**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Moikka!

Voisin liittyvä mukaan tähän ketjuun, jossa onkin jo ainakin joitakin tuttuja ennestään. KOIRAMAMMAn ja NIISKUNENÄn kanssa kuumeiltiin esikoisia samaan aikaan, joten jatketaan nyt tätä kakkosen kuumeiluakin yhdessä :) Olen tätä pinoa käynyt kurkkimassa jo jonkin aikaa.

Taustatietoa: Kotona on 10/08 syntynyt poika ja kakkosta on toivottu alkuvuodesta lähtien. Kierron pituus 27-29 päivää, tänään kp 28. Mulla on nyt juuri varmaan alkamassa yk6, mutta päivitetään se sitten vasta, kun ne menkat alkaa. Aamulämpöjä olen seuraillut, ja tänään lämmöt laskussa, joten kierto on TAAS ikävä kyllä alkamassa alusta. Testasin tuossa yhden negan maanantaina, koska tuli vaan sellanen olo, että nyt olis voinut tärpätä, mutta taisi olla kuvittelua vaan.

Esikoinen tärppäsi vuoden yrityksen jälkeen yk 14, joten jos vanhat merkit paikkansa pitää, tässä saa vielä olla kärsivällinen ja yrittää jaksaa kierrosta toiseen yrittää ja yrittää.

t.Nove

MUOKS: iltapäivä toi tullessan yk 6, kp 1, eikä siis enää kp28. Uuteen kiertoon siis. Toivottavasti mieliala nousee taas kunhan tästä päivät taas kuluu.
 
Taas kurkistus ja hirmusti Onnea Mymmy :) :flower:
Pakko myös sanoa Sirpaleina Minun mielestä sitä graavilohta saa syödä jos se on itse laitettua :) vakuumipakattu graavilohi kielletty lukkee vauvan odotus kirjassa :) voi että se on hyvvää!

:ashamed: varalta haluan täälä hengailla kun mulle on yhtäkkiä tullu kauhea km pelko... että olis sitte joku paikka mihin pudota jos putoaa.. 6+2 nyt.. en ole neuvolaa varannu!
(ei yhtään km takana, lähipiirissä nyt 5 )
 
Mymmy Onnittelut plussasta :flower: :heart: Nyt sitten vaan kaikki perässä!

Mimia, Eli nyt sit täytyy tähdätä tuohon ikäeroon selvästi. ;) Ja harmi kun sinne se täti löysi tiensä.

Sirpaleina Onko mahdollista että olisit raskaana? Mulla oli itse asiassa kanssa edelliset menkat tuollaiset, että 3 päivää vähän tiputteli ja sitten hanat aukesi ja sitä kesti viikon :eek:

Kivaa Novelle, että löysit tän pinon! Kiva jännäillä myös vanhojen tuttujen kanssa :) Toivottavasti tällä kertaa tärppi käy nopeasti...

Mä epäilen, et ovis olisi ollut eilen, mut enhän mä tuota ukkoa saanut innostumaan, joten nää vauvahaaveet taitaa siirtyä nyt taas. Pääsis nyt edes ALOITTAMAAN sen yrityksen :headwall:

Ai niin vielä Jeccikalle, eiköhän kaikki mene ihan hyvin, toivotaan ainakin niin!
 
tervetuloa novelle =)

mulla jänskättää.. siis ei kierrosta mitää hajua mutta ku jos olis normi kierto niin tänään pitäs alkaa menkat.. sen sijaan menkkakipuja ja limailua edelleen niin ja närästää mutta lievästi, luulen että kuvittelen vainü..saapa nähä miten tässä käy.. :D

jeccika kyllä se hyvin menee, toivotaan :heart:

niiskunenä en minäkää aina saa miestä innostuun ainakaa jos se tajuaa että on semmoset päivät, siitä tuntuu siltä että menee liika yritykseks, että tulee jos on tullakseen
:D ehkä se on niin ihan hyväki ainaki meillä..

 
mensku toivottavasti lykästää :whistle: :whistle:

Tänne ei kummia. Vatsaa vihlonut tänään mutta mitäpä se kertoo kun ei menkoista eikä kierrosta ole harmainta haisua.. Alkaa kyllästyttää kun ei voi muuta kun odotella.. Ehkäpä tää tästä..

Tervetuloa uusille taasen .. :flower:
 
novelle78 tervetuloa joukon jatkoksi!

:attn: :attn: Mitä ihmettä tämä nyt oikein on! Menkkoja ei edelleenkään kuulu. Nyt siis kp31 ja yleensä kierto 28-29, max. 30. Tulis jo, että pääsis kunnolla hommiin. :kieh: :kieh:
 
Kukkaiskeiju :LOL: hyvä että nauratti, nauru pidentää ikää.

Voi kurjuus et täti löysi Mimian oli aika hyvät merkit ilmassa.

Nomellelle
tervetuloa.

Mensku toivotaan ettei niit menkkoja tulekkaa vai tulee se vaava!

Kuulostipa herkulliselta jäätelö ja suolakurkut... yäh. :$
Oikeesti mun oudoin mielihalu oli täytetyt herkkusienet pekonikääreessä, mut näitäkään en himoinnut kuin viikon.

ON:kyllä kohta alkaa menkat täälläkin, tuttu naamankukkiminen on aluillaan, otsanahka on taas useammasta kohtaa kipeä ja jostain syystä imetys on alkunut tuntuu kipeältä. Sattuu sekä nänniin että sisälle rintaan. Toivossa on hyvä elää...
 
Hellou, ja tervetuloa uudet!

Juuri: Toivottaisko vielä parasta :)

Raskausajan mielihaluista, mulla teki kerran mieli lanttulaatikkoa, mutta en voinu syödä sitä kun lusikallisen. Perunapiirakoita meni paljon. Ja ei mitään makeaa...ei vaan tehny mieli kun yleensä saatan vetästä suklaalevyn päivässä... :whistle:

Tietysti kun alotin työt niin sain heti tälläsen jättiflunssan!!!! :snotty: :eek: |O |O !!! Ei kivaa! Kaikin keinoin yritän saada tän pois ja kokeilin nenäkannuakin, mutta meni vaan paineet korviin ja nenä entistä enemmän tukkoon :ashamed: Eli nyt mun sitten särkee lisäks päätäkin, eikä nenäkään auennut. Onneks pelastava enkelini kipaisi apteekista mulle nenäsumutteen, josko sais yön nukuttua...

Tänään on vihlonu taas tota kohtua, niinkun eilen ja toissapäivänäkin...Onkohan samanlaista kun Dindeillä? oliskohan ne menkat sit meillä alkaas...
 
Huomenta..
kukkaiskeiju täällä kanssa flunssan kanssa köhitään ja niiskutetaan :snotty:
Mulla vihloo kanssa kauhiasti.. Mene ja tiedä nyt sitten enteileekö tulevia menkkoja, ovulaatiota vaiko ei sitten yhtään mitään :kieh: Raivostuttaa kun ei ole ollenkaan selvillä mistään ja odottelee vaan.. Toivotaan että menkat pysys poissa ja tulis niitten siaan sitten suoraan se lussa =)

Aurinkoista päivää kaikille
 
Hei kaikki kanssakuumeilijat!

Oon ollu hieman nettipimennossa kun muutettiin uuteen asuntoon niin täälläpä ei olekaan ollu nettiä kun vasta tänään.

Uusille kuumeilijoille tervetuloa :wave: ja plussanneille hurjasti onnea. :flower:

Menkkoja ei ole kuulunut ja maanantaina testasin kun oli jo 7 päivää yli pisimmän kierron. Ja

plussa tuli. On vain jotenkin niin epätodellinen olo kun ei juurikaan ole oireita ja viime kuukausi on ollu tosi stressaavaa ettei alkukuun jälkeen ole juuri peittoja heiluteltu. Nyt täytyy vain toivoa että salamatkustaja pysyy menossa mukana ja on oikeassa paikassa kasvamassa.

Ajattelin kuitenkin pyöriä täällä teidän seurassanne siihen asti että on ollut neuvola ja ensimmäinen ultra, jos vain saan.

Kyllä sitä vain odotettiinkin 2,5 vuotta. Täytyy nyt alkaa soittaan sitä neuvola aikaa.

Mukavaa kesää kaikille. :wave:
 
Tiiäkkö mitä lumikuningatar, mää just ajattelin, että tuun kysymään mikäs on sun tilanne! Kun aiemmin katoin, että sulla niin monta yrityskierrosta jo takana, että ihan suretti sun puolesta. Ja nyt PLUSSA! Todella lämpimät onnittelut! Aivan upeaa =) Tuli niin hyvä mieli sun puolesta :hug:

Ja tervetuloa uusille kuumeiljoille! Meillä on täällä tosi kivaa porukkaa; tukea saa ja myötäelämistä. Tietysti toivotaan, ettei kenenkään kauan tarvi täällä hengailla B)

Itellä täällä menkkoja odotellaan. Niukkaa vuotoa jo tullut, kuten aina ennen kuukautisia. Mitään oireita ei ole, joten hanojen aukeamista odottelen side pöksyissä.
 
Hirmuisen paljon onnea Lumikuningatar!!! Vihdoin ja viimein saitte plussan :heart:

Mymmylle myös onnittelut plussasta!

Tervetuloa uusille!

Täällä todella kiireiset ajat takana. Lukemassa oon pikaisesti käynyt vaan. Mulla on ollut todella kovaa vasemman puoleista alavatsakipua ennen ovulaatiota ja ovulaation jälkeen. Olin jo suunnata lääkäriin niiden kanssa, mutta onneksi loppuivat. Jos nyt edes ovuloin koko kierrossa kun limailut kestivät vain päivän ja yleensä limailen 3-5 päivää. Tikuttanut en tässä kierrossa ollenkaan. Tänään kai dpo 5.

Olin tosiaan varannut sen gynenajan, mutta menin sinne sitten vääränä päivänä :ashamed: Kuukautisten jälkeen tiputtelua oli normaalin verran, joten eiköhän se kierto sieltä tasaannu itsekseen. Varailen ensi kierron alussa sitten uuden ajan.
 
Valtavan paljon onnea Lumikuningattarelle!! :heart: :flower: :flower: Ihanaa, että pitkä yritys vihdoin palkitaan :)

Pikaista paranemista myös muille lenssusta kärsiville! Täällä fiilis tosi tukkoinen, ei maista eikä haista mitään :snotty:

Mutta mutta, nyt voi sitten VIHDOIN sanoa, että meillä on yk 1 menossa ja vauvalupa saatu :heart: :D Tätä on odotettu jo jokunen kuukausi ja nyt mennään tjot-meiningillä. Tai ainakin mies luulee niin :saint: Tää kierto taisi nyt myöhästyä kuitenkin, kun taitaa olla jo kp16/28-32, mutta mennään tämä loppuun. Ihanaa tässä on nyt se, et ollaan miehen kanssa vihdoin samoilla linjoilla. Jee =)
 
huijui Plussiahan pärähti nyt tuplana ONNEA molemmille :heart:
Peppioliina :hug:
niiskunenä-78 Onnea yritysluvan saannista..

ON: Tänään vihlonut niin jumalattomasti munasarjojen molemmilta puolilta ettäkö mitä? Pitäskö nyt sitten kuvitella että kroppa heräilee vaiko ovis tulossa vai mitä helkkaria... Inhottavaa että kroppa ei tiedä onko nakki vai kukko eikä oikeen voi mihinkään tähdistää yrittämistä :ashamed: Jospa sitä varmuudeksi tamppais petivaatteet ... :whistle:
 
HEIPPA KAIKKI IHANAISET...
Muutaman yrityskierron jälkeen (jolloin toki toivoimme ihanaista lopputulosta ) päätimme pitää muutaman kuukauden tauon yrityksessä,
joten poistun hetkiseksi taka-alalle.
Tuun kyllä takaisin, kunhan muu elämä on päässyt tasoittumaan..liikaa huonoa onnea nyt pienessä ajassa. :|
palataan :)

Plussatuulia kaikille :flower: :heart:
 
lumikuningatar mahtavaa :hug: suuret onnittelut plussasta!! :heart:

Täällä alkoi viimeinkin menkat, joten mulle voi merkitä kiertopäivän 1/28-32. Sopivasti tupsahti ovistestitkin postin mukana, joten parin viikon päästä pääsee tikuttelemaan. Taitaa muuten sattua nuo kriittiset päivät tuonne juhannuksen tienoille. :LOL: :LOL: Mahtaa olla sairaalassa taas sitten ruuhkaa maaliskuussa, jos sattuis tästä kierrosta meilläkin tärppäämään.
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista.

Lumikuningatar, onnittelut plussasta. Kattelin listasta, että kyllä se tosiaan oli jo ansaittu. Hienoa että pitkä yritys palkittiin.


Mymmylle myös onnittelut plussasta. En huomannut aikasemmin onnitellakaan, kun kirjottelin vain omia juttujani.

Niisku, jee! Hyvä että mies nyt suostui myös yritykseen. Siitä se jännäily sitten lähtee...

Flunssaisille pikaista paranemista!

Eikä tää kp 2 enää ihan niin pahalta tunnu kuin kp1. Uutta yritystä vaan taas. Onneksi on olemassa tuo pieni mies, joka on niin mainio tapaus, että se lohduttaa suuresti olemassaolollaan. Ja onhan hän samalla todiste siitä, että meillekin raskaus on mahdollinen omin avuin, joten eiköhän se tärppi tule sieltä kun on tullakseen. Välillä vaan niin tuhauttaa, kun meinaa taas ottaa aikaa.
 
************* Torstai 10.6. **************

MUKANA:




sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 58/29-33* yk 3
Lulun......................tyttö 08/08...................kp 42/27-31* yk 1
Dindei...................poika 10/09...................kp 40/ 34?* yk 2
Anlini.....................poika 09/09...................kp 39/30-36 *yk 1
waaka...................esikoinen 09/08.............kp 34/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08...................kp 34/31-40* yk 3
Kamomilla -81........tyttö 12/08....................kp 32/42 *yk 8
sofku.....................tyttö 04/08....................kp 28/? *yk 1
Onkovaikeeta.........poika 04/03...................kp 28/27 *yk 2
empompii...............poika 07/08..................kp 25/28 *yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08.............kp 18/28-39* yk 8
snowball................tyttö 05/09....................kp 17/34-35* yk 5
Manna K................poika 07/09...................kp 16/29-31*yk 2
Peppioliina.............tyttö 07/08....................kp 16/26* yk* 9
Niiskunenä-78............................................kp 16/28-32 *yk?
Jopatu...................esikoinen 12/09.............kp 13/28-32* yk 2
dada......................tyttö 09/09...................kp 11/32-40* yk 3
Koiramamma..........poika 09/09.................kp 5/29 *yk?
mimia85.................poika 02/09..................kp 3/25-28*yk 2
Novelle78................poika 10/08.................kp 2/27-29 *yk 6
juuri......................tyttö 04/08....................kp 1/28-32 *yk ?
Meep
mensku.................esikoinen 02/10..............kp
Brianna..................tyttö 06/09...................kp
kukkaiskeiju............tyttö 07/09...................kp
Heathy..................esikoinen 12/08.............kp
Memmu86..............tyttö 03/08...................kp
Minsku82...............poika ?/04....................kp
maria-08................esikoinen 12/08.............kp
ina21.....................poika 6/07...................kp
Sannuliini..............tyttö 10/08...................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05...........kp
yllätysvauva.........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp


TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida


HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET :



2010

Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31),

2009

Joulukuu: runttipulla (yk 2), mennis (yk 1), SuukkoSuulle, jennik (yk 1), vauvahaaveita (yk1)
Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4), Huisi (yk 3)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3), SisunÄiskä..(yk1 )
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)


 
Voi mitä uutisia! Paljon onnea lumikuningatar! :heart: :heart: :heart:

Peppioliina: mulle voisi laittaa huomiselle eli 11.6 kp4! :)

juuri: pahoittelut tädistä! Nyt tosiaan tähdätään sinne maaliskuuhun! ;)

niiskunenä78: ihanaa, että nyt on mieskin mukana kuumeilussa! Nyt nautitte tästä ajasta! Itse raskauden odottamisessa on jotain taikaa. Kutkuttaa kivasti mahan pohjasta! :)

Novelle78: tuo on kyllä totta, että tuo pikkuinen auttaa jaksamaan taas uudessa kierrossa!
Toivotaan, että kohta tärppäis! Kyllä se sieltä tulee sitten kun aika on valmis! ;)

ON: Sain tänään töitä! :) Työelämä kutsuu jälleen heinäkuussa. Työpaikka sijaitsee vielä tuossa kadun toisella puolella! Koskaan ei ole ollut näin lyhyttä työmatkaa! B) Ja ihan varmaan plussa pärähtää juuri ensimmäisenä työpäivänä! :LOL: Yritystä emme jätä, vaikka töihin palaankin. Mutta ei se haittaa jos vieläkään se plussa ei tulisi, mutta jos se taas tulisi niin olisin silti niin iloinen. Olen ajatellut sen näin, että tapahtuu mitä tahansa niin sen kuuluikin sitten mennä. No mutta jos tässä taas menee se 7kk ennen kuin tärppää, niin syksyllä olen varmaan repimässä pelihousuja ja valittamassa joka päivä, että miksi en ole jo raskaana! :LOL:
 

Yhteistyössä