**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

No tosiaan Juuri. Siellähän me aikoinaan kirjoiteltiin kanssa :D Miten teillä neidin kanssa menee ?

Mulle voisi päivitellä että kp 1 ja yk 2. Kuukautiset siis alkoivat tänään :(

Ainoana hyvänä asiana voisi tässä nyt pitää sitä, että selvästikin osasin oviksen tunnistaa tuossa välissä oikein ja hiukan kiertoakin olisi nyt selvillä. Näillä eväillä siis eteenpäin.... :/

Mutta tärkein meinasi unohtua. Lumikuningattarelle sekä Anlinille suuren suuret onnittelut plussasta. :D

Ja meille muille. Paljon, paljon onnea uusiin yrityksiin :whistle:
 
sofku täällä kai pukkaa pientä uhmaikää päälle. Välillä asiat on .. sanotaanko pikkasen haastavia. :/ Mutta hyvin menee kaikinpuolin. Ei vain enää ole mikään äitin pikkuinen vauva tuo neitokainen :heart:. Ja kaveri ois kyllä jo mukava saada, ettei ikäero kasva aivan liian suureksi. =)
 
************* Maanantai 14.6. **************

MUKANA:




Lulun......................tyttö 08/08...................kp 46/27-31* yk 1
Dindei...................poika 10/09...................kp 44/ 34?* yk 2
waaka...................esikoinen 09/08.............kp 38/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08...................kp 38/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03...................kp 32/27 *yk 2
Sannuliini..............tyttö 10/08.....................kp 31/29-32 *yk?
MT79.....................esikoinen 10/08.............kp 22/28-39* yk 8
snowball................tyttö 05/09....................kp 21/34-35* yk 5
Manna K................poika 07/09...................kp 20/29-31*yk 2
Peppioliina.............tyttö 07/08....................kp 20/26* yk* 9
Niiskunenä-78........poika 01/09...................kp 20/28-32 *yk1
Jopatu...................esikoinen 12/09.............kp 17/28-32* yk 2
dada......................tyttö 09/09...................kp 15/32-40* yk 3
Koiramamma..........poika 09/08..................kp 9/29 *yk 1
mimia85.................poika 02/09..................kp 7/25-28*yk 2
Novelle78................poika 10/08.................kp 6/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 5/33-57* yk 4
juuri......................tyttö 04/08....................kp 5/28-32 *yk ?
Kamomilla -81........tyttö 12/08....................kp 3/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08..................kp 2/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09...................kp 2/? *yk?
sofku.....................tyttö 04/08....................kp 2/31 *yk 2
Meep.....................esikoinen......................kp
mensku.................esikoinen 02/10.............kp
Brianna..................tyttö 06/09...................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
Minsku82...............poika ?/04.....................kp
maria-08................esikoinen 12/08.............kp
ina21.....................poika 6/07...................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05...........kp
yllätysvauva.........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp


TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida


HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET :



2010

Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31),

2009

Joulukuu: runttipulla (yk 2), mennis (yk 1), SuukkoSuulle, jennik (yk 1), vauvahaaveita (yk1)
Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4), Huisi (yk 3)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3), SisunÄiskä..(yk1 )
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)
 
ANILINI, onnea plussasta! Sehän kävikin nopeasti :)

Voi harmi KAMOMILLA, teilläkin on jo aika monta kiertoa yritetty. Miten nopeasti muuten esikoinen tärppäsi aikanaan, jos saa kysellä?

Kaikkein eniten ärsyttää tässä kierrosta toiseen yrittämisessä se, että vähitellen alkaa miettiä sitten kaikenlaisia asioita, joita mahdollisesti pitäisi korjata, jotta voisi edistää raskaaksi tulemista. Pitäiskö vähentää kahvinjuontia, lisätä vitamiinien syöntiä, kieltää mieheltä pyöräily ja/tai saunominen, laihduttaa muutama kilo, kokeilla greippimehua, lisätä veden juontia, kokeilla punaviiniä ovulaation jälkeen (vai millon sitä nyt pitikään juoda?)....??? Näitähän riittää. Oikeasti ei kai auta kuin olla kärsivällinen ja yrittää aina vaan uudestaan. Eiköhän tässä suhtkoht terveellisesti kuitenkin elellä, meillä vaan ei tärppää helposti niin ei sille kovin paljon voi tehdä. Varsinkaan kun ei voi tietää, mitä pitäisi tehdä.
 
Kyselisin semmosta että vaikeuttaako imetys raskaaksi tuloa? Mulla on 9kk poika jota imetän vielä pari kertaa illalla...Menkat on nyt lähten tulee säännöllisesti 3kk ajan eli eikös silloin ovulaation pitäis tapahtua?Olis ihana saada pikku kakkonen, mut en odota ihmeitä kun eka raskaus alkoi vast 2 vuoden yrityksen jälkeen... :/
 
Heippa ja kiitokset taas pinon päivittäjille :flower:

Ja tervetuloa Heissu ja muut uudet!

Täällä on mennyt tärppipäivät vähän sivusuun, petihommiin on joudettu vain muutaman kerran ja 3 päivän välein. Viikon päästä on kierto lopullaan, mutta nyt on menkkamaisia tuntemuksia. Elättelen toiveita, että olis kiinnittymiskipua tms., mutta näillä todennäköisyyksillä tää on ruuansulatusvaivaa, tai sitten ennakoi jo menkkoja.

Ärsyttää, kun työkaverilla on kans vauvayritys käynnissä (esikoista yrittävät) ja koko ajan kuiskuttelee, mikä vaihe kierrosta on menossa. En oikeastaan haluaisi kuulla, ja hermostuttaa kun itselläkin tässä on jo kuukausitolkulla yritetty...
 
Anlinille lämpimät onnittelut! :flower: Ja pikkuiselle tarrasukkia :heart:

Heissu tervetuloa kuumeilemaan!

Ja taas on täti vieraillut niin monen luona :'( Tsemppiä kaikille! Kyllä me vielä joskus raskaudutaan! Kärsivällisyyttä tää vaatii kyllä paljon. Mulla iski jotenkin niin voimakkaasti tuo vauvakuume just nyt, että harmitti kovasti menkkojen alkaminen. Kiitos teille kaikille tätilohdutuksista, tuli tarpeeseen =) Nyt sitten reippaana kohti seuraavaa ovulaatiota. Just laskeskelinkin, että on siinä juhannuksen tietämillä, jos saiskin juhannusvauvan =)

Novelle78 Meillä esikoinen sai alkunsa 3.lla yrityskierrolla. Eli aika helpolla. Tää olikin mielenkiintoinen kysymys, tulkaahan muutkin kertomaan. Meinaan vaan, että mahtaakohan pikkukakkosen alulle saaminen olla vähän vaikeampaa??

muoks: just huomasin, että novelle78 kysyitkin vain kamomillalta... :) Mutta mielenkiinnosta ois kiva tietää muidenkin yrityskerrat esikoisesta. Vaikka eihän ne välttämättä mitään kerro tilanteesta...
 
Anliinille isot onnittelut :heart:

Novelle76 Ensimmäinen raskaus sai alkunsa heti 1 yrityskerrasta, mutta tuli keskeytynyt keskenmeno, joka todettiin ultrassa kun viikkoja piti olla 12... eipäs ollutkaan :( Esikonen sitten sai alkunsa yk3. Jos tällä "logiikalla" mennään, niin eikös se nyt pitäisi sitten olla miulla plussakierto :LOL: No, toivossa on hyvä elää sanoi lapamatokin... Reilun viikon päästä sitä ollaan jo viisaampia, mutta nyt on kummallisen toivekas olo. En kyllä tiedä yhtään mistä se johtuu. Toiveajattelua varmaankin... :ashamed:
 
Niin, tuli vaan mieleen tuossa kun Kamomillan menkkoja pahoittelin, että miten kauan ekalla kerralla meni. Toki saa kaikki vastailla siihen kysymyksen =) Ihan mielenkiintosta seurata, miten tärpit tulee verrattuna esikoiseen, vaikka sehän voi tietysti mennä ihan kummin päin vaan, että helpommalla tai enemmällä yritysmäärällä tulee seuraavat.

Meillä tärppäsi esikoinen yk 14 ja vuoden verran ajallisesti siinä meni. Nyt kun on yk 6, niin johan tässä puolivälissä kohta ollaan, jos yhtä kauan kestää. Hah!

Toisaalta kai sanotaan, että kun kohtu on kerran käytetty, niin voisi napata helpommin kiinni seuraavakin. Mutta toiseen suuntaan vaikuttaa taas ainakin ikä. Sitä kun tulee väistämättä lisää koko ajan ja sitten esim. imetys ja muutenkin voi tilanne olla monella tavalla erilainen kuin viime kerralla.
 
HEISSUlle piti vielä vastata, että ei kai se imetys välttämättä vaikeuta raskaaksi tuloa. Jos menkat tulee säännöllisesti, sillon todennäköisesti myös ovulaatio tulee normaalisti. Mutta toisilla se imetys vaikuttaa enemmän kuin toisilla.

Itse huomasin syksyllä, kun imetin vielä, että menkat kyllä tuli, mutta kierron jälkimmäinen puolisko oli aika lyhyt, vain 11 päivää , kun ideaali olisi sellainen 14 päivää ovulaatiosta vuotoon. Sen jälkeen kun lopetin imetyksen, tuo luteaalivaihe on vähitellen pidentynyt, ja nyt se on jo n. 13 päivää, mikä on huomattavasti otollisempi raskauden alkamista ajatellen. Lisäksi mulla oli alkuun tiputteluvuotoa ennen menkkoja, mutta sekin on nyt ilmeisesti jäänyt pois kokonaan (ainakin kahdessa viime kierrossa).
 
Ei ole tullut pitkään aikaan kirjoteltua. Ajan on vienyt laina-asioiden ja muuton järjesteleminen. Viikon sisällä päästään uuteen kotiin. Muutto stressaa aikalailla. Olen muutenkin yrittänyt vähemmän ajatella vauva-asioita ku tuntuu että välillä ne vetää mielen matalaksi. Nyt on menossa kp31/29-32. Ärsyttää kun tuo kierto lähti taas pitenemään. Veli ja sen avokki ilmottivat eilen että niille tulee vauva marraskuussa. olis mukava seurata sit perässä =)
 
Onnea Anlini plussasta!! :heart: :flower:

Pahoittelut kaikille tädin kohtaamille ja tsemppiä taas uuteen kiertoon! Josko kesä tekisi tehtävänsä ;)

ESIKOINEN sai meillä alkunsa yk:sta 2, eli tosi nopeasti. Nähtäväksi jää nyt sitten miten tämän kanssa käy.

Peppioliina Olet nyt aika paljon päivittänyt noita listoja, joten viitsitkö lisätä tuonne mulle, että meillä on poika 1/09 ja nyt on yk 1 menossa. Päivitin itselleni viime viikolla tuohon listaan, mutta se on jäänyt huomiotta ja uusi päivitys on tehty johonkin vanhempaan listaan kai missä ei noita päivityksiä ole näkyvissä. Ei se nyt niin tärkeä juttu ole, mutta että olisi nuo munkin tiedot kunnossa :)

Novelle: Mä olen alkanut nyt heti syömään raskausvitamiinia (olisko Multitabs) ja foolihappoa, kun ne olisi ihmisenalulle aikas tärkeitä. Viinistä olen minäkin kuullut, että oviksen aikoihin lasi punaviiniä tekisi hyvää. Mun yksi kaveri sai vinkin lapsettomuushoitoja tehneeltä lääkäriltä, joten kai siinä jotain perää on. Ja kai tuota greippimehuakin kokeilla voi, ihan terveellistä se on joka tapauksessa :) Oletko muuten tikutellut oviksia, että josko siitä saa apuja?

MT79, ihan hyvältä tuo teidän petipuuhien määrä kuullostaa, joten älä nyt vielä kirvestä heitä kaivoon :D

Mensku, oliskos sulla hyviä "mies pihtaa "-linkkejä?!? :LOL:

Mä olen vähän heittänyt toivoni tämän kierron kanssa, ei voi mitään! Ei ole petipuuhista tullut mitään :( No seuraillaan tilannetta ja toivotaan, että edes menkat tulisi ajallaan normaalisti, kun edelliset olivat niin kummalliset.
 
Ei mulla muuta kun tuohon petipuuhiin ja niiden riittämisestä.

Esikoisen plussakierrossa oli tasan yksi kerta kun vauvahakemusta lähetettiin ja siitä tärppäs. Takana oli 3kk tjottailua ja eka kierto mistä laskin ovulaatiopäivän nettilaskurilla.

Likka täytää ihan kohta vuoden eikä niitä menkkoja vieläkään kuulu!!!! Mulla menee hermo.

 
Tervehdys Kakkosen toivojat!

Kiitokia kaikille tervetulo toivotuksista! Nyt on tylsä alkukierto takana päin ja tänään olen aloittanut ovulaation tikuttelun. Mulla kierto heittää ihan härän pyllyä joten ihan senkin takia jotta tietää koska kannattaa alkaa testailemaan onko kakkosella aikeita tulla vai ei :D Kierto päivät on nyt olleet viimeisen 13kk aikana 26-32, eli aika isolla haarukalla mennään.
Toinen syy on että tämä voi olla viimeinen kerta kun raskautta yritämme joten kiinnostaa nähdä miten nämä ovis-tiklut toimii :LOL:

Novelle Teeerrveee kaverriiii!!!! :wave: Kiva kun on joku tuttukin täällä, tuli heti paljon kotoisampi tunne B) Sun kysymykseen esikoisen tärpistä, Meillä pojulla oli kauhia kiire ja plussa tuli yk1. Olin kyllä aivan järkyttynyt!!! Olin henkisesti valmistautunut huomattavasti pidempään aikaan jollen jopa lapsettomuushoitoihin. Plussan nähtyä en edes ollut "repeämäisilläni onnesta" vaan ainoastaan järkyttynyt ja shokissa :whistle: Onnen tunne tuli sitten vähän myöhemmin kun kerkesi pääkin mukaan. Nyt onkin vaikeampi pitää odotukset matalalla kun tietää että on mahdollista että vauva tuleekin kerta laakista. Mutta eiköhän se luonto opeta ja tiputa korkeelta ja kovaa jos on tarvis.

Anlinille , Lumikuningattarelle onnittelut ja muillekin plussan saaneille! :heart: :flower: Toivon mukaan pääsemme pian perässä siirtymään odotuspinoon.

Sanuliini mites olis plussa? sehän saattaa kiertoa pidenpää jokusen kuukauden :D Onnea kuitenkin asuntoasioiden hoitoon, muutto on kyllä syvältä!

Snowballille peukkuja plussan puolesta!

Sofkulle ja Kamomillalle isot :hug: ja pahoittelut pettymyksestä!

Tänään alkoisi parin yön valvoinen joten taidan kammeta vaateriin houkuttelemaan unta nyt kun sain pojankin päiväunille. Laittelen kuulumisia sitten myöhemmin tällä viikolla jos vaikka ovulaatio tukkujen kanssa onnistaisi :p

Koiruus kp 9/29
 
Heipparallaa ja tädin kohdanneille :hug: uuteen kiertoon sitten plussa onnea :)

ON: Täällä ei mitään kummallista. Olenkin tässä miettinyt oliskohan se mun välivuoto voinut olla menkat? Ja sit kun mulla oli vihlomista tossa jokunen aika sitten jos olis enteilly ovista.. ääh tuntuu nyt ihan naurettavalta toivomiselta ja jossittelulta mutta kun vauvakuume on niin valtava ja aina viimeiseen asti sitä miettii entä jos. Se tuhruvuotokun kesti kuitenkin olikos 4pv niin noh äh... :ashamed: Katsotaan alkaako menkat sitten tossa pariin viikkoon että jos ei niin täytyy vissiin taas olla yhteydessä lääkäriin ja patistella että haluan jo jotain lääkitystä kierron tasaamiseen...
 
harmi ku niin monella täti tullu kyläilemään :'( ..

novelle ite alotin vitamiini lisät ja tyrnin syönnit jos yhtään tehostais, mut tiiä häntä onko mitään apua, toivottavasti =)

Heissu ainaki ite ajattelisin että ei vaikuta imetys raskaaksi tuloon jos kierto normaali, toivottavasti. :D

niiskunenä
kyllä me ainaki naurettiin niille jutuille :D ja toivotaan että teijän pikku kakkonen tulis yhtä nopeasti ku esikoinen.

Brianna toivotaan että sielä ei menkat alkais ollenkaa, vaan tärppäis heti :)

anteeks nyt täytyy taas mennä, käyn omasta tilanteesta kertomassa myöhemmin :D
 
Koiramammalle tsemppiä oviksen tikutteluun! Itse olen sitä myös harrastanut ja harmaita hiuksiakin se on aiheuttanut. Mutta oiva apuväline se kyllä on :)

Dindei, oletko varma, ettet ole raskaana? (voi olla tyhmä kysymys...) Jos ne tiputtelut on olleet jotain kiinnittymisvuotoa tms. Sulla on jo kiertokin noin pitkällä. Noi vatsan nippailut voi hyvinkin olla raskausoireita.

ON: Huh huh, mulla jatkuu toista päivää jo tosi kuvottava olo, johon syöminen vähän helpottaa. Toiveikkaana aina ajattelee josko ne oliskin jotain raskausoiretta, mutta järjen pitäisi kyllä sanoa, ettei se ole mahdollista. Vauvakuume ainakin on ihan tuhannessa asteessa, kun voisin vaikka asua täällä palstalla nyt :D

Sitten ihan mielenkiinnosta kyselen, että oletteko te vielä esikoisen kanssa kotona vai jo työelämään palanneita? :attn:
 
Niiskunenä -78: Mä oon vahingossa päivittäny siihen vanhempaan listaan, mutta korjasin sen nyt tuhon :snotty:

empompii: Meillä esikoinen tärppäsi yk3. Se oli kylläkin ensimmäinen kierto josta ovuloin. Tätä kakkosta onkin tehty paljon pidempään. Meillä tulee ensi kuussa vuosi täyteen. Takana tammikuussa spontaani keskenmeno rv5 ja huhtikuussa keskeytynyt keskenmeno rv 9. Eli huomattavasti työläämpää kuin esikoisesta.

ON: Enhän mä malttanut olla testaamatta. Oon aivan höperö noiden testien kanssa. Mulla siis vasta kp20/26, mutta ovuloin muutaman päivän aiemmin. Cb:n herkässä testissä näkyi heti haamujen haamu. Testailen aamulla uudelleen aamupissasta kun en oikein luota noihin haamuihin.
 
heippati rallaa pitkästä aikaa.. oon kyl käyny lukemas ketjuu aina silloin tällöin mut en oo keksiny kirjottamista. nyt aattelin taas kirjotella kun ehkä vois vaik olla sellanen juttu että vois vaik olla raskaana. oireita olis vaik muille jakaa: rinnat kipeenä, närästää, vatsa löysällä (yleensä ummetusta), mahas möyrii, haluaa raikasta salaattia, fetaa (mitä en oikeesti ikinä syö), kahvi oksettaa, useammin vessas ravaaminen
No joo noi on noita oireita kp taitaa olla 23/29 katsellaan nyt jos ei ala niin jussiin asti odottelen..

Minsku82...............poika 09/04.....................kp 23/29 yk2,5vuotta mitäs siit tulee kuukausina :/

onnea muuten kaikille plussainneille... :flower: :hug:

kuin moni aikoo testailla täs kuus??
 
Meillä oltiin ilman ehkäisyä jotain 8 kk ennen esikoisen alulle saamista. Mutta siitä oli "yritys" kaukana, en seurannut kiertoja enkä ovulaatioita, eikä yritetty petipuuhia mitenkään ajoittaa, reissasinkin paljon opiskelujen takia. Tajusin olevani raskaana vasta rv 6 +jotain, kun yhtäkkiä aloin miettiä, että milloinkas ne menkat viimeksi oli. Noin sen mun mielestä pitäis mennäkin, mutta nyt toisen kanssa on kyllä pahasti lipsahtanut yrittämisen puolelle, kun oltais haluttu pieni ikäero lapsille.
 
niiskunenä-78 Olen kyllä varma etten raskaana ole viellä koska olen jokusen testin tehnyt.. No mutta ehkä noi kierrot saattaa olla viellä niin sekasin kun vasta 3x menkat ollut synnytyksen jälkeen ja yhdet niistä ainoastaan lähes normaalit.. (laskin siis mukaan ton "ihmevuodon")

Peppioliina oi voi kumpa viiva vahvistuisi.. :whistle:

ON: Täällä taas vihlonut vattaa pitkin päivää että ehkä ne menkat olis viimeinkin harkinnut tulevansa... Tai se toinen vaihtoehto olisi tietysti parempi :heart:
Mut on kyllä tää vauva haaveilu vienyt niin mukanaan että joka ilta tulee istuttua koneella ja haaveiltua mahdollisesta raskaudesta. Aina sitä jotenkin kuvitteli että se tokahan tulee heti ja pas**nmarjat :kieh:
 
olen hengissä!!

pientä masennusta ollut ilmassa,niin oon jättäny vähemmäksi palstailun,mutta pitäkää listoilla.luen kuitenki päivittäin.

:flower: onnea plussanneet!!!

täällä ei muutosta juuri mihinkään suuntaan. alleista eii ollu oikein tehoa, lieko vika syömisissäni. :D

ovulaatiota en oo pongannu ja menkkoja ei näy.
 
Anlini: paljon onnea plussasta! :heart: Se oli nopea tärppi! ;)

peppioliina: toivotaan että haamuista haamuin muuttuisi kunnon vahvaksi plussaksi! :heart:

Raskautuminen tapahtui meillä 7.kierrosta. Ensi kertalaisena ja täysin noviisina sitä ajatteli jo 6.kierron jälkeen, että meissä on jotain vikaa. Jotenkin sitä olin aina ollut siinä uskossa että kaikki raskautuu aina tosi nopeasti, joten olin jo loppuvaiheessa repimässä pelihousuja, kun en raskautunut. Nyt kun yritämme toista, niin en stressaa enää ollenkaan niistä asioista joista stressasin ensimmäistä raskautta yritettäessä. Nyt sitä osaa asennoitua siihen niin että tässä voi mennä hyvinkin yli vuosi ennen kuin mitään tapahtuu..
 

Yhteistyössä