**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

täydentäisin viellä että taitaa olla se outo välivuoto ollut menkat koska en noiden kp mukaan voi olla raskaana niin pitkällä jos siis ylpäänsä viiva vahvistuu koska haamua viellä näyttää onpas nyt jännittävää :snotty:
 
Onnea dindei!! Korjasin listaan sut haamuilijoihin =) Mitä korjaan kiertopäiväksi edellisten menkkojen perusteella?

ON: Täällä ei tätiä oo kuulunut tänään kylään, mutta koko päivän oli vähän huono olo (lounas jäi syömättä ). Viikon kestäneet menkkatuntemukset heikkeni iltaa myöten. Tässähän alkaa toiveet nousta :heart: Mutta nyt pää kylmänä!
 
MT79 tota en kuollaksenikaan muista mikä kp oli sillon kun mulla oli tuhruvuotoa mutta tänään laskujen mukaan pitäs olla dpo 10? eli siitä laskettuna nyt olis kp 24/27-34 tai jotain sinnepäin.. Sielläkin kuulostaa lupaavalta toivotaan että enteilis plussaa..

ON: tuli sitten tehtyä toinenkin testi ja haalea plussa se oli kun ihan väriäkin testissä mutta täytyy sanoa että tästä ketjusta en minnekkään poistu ennen kuin testi on viikon näyttänyt plussaa, Vahvempaa sellasta. En vaan voi uskoa sitten en millään :| Aamulla ajattelin taas testata ... Olenpas kyllä tyhmä kun menin näin ajoissa testaamaan :headwall:
 
Voi Dindei. Toivotaan parasta :D Ja toivottavasti MT79 oireet pitää paikkansa ;)

Täällä ei vielä kuukautisia näy. Nyt jos siis reilun viikon myöhässä. Viime viikolla tein keskiviikkona testin ja puhdas nega... :kieh: Ja en vaan enää uskalla tehdä uutta testiä, kun se pettymys siitä negasta on aina niiiiiiin suuri :( En tiiä. Oireitahan on, tietysti :whistle: Kuvittelemallahan niitä saa helposti :LOL:

Mutta jos ei nyt tässä ne kuukautiset ala niin pitäähän se testi taas tehdä ja pettyä... :/

Mies on nyt mukavasti tehnyt sellaisia n. 60-70 h tunnin työVIIKKOJA niin ei olla sitten peittoja heiluteltu pariin viikkoon ollenkaan... Tympii... |O

Mie kanssa tarvisin hiukan neuvoja noiden ovistikkujen suhteen. Milloin niitä sitten kannattaisi alkaa käyttämään jotta saisi parhaan mahdollisen tiedon oviksesta ?
 
Voi mitä uutisia dindei! :heart: Saako jo onnitella!? :)

ON: mä olen niin innoissaan! :) Meillä on sittenkin todella hyvät saumat maaliskuuhun! ;) Ovis bongattu eilen ja sattuipa sopivasti mieskin palaamaan puuhommista takaisin kotiin. Eilen on vietetty loppuilta jalat ristissä kattoa kohden ja tehty kaikki poppaskonstit, jos vaikka sieltä tyttö saatais! ;) Sukupuolellahan ei ole väliä! :LOL: Tyttö ois kiva, mutta yhtä rakas olisi poikakin.. :heart:
 
Peppioliina ja dindei onnea!! :flower: Tarrasukkia vauvoille matkaan mukaan!

Kovasti oli taas keskustelua mut mä oon niin poikki että en jaksanut keskittyä. Hieman paha mieli tuli työporukan palavereista jossa sitten sanoin etten ole porukkaan tyytyväinen ja osasin muotoilla asian hyvin huonosti. Tuntuu et raskauden jälkeen on omat aivot ihan jäässä ja sanon ihan väärällä tavalla asioita. Paska pomofiilis ja taitaa olla ihan aiheesta...

Kukkaiskeiju en vielä, tilasin netistä testin joten odotan vasta ke tai to saapuvaksi. Ja ihan turhaan tässä kuumeilen, tuskin mitää vauvaa on tulossa. Tai yllätyn todella jos on.
Tosin yöimetykset on nyt kokonaan loppu ja päivälläkin vain kerran ollaan tissitelty, mut näkee nyt....

Mä meen nyt potee pahaa mieltä sohvalle.
 
juu niin en tiedä kannattaako viellä onnitella kun saattaahan olla viellä kemiallinen kun tosin kierto on yleensä ollut aika pitkä ja nyt vasta kp 24 menossa .. Nyt harmittaa että menin jo testaamaan ajattelin että se lievittäis stressiä mutta nosti sen ihan kattoon.. Jotenkin sisimmissäni olen viellä niin varma ettei tuo tuolla pysy matkassa vaikka sitä niin kovasti toivoisinkin.. :ashamed: :heart: Peukut ja varpaat pystyssä mennään ja aamulla tulen ilmottelemaan onko viiva yhtään vahvistunut..
 
joo että huomenta vaan kaikille tuli sitten herättyä klo 5.00 :headwall:
tein sitten taas testin ja samanlainen haamu että taidampa odotella pari pv tohon torstai aamuun ennen kun testaan uudestaan. Nyt kyllä täytyy tunnustaa että olempa sitten äärettömän tyhmä kun menin niin ajoissa testaamaan koska ennen testiä menin sillä asenteella että jos menkat alkaa niin sitten alkaa mutta nyt jos ne alkais :ashamed:
Kyllä voi sitten ihminen olla tyhmä...
:kieh: :kieh:
 
Dindeillekin varovaiset onnittelut, kuitenkin :heart: Voi se kunnon plussa tulla loppuviikosta.

En nyt ehdi tämän enempää kirjoitellakaan, tulin lukemaan kuulumiset vaan. Oviksen bonganneille tsemppiä ja plussatuulta! Omassa tilanteessa ei muuta, kun että testasin synttäripäivän kunniaksi negan. Että menkkoja odotellessa sitten vaan...
 
).( Sori kun koko ajan roikun täällä, mutta täällä ei oo menkat toistaiseksi alkaneet, eikä sitä vaaleanpunertavaa vuotoakaan ole eilisaamun jälkeen tullut. Huomenna on yhdet juhlat tiedossa, joten huomenaamulla aion testata, jotta tiedän voinko ottaa illallisella viiniä. Ajatuksen pyörii tällä hetkellä kirjaimellisesti vain oman navan ympärillä.
 
Oviksen metsästäjä ilmoittautuu :wave:

Viime viikon tulos olisi nyt sitten tämä ja eilen tein viimeisen testin. Ikävästi en voinut lauantaina testata kun olin tosiaan siellä polttareissa. Joten yksi ja ehkäpä juurikin se O-day jäi nyt sitten testittä...
Mitäs miltä olette näistä? Voiko tuo kp 15 olla ovis? nyt mietityttää että pitäiskö vielä tänään käydä kaupan kautta ja ostaa testejä lisää. Harmittaa kun meni tämäkin mönkään....



Mittään muuta ihmeellistä täällä ei ole tapahtunut joten postun taka vasemmalle onnitellen plussanneita! :hug:

Koiruus kp 17/29
 
dindei varovaiset onnittelut plussasta! :flower: Kyllä siellä jotain elämää on, kun kerran väriä antaa tikkuun =) Niin pitkän aikaa on sulla ollut epätietoinen tilanne, että ihme jos oisit jaksanut olla testaamatta. Kyllä se on niin raastavaa, kun ei tiedä onko raskaana vaiko ei. MT79:llä myös jännät päivät, joten ei ihme jos ajatukset täynnä vauvakuumetta =) Kyl tää vauvakuumeilu on jännää! Alkukierrossa sitä vaan odottelee ovista ja elelee hissukseen. Sitten kun ovis bongattu ja hyödynnetty, niin alkaa armoton jännäily. Tunteet heilahtelee suunnasta toiseen...

Koiramamman tikuissa selkeet viivat noissa alimmissa, mutta tulkitkoon joku viisaampi niitä. En ole vielä ovistikkuihin tutustunut, mutta varmaankin seuraavassa kierrossa. Eli kiva kun laitoit kuvan meille muillekin näytille =)

mimia85 mahtavaa että ovis hyödynnetty! Tähdätään molemmat maaliskuisiin, eikös joo. Mulla ovis pitäis olla tässä parin päivän päästä ja kovasti aiotaan nyt yrittää B)

 
dindei ihanaa, onnea :flower: ja mt79 aikas jännät ajat sullakin, toivottavasti tärppää :flower:

mulla ei edelleenkään tätiä, eikä oikei oireitakaan sinne suuntaan. eikä myöskään ole sitä tuhrua enää tullut... eli odotellaan :attn:
 
Dindei No eiköhän me kaikki olla tollasia testailijoita, jännätään tuleeko väriä vai ei ja jos tulee niin sitten jännätään sitä et pysyykö kaveri kyydissä. Yritä nyt vaan rentoutua, kuten empompii kirjoitti jotain elämää siellä on kun väriä tulee tikkuun. :p

Mielenkiintoinen tuo koiramamman tikkurivi selvästi väri on vahvistunut, mutta onko tuo kp16 haaleampi kuin kp 15? Noita vois itekkin kokeilla, mut koska menkkoja ei siis ole niin mun pitäis viissin vaan tikutella ja katella tuleeko mitään väriä koskaan yhteenkään tikkuun. Kovasti ihmiset väittää et munasoluja kypsyy vaikka ei menkkoja oliskaan, uskoo ken tahtoo...

Tänään Kertun 1v bileet, oikea syntymäpäivä on vasta 25 pvä.
 
MT79, kiitokset tsempityksestä :hug: Pidän peukkuja huomisen testin suhteen!

Koiramamma, noissa ovistesteissä saattaa plussan saaminen olla aika työn takana. Itse olen joskus kokeillut viivojen ollessa jo miltei tasavahvat (muttei plussa kuitenkaan) testata puolen vuorokauden välein. Olen lueskellut, että kokeneemmat ovistikkujen käyttäjät ovat tehneet niin... Avaruustiedettähän tuo joskus tuntuu olevan noiden tikkujen kanssa, mutta itse ajattelen niin, että kun viivat alkaa vahventua selvästi, niin sitten oikein täsmäisku pupuilua vaikkei sitä varsinaista ovisplussaa saakaan.

).( Selkeät pms-oireet täällä. Olen kiukkuinen kuin ampiainen (tai perseeseen ammuttu karhu...) ja ei jaksaisi yhtään noita uhmakohtauksiakaan. Tänään on ollut vaan niin huono päivä :( Mut eiköhän se huominen ole jo parempi. Vatsaa viiltelee kummasti, mutta raskauteen en usko hetkeäkään.
 
kiitoksia ihanaisille tsempityksestä :heart: Ehkäpä mä jaksan odotella torstaihin ennen kun jatkan tätä testi rumbaa. Ja kyllähän se niin on että plussa on aina plussa mutta pysyykö kyydissä uuuh tää on aika jännättämistä :|

niiskunenä-78 :hug: voimia kaikilla on huonoja päiviä ja silloin mun mielestä saa ja jopa pitääkin olla kiukkusa kun ampiainen että jaksaa taas hymyillä.
Enpä minäkään usko vielläkään raskauteen vaikka tikkuun ilmaantunut jo haamu viivoja ja vihloo kummallisesti yms.. Sitä ei koskaan tiedä :whistle: :whistle: :whistle:

MT79 onnea testaukseen toivottavasti olis plussaa ja selkeempää kun täällä :whistle:

koiramamma en oo koskaan saanut tolkkua noista ovis tikuista ja ystäväni kanssa ollaan muutamasti keskusteltu niistä että yleistä on no jokatapauksessa kannattaa varmaan kokeilla sitä digi ovis testiä jos haluaa selkeen vastauksen. Tsempitystä loppukiertoon :flower:
 
Koiramamma, mulla tulee juuri jotain tuon vahvuisia kuin sun toiseksi viimeinen testi. Sen vahvempaa en oikein koskaan ole saanut. Voi olla, että se LH-huippu kestää vaan niin vähän aikaa, että varsinaista positiivista tulosta on vaikea saada. Mutta olen pitänyt positiivisena sitten sitä tumminta tulosta, koska sen jälkeen ne lähtee jo taas vaalenemaan. Mutta on se niin epämääräistä noiden tikkujen kanssa, että en tilaa niitä enää. Sylkitestejä en ole kokeillut, mutta kuulemani mukaan ne olis selkeämpiä.

Ovis on mulla ihan näinä päivinä. Tänään kn on noussut, mutta lämmöt edelleen alhaalla. Illalla siis hyödynnettävä otollisia hetkiä. Huomenna taas tarkkaillaan tilannetta ja varmuuden vuoksi täytyy vielä täsmäiskua suunnitella uudemman kerran.
 
Koiramamman ovistestit olikin mielenkiintoset! Kieltämättä juuri se kp 15 on vahvin, mutta itselläni kun testailin niin ne vahvistu tollai tasaseen niinkun sullakin, mutta jatko vaan vielä tummemmaks ja sit yhtäkkiä aivan haalea taas. eli itseni kohdalla jos menis noin, niin uskoisin, että mulle on ovis vasta tulossa ja jatkais vielä tummenemista. Sulla voi tietty olla, että oli jo kp 14-15...tai sitten ei, sitähän ei tiedä :) Onko sulla tasanen tuo kierronpituus? Että aina sen 29? Mulla on ollut kierto jotain 32-36 ja ovis n. kp 17-21... Mutta tietty jos on tasanen niin luulis sen olevan tuossa puolessa välin. Tulipas tästä pohdinta :D

Voi Dindei! Hienoa jos maltat odottaa torstaihin! Mitenhän mä maltan odottaa torstaihin sun tulosta...

Brianna: Pomotkin on ihmisiä ja teilläkin on huonoja päiviä! Olishan se tietty kivaa alaisille, että pomo osais muotoilla sanansa, mutta ei se nyt pahin mahdollinen moka ole. Olet mukava toisena päivänä, niin etköhän sä taas porukkaan kuulu :) Vaikka ymmärrän kyllä, että tuommoisesta tulee paha mieli itselle. :hug:

).( tänään kyllä iski sellanen killeri päänsärky, soitin lääkäriaikaa, joita ei kuulemma ole, no onneks sain ympättyä päivänpäätteeks itteni mun luotto kiropraktikolle, joka pelasti mut päänsäryltä ja sanokin, että on kyllä mulla hartiat menny aivan järkkyyn kuntoon, että pitää tässä nyt kesän aikana pariin otteeseen siellä vielä käydä. Parempi, että pääsinkin tuonne, enkä lääkäriin...ne olis kuitenkin vaan antanu päänsärky lääkkeet, eikä itse ongelma olis sinänsä hävinnyt mihinkään...

Ja voi tätä vauvakuumeen määrää...! Mä niin ihailen jo kaikkien ihmisten pallomahoja kun niitä vastaan tulee. Näin iltasin tää kuume on aina pahempi, kun neiti jo nukkuu ja on aikaa haaveksia :kieh: Tänään vähän vihloili tuonne alavatsalle ja mä jo toivoin, että olis ovis, mutta ei se kyllä pitäs olla kun kai vasta noin viikon päästä... Minäkö malttamaton?!
 
Brianna: voi ymmärrän sua niin hyvin! Itse ollut vastaavassa tilanteessa ja joskus sanonut asiat vähän huonoilla sanoilla ja mä olen niin empaattinen ihminen, että heti mulle tuli itselle huono fiilis, kun tajusin että nyt noille muillekin tuli huono fiilis mun huonosti valittujen sanojen takia.. :ashamed: Mutta samalla olen niin äkkipikainen ihminen, että en aina ehdi miettiä sanomisiani paitsi onneksi vanhemmiten sitä olen oppinut koko ajan enemmän.. :) Ja onnittelut Kertulle! :heart:

niiskunenä: vielä voi silti tulla plussa! Plussatuulia! :whistle: Ja tsemppiä lapsen uhmiksiin!

MT79: jännäily siis jatkuu! Toivon että et sitä viiniä pääse juomaan! ;)

koiramamma: neljässä alimmassa testissä näen selvät viivat ja samoin ihan ensimmäisessä testissä.. :)

empompii: ja jos teillä tärppäis, niin teidän LA tulisi varmaan aika lähelle meitä! :) Nyt meille tulisi 13.3 ja se olis aika hyvä päivä, kun ollaan miehen kanssa molemmat synnytty 13.päivä, tosin eri kuukausina.. :)

 
Hei kaikki!

Vieläkö yritysryhmään mahtuu mukaan? Meillä on esikoinen nyt 1,5-vuotias ja toiselle on annettu mahdollisuus tässä kuussa. Ei ole kovin vakavaa yritystä, vielä... Tällä hetkellä kiertopäivä on 13 ja mies matkoilla. Kierto on aika epäsäännöllinen 25-31 päivää, monesti 26-27.

Esikoinen tärppäsi nopeasti, mutta jotenkin on sellainen tuntuma, että oliko se vain mieletön tuuri, koska miehen puolen suvussa on paljon hedelmättömiä miehiä ja miehen vanhemmatkin ovat olleet jonkin sortin hoidoissa ennen molempia raskauksia.

Taustatietona vielä, että olemme 30-kymppisiä ja hoidan esikoista kotona ainakin elokuuhun asti. Esikoinen oli aika vaativa vauva ja valvotti yli vuoden, joten kovin pienellä ikäerolla en olisi uskaltanut toista toivoa, ja mies vielä vähemmän.

Onnea vielä kaikille plussanneille ja plussaa jännääville!
 

Yhteistyössä