**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

koiramamma ja muut ovistestailijat:
mulla luki ovistesteissä (samannäköisiä tikkuja kuin sullakin), että haaleatkin viivat on negaa, ainoastaan kontrolliviivan kanssa samanvahvuinen tai vahvempi viiva on positiivinen. Eikös raskaustestissä viiva voimistu sen mukaan kuinka paljon virtsassa on HCG:tä. No pitäisikö ovistesteissä näkyä samalla tavalla LH:n määrän lisääntyminen vai ei?? Olen ihan ymmälläni!

No mulla on nyt kp13 menossa ja ovis pitäisi kai olla tässä ihan lähipäivinä. Tikut näyttävät vähän mitä sattuu. Aloitin testailun kp:nä 11 ja silloin taisi tulla vahvin viiva. :eek: Ovislimaa?? on tullut runsaasti viime päivinä ja alavatsa on ollut hieman turvonneen oloinen, mutta tikut eivät anna sitä positiivista! Tämä on kyllä aivan rakettitiedettä.

Mutta tähän lopuksi aivan mielettömät onnittelut kaikille plussanneille ja haamuilijoille. En nyt muista kaikkia :ashamed: kun lukaisin viestit niin nopsaan läpi. Olen reissussa ja ei oikein ehdi nettailla. :wave:
 
Kiitos mimia ja kukkaiskeiju joskus vaan tulee sanottua väärin. Onneks suurin osa porukasta tietää, että en tarkoita pahalla... mutta tilanne on töissä kovin mutkikas kun olen siis vieläkin hoitovapaalla ja käyn töissä vain 1-2kert/viikko. Mut epäkohtaan oli ihan pakko puuttua.
Kyselivät että haluanko palata töihin jo marraskuussa vaikka olin vasta tammikuussa palaamassa, mutta mun sijainen jää äitiyslomalle, joten tarve paluuseen olis suuri. Miehen kanssa asiasta puhuttiin ja tuskin meen aiemmin, kun tuo tammikuukin tuntuu pahalta. Mieluusti sitä olis kotona koko 3v, mutta tuo raha ratkaisee...

Kerttu sai lahjaksi nukenrattaat ja niistä kyllä reimua riitti, tosin nukke ei saanut olla kyydissä ollenkaan. =)
Tervetuloa Pössi
 
dindei kyllä tuossa ihan selvä (haamu)viiva näkyy! Onnea ja tarrasukkia!! :heart: :hug:

oviksesta eilen kirjoittelin tuota edellistä viestiäni 11 aikaan yöllä. Sitten mietin viestin jälkeen, että mitäs helskuttia, pitäiskö testata ovista vielä toisenkin kerran samalle päivälle. Ja :eek: :eek: selvä positiivinen pärähti ovistestiin. Plussaa näytti vielä aamullakin (ja ehkä jopa vahvemmin), joten ainakin 9h ajan tulee plussaa tikkuun. Pitänee testata vielä huomenna aamulla. :)

Nyt muumimaailmaa kohden!
 
Huomenta! Raskaustesti (apteekin oma) näytti negaa :( Nyt siis kp 31/29-39, mutta menkkoja ei kuitenkaan vielä kuulu ja toisaalta menkkatuntemukset on hävinneet. Äköttävä olo jatkuu. Uskaltaiskohan tässä vielä toivoa, että viiva ilmestyisi lähipäivinä?

Edellisessä kierrossa (joka venyi 39 päivään) kävi samalla tavalla... Jospa en ovuloikaan toisesta munasarjasta lainkaan...
 
oi voi kiitos :flower: Inhottavaa kun on niin ö-luokkanen vanha kamera ettei juurikaan saa otettua selkeetä kuvaa mutta kyllä se viiva hitusen paremman näkönen on oikeesti kun kuvassa.. Huomenna tulen ilmottelemaan viivan vahventumisesta..

MT79 sulla voi olla myöhänen ovis ollut.. Odottele pari päivää ja jos ei menkkoja kuulu testaa uudelleen.. Plussa onnea :whistle:
 
heips tänne..

Onnea kaikille plussanneille ja haamun omaaville.. :heart: :heart: :heart: :hug: :hug:

itselle paskoja uutisia jatkuu.. eli soitin entiselle työnantajalle joka ei jatka ens syksyllä työsuhdettani. eli työttömänä mennään kesä ja sen lisäks varmaan vielä syksy.... :ashamed: :| No toisaalta mikä olisi oivallisempi ajankohta tulla raskaaksi kuin nyt.. työttömänä niin olis sitten valmiiks jo kotona. luojan kiitos mulla on lukio ( aikuislukio ) että pääsen pois kotoa illoiks.. että ei ihan höppeydy..

Hauskoja jusseja kaikille ja tehdään niitä taikoja..

:heart: Minsku82
 
MALTOINKO... NO EN!! =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6359278.jpg

Joko pikkuhiljaa alkais uskomaan? Viikonloppuna viellä testaan jollain "kunnon" testillä ennen kun edes uskallan harkita siirtyvän odotuspuolelle.. Voi tätä suurta onnea
Toivottavasti moni tulis sitten Maaliskuisiin :flower: Ei voi käsittää kauhea pelko että jotain viellä käy mutta olen onnesta soikeena meidän pikkupojasta siis tuleekin ehkäpä ISOVELI :heart:
 
Dindei, kyllä tuossa minustakin on viiva. Onnea!

Ja MT79:lläkin on vielä toivoa. Minulla raskaustesti näytti ekassa raskaudessa plussaa vasta 16. päivänä hedelmöityksen jälkeen, vaikka oli olevinnaan niin tarkka testi, herkkyys 10 (yksikköä en muista, mutta te varmasti muistatte). 14. päivänä oli haamuviiva, mutta silloin en vielä tiennyt, mikä on haamuviiva.

Auttakaapa aloittelijaa, eli mitä ovat tarrasukat? Miksi ihmeessä sukissa on tarrat? :) Tiedän kyllä, että niitä toivotetaan raskaana oleville.

Tsemppiä, Minskullekin. Aiotko hakea uutta työtä? Minulla on vähän sama tilanne. Lapselle on jo tarhapaikka elokuun lopulle, mutta töiden jatkumisesta ei ole vieläkään tietoa. Olen ajatellut, että kyllä tässä olen töihin kovasti menossa, mutta enpä tiedä. Voi olla etten menekään. Stressaa! Uuden työn hakemisesta en ole vielä päättänyt. Jos raskaudun, en hae.

Kukkaiskeiju, tädin mies kutsui minua Pössiksi 80-luvulla. Sen koommin kukaan ei ole sitä "lempinimeä" käyttänyt, mutta pidin siitä itse. Kai se oli lapsena mukavaa, että hän oli keksinyt juuri minulle ihan oman lempinimen.
 
Dindei, suuren suuret onnittelut plussasta!! :heart: :flower:

Ja Juuri, onnea ovisplussasta! Nyt ei muuta kuin hommiin ;) Novellelle samoin tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!

Minskulle :hug:

Pössille tervetuloa!

Täällä nyt sitten on kp 1 ja yk2 :( Täti tuli ajallaan, mikä tietysti on positiivista, että on palauduttu taas tuohon 28 päivän kiertoon. Mut nyt sitten vaan uutta yritystä, eihän tässä mikään muu auta.
 
************* Keskiviikko 23.6. **************

MUKANA:




Lulun......................tyttö 08/08...................kp 55/27-31* yk 1
waaka...................esikoinen 09/08...............kp 47/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.....................kp 47/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03.....................kp 41/27 *yk 2
MT79...................esikoinen 10/08................kp 31/28-39* yk 8
snowball................tyttö 05/09....................kp 30/34-35* yk 5
Manna K................poika 07/09....................kp 29/29-31*yk 2
Jopatu.................esikoinen 12/09................kp 26/28-32* yk 2
dada....................tyttö 09/09....................kp 24/32-40* yk 3
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 18/29 *yk 1
mimia85................poika 02/09....................kp 16/25-28*yk 2
Novelle78..............poika 10/08....................kp 15/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 14/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 14/28-32 *yk ?
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 14/25-31 *yk1
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 12/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 11/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 11/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08...................kp 11/31 *yk 2
Minsku82...............poika 09/04....................kp 7/29 *yk 31
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 1/28 *yk2
Meep....................esikoinen.......................kp
mensku.................esikoinen 02/10...............kp
Brianna.................tyttö 06/09....................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...............kp
ina21.....................poika 6/07.....................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05.............kp
yllätysvauva...........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay..............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp


TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida

HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET :



2010

Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)



 
Kyllä mut varmaan voi plussanneisiin siirtää tulen sitten takasin jos kaikki ei mene hyvin.. Viellä en kuitenkaan poistu täältä höpisemästä ennen vloppua jollon ajattelin tehdä apteekin oman testin tai sitten sellasen digin . Kyllähän se plussa nyt on mutta kuulun näihin jonka pitää varmistaa viellä varmistamisen jälkeen...

Tietääkös kukaan että miten edetään kun tosiaan en tiedä kuinka pitkällä olen enkä siis tiedä koska on olleet viimiset kk tai mitään pääseekö kunnalliselle varhaisultraan kun ne ovat melko tyyriitä maksettavaksi äippärahalla.. Siis neuvolaan soitan toki mutta jos jollain on vastaavaa kokemusta!
?
 
Dindei: no niin, nyt olet siirretty plussanneisiin :) Mitä jos ostaisit sen Clearbluen raskaustestin, joka näyttää monennellako raskausviikolla on? Maksaa jotain 15e tai jotain sinne päin.

ON: Mä käyn nyt sitten taistoon järein asein, eli nyt on greippimehua ostettu ja tän päivän annos juotu. Lisäksi tilasin lisää ovistestejä ja ovista tikutellaan sitten kun sen aika on. Ja nyt täytyy ottaa päivittäiseen dopingohjelmaan ne raskausmonivitamiinit ja foolihapot, kun on tähän asti tullut otettua silloin kun muistaa. Ja jos sen oviksen bongaan, niin sitten juodaan vielä lasi sitä punaviiniä muutaman illan ajan... Jos jollakin on vielä hyviä vinkkejä antaa, niin niitä otetaan vastaan :D
 
kertokees mulle tälläsii kotikikkoja mil vois vähän varmistella plussaa tai siis raskautta eli mitä kaikkia varmistuksia on kun kunnolla seksiä ovisten aikaa ja ennen ja jälkeen mitä muuta???? pitää unohtaa että haluaa raskaaks!! helpommin sanottu kun tehty :O :ashamed:
 
Minsku82 Mulla on molemmat plussat saanut alkunsa heti sen jälkeen kun olen alkanut syömään b-vitamiini valmistetta mikä sisältää myös tuota foolihappoa. En tiedä lieneekö sattumaa mutta näin on käynyt minulla sekä yhdellä ystävälläni.. En tiedä oliko tästä mitään iloa tuli vain mieleen. Niin ja tuo b6-vitamiini lisää sukuhormonien tuotantoa tai jotain tällästä olen kuullut.. Lykkyä ja plussatuulta

niiskunenä-78
juu täytyy käydä simmonen hakemassa.. jos sitten uskaltas varata neuvolaa ensi viikolla.. huijui.. Kiitos kovasti vinkistä eikös siinä ole justiinsa se mainostettu viikkonäyttö?
 
Kiitoksia hyvästä vastaanotosta kaikille.

Niiskunenä, jos/kun ylläpidät listaa, voit laittaa miulle siihen, että esikoinen 12/08. Jatkan tyhmien kysymysten listaa. Eli miksi greippimehua ja punaviiniä?

Dindei, en usko, että missään kunnassa pääsee varhaisultraan julkiselle puolelle, mutta kai niinkin voi jossain olla. Np-ultra ja rakenneultra ovat nykyään lakisääteisiä ja käytännöt on yhtenäistetty. Varhaisultra olisi tähän vielä lisäbonus, johon en usko kunnilla olevan varaa.
 
pössi: vastaskohan joku sulle jo... tarrasukat siksi, että pysyy mukana kyydissä pikkuinen, eikä luiskahda pois :p ja greippimehu tekee ovislimalle jotain (?) vai paksunsiko se kohdun limakalvoa, mihin voi sitten hyvin tarttua...? Jotain sellasta...auttakaahan muutkin!

Mä vaan täällä odottelen ovista... :saint:
 
tosta varhaisultrasta sen verti että asun espoossa ja ystäväni on päässyt Jorviin molempia lapsia odottaessaan varhaisultraan (siis nt-/rakenne uä lisäksi) mutta siitä on jo 3vuotta aikaa että lähinnä mietin onko toi käytäntö miten pitkälti voimassa.. Siis kun ei tiennyt kuinka paljon viikkoja hänellä olisi.
No se selviää kun kilautan neuvolaan mutta eiköhän tuo digitestikin anna siitä jotain suuntaa missäs mennään..
Niin outoa tää kaikki.. :x :flower:

Löytyyköhän noita Digi testejä jokaisesta apteekista. Mä kun olen niin tietämätön ja jälessä että hyvä kun tiedän muita testejä kun apteekin oma :ashamed:

Onko muita testailijoita lähipäivinä :whistle:
 

Yhteistyössä