**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

juuri ihana, keiloja ja palloja kaapeissa :LOL: Kellään ei varmaan harmainta aavistusta mistä asiasta puhutaan :kieh: Keilaamaan lähdössä? :D

dindei Sun oireet kuulostaa todella lupaaville! Tsemppiä :hug: Ei muakaan paljoa helpottanut näiden menkkojen alkaminen, kun vuotaa milloin mitäkin :|

peppioliina ONNEA! =) :hug:

ON: ihan hemmetin turhauttavaa touhua... N.2viikkoa sitten alkoi pieni tuhruvuoto, viikko sitten jonkinlainen niukka vuoto ja tuo vuoto vaan jatkuu!! Että voi prkl... Sanon suoraan :LOL: Välillä tulee ruskeaa, välillä punasta, välillä ei ollenkaan, välillä holahtaa oikein kunnolla, välillä limaista verensekaista... :x :ashamed: Mä meen huomenna lääkäriin ja selvitän onko tässä jostain tulehduksesta kyse taas! Vuodossa nimittäin jonkunlaiset aromitkin seassa, JES! :| Ja mikä ihmeellisintä, mulla on ollut oviskipuja tänään ja eilen. Pitäisikö tässä nyt alkaa peittoja heiluttamaan tällästen ihmevuotojen aikana?! Välillä tuntuu munasarjoissakin vihlontaa.
MUA ÄRSYTTÄÄ!! Anteeksi purkaus... :ashamed:
 
Ihan pikapikaa tulen ennen kaupungille lähtöä kommentoimaan vielä tuosta foolihaposta. Eli esikoista odotellessa soittelin teratologiseen tietokeskukseen (valtakunnallinen keskus, jonka tehtävä ennaltaehkäistä sikiövaurioita. Jos kiinnostaa enempi, niin googlettakaa) varmistaakseni tiettyjä allergialääkkeitä raskausaikana. Siellä sitten sanottiin, että kai sinulla on foolihappolisä käytössä, koska sitä suositellaan jokaiselle raskautta suunnittelevalle ja raskaana olevalle.

Palaan myöhemmin muihin asioihin...
 
Varovaiset onnittelut täältäkin haamun plussanneille! :wave:

MannaK: voisi hyvin olla kiinnityymisvuotoakin. Itsellä tuli esikoisen tärppikierrossa dpo 5:stä eteenpäin sellasta beigeä vuotoa (mitä ei oo siis koskaan normikierroissa tullut) ja sitä kesti jotain 4-5 päivää, joka päivä haaleni enemmän pois. Ja sit pärähti plussa :) Toivottaan, että sullakin olis sitä nyt ilmassa!


Sirpaleina: Joko kävit siellä lääkärissä? Selviskö vuodot? Inhottavaa tuommonen epätietosuus :(

).( Minä ja mun malttini, odotetaan muka vielä pari kuukautta, kröhöm...eli meillä onkin nyt sitten YK1 :LOL: :D :heart: !!! En kuitenkaan vielä aio tikutella tai mitään semmosta, toki voidaan täsmäisku tehdä jos muuten oviksen bongaan.

Kerroinkin sillon tänne ilmoittautuessani, että kun mulla todettiin se vulvodynia, yliherkät limakalvot, joka esti käytännössä yhdynnän ilman puudutetta. No, kun mulla alko nää menkat, niin kivut hävis sen siliän tien!!! Mä oon niin maailman onnellisin ihminen! Sen oli varmaan oltava jotain hormonaalista sitten... Ja ei kun lasta toivomaan :)
 
************* Perjantai 18.6. **************

MUKANA:




Lulun......................tyttö 08/08...................kp 50/27-31* yk 1
Dindei...................poika 10/09.....................kp 49/ 34?* yk 2
waaka...................esikoinen 09/08...............kp 42/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.....................kp 42/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03.....................kp 36/27 *yk 2
Sanuliini........... ...tyttö 10/08.....................kp 35/29-32 *yk?
MT79...................esikoinen 10/08................kp 26/28-39* yk 8
snowball................tyttö 05/09....................kp 25/34-35* yk 5
Manna K................poika 07/09....................kp 24/29-31*yk 2
Peppioliina.............tyttö 07/08.....................kp 24/26* yk* 9
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 24/28-32 *yk1
Jopatu.................esikoinen 12/09................kp 21/28-32* yk 2
dada....................tyttö 09/09....................kp 19/32-40* yk 3
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 13/29 *yk 1
mimia85................poika 02/09....................kp 11/25-28*yk 2
Novelle78..............poika 10/08....................kp 10/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 9/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 9/28-32 *yk ?
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 7/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 6/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 6/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08...................kp 6/31 *yk 2
Minsku82...............poika 09/04....................kp 2/29 *yk 31
Meep....................esikoinen.......................kp
mensku.................esikoinen 02/10...............kp
Brianna.................tyttö 06/09....................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...............kp
ina21.....................poika 6/07.....................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05.............kp
yllätysvauva...........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay..............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp


TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida


HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET :



2010

Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

 
Tuossa tälle päivälle päivitykset, toivottavasti meni oikein :)

Täällä ällötys vaan jatkuu ja pariin otteeseen on tehnyt tosi pahaa pestä pojan peppua kakan jälkeen :x Vähän väsyttääkin normaalia enemmän, mutta eiköhän tää ole vaan sitä, että kun oikein haluamalla haluaa, niin saan itselleni niitä raskausoireita :LOL: Kun nyt vaan malttais olla testailematta ennen ensi viikkoa...
 
No niin, nyt on lääkärissä käyty. Lääkäri epäili, että minulla vasemmanpuolimmainen munasarja on polykystinen, eli kypsymättömiä munasoluja(vai mitä lie) näkyi munasarjassa paljon... Oikeanpuoleisesta ei oikein sanonut mitään, sanoi vain että "Vasemmanpuolimmainen näyttää olevan toiminnallinen"?? Mites se oikea?! :eek: Hitto kun olin ihan koomassa koko käynnin ajan, jouduin odottamaan lääkärille pääsyä yli tunnin... Limakalvo oli paksuhko, mutta ihan normaali kuitenkin. Ja luojan kiitos nyt ei mistään tulehduksesta ollut kyse...

Mulla pyörii nyt 100 ja yksi asiaa päässä. Kuulunko mä tosiaan nyt niihin ihmisiin joiden lapsensaanti on harvinaisempaa ja joskus jopa mahdotonta ilman lääkkeitä? Tuon esikoisen alkuunsaannissa kun ei ollut mitään ongelmaa. Niin kuin jo joku mainitsi täällä palstalla, niin meilläkin meni samalla lailla, eli 3kk ehti olemaan tjot-meininki niin jo tärppäs. Mulla on jostain syystä aina kuiskutellut takaraivossa sellanen pieni ääni, etten ole mikään hedelmällisyyden esikuva... Mistä lie tuo ajatus tullut mun päähän.

Jep mutta maanantaina pitäisi mennä labraan ja siellä ne ottaa kaikki mahdolliset kokeet kilpirauhas-arvot, hormooni-pitoisuuksia ym...

Kukkaiskeiju Dodiih! :) On varmasti helpottunut olo, kun kivut hävisivät! :) Plussatuulia :whistle:

 
Täällä juhannus menee töissä, olen aattona töissä yökahteentoista. Juhannuspäivä sit vapaa ja mennään luultavasti muutaman tuttavaperheen kanssa grillaileen ja pelaileen pihapelejä. Mulla on kesälomakin vasta elokuussa eli vielä kuukausi pitäisi jaksaa.

Millonkas muut vietätte kesälomaa?

Munhan piti sitten vielä toissapäivänä käydä ostamassa toisen merkkinen testi. Hain apteekista First Signal nimisen/merkkisen testi ja siihen tuli ihan selkeä viiva. Vielä on kyllä ihan epätodellinen olo. Varmaan ensi viikolla soitan neuvolaan. .
 
Ihan äkkiä vilkaisin ketjua pitkästä aikaa ja huomasin plussanneitakin. Onnea paljon teille! Ja tsemppiä meille sinnikkäille yrittäjille.

Vois varmaan kohta siirtyä taustalta aktiiviseksikin, ja kiertokin on jo kaks vai kolme kertaa ollu säännöllinen 30 - 31 päivää (mikä on mulle ennenkuulumatonta, yleensä jopa 50 päivää ilman pillereitä). Ja oviksen olen oireista bongannu. Ei vain ole tärpänny. No viime kierrossa (nyt kp 8) isäntä ei ollu maisemissa oviksen aikaan joten hyödyntämättä jäi.

Toisaalta oon töihin palaamassa joten pikkukakkonen saisi hyvinkin vielä odotuttaa itseään. Mutta en jaksa olla järkevä eikä tässä missään nimessä ruveta odottelemaan. Antaa kohtalon ratkaista kuinka käy.

Tässä jaarittelin nyt omia tuntemuksia. Vähän jo mietin, että lopettaisin kuumeilun ja en tulisi enää tännekään kuumeilemaan mutta niin mukava teidän tekstejä on lukea, että ei malta olla poiskaan.

muoks. Siis lopettaisin kuumeilun, en yrittämistä. Koska jotenkin tuntuu että mulla tärppää vasta sitten kun unohtaa ovikset sun muut tykkänään...?
 
Juuri, samaa täällä naureskelin et mitäköhän porukat meinais jos laittais huutikseen:vähän käytetyt treenikuulat halvalla! :LOL:

Niiskunenä, kiitos vinkistä, lisäänkin sitten noi folvitet aamurutiineihin, varmuuden vuoksi.

Kukkaiskeiju onpa kiva et toi inha vaiva helpotti. Nyt vaan sponttania petipuuhaa kun ei tarvi puudutella.

Sanuliini, Onnea!

ON:tää aatteli nyt ostaa r-testin vaikka järki sanoo et älä kuvittel liikoi mut kun on toi yks oire(finnit) ilmestynyt ja se kertoo joko menkoista tai jostain muusta....
 
kiitsit tsempityksestä toivotaan että oireiden ounastelu osuis oikeaan :heart:

Brianna plussaa täältä puuhkuttelen :whistle:

sirpaleina Mulla on aina ollut takaraivossa samanlainen käsitys omasta hedelmällisyydestä ja tosiaan en tiedä miksi :| Olin oikeestaan yllättynyt että pystyin ylipäänsä saamaan lapsia. Inhottava ajatus kun ei ns. "heti" tärppää että mitä jos se toinen laps ei tulekkaan ennen loppu kesää jollon mullekkin on suunniteltu alotettavan hormonaallista lääkitystä ainakin siis kiertojen kuriin saamiseksi... tsemppiä sinne toivotaan että hymyksi kääntyisi kaikki :hug:

Sanuliini
Onnea :flower:

ON: enään en tiedä kuvitteleeko sitä kaikkea vai mitä mutta varmaa on se että alavattalla juilii siis munasarjoja + kohdun ja munasarjojen välimaastosta. Lämmöt viellä 37,0 . Jos ei plussaa tule ensiviikon lopussa on pakko varata gynelle aika koska ei tälläset tuntemukset ihan normaaleita ole ainakaan mulla. Toisaalta sitä on kyllä täysin varma ettei sitä raskaana viellä olla mutta ensi viikko näyttää.. puuh!
 
Sanuliini: Onnea vahvistuneesta viivasta! :flower: :heart:

Sirpaleina, hyvä että asiaa on kuitenkin nyt tutkittu. On kyllä varmasti rankkaa :hug: Toivotaan, että niissä labroissa tulee sitten hyviä uutisia!

Brianna: peukut pystyssä sille testille d :) b

Dindei, kuulostaa kyllä hyvältä nuo oireet. Let's hope the best!

ON: Täällä ällötys jatkuu edelleen ja hermot on tositosi kireällä. Tissit tuntuvat aroilta, mutta toki kaikki on selitettävissä lähestyvillä menkoilla ja toiveilla :ashamed: Lisäksi mulla on pari kertaa noustessa istumasta seisomaan vihlaissut tuonne alavatsaan aika kummallisesti. Sorruin tänään tekemään myös r-testin ja täysin tyylipuhdas nega se oli :headwall: Joo, tiedetään, että ei noilla päivillä välttis edes näy.
 
joku tuolla tsemppasi, mutta mahtanee olla turhatoivo. Ovista en oo pongannu kun kierto heittää häränpyllyä. Gynelle en ole saanut vieläkään aikaa. Ärsyttävää..

jossain oli puhetta niistä joistain lääkkeistä terot vai mitkä lie, mikkä auttaa jotenki kuukautiskiertoa tai jotain? Auttaako ne sitten raskautumaan ja tuleeko siinä ovulaatio? OSaisko joku kokenut kertoa tarkemmin? :D

Kävin tänään ystäväni luona jonka masu-asukista tulee minun (luultavasti kummi tyttö) 100% varmaahan se ei ole. mutta kuiten :heart: eka kummilapsi. Olen onnellinen.
Silti kuitenkin salaa kade, haluan vauvan, vauvoja paljon paljon paljon. :p

Kävin myös alennusmyynnit koluamassa tänään ja voi luoja että ketutti ku oli niin söpöjä vauvan vaatteita ihan pikkusille vasta syntyneille tarjouksessa ei ees kovin kalliita. Niin eipä semmosiakaan varmasti moneen vuoteen ostella. prkl..

Peitonheilutuskerrat on tässä kuussa olleet kyllä olemattomat, ehkä n 3 - 5 krt.
Viimeisin toissailtana, ja aamulla oli pikkuhousuihin tullut jotain vaaleanpunaista ihan hailakan hailakan vaaleanpunaista höttöä. Pyyhkiessä ei mitään. Toiveita voi aina elätellä, mutta ei oo kyllä suuria haave-unelmia tästä kierrosta. Tulee,jos on tullakseen.
mutta yritys jatkuu "salaa" omilta pakkomielle ajatuksilta silti. :flower: :saint:


:hug: valtavasti onnea plussanneet. Silti sitä jaksaa iloita toisten puolesta. Ja odottaa kuitenkin kuin kuutanousevaa sitä omaa h-hetkeä testien parissa jolloin näkösille pärähtää 2 punaista viivaa.
 
************* Sunnuntai 20.6. **************

MUKANA:




Lulun......................tyttö 08/08...................kp 52/27-31* yk 1
Dindei...................poika 10/09.....................kp 51/ 34?* yk 2
waaka...................esikoinen 09/08...............kp 44/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.....................kp 44/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03.....................kp 38/27 *yk 2
MT79...................esikoinen 10/08................kp 28/28-39* yk 8
snowball................tyttö 05/09....................kp 27/34-35* yk 5
Manna K................poika 07/09....................kp 26/29-31*yk 2
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 26/28-32 *yk1
Jopatu.................esikoinen 12/09................kp 23/28-32* yk 2
dada....................tyttö 09/09....................kp 21/32-40* yk 3
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 15/29 *yk 1
mimia85................poika 02/09....................kp 13/25-28*yk 2
Novelle78..............poika 10/08....................kp 12/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 11/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 11/28-32 *yk ?
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 9/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 8/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 8/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08...................kp 8/31 *yk 2
Minsku82...............poika 09/04....................kp 4/29 *yk 31
Meep....................esikoinen.......................kp
mensku.................esikoinen 02/10...............kp
Brianna.................tyttö 06/09....................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...............kp
ina21.....................poika 6/07.....................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05.............kp
yllätysvauva...........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay..............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp


TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida


HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET :



2010

Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Eilen tuli apteekin omaan selkeet kaksi viivaa, melkein yhtävahva kuin kontrolliviivakin. Josko tämä kolmas kerta onnistuisi. En osaa oikein iloita kun sitä vaan odottaa taas sen vuodon alkua :( Mitään suurempia oireita ei ole ja sehän se tässä pelottaakin.

Plussa onnea teille muillekkin!
 
Peppioliina onnea ihanaa :flower:

ON: tänne ei kummia välillä tuntus että olis raskaana ja toisaalta ihan varma taas että ei. Viikonloppuna sain tietää että ihana ystäväni sai tietää raskaudesta ja oon nyt ihan innoissani koska he ovat sen taatusti ansainneet. :flower: olen nyt ihan tohkeissani että vauva on tulossa lähipiiriin vaikka tosin he asuvat aika kaukana mutta silti :heart: IIHANAAAA...
Vielläkun oma testi plussaisi niin voi tätä ilon riemua.. :LOL:
 
Peppioliina oikein paljon onnea! :flower: Ja tarrasukkia pienelle :heart: Sulla takana surulliset koettelemukset, niin varmasti vaikeampi iloita :( Mutta jos yhtään lohduttaa, niin mulla esikoisesta ei ollut mitään oireita; ei pahoinvointia ei pistelyjä ei oikein mitään. Alkuraskaudessa ehkä jotain tuntemuksia vatsalla ja ihan pientä palelua (silloin olikin syksy ja kylmää ). Ensimmäiseen ultraan asti epäilin, että varmasti tuulimuna tai keskenmennyt, mutta ihana terve poika siellä oli =) Eli älä ainakaan sitä murehdi, ettei oireita ole..
 
Onnittelut sanuliinille ja peppioliinalle! :flower: Ja toivotaan, että kaikki menee hyvin ja erityisesti, että riskiviikot kuluu äkkiä.

ON: Ei oikein mitään uutta. Ovisaika lähestyy, oletettavasti parhaat päivät on tuossa alkuviikolla tai ainakin keskiviikkoon mennessä. Täytyypä laittaa siis mies hommiin alkaen tästä illasta :heart: Huomenna joudun sitten työmatkan takia yöpymään muualla, mutta toivotaan, että tiistai olisi ennustukseni mukaisesti se paras päivä yritykseen.
 
Sanuliini ja peppioliina: Oikein isot onnittelut molemmille! Ihanaa :heart: Eikä kaikilla tosiaan ole mitään oireita alkuun! Itselläni alko ekasta pahoinvointi rvk 4+, eikä ollut nannaa sekään :( Ihanaa raskausaikaa ja masunkasvattelua teille!!!

Eh, meinasin unohtaa kirjottaa mitään muuta, aivot lyö näköjään vähän tyhjää kahden yövuoron jälkeen...

Brianna: Joko testasit?

).( Ei malta odottaa, että sais itsekin plussan, vaikka vasta alotettiin yritys! Nyt kai sitä onkin niin uutuuden intoa taas kun saa haaveilla ihan luvan kanssa... :heart: Juhannuksena oon taaaaaaas yövuoroissa... Ja katotaanko niin varmasti hirveä ryysis... :) etsitään tästä jotain hyvääkin, eli kun valvot töissä juhannusyön niin rahan tuloa ei voi estää vaikka verottaja sitä kovasti yrittääkin ;) :LOL: Plussatuulia!
 
Hei kaikki,

Tulin vain piipahtaan ja kattoon kuulumiset. Sanuliini ja peppioliina saa suuret onnittelut plussista!

Stinkkeri kiitos onnitteluista! Jotenkin oot jääny mieleen kaikista kanssakuumeilijoista.:D

Täytyy varmaan pikkuhiljaa siirtyä tuonne odotuspuolelle. Koko päivän kestävä ellotusolo on niin todellista, mutta onneksi paranee hieman kun jotain syö. Alkuviikosta oli hieman vuotoa, mutta onneksi on nyt lakannut. Neuvolassa kävin ja ei kuunneltu sydänääniä. Ois se ollu kiva kuunnella.

Paljon plussatuulia teille muille ja lämmintä kesää! :flower:

-Lumikuningatar- ja Tuikku 8+3
 
Huomentapäivää! Kierrossa meneillään kp 29/28-39. Viime viikon oli koko viikon kestävää menkkamaista tunnetta ja odottelen tässä että mitä tapahtuu. Yleensä menkkatuntemukset alkaa vasta päivää-paria ennen menkkoja. Aamulla tuli hailakan vaaleanpunertavaa valkkaria, mikä tyypillisesti ennakoi tätiä. Eli saattaapi olla kierto sitten tässä, mutta odotellaan nyt vielä :x
 
************* Maanantai 21.6. **************

MUKANA:




Lulun......................tyttö 08/08...................kp 53/27-31* yk 1
waaka...................esikoinen 09/08...............kp 45/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.....................kp 45/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03.....................kp 39/27 *yk 2
MT79...................esikoinen 10/08................kp 29/28-39* yk 8
snowball................tyttö 05/09....................kp 28/34-35* yk 5
Manna K................poika 07/09....................kp 27/29-31*yk 2
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 27/28-32 *yk1
dindei...................poika 10/09.....................kp 24/27-34?* yk 2
Jopatu.................esikoinen 12/09................kp 24/28-32* yk 2
dada....................tyttö 09/09....................kp 22/32-40* yk 3
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 16/29 *yk 1
mimia85................poika 02/09....................kp 14/25-28*yk 2
Novelle78..............poika 10/08....................kp 13/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 12/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 12/28-32 *yk ?
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 10/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 9/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 9/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08...................kp 9/31 *yk 2
Minsku82...............poika 09/04....................kp 5/29 *yk 31
Meep....................esikoinen.......................kp
mensku.................esikoinen 02/10...............kp
Brianna.................tyttö 06/09....................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...............kp
ina21.....................poika 6/07.....................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05.............kp
yllätysvauva...........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay..............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp


TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida

HAAMUILIJAT



dindei (yk 2) haamu 21.6.

PLUSSANNEET :



2010

Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

 
MT79 kuulostaa viellä melko hyvältä. Mullakin ollut parina päivänä tuota menkkamaista jomotusta ja toistaseksi täti pysynyt poissa.. Loppuviikosta testailua jollei täti kurvaa kylään.. Toivotaan sinne myös kyläkieltoa :LOL:

kukkaiskeiju täälläkin kovasti jo haaveillaan omasta plussasta vaikka varsinaisesti 2x ollut vasta menkat synnytyksen jälkeen... Toisaalta viellä ei ole hermot menneet vaan eletään ajatuksella että tulee kun on tarkotettu. 2v max kun tahtosin ikäeroa ja esikoinen kohta 9kk

ON: Pientä menkkajomottelua oli eilen + tuntemuksia on vaikka mitä ja loppuviikosta testailen jos ei tuo täti saavu vierailulle.. No voihan nuo tuntemukset johtua mistä muustakin mutta tietysti sitä kuvittelee heti =) No tulee kun on tarkoitettu. Loppukesästä alan sitten jo hermostumaan jos ei näytä siltä että mitään on tapahtumassa... Jänniä aikoja.. Onko muita jotka tällä viikolla olis testailemassa? hurjia kiertopäiviä näyttäs muillakin olevan kuin mulla :ashamed: missäs siellä mennään?
 
tsemppiä kaikille jännäilijöille, toivotaan oikein montaa juhannustaikaa taphtuvaksi :)

on.
ei vielä näy tätiä täälläkään, tosin ei vielä pitäisikään. mutta kun oli tossa muutaman päivän sitä tuhrua niin odottelin alkaviksi. nyt tuhrukin kokonaan lopunut, ja toivo alkaa heräämään :ashamed: etovaa oloakin muka ollut havaittavissa ja kummallinen tunne alavatsalla ja jomotusta alapäässä, tekeekö nyt mielikuvitus temppujaan vai oisko se ollut kiinnitymisestä johtuvaa vuotoa?

testailla meinasin vasta ensi viikolla, jos ei täti sitä ennen tule.
 
JEEEEEEEE!!!!!!
hätähousuna tuli juuri testattua haamuPLUSSA :heart:
voiko olla? :O no nyt jännäillään ettei oo mikään kemiallinen kun viellä ei ole menkatkaan
myöhässä tai mitään mut nyt voi sanoa että HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄÄ!!!! :heart: :heart:
 

Yhteistyössä