Pikkukakkosta toivovat VOL.2

alkuun:
onko sinuhe,miiskamuuska ja iitukka vielä tääl pyörimäs????aattelin vaan ku teillä kp jo aika huimat?! :eek:

ja sitten heips vaan kaikille!!! :wave:

erittäin kirpakkaa pakkaspäivää!!!meillä aamulla ku heräsin pakkasta -10astetta :eek:
tää on nyt sitte sellasta aikaa et rupian taas keksimään kaiken maailman oireita...ja kaikki oireet sopii valitettavasti myös tädin tuloon... :/

eli sininen uni taidetaan olla samas venees...mut aina voi toivoa parasta,jospa sittenki ;)
mantana onnea pikku prinsessalle :flower: =) aika menee niin älyttömän nopiaa!!!
Poni06 toiv.teillä ollut hyvä yö...ja toivotaan,et tyttö paranee tulehduksesta nopsaan.Voimia :hug:

eipäs muuta :D
 
Mantana - Onnea teidän prinsessalle :flower:

Onpa kyllä pirteä pakkanen! Siitä innostuneena imuroitiin, pestiin lattiat ja vietiin matot ulos esikoisen kanssa. Nyt on sitten perin puhdasta ja neitonen nukahti kauneusunilleen alle kolmen sekunnin :D . Vielä pitäis pyykit jaksaa ripustaa...

Poni06 - teille paranemisia! Meilläkin on yhä kyllässä tosi sitkeä nuha joka on kaikilla muilla paitsi koiralla... :LOL:

Nasuliini - korjaisitko mulle kp 7 on tänään... Jossain vaiheessa näköjään tippunu yksi päivä pois...

Eipä sitten muuta :wave:
 
Pöh, joohan tämä nyt tulis näkyviin, kun aina kirjotus häviää.
Niin mukana siis ollaan, mä en vaan kovin usein ehdi koneelle.
Nyt on menossa kp7 ja täti tuli siis ajallaan.
Meillä on myös räkätautia ja just kun se on mennyt niin taas uusi tulee.
Ja se siis tietää sitä että vällyistä kuuluu vaan kuorsaus.. no, jospa kohta saatas sinne vähän liikettä kun alkaa olla otollinen ajankohta käsillä.

Eipä muuta kuin plussatuulia kaikille!
 
Onnea vaan mantana teidän rinsessalle :flower: Nuo pikkuset kasvaa aivan liian nopeesti! :'(

Me oltiin viikonloppu käymässä mun kotona, joten koneelle en ehtiny. Meillä alkaa onneks räkätauti olla jo voitonpuolella. Sitkee se kyllä oli! Toivottavasti muutkin sairastavat paranee pian =)

Mulla on nyt sitten koko viikonlopun vattaa jomottanu oikein kunnolla, silleen menkkamaisesti. Valmistaudun siis siihen, että täti pärähtää kohtapuoliin paikalle. Mutta hieman normaalista poikkeavaakin on ollu. Rinnat on nimittäin turvonnu paljon enemmän kun yleensä ennen menkkoja ja ihmeellisiä vihlasuja on ollu. Muuten olo on kyllä ihan niinku ennen menkkoja eikä oo mitään tuntemuksia raskaana olosta. Ei sen puoleen kyllä tainnu olla esikoiseltakaan.
Inhotta vaan tämä kun kierrosta ei oo mitään tietoo, niin ei tiedä että millon sitä oikein uskaltas testata! Josta tuliki mieleen, että Nasuliini mulla olis laskujeni mukaan tänään kp 20, jos korjaisit :D

Mutta eipä tässä sen kummempia. Nyt vähäks aikaa vielä kyhnäämään ukkelin kans :D
 
Päätimme pitkällisen harkinnan jälkeen mieheni kanssa jättää ehkäisyn pois ja lähteä yrittämään sitä "pikkukakkosta", tai oikeastaan kolmosta kun miehellänikin on yksi lapsi ennestään ;) Lienee varmaan paikallaan esittäytyä...

Olemme siis semmoinen 3-4 henkinen uusperhe. Lapsia on perheessä "saman katon alla" virallisesti ennestään 1, kohta 5-vuotias poika. Mieheni tytär on 9-vuotta ja asuu noin viikon-kaksi kuukaudessa meillä. En ihan ole varma pitäisikö mennä tuonne kolmosesta haaveilevien palstalle... Vai onko kyse toisesta raskaudesta? Silloin tämä on minulle oikea palsta :D

Nyt on siis ehkäisy päätetty jättää pois. Nyt on vuoto päällä, tänään alkoi. Uutta liuskaa ei enää aloiteta. On siis kp1 menossa. Kierrosta en ole ihan varma, 3,5-v. sitten oli jotain 28-32 päivää kai, ei kai se siitä suuremmin ole muuttunut.

Onnea kaikille yritykseen ja pikaisia plussia =)
 
Moikka...
Kun kerta olin kyydissä mukana listalla,niin päivitetääs vähän tietoja :D
Elikkäs,nyt on kp 7/??-65. Yk10
Primolut kuurin tossa napsin,ja menkat tuli,ja tänään meni.
Toivottavasti alkas kierrot toimia.Yhen kuurin vielä meinaan syödä.
Se alkaa siis kp 16,ja kestää 10 päivää.
Ja olo sen kuurin aikana on
:x :x :headwall: :headwall: :snotty: :snotty: :$ :$ :eek: :eek: :/ |O |O :kieh: :kieh: ....
Siis olo on ihan sama kun kamalassa krapulassa tai raskauspahoinvoinnissa.
Että on kamalta 10 päivää.Mutta jos niiden avulla tää homma yhtään etenis,niin se olo on sitte pieni miinus... :saint:
Pyytelen anteeksi ko ei minuu oo kuulunt,katotaan löydänkö tänne jatkossa yhtään paremmin... :ashamed:
Heipatilullaa!
 
jennika1983 tervetuloa mukaan jännäämään !!

Tänään sain sitten uuden ovistestin. Enköhän sitten innoissani mennyt heti testaamaan, vaikka pissi rakossa vain kaksi tuntia (ohjeessa sanotaan 4h!). En päivällä millään voi pidättää pisua kauempaa. Olen kamala juomaan kahvia ja mun aineenvaihdunta on muutenkin vilkas. No tulos oli ,että joku virhe oli tullut testauksessa. No huomenna aamulla taas testaus jatkuu. Olen niin täpinöissäni tästä oviksen lähenemisestä. Paljon on myös mahdollista, että se on ohi. :whistle:

mantana teidän rinsessalle onnentoivotus :flower:

Meidän typykkä nukkui ihan hyvin viime yönä. Itsekin varmaan sain kuusi tuntia nukuttua. Tehokkaat lääkkeet ,kun vaikuttaa vaikka ei oltu vielä aloitettukkaan =) .
 
Jennika tervetuloa porukkaan!!! :D

Ninnurainen toivotaan et Primolutit auttaa ja saat ihanan palkinnon tosta kamalasta 10 päivästä :hug: ja kiva ku tulit kertomaan kuulumisia =)


Meillä poitsu heräs aamulla ja räkätautihan tolle oli yön aikana iskeny |O voi,että...toivtaan ettei oo mitään hirmu sitkeää sorttia...

omaa ).( menkkamaista jomotusta edelleen ilmas...koko ajan semmonen tunne,et kohta lorahtaa...(sori ilmaisu)tällästä mulla oli esikon raskauden kaks ekaa kk:ta...ja ainakaan koskaan ennemmin mulla ei oo näin aikaisin jomottanu,täti tietty aikases :/ no tiiä tuota...

se siitä ihanasta pakkas säästä :headwall: täälä sataa vettä ja tuulee ihan mielettömästi :'( en tykkää!!!!

koittakaa jaksella!!!ja eikö me tähän pinoonki niitä plussia saada?!!! ;)
 
No niin, nyt on lääkärissä käyty...Ihan selvä syyhän siihen oli miksen raskaudu. En ovuloi ja piste. Suurin syy siihen on tuo kierron heittely, joten lekuri määräs mulle Clomifen-kuurin. Aloitin sen syönnin eilen eli tästä ekasta kierrosta syön kp 5-9 ja jos täti tulee taas niin sit kp 3-7. 2 Tabletti/päivä. Kauhulla luin noita sivuoireita eli mm. pahoinvointia, painonnousua, hikoilua, kuumia aaltoja jne. No, mä sanoin sille lääkärille, että pieni hintahan tuo lääkkeiden siuvoireet on, jos raskaudun pian. Ihanaa oli saada muuten kuulla, että kaikki on muuten kunnossa. Syy tohon mun kiertojen heittelyyn on sit vissiin ns. hormoonimylläkkä eli kun on lähekkäin synnytys, imetys, ppillereiden aloitus ja lopetus niin elimistö meni sekaisin. Mutta jospa se vauva vielä saatais meillekin :p
 
nasuliini: yk meillä on varmaankin nyt 6, en ole niistä kirjaa pitänyt että oikeestaan ihan sama mitä siellä listassa lukee.

caffee: ykkönen saatiin meillä alkuun clomeilla ja ei mulle ainakaan niistä tullut mitään tai en ainakaan huomannut. Sitten toisella yrittämällä tärppäs. Nyt mulla ens viikolla gynelle aika josko määräisi saman kuurin.
Mulla tosin johtuu monirakkulaisista munasarjoista tuo ovuloimattomuus. Tsemppiä!

Niin, meillä siis toivottavasti viimeinen luomuyritys edessä ja jos ei tärppää niin sitten clomit kehiin. Saapa nähä antaako lääkäri ne vaikka ei me ihan täyttä vuotta ole yritetty. Vaikka viimeksi se kyllä sanoi että
tuu kuuri hakemaan kun siltä tuntuu..
Äh, miks tän pitää olla niin vaikeaa kun ei millään malttaisi odottaa sitä
plussausta.

Muille kuitenkin toivottelen kovasti plussaonnea! :wave:
 
Tervetuloa joukkoon minunki puolesta jennika!

Ninnurainen Toivottavasti tämä kuuri tuottais toivotun tuloksen eikä sun enää tarttis kärsiä noita kaameita päiviä =)

Caffee Onneks raskautumattomuuteen löyty syy jota voi auttaa. Toivottavasti selviät ilman sivuoireita ja saat positiivisia uutisia mahdollisimman pian =)

Iitukka Mulla ainakin kaveri sai Clomit vaikka ovat yrittäneet "vasta" sen puoli vuotta. Sillä kans syynä monirakkulaisuus. Toivottavasti sinäki saat. ettei tartte kovin kauaa "kärvistellä", kun syykin on kerran tiedossa.

Mulla tipahti tänään postiluukusta raskaustestejä. Tilasin sellasia herkkiä, kun ei tuosta kierron pituudesta siis oo tietoo. Ensin ajattelin oottaa loppu viikkoon, mutta kärisämättömänä en sitten malttanu vaan piti tehdä jo tässä päivällä. Nyt en oo sitten ihan varma, mutta kun mun mielestä siihen tuli haamu! Tai sitten silmät vaan vääristää niin kovasta haluamisesta :/ Ei se mikään vahva kyllä tosiaankaan ole, mutta jotain kuiteski. Voihan se tietty olla vaan viivanpaikkaki... :'( Pitää jonkun päivän päästä tehä varmistus jos tätiä ei ala kuulumaan. Ei kyllä jotenki jaksa uskoo, että toinen tulis yhtä helposti kun ensimmäinenki, joka kans tärppäs heti ekasta yrityksesta.

Täälläkin muuten kans sataa vettä ja tulee älyttömästi. Tympeetä. Pirteet pakkaset olis paljon kivemmat!

Mutta nyt pitää vielä mennä lepäämään kun väsyttää ihan älyttömästi ja kaveri vetää vielä unia |O
Plussatuulia kaikille oikein kovasti! :wave:
 
Täällä on yksi onnellinen... =) Tänään tuli kaksi vahvaa viivaa tikkuun! En kyl melkein olis uskonu mutta kai se uskottava on kun kerta heti pärähti kaksi viivaa. Esikosta kun tuli ensin hailukka viiva joka sitten vahvistui. =)
Oon onneni kukkuloilla! Mä luulin että yrittämiseen menis taas vuosia ja siksi oon ihan sekaisin =) =) =)

Plussatuulia teille puhaltelen oikein sydämen kyllyydestä! :heart: :hug: :heart: :hug: :heart: :hug: :heart:
 
Aamu isot onnittelut sulle :flower: oon täälä aivan täpinöissä myös!!! :D ihanaa,saatiinpas tännekki niitä plussa uutisia!ja pikkuiselle paljon tarrasukkia sinne masuun :heart:

ja Änkkäpöö,jospa se oliki sitte se haamu...testaile myöhemmin uudestaan,toivotaan et saat vahvemmat viivat!!! :) :) *onnittelee varovaisesti*
iitukka luulis et saatte ku ootte kumminki jo luomuna hyvän aikaa yritelly,toivotaan niin :)

caffee hyvä ku syy löyty ja seki vielä et siihen tuli apu noin nopeeta.Jaksuja nyt ja toivotaan ettei niitä sivuoireita tuu,ainakaan paljoa :D :hug:
 
onnea Aamu81, toivotaan muillekin plussia!!
Me ollaan tähän asti menty ihan luomuna kun toi esikko tuli nii helpolla mut voiskohan joku vähän valaista noista clomeista ja muista et kuin kauan täytyy olla yritystä takana ja muuta et niitä sais?Tietääkö joku onks jotain reseptittömiä(onks toi ees sana:)) lääkkeitä jotka parantais hedelmällisyyttä? Mä oon niin kamalan kärsimätön et ois kiva kuulla mitä te ootte kokeillu et tärppäis vähän paremmin!Nyt poika jo heräilee, mamma lähtee ruuanlaittoon! Änkkäpöölle viivan vahvistusta :wave:
 
Moikkelis!
Ihan mielenkiinnosta kysyn et kui moni on vielä imettänyt silloin kun on aloittanut toisen vauvan teon?
Mä oon ruennu uudelleen kuumeilemaan vauvasta (ykkönen nyt 5kk). Imetän edelleen eikä menkkoja ole vielä tullut. Tosin kiinteitä beibi on saanut pidemmän aikaa. Miehelle oon varovasti aluks puhunu ajatuksistani ja laittoin "mietintämyssyyn" =) Mun puolesta voidaan kumiukot jättää pois ja antaa toiselle vauvalle tilaisuus päästä alulle :heart:
 
Aamu81 Onnea!!! :flower:

Kamalaa kun päivät menee hitaasti. En malta odottaa et pääsis jo yrittämään. Vaikka tuskin meillä ekasta tärppää. Ukko on työn puolesta aika paljon poissa kotoa joten ei varmaan saada peuhattua joka oviksen aikaan, ei taida ihan tässäkään kierrossa osua :( Eli saatan roikkua täällä pii-iitkään ja hartaasti... Eiköhän se pikkuinen ala sitten tulla ajan kanssa kun on tullakseen :|

Memmuli84 Minulla on sellainen käsitys että kannattaisi odotella että kk:t alkaa ennen kun alkaa puuhailla kakkosta... Mutta tosiaan, ei minulla kokemusta asiasta ole :)

Palaillaan astialle ja pikaisia plussia kaikille! B)
 
Aamu81 - Hurjasti onnea!!! :flower: :flower: Saatiinhan se eka plussa!! Ja sitten vaan muut perässä!

Memmuli84 - Ei menkkoja tarvitse odotella ennen raskautumis yrityksiä. Tosin imetys saattaa olla melko tehokaskin ehkäisy keino... Itse imetin reilu 10kk ja menkat alkoi vasta vuoden päästä synnytyksestä...

Nyt takasin Pakoa katsomaan!!
 
Aamu81 ihanaa..ONNEA ja tarrasukkia läjäpäin pikkuiselle :heart:

Äkkäpöö onnea myös sinulle ja viivan vahvistumista toivotan :flower:

memmuli84 en muutakuin yritämään. Minulla alkoi menkat tytön ollessa 8 kk ,vaikka silloin imetin ainakin sata kertaa päivässä. Nyt tyttö 1v3kk ja edelleen imetän iltaisin. Kierrot ovat kyllä olleet ihan sekaisin 28-50 pv, siksi ovista olen alkanut tikuttamaan.

).( Tänään ovistesti nega ja aamulämmöt koholla sekä limat vähenneet, joten uskon oviksen olleen. No täsmäiskut suoritettu ,mutta enpäs sitä ovisplussaa nähnyt. Nyt odotetaan taas..jotain.

BB alkaa ,joten heipat !!
 
Kauheasti yritin tänne kirjottaa aamusta, mutta kun painoin lähetä tuli se huoltokatko ja viestit meni bittiavaruuteen :eek:
Otetaan uusiks
Sitä tänne tulin tilittämään että kun tänään jäin pojan kanssa kotiin, sillä kun ollut kohta 3 vkoa hirveä yskä joka vaan pahenee, soitin sitten terv.keskukseen ja sanovat sieltä että voivoi ja yskä lähtee yskimällä |O Antovat ajan 24.11!! Soitin sitten toivorikkaana neuvolaan ja kerroin ja sano että joo lapset yskii monta viikkoa ja tän päivän saat sairaslomaa :kieh: Ja kun ei sitä kuumetta ole niin ei muuta kun huomenna lapsi hoiton ja mamma töihin! Ainii ja sano neuvolasta vielä että jos kuume nousee, niin ensiapuun vaan jonottaan!Että semmosta tää touhu nykyään! :/ Isäntäkin tuli kipeeksi eilen ja on nyt lääkärissä :eek: Että on talo täynnä enemmän ja vähemmän terveitä miehiä :headwall: Olis vaan tarvinu käydä suoraan yksityisellä..mutta aina aattelle että jos nyt eka kokeillaan tk:ta :ashamed:
Hiton ukko kun tuli nyt kipeeks...on vällyissäkin hiljasta, hö! Toivottavasti se nyt tokenis niin ei meni tää kierto ihan harakoille :heart: Kiitos ja anteeks :D
Plussia tars ny saada enemmänkin, ettei aamun tarvi yksin olla tuolla :p
 
Aamulle hurjasti onnea! Aivan ihanaa kun tänne saadaan plussiakin. Jos se vaikka muihinkin tarttus.. :D

daydreams: clomeilla saadaan aikaan ovulaatio tai ainakin sitä yritetään. Kai se riippuu tapauksesta kuka ja milloin niitä saa, lääkäri varmaan auttaa tässä asiassa.

fosforille jaksuja sairastelijoiden kanssa.

).( Minä viikonloppua odottelen et pääsis tositoimiin, oletettu ovis on silloin.
Täällä satelee lunta, tuli ihan joulufiilis!
:xmas:
 
Piti siivota tämä päivä mutta on mennyt tuon kouluampumisjutun seuraamiseen, mieli maassa siitä, vähän mietityttää että minkälaiseen maailmaan sitä on lapsia tekemässä.. :'(

Mulla on kaksi raskautta takana (eka päättyi kesken) ja olen ollut aina siinä uskossa että lapsenteko on helppoa ja yksinkertaista puuhaa, tyyliin sisään ulos ja odotellaan tulosta, mutta nyt kun liityin tänne vauvakuumepalstalle niin ekan kerran kuulen kaikista näistä kiertojutuista, ovistesteistä jne. Aiemmat raskaudet on alkaneet ekasta yrityksestä, mutta eihän sitä tiedä miten tällä kertaa käy, joten tilasin just itellekin ovistestejä 18 kpl :D

Nyt kp 6, menkat just loppumaisillaan ja jännittää ajatella että toivottavasti lähikuukausina massuun ilmestyisi uusi pikkuinen olento ja mitähän tuo just kävelemään oppinut vuoden ikäinen siitä milloinkin tuumaisi. :heart: Vaan nyt kauppaan!
 

Yhteistyössä