Pikkukakkosta toivovat VOL.2

näettekö te mua????olen pilvissä :D

tein sitte äsken testin ja erittäin selkeä PLUSSAhan se sieltä pamahti :heart: oon oikeesti ihan mielettömän onnellinen :D :D :D :D

haikee mieli ku pitää pinoa vaihtaa,kotiuduin tänne jo niin hurjan hyvin.Mutta toivottelen teille kaikille roppakaupalla plussatuulia ja ihan mielettömästi isot kiitokset ku sain jännittää teidän kans!!!

Saatte kunnian valita uuden pinon päivittäjän,tuntuu tuovan jonkin sortin onnea?! :LOL:

Terkuin nasuliini ja asukki rv4 :heart:
 
Hurjasti onnea Nasulle! :flower:
Voin kyllä kuvitella kuinka pilvissä leijut :D

Juu, tähän pinoon on kyllä kotiuduttu, niin ku näkyy, kun vielä täällä pyörin! Pitäis vissiin iteki suunnata toisaalle :'( En vaan oo osannu lähtee :)

Kovasti plussatuulia kaikille!

toivottaa Änkkäpöö ja ToivoIlona rv3+6 :heart:

Nasu hei, meillä on vissiin aika sama la :D En tosin vaan muista omaani kun sen kävin laskeen :ashamed:
 
kiitos,kiitos =)

Änkkäpöö,kiva kiva :D mä kävin kattoos tuola heinäkuisis ja niitä on ihan mielettömän monta :eek: ja juttua tullu vaikka kuinka,saa nähä pääseekö sinne "sisälle" porukkaan enää ollenkaa :/ no pitänee yrittää!!! :D
 
Onnea plussanneille :heart: Ihanasti on porukka saanut nyt kahta viivaa kehiin...ois se vaan niin kiva saada itsekin raskauststiin ne maagiset kaksi viivaa, kun on tässä jo odottelua takana reilu 9kk...
Clomeista sen verran, että itse söin just ekan Clomikuurin. Sain sen siksi, koska jostain syystä en ovuloinut lainkaan. Lääkäri epäili syyksi hormoonihäiriötä tms. Kävin yksityisellä. Clomeista tuli mulle kuumia aaltoja ja hiukka pahoinvointia aammuisin, mut eipä muuta. Nyt ois sit tärppäpäivät tässä ti-to välillä lääkärin mukaan eli touhua riittää ;)
 
Täällä myös yksi koukkuun jäänyt..

Nasuliinille paljon onnea!

Kakkosen sukupuolella ei ole meille mitään merkitystä kunhan se vaan on tyttö :D tai poika :kieh: .
Tyttö meillä siis ennestään ja siis tyttöjen vaatteita olis vintillä.
Mutta olishan se kiva päästä shoppaileen pojalle uudet.
Tulis nyt vaan se plussa ensin.

Oma).( vielä tulee ovislimaa joten eiköhän tänäänkin yritetä vielä.
Ja sitten alkaa taas piinaviikot..
Tippuneille :hug: ja pupuille työniloa ja muille kärvistelijöille pitkää pinnaa..
 
Hurjasti onnea Nasuliinille!
Tuo näyttäisi kyllä olevan tuollainen lisäonnen tuoja tuo päivittäjän pesti. Itselläni ei kyllä taitaisi siihen taidot riittää, mutta jos joku hommasta innostuu, niin tosi kiva juttu.
 
:heart:
Pitääkö taas aloittaa uus pino että uusi päivittäjä voi päivittää listaa? Kun en näistä oikein tiedä :snotty:
Kylläpä käy kato meidän listalta, mutta sehän vaan tietää isoja mahoja :heart: :D
 
Kuka haluaa rueta uuden palstan aloitajaksi :D
Mulla vois olla vähän intoa siihen hommaan. Mut jos joku haluaa niin voin olla tässä varalla. Miten nuo kiertohommat, laskeeko päivittäjä aina ne vai ilmoittaako jokainen? Uutta minulle :p
Mut nyt laittaa tyty nukkumaan :wave:
 
Joo eli heippa vaan kaikille.. olen jo pari päivää teidän juttuja lukenu ja ajattelin että joulukuussa vasta hyppään mukaan mut tulinki nyt jo! Eli ehkäisy jätetään vasta joulukuussa, Minulla on tyttö 4v ja miehelleni minun toinen olis siis esikoinen..
 
Kannatetaan Memmulia päivittäjäksi :wave:
Mä ainaskin käyn niin harvoin jottei saata ees mua siihen pestiin aatella.

Nasuliinille miljoona kiloo onnea ja haleja!!! :heart: =) :D Ihanaa!!

Me vähä tos pikaseen harjoteltiin hommia ennenku mies läx töihin.
Meni poju sen verta aikaseen maate että siihen just jäi aikaa semmoselle pikapanolle... :LOL: :whistle: :ashamed:

Taas jo tuntuu paikat aivan santapaperilta,vaikka sitä limaa ei kerinny viä tulla ku hetki.Mikä lie häiriö mussa taas vikana.
Välillä kyllä niin v*tuttaa tää toivominen,oottaminen,pettyminen....Pah!
No,odottaahan sitten ihana palkinto joskus JOS on oottaakseen.
Vasta 11 kk ilman ehkäsyä oltu...Tai siis Joulukuun puolen välin aikaan loppu ehkäsy ja imetys loppu Helmikuussa.

Jep jep.

Kuulemiin :wave:
 
Nasuliini ihan hirmuisesti ONNEA :flower: :heart: :heart: ja tarrasukkia läjäpäin pikkuiselle.

millimenninkäinen tervetuloa jo mukaan. Uutta porukkaa tarvitaan ,kun plussia tulee ihan ropisemalla =) .

Täällä mieli maassa..rusehtavaa vuotoa ollut tänään :'( . Ei sitä ole vielä tullut kuin noin teelusikallinen ,mutta nyt juuri alkoi masussa nipristellä. Taitaapi täti taas saapua. Taas oviksesta vain 7-10 pv eli edelleen todennäköisesti lueteaalivaihe liian lyhyt raskautumista ajatellen. Ja mun tökerö mies ei alkuunkaan ymmärrä ,kun tippa linssissä hänelle asiaa selitin. Sanoi vaan,että mene ihmeessä sinne gynelle ,jos siitä jotain apua on. Eli nyt varaan ajan sinne. Eihän meillä yritystä ole kuin 5 kk ,mutta kun joka kierto on eripituinen ja vielä tuo luteaalivaihe nyt noin lyhyt.
Ninnurainen :hug: samat tuntemukset täällä :wave:

Nyt peittoihin tuutimaan..hyvää yötä
 
Memmuli - Käy hommaan vaan! Sehän jo tunnetusti tietää pikaista plussaamista :LOL: Ja päivittäjä joo laskee noi päivät... Oisko ideaa että poisteltais listalta niitä jotka ei ole pitkään aikaan paikalla käyneet? Esim. sinuhe taitaa olla jo odottajien puolella.....?

millimenninkäinen - Tervetuloa mukaan!

Poni - :hug:

Nyt pihalle!
 
heips!!!

isot kiitokset onnitteluista ja tarrasukista :heart:

olo vieläkin vähä epäuskoinen :D

koittakaa jaksaa pitää lippu korkeella,toivon koko :heart: että teille kaikille se plussa pamahtaa enemmin tai myöhemmin,jaksuja yrittämiseen :hug:

Memmuli mä oon aina laskenu ne ja sitte jokanen on ilmotellu koska täti on tullu.ihan helppoa!mutta tosiaan teidän pitää alottaa uus lista et saatte sen tohon etu sivulle!!!mä sillon kopioin sen siitä meidän vanhasta listasta tähän uuteen...aikamoista räpeltämistä :LOL: mut ihan mukavaa puuhaa,varsinki näin koti äitinä :D
 

Yhteistyössä