Meillä oli esikoisen synnytys kans ihan tuskallisen hidas! Reilu puoli vuorokautta äherrettiin ja puherrettiin, mutta vasta kalvojen puhkasu anto hommiin uutta pontta. Eli illalla mentiin kymmenen jälkeen sairaalaan, aamulla kuuden jälkeen puhkastiin kalvot, sitä ennen sain epiduraalin ja ponnistamaan alettiin tosissaan joskus vähän ennen kasia. Poika syntyi sitten 8.36 ja imukuppia jouduttiin käyttämään kun sydänäänet alko kaverilla laskee liikaa. Tunnin vietti hoitohuoneessa ja pääsi sitten äidin kainaloon :heart: Ja laskettuaikahan meillä meni melkein kaks viikkoo yli ja itse asiassa tuona päivänä kun poitsu synty, niin meillä olis ollu kontrolli aika klo 10. Onneks tuli ihan itekseen. Toivottavasti
JoonanÄIti ja
sef teidänkään ei enää tuota käynnistelyä tarttis kokea.
Ja koko raskaus aikana mulla ei ollut mitään muita supistuksia kun nuo, jotka johti sitten synnytykseen, muutamaa harjotus supparia lukuunottamatta. Arvatkaa alkoko olemaan epätoivoinen olo, kun la lähesty ja meni, eikä mulla ollu mitään oireita!
Buffolle ja
mantanalle iso :hug: ja tsemppiä tähän kiertoon!
Ja sitten omaa tämän hetkistä tilannetta. Mulla siis on kierron pituus vielä hakusessa, kun tämä on vasta toinen luomukierto ehkäsyrenkaan jälkeen. En tosin käyttäny sitäkään kun kolme kuukautta. Hormonit pisti tämän kropan ihan sekasi :/ Edellinen kierto oli vaan 14 päivää ja ei tainnu olla ovulaatiota ollenkaan. Toivotaan että tämä olis nyt normaalimpi kierto. EIlen olin kyllä bongaaviani oviksen, tuli meinaan sellaset limat. Onneks ollaan oltu puuhakkaita, ja ollaan kyllä vastaki kun ei tuosta oviksesta oo kuitenkaan varmuutta, ettei vaan h-hetki pääse livahtaan ohi
On se vaan jännä, että vaikka sitä kuinka toitottaa itelleen, ettei pidä heti alkaa haaveilemaan liikoja, niin silti sen aina kuitenki tekee ja toivoo niin kovasti että ihan sattuu.
Tsemppiä kaikille yrityksiin!
Taidanpa tästä poistua neulomis puuhiin, kun jässikkä vielä koisii päikkäreitä. Pojalle aattelin hahtuvat tekasta. Saa nähdä mitä tulee kun en oo aikasemmin moisia tehny...