Pikkukakkosta toivovat VOL.2

Minut voi poistaa listalta :'( Sain eilen joukkopapa tulokseni, joita odotin niin kauan, että pääsivät jo unohtumaan. Raskauden jälkeen olin luokka 3 ja hoidettiin pitkään. Arvot kuitenkin paranivat. Nyt on papa luokka 5 ja heti sen lapun eilen saatuani soitin gynelle, että mitäs tämä nyt on. Pääsin heti käymään (kiitos peruutuspaikan) ja ei hyvältä näytä. Keskustelimme pitkään ja otettiin lisänäytteitä. Entinen hoito pohjalla on jonkin lainen suunnannäyttäjä ja sen perusteella minua odottaa lähiaikoina kohdunpoisto Ei tullut vauvaa meille enää koskaan. Onneksi on tämä yksi lapsi, joka on sitäkin rakkaampi. Nyt poistun surumielisenä teidän keskuudesta. Olin niin onnellinen siitä, että meille kuumeillaan toista, mutta näin sitten piti käydä.

Paljon onnea teidän muiden kuumeiluun ja suokoon elämä teille ihanat vauvat

Larissa kiittää ja kuittaa :'(
 
Kumpa vain voisin jotenkin ilmaista pahoitteluni :hug:

Elämä tuo tullessaan niin paljon hyvää ja niin paljon sellaista, mitä ei toivoisi kenenkään joutuvan kokemaan. Tiedä kuitenkin, että surussasi et varmasti ole yksin..

Kaikkea hyvää ja rakkautta perheellesi! -Tiia :hug:
 
Olen todella pahoillani puolestasi! :'( :hug: Jaksamista tulevaan ja voimia! :hug: Perheellesi kaikkea hyvää ja iloisia päiviä paljon!! Kyyneleet vielä iloksi muuttuu, kun kaiken tuon joudut läpi käymään!

:hug: :wave:
 
no, nyt se myrkyn lykkäs eli mun kk alkoi jo nyt :eek: Kierto oli vaan 18 päivää! Mulla ei oo ikinä ollu näin lyhyt kierto...Omituista, mutta kai se on uskottava, kun verta tulee ja alamahaan koskee :/ Onneks on se lääkäri ma, kun ei tästä näytä tulevan yhtään mitään. Ensin kierto oli 26, sit pitkään 28, sit 34, sit 31 ja nyt 18...

Larissa tulipa sun kohdalle ikävä yllätys, pahoittelut ja jaksamisia sulle :hug:
 
voi hyvänen aika Larissa!nyt kyllä mielettömän paljon voimia sulle,et jaksat käydä lävitte tuon. :hug: jaksuja ja tsemppiä koko perheelle :hug:

caffee...mitäs ihmettä??? :eek: no onneksi tosiaan lääkäri johan sitä hermo menee ku kierrot noin pomppii!!pahoittelut tädistä :hug:

daydreams tervetuloa sekavaan sakkiimme!!! :D toi on kyllä niin inhottavaa ku menkat myöhäs ja sitä niin nopiaa kerkiää jo kuvitella vaikka mitä!toivotaan parempaa onnea tähän kiertoon!!!jaksuja :hug:

Poni jokos sielä ovis pongattu???

täälä ei uutta...tosin alamaha kivut on loppunu... :/ ja olo on jotenki niin sellanen,et tuskin raskaana oon...
ihanaa huomenna tulee mun rakas kaveri kylään...tein just meille ranskanpastilli kääretortun ja jos vielä vääntäis mansikkavalkosuklaa muffinia :p nii ja huomenna illalla tulee poitsun kummit lastenvahdiksi ja päästään isännyksen kans syömään!ihanaa :heart:

Nyt kyllä kaivattas jo jotain positiivisia uutisia!!!!saatais plussa pino alulle!!! :D
 
Pahoittelut minunkin puolesta Larissa :hug: kyllä pisti mielen apeaksi tuo teidän uutinen... Toivotan voimia tulevaan ja todellakin,onneksi teillä on edes se yksi muru jota rakastatte yli kaiken.. Kaikkea hyvää teille toivotan. :heart:
 
:hug: Larissa. Voimia. Suru tuli teidän puolesta. Todellakin onneksi teillä on oma pikkuinen :heart: .

Tuollaisen uutisen jälkeen oma kadonnut ovis tuntuu niin kovi pienelle murheelle. Siis edelleen negaa ovistestissä. Tilasin uuden digitestin ,joten kalliiksi tulee =) .
 
Poni06 jaksatkos muutamalla sanalla kertoa digiovistestistä, kun en ole siihen törmännyt? Itselleni tulee mieleen digitaalinen kuumemittari B) Sen teidän, että siihen ostetaan liuskoja, mutta ostetaanko aina myös uusi mittari, vain ovatko ne liuskat niitä mittareita vai miten. Ja hintaa jos saisi...T: Idiootti :LOL:

Kp 38 :$
Ei potki hyvin, ei.
 
sef Testissä on se mittari ja siihen 7 liuskaa. Lisäliuskoja ei saa ostaa vaan sitten on hankittava uusi paketti. Hinta oli apteekissa 38? ja eilen tilasin halpa-testistä niin hinta oli 33?. Muuten testi on huippu. Se kertoo milloin voi testata ,oliko testi onnistunut ja tulos tulee selvällä käyrällä näkyviin ,jossa tasan kaksi vaihtoehtoa joko ovis tai ei ovista. Testauksessa tulleet virheet ilmoittaa ,mutta kun oli niin helppo käyttää niin empä usko ,että virheitä voi tulla.

Aamulla testasin liuskalla ja selvä viiva ,joten ovis lähestyy. Jee. Toivon ,että digitesti tulee jotänään. Eilen olivat jo lähettäneet.
 
heippa,me lähetään taasen mökille viikonlopuksi joten täytyypi palailla sitten viikonlopun jälkeen asiaan.Oireet on kyl kadonnu kokonaan,ei turvota eikä nipistele enää masua. Joten täti sieltä varmastikin tulee. :( mutta ei auta valittaa,kai se joskus meillekkin se haikara taas piipahtaa.Toivottavasti vaan ei menis taas 5 vuotta et saadaan jotain aikaiseksi.

mutta palataan ens viikolla! ja toivotaan et on plussia tulossa tähän ketjuun :)

Hyvää viikonloppua! :hug: :wave:
 
Larissalle :hug:

Nyt ilmoittaudun tosiyrittäjien joukkoon tuolta taustailijoista; kp 1/30-32? ja ensimmäinen yrityskierto lähtee käyntiin nyt! Tuntuu huimalta kun oikeastaan pari viikkoa sitten vasta aloin totuttautumaan koko ajatukseen kakkosesta, mutta nyt olen jo lukenut netin läpi tuplarattaiden vertailuja, vaikka todennäköisesti tullaan pärjäämään hyvin kantoliinalla ja perusrattaillakin.. Tää viime vuosi on ollut sellaista hulinaa ja ollaan oltu niin väsyneitä että mahtaakohan sitä enää muistaakaan miten niitä lapsia tehdään :LOL:
 
Coatrack ; onnea tositoimiin :D Ihanaa kun on pyhäpäivä ja isännälläkin koko viikonloppu vapaa! Oli jo eilen ja kävivät pojan kanssa vähän retkeilemässä ja pastamassa makkaraa :heart:
Nasuliini ; korjaatko mulle listaan että kp7 tänään lauantaina :) Kiitos :saint:
Ja sitten vaan hyvää lauantai jatkoa ja plussia B)
 
Larissalle :hug: ..
Oltiin tiputtu jo toiselle sivulle, ni oli pakko tulla korjaamaa vahinko!
Mies meni käymää naapurissa yhdellä kaljalla ja poju nukkuu jo toista tuntia ni päätin tulla vähän kurkkimaa tänne..
Änkkäpöö: Niin meidän poju on myöski oikea energiapakkaus.. On oppinu aika hyvin puhumaa sen jälkeen kun meni tarhaa.. tulee jotain kahden sanan lauseitaki jo; Anna mulle, Ottaa tätä, äiti anna, (ei nyt hirveen haastavia:) mut sitte toistelee kovasti sanoja, pikkuhiljaa oppii..
Ja täytyy olla tarkkana mitä ite suustaa päästelee.. =)
Juu mutta nyt taidan mennä lukemaan tota uutta vauvalehteä mikä kiskalta ostin..
 
ehtoota!!!
tääl hiljaista..toivottavasti teillä kaikilla on ollut erittäin ihana ja rentouttava viikonloppu!!!

Äippä2006 Ihana kuulla sun vointias!!!tuu ihmees välillä kurkkimaan ja kirjoittelemaan kuulumisia!!ootko säästyny pahoinvoinnilta??ja ihanaa,että nasu voi masus hyvin :heart:

Täälä ei mitään uutta olos...nyt alkaaki oikee piina viikko taas...edelleen päällimmäisenä tuntteena on et paksuna en oo :/ toivottavasti saan yllättyä oikee kunnolla :D
siis ihanaa meillä on satanu lunta :D niin ihanan valoista oli pihalla,että!tosin nyt sysi mustaa...mut kummiski!!

mitäs aiotte isukille lahjaksi??meillä eka isänpäivä ja pientä ongelmaa...taidan kallistua perinteiseen sukka-bokseri-linjalle :LOL:

Hauskat illan jatkot!! :wave: nii ja plussatuulia tietysti!!!
 
Juu hiljaista täällä on. Se ovistesti ei tullut perjantaina ,joten varmaa tietoa oviksesta ei ole. Puuhattu ollaan tuolla peitoissa ,joten se puoli kunnossa. Huomenna testi onkin varmaan jo laatikossa. Jos ovis on ollut niin huomenna se voi negaa sitten näyttää ,joten harmillisesti en välttämättä sitä niin kovin kaipaamaa ovisplussaa edes voi tässä kierrossa nähdä.

Voisi nyt mennä jo nukkumaan ,kun ei tiedä mitä yö tuo tullessaan. Meinaan meidän tytöllä on korvatulehdus. Viime yö oli melkoista hulinaa ja tänään kävimme lääkärissä ,jossa todetti selvä tulehdus molemmissa korvissa. Huomenna saa vasta apteekista lääkkeet :/ .

Vielä kommentti isäinpäivään. Mä ostin jo takin ,mutta en malttanut säästää sitä ja annoin heti. Nyt pitäisi keksiä joku ylläri. Onko kellään mitää kivaa ideaa mielessä?
 
Meillä prinsessa tänään 3-vuotta täyttää!! :heart: =)
Huomenna aloittaa päivähoidon ja mamma töihin! :eek: :'( :ashamed: Haikeaa on... mutta eteenpäin elämässä mennään! =) :heart:
Pikkukakkosta kaivataan vieläkin enempi, olisi tytteli niiiiiiiiin ihana isosisko! :heart:

Kp9/28-40 ja loppuviikosta aloitan tikutuksen ja oviksen metsästyksen! :LOL: Positiivinen asenne se on tärkeätä! Pupun käpälät kyllä jo vipattaneet ja peitot pöllynneet ihan jo harjoituksenkin vuoksi! ;) Isäinpäivää kohden ja jotain lämpöistä pitäisi keksiä... pöksyt, sukat, paitaa.... heheh kaiken voipi riisua! :p :heart:

Iloista viikon alkua kaikille! Plussa puhureita kera kirpakan pakkasen! Meillä oli aamu aikaisin klo 4.45 -11C !!!! Hui! :flower: ++ :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:

 

Yhteistyössä