan heittää hanskat tiskiin ja odottaa kiltisti sitä lapettomuuspoliaikaa lokakuun alussa...
 
Kristen :hug: toivottavasti tilanne selkiintyy!

uusille tervetuloa :flower:

Ja mitäs, täällähän on tullut kaksi plussaakin: ONNEA meep ja mimia85 tarrasukkia pienokaisille! :heart: :heart: Toivottavasti tulemme perässä maaliskuisiin!

ON: jännät päivät käsillä. On ollut outoja tuntemuksia alavatsalla, että tässähän ihan toiveet herää. Mutta tänään tuli hieman tuhrua (kuten aina ennen tätiä ). Tosin se ei ollu punaisen ruskeaa kuten tavallisesti, vaan beigeä. Alkuviikosta testaan, jos ei täti pyyhällä paikalle.

Nyt en kerinny tarkkaan lukea kuulumisia, mutta toivottelen kaikille tsemppiä ja plussatuulia. Tää likka lähtee nyt pienelle lomalle. Muillekin ihanaa kesää! B)
 
************* Keskiviikko 7.7 **************



MUKANA:

waaka...................esikoinen 09/08...............kp 61/72 *yk 4
MT79...................esikoinen 10/08................kp 45/28-39* yk 8
Novelle78..............poika 10/08....................kp 29/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 28/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 28/28-32 *yk ?
Colatin....................poika 02/2005.............kp 27/ 24-30 *yk 1
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 26/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 25/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 25/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08......................kp 25/31 *yk 2
Minsku82...............poika 09/04....................kp 21/29 *yk 31
Kuukai....................esikoinen.......................kp 16/28 ja * yk1
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 15/28 *yk2
Nöösi.....................poika 07/09.....................kp 14/30 *yk1
snowball................tyttö 05/09....................kp 11/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 5/25-31 *yk 2
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 3/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09....................kp 1/? *yk
Auneli....................tyttö 12/08....................kp ? * yk 1
Heidi-80.................esikoinen 08/08............kp 1/? *yk 1

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida
neito84
dada

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Tervetuloa Heidi-80!

Mitä mieltä olette, pitäiskö pinoa vähän siistiä? Niin että kiertopäivättömät ja "pitkäkiertolaiset", jotka eivät ole aikoihin kirjoitelleet, voisivat erikseen ilmoittaa sitten jos ovat edelleen mukana?
 
Moips

Kysyn uudestaan kun meni varmaan pitkän tekstin keskeltä niin ohi, eli miten laskette dpo:t?! Jos mulla tuli viimiset limat kp 19 niin onko kp20 dpo 1?

Empompii: Mulla tuli ekan raskauskierrossa myös tota beigeä vuotoa! Toivotaan!!!
 
Tervetuloa heidi-80

nedeira :( :hug:

kristen :hug:

MT79 Voishan sitä siistiä, ainahan pääse takaisin listoille.. :) Niin ja pitääkö sitä itse itsensä lisätä listaan vaiko lisääkö joku muu? Jos joku muu lisää, niin mie viel taustailen, toistaiseksi.. :)

).( eipä sen kummempia.. tätiä odotellessa.. saas nähdä millo tulee..
 
Kukkaiskeiju Noin mä ainakin ymmärtäisin sen dpo:n. Ovishan on se limojen viimeinen päivä ja siitä seuraava päivä olis se dpo1.

MT79 Vois kyllä siistiä pinoa. Pääseehän sitä sitten takaisin, mutta tuolla tosiaan on useampi jotka eivät edes noihin huhuiluihin reagoineet.

Ja joo, mulla ei taida olla mitään muuta elämää kuin vain pyöriä täällä... Iltaa odotellessa josko sen oviksen saisi hyödynnettyä :whistle:
 
Ei tullu menkkoja loman alkuun, vaan tuli PLUSSA! Ihan uskomatonta. Eikä tunnu oikein yhtään mitenkään raskautuneelta olo vieläkään. Todella vaikea uskoa todeksi, mutta kahtena aamuna on nyt testattu, ja selkeä vaalea viiva molemmilla kerroilla tuli näkyviin. Jopa eilen normaaliherkällä testillä. Toivon mukaan viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin kevääseen asti!

Mutta me ollaan nyt lomamatkalla, joten en jää kauemmaksi hotellin aulan koneelle roikkumaan. Tulen lukemaan kuulumisianne sitten kun ollaan taas kotona.
 
ONNEA Novelle! Heinäkuu on lähtenyt positiivisesti käyntiin täällä palstalla :)

Tervetuloa, Heidi ja Colatin. Hyvä, että tulee uusia, kun plussatuulet taas puhaltavat.

Kristen, :hug: Mikä se kemiallisen raskauden määritelmä on? Että alkio ei kiinnity?

ON: (mietin muuten aikani, kuka on se nimimerkki ON :) ) Tilasin ovis- ja raskaustestejä kotitesti.comista. Piti olla 21+3. Paketti tuli ja siellä oli 7 ovis- ja 3 raskaustestiä ja lisäksi miesten hedelmällisyystesti. Mies suuttui, kun luuli minun tilanneen sen tahallani, mutta uskoi sitten, kun oikein esittelin lähetyslistaa. Pitäisi kai tehdä valitus, että saisi ne puuttuvat ovistestit. Mies ei suostu spermatestiä tekemään (ainakaan vielä), vaikka minusta se olisi hyvä idea. :) Kallis testi menee ihan hukkaan. Sen hinta olisi ollut 38 euroa ja maksoin koko paketista 21 e. Ei teistä kukaan haluaisi ostaa spermatestiä halvalla? :LOL:
 
Pössi, niin, eli alkio vain hipaisee kohdun seinämää, joka nostaa hetkellisen hcg piikin, joka voi näkyä haamuna testissä ja menkat tulee yleensä aika ajallaan, ehkä vähän ennen tai muutaman päivän myöhässä...
En tiesä omaa tilannetta, olen vain niin monta kertaa saanut testiin katoavan haamun, etten jaksa uskoa tämänkään vahvistumiseen. Muutaman päivän odttelu näyttää mihin suuntaan ollaan menossa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Colatin:
Ilmoittaudun mukaan,taas näin 6vuoden tauon jälkeen :)
Elikkä esikoinen ,poika 02/2005 ja nyt siis yk1 ja kp 27/ 24-30 menossa:) :wave:
Niin ja tähän jatkan että oireilua ei kai ole suuntaan eikä toiseen,paitsi että rinnat on ihan järjettömän kipeät,tänään lenkillä juostessa ihan sattu:( normaalisti rinnat ei mulla kipeät ole ennen menkkoja,joten siinä mielessä pieni toive iski :whistle:

Pössi: hah tuo oli aivan loistava :LOL:
Mä luulen et jos sen ostaisin ,ni se jäis meilläkin käyttämättä :D
 
Iltaa! Mies meni illaksi töihin ja mitäs muuta tekemistä tässä oliskaan kuin istua palstan äärellä :wave:

Kävin ostamassa raskaustestin, kun tuota pinoa päivittäessäni jotenkin alkoi tuntua, että ei tää enää oo normaalia, kp 45 jo! Yhtään ei taas tunnu että menkat alkais ja kohdunnapukka on kova ja ylhäällä. Mutta mitään muuta raskausoiretta ei oo, ja tosiaan viime viikolla testi oli negaa. Teen huomenna aamulla uuden testin, niin nähdään mikä oikein on meininki. Ajattelin myös varata ajan gynelle.

Ootteko muuten käyneet yksityisellä gynellä vai missä oikein "aikuiset" käy gynekologilla? Hävettää :ashamed: Mä oon käynyt vuosikaudet YTHS:llä, mutta se on kesällä kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MT79:
Iltaa! Mies meni illaksi töihin ja mitäs muuta tekemistä tässä oliskaan kuin istua palstan äärellä :wave:

Kävin ostamassa raskaustestin, kun tuota pinoa päivittäessäni jotenkin alkoi tuntua, että ei tää enää oo normaalia, kp 45 jo! Yhtään ei taas tunnu että menkat alkais ja kohdunnapukka on kova ja ylhäällä. Mutta mitään muuta raskausoiretta ei oo, ja tosiaan viime viikolla testi oli negaa. Teen huomenna aamulla uuden testin, niin nähdään mikä oikein on meininki. Ajattelin myös varata ajan gynelle.

Ootteko muuten käyneet yksityisellä gynellä vai missä oikein "aikuiset" käy gynekologilla? Hävettää :ashamed: Mä oon käynyt vuosikaudet YTHS:llä, mutta se on kesällä kiinni.
Käyn yksityisellä gynellä, Eiran sairaalassa :)
 
onnea novelle!

Minäkin voin ehkä huokaista helpotuksesta kun ainakin eilen sydänäänet kuuluivat ja kaikki
näyttäs olevan täälä hyvin! Paljon plussatuulia teile :) Yleensähän se tässä vaiheessa tärppää monilla kun maaliskuussa syntyy keskimääräsesti paljon enemmän lapsia ku yleensä, tai ainaki kevät aikaan :)

10+3 viikoilla mennään :)
 
Novelle78 mahtavia uutisia. Huisasti onnea plussasta! :hug:

Pössi miten se miehen hedelmällisyystesti toimii? Voisko sen tehdä salaa? :LOL: :LOL: Rapatessa roiskuu, joten voisiko siitä ottaa tavaraa vähän testauskäyttöön? :LOL: :LOL:

Mutta :attn: :attn: täällä testattu tänään negaa. Ei kyllä ollutkaan mikään plussaolo. Nyt siis tätiä odotellessa. Noh, greippimehut odottelee jo kaapissa.
 
juuri :/ harmi, toivotaan plussatuulia seuraavaan kiertoon sinne! mulla tuli kans just menkat. viikon myöhässä.. ehdin jo kuvitella raskautta koska tissit oli niin kipeät ja muita vahvoja oireita ja pahoinvointia. mietin että olisiko ollut kemiallinen raskaus :eek: sillä vuotokin huomattavasti normaalia runsaampaa koko ajan saa vaihtaa sidettä ja tavallinen side ei pidä, pitää olla yöside, ja hirveät alavatsa kivut mitä ei normaalisti minulla kk aikaan ole
 

Yhteistyössä