Pikkukakkosta toivovat VOL.2

Näitä juttuja kun rupesin lukemaa, niin tuntuu et vauva kuume on ihan kymmenkertaistunu! :D
Tänää kävin apteekissa ostamassa vitamiineja ni osu kätee sellaset multitabs vitamiinit raskaana oleville tai suunnitteleville, ni tarttu sitte sellasetki mukaa ;)
Esikon raskaus oli ihan täys yllätys, tai vähän sillä asenteella et "tuleejosontullakseen" mut päätti tulla sitte ihan heti vaik oli varautunu vähän odottelee ja kypsyttelee.. mun pitäis perjantaina laittaa viimenen rengas ja kovasti pähkäilen että jättäiskö sittenki laittamatta... :kieh:
Mulla synnytys oli käynnistetty 42+0 ja oli aika kamala kokemus...silloin päätin että on ensimmäinen ja viimenen, mutta tosiaan aika kultaa muistot.. Kesti noin. 12h ja ponnistus 10min. et ei nyt mikää maratooni, mut poltot koko ajan päällä eikä hirveesti mitään välejä.. epiduraalin sain, ja oli taivaan lahja sen 1,5h ja auttava 1h ku lisättiin..
Toivon kaikille paljon plussia ja jaksamisia sateisiin syyspäiviin!!! B)
 
Nuo sun tuntemukset kuulostaa ihan samalta kun mitä mulla oli kun esikoista aloin odottaa! Kovasti nyt vaan plussatuulia sinnepäin! :whistle:

Mulla on kans tänään turvottanu ja jomottanu mahaa, rinnat on kans vähän turpeemmat ja mikä oudointa, näppyä pukkaa naamaan. Sitä ei nimittäin oo oikeestaan tapahtunu menkkojenkaan aikaan ollenkaan sitten ajan ennen raskautta. Mutta luulempa silti, että täti vaan taas ilmottelee aikasesta saapumisestaan, kun eihän siitä (luullusta) oviksestakaan oo kun pari päivää.

Ja Jensku, musta tuntuu kans, että nyt kun täällä on päässy jutustelemaan ja lukemaan toisten juttuja, niin vauvakuume tosiaanki vaan kasvaa! :D Onneks mies päätti, että kyllähän sitä vauvelia voi jo nyt alkaa yrittään, eikä vasta vuodenvaihteen jälkeen ;)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja toivottavasti pian tulee plussia! :heart:
 
Nasuliini Mun synnytys käynnisty myös vesien menolla. Sitä lorahteli sillai pikkuhiljaa ,että en aluksi oikein tajunnut mitä se on. Supparit alkoi kyllä pian ja tulivat heti 1 min välein niin tajuttiin lähteä synnärille. Autossa manailin ,kun en ollut synnytä rentoutuneena cd:ta kerinnyt kuin kerran kuunnella :D . Synnärille oltiin kuiteskin käyty tutustumassa.

).( Ovistesti edelleen negaa. Vähän jo pitkästyttää tää tilanne. Taas huomeaamulla testaillaan.

Plussatuuli kaikille +++++++++++++ :heart:
 
kp 1/30 :headwall: . Täti puksutti ajallaan meille... Huoh.. Vähän on mieli maassa mutta ei tässä auta kuin nostaa nenä pystyyn ja uuteen kiertoon! Ainakin kiero on nyt sen tasan 30 päivää!

Plussatuulia kaikille :heart:
 
Huomenta! Kp3/28-40 ja elämä alkaa voittaan taas! Vitatabsit, c-poreet, foolit, greippimehua, mandariinia ja kaffetta aamupotkuksi! :LOL:

Kaikille tädin piinaamille :flower: :hug: :wave: Eteenpäin naiset! Kohti seuraavaa yritystä! :wave:

Aamu81 peukut pystys!! :flower: :wave:

Synnytyksistä täällä kerrottiin... Meillä tyttö syntyi suunnitellulla sektiolla rv38+2 :heart: Turvallisuus ennenkaikkea, kun iso vauva hän oli, niin en saanut edes lupaa yrittää alateitse synnyttää! Kokemus oli hyvä! =) :heart: Toivottavasti vielä pääsisi tuon kokemaan, siis oman lapsen syntymän! Sektio on hyvin todennäköistä, koska raskausdiabetes oli tyttöäkin odottaessa! Meillä on kyllä suvussa ollut paljon "isoja" vauvoja! =) :heart:

Mukavaa päivän jatkoa! Puurolle..... :xmas:

Plussa tuulia kaikille puhkun ja viskon kimppuja! :whistle: :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave:



P.s. Lisäystä...
Nasuliini :wave: Meillä tytön syntymämitat 5275g 53cm! :heart:
 
Änkkäpöö: Myös meillä oltiin sovittu, että ruvetaan yrittämään perheenlisäystä vuodenvaihteen jälkeen, mutta pienellä suostuttelupuheella ja itku-potku-kohtauksella sain miehen pään käänneettyä :LOL:

Mun huumorintaju alkaa käymään vähiin. Olin siinä luulosa, että kiertoni pituuden kuuluisi olla sen 31 päivää, mutta väärässä olin. Kiertoni on aikoinaan ollutkin 28 päivää...nyt meneillään jo kp 35 ja eilen sitten otin puhelimen käteeni ja soitin lekurille. Tiedustelin ystävällisimmin, kuinka kauan pitää odottaa, että saan Teroja ja kun kuulin vastauksen niin johan pomppas...6 KUUKAUTTA! WTF? Olin näiltä sivuilta lukenut, että moni on saanut, kun kierto on ollut 3kk päin seiniä. Koska olen Teroja napsinut aiemminkin, kuvittelin että saisin jopa nopeammin, mutta ei.

Tämä on kertakaikkiaan naurettavaa, en voi muta sanoa.
 
Vihdoinkin täti tuli kylään! Nämä siis ensimmäiset menkat minipillerien lopettamisen jälkeen. Odotan maltillisesti nämä ohi ja alan bongailemaan ovista. Kierto mulla on sen 28-29 päivää.

Mukavaa tiistaita ja plussatuulia :)
 
huomenia!!!

Siis ihan ihme touhua sef...luulis,et toi vaikuttaa paljonki asiaan,e oot jo aiemmin joutunu syömään teroja...kyllä noilla lääkäreillä on niin ihme käytäntöjä...ja tuntuu ettei koskaan katota silleen potilaskohtaisesti vaan tuijotetaan papereista kuinka homma menee. paljon voima :hug: sulle,koita jaksaa!!

tosta lääkäri hommasta tuliki mieleen,me poitsun kans oltiin sairaals viis päivää.ja syy,no syynä oli se että yleensä sairaalasssa pidetään vauvaa ja äitiä noin kauan ku on syntyny ennen aikojaan..meillä poitulla mittaa kuitenki ihan reippaasti ja kaikki suju hyvin.tämä oli vaan sairaalan käytäntö..lääkäri ei siis osannu perustella meidän sairaalassa oloa muulla.hiemanko otti päähän :headwall:

mantana...hyvä ku elämä taas nöyttää positiivisemmalta!nopiaa sieltä vaan nousee :LOL: minkäs kokoinen teidän neiti oli ky synty?ihan vaan mielenkiinnosta utelen :D

poni...juu,mä kans manailin isännykselle autos sitä et ei keritty tutusmaan synnärille...isäntä sitte nauroi,et kohta ssat tutustua ihan rauhas :LOL: ovistuulia sulle :whistle:

ja kuume se vaan nousee :D
Plussa puhureita :whistle: kaikille ja oviksia myös puhaltelen teille :whistle:
 
Pahoittelut Hilbertille tädin vuoksi.. Kyllä se tärppi vielä tulee!
Odotatteko jo joulua? Mä odotan ihan kamalasti.. Must on niin ihana ku esikoinen saa vähän enemmän irti tästä joulusta ku viime joulusta ja nyt se ymmärtää ja on aina ilonen saadessaa jonku uuden lelun, ni oon vaa miettiny et kuinka sekasin menee jouluna.. Meillä mummot ja papat muutenki hemmottelee ihan liikaa... =) No mut ei ne lahjat oo tärkeintä joulussa, ainakaa enää mulle.. ;)

Änkkäpöö, meillä taisi olla ihan saman ikäiset pojat.. Olin jostain lukevinani että sullakin olis poika 06/06..? Kertooks teiän poika jo juttuja? Entä onko muuten energinen kaveri?

Mutta kaikille hauskaa päivän jatkoa!! Mä jatkan töiden tekoa.. Täytyis saada aikaseks jotain, mutta ajatukset harhailee ihan muualla.. Hävettää myöntää, mut mietin kokoajan kaikkee et mitä pitäis hommata vaaville ja minkälaiset sisarusrattaat, yms..Sit kaupassa aina kattelen vauvojen vaatteita.. Ihan kamala kuume! Mut joo nyt jatkan työntekoa!
:D
 
Hilbert voima :hug: ja parempaa onnea toivottelen ens kiertoon!

Jensku07 mä ainakin oottelen joulua ihan hirveesti :D en kuitenkaan lahjojen takia vaan musta se tunnelma on ihana,ollaan koko sakilla yhdessä ja on hyvää ruokaa ja musiikkia.Mun äitee kun on vielä sellanen että tykkää hirveesti laittaa joulua muille niin on se ihanaa. jotenkin mä kadotin sen joulu innon tossa pari vuotta sitten mutta nyt tytön takia on taas innokkaampana joulua varten =) vaikka voi olla että eka joulu menee varmaan huutaessa kun ei neiti ymmärrä että mitäs tää nyt oikein on. :)

sef toi on valitettavan yleistä että käy noin. :( sun tapauksessa olis kyllä päivän selvää saada ne jo kun oot kerta niitä aiemminkin jo syöny.Kerroitko asian sille lekurille? Mulla olis kyllä palanut käämit... |O
Ja kunnian kukko ei olis laulanu vaan minä pari ristiriitasta säveltä! Jos ei hyvällä niin pahalla! Nää lääkärit on kyllä tosi omituisia. Soititko terppakeskuksen lääkärille vai jollekkin muulle?

mantana herramujee minkä kokoinen tyttö! Ei ihmekään että sektiolla otettiin ulos :eek: Sun massunkin on oltava ollu järjetön... muistatko mikä oli sf-mitta viimesilläs? ja millä rv:llä esikko syntyi? Huh huh..hiki nous pintaan jo pelkästä ajatuksesta... juu ja söpö kuva minkä laitoit :) ihana,mieltä lämmitti ja piristi!

Hyvää päivänjatkoa... =)

:wave:

 
mantana wau minkä kokoinen neiti :heart:

Minä kun luulin, että meidän tyttö oli iso, mutta aivan hentoinen teidän omaan verrattuna :D Meidän muru painoin vain 5185g ja oli 54,5cm pipokin vaatimaton 39,5cm :) Hän syntyi sektiolla, kun ensin lähes kaksi vuorokautta synnytettiin. Ultrassa painoarvio oli 4200g ja tiukasti piti pääkäri kiinni kannasta, että alateitse tulee ja liukkaasti. Näin ei kuitenkaan käynyt. Viikkojakin oli jo takana 42 tasan. Ponnistusvaihe oli jo ollut kaksi tuntia, kun lääkäri vaihtui ja oli hän hiljaa hetken. Hän manasi ääneen, että meinataanko tämä äiti repiä tahallaan, kun ei tajuta, ettei virtahepo mahdu avaimenreijästä maailmaan :LOL: Sydänääni laskuja alkoi olla ja kiireellisesti vietiin sektioon. Oli seuraavana päivänä tämän painoarvion tehnyt lääkäri hieman hiljainen, kun tuli kierrolle. Onnitteli ja pahoitteli, kun oli tehnyt tämän hutiarvion. Viereisellä petillä oli vajaa kolmikiloinen poika, niin oli se aika massiivinen näky, tämä meidän pikkuinen :)

Oli toisaalta onni, että leikattiin. Eihän tuota olis saanu millään maailmaan. Sain silti kokea synnytystuskat, mutta mietin vain, miten paljon vähemmällä olisi päästy, kun olisi heti leikattu. Minulla ei ole ede diabetestä, niin ihmettelen tuota vaavin kokoa. Olen kyllä mieheni kanssa ollut isä vauva, noin 4,5kg molemmat ja aika isoja ollaan kooltamme muutenkin, mutta ei kai sen pitäisi vauvan kokoon vaikuttaa. Seuraavakin jos se meille suodaan syntyy sektiolla. En suostu edes ajattelemaan alatiesynnytystä.

Ai niin, minun sf mitta oli viikko ennen synnyttämään lähtöä 45cm. Masu oli kivan kokoinen :D Mittaa minulla kuitenkin 180cm, joten mukavasti se tuossa kulki.
 
Iltaa! Larissa eipä paljoa ole paino eroa... =) Päänympärys oli tytöllä 37cm! Ihana pieni tonttuhattu on vieläkin tallessa! :xmas: :heart:
Painoarvio 2vk ennen syntymäänsä oli noin 4500g ja, jo siinä tilanteessa en saanut lupaa yrittää alateitse synnytystä. Uskomaton yllätys, että yli 5kg vauva! :heart: Meillä myös huonekaverin poika oli muistaakseni noin 3900g. Ihana kuva muistona! =)
Sf mittaa kyseltiin eli viimoinen merkintä neuvolakortissa on rv33:lla 34cm ja tyttö syntyi suunnitellulla sektiolla rv38+2! :heart: Masu oli huomattavasti isompi, kuin tuossa viimoisessa merkinnässä! Olo oli hyvä, olin elämäni parhaassa kunnossa! :D
Synnytystuskat tulivat jälkikäteen, se kipu oli sanoinkuvaamaton mitä haavakipu on, kun spinaalipuudutus hävisi! :'(
;) :wave:
 
Piti irrottaa ittesä hetkeks tuosta neuleesta ja istahtaa vielä koneelle ennen kun painun koisimaan. Vissiin saa tämä raskauden haaveilu innostumaan noista käsitöistäki taas ihan uudella tavalla, kun koko ajan vaan miettii mitä kaikkee vois tehdä (vauvallekin!) vaikka ennen en oo mikään suuri käsityö intoilija ollu. Mutta mukava kyllä on taas pitkästä aikaa väkerrellä =)

Hilbertille iso voima :hug: ja onnea sekä jaksamista taas uuteen
kiertoon!

mantana kyllä on teidän tytsy ollu ihan hyvän kokonen :heart: Ja minä kun luulin, että meidän kaveri oli jo iso, mutta taitaa olla teihin verrattuna ihan keijukaissarjaa 4060g:n painollaan :ashamed:

sef... että noi lääkärit osaa olla kummallisia! Luulis kyllä että olisit saanu ne Terot vähän nopsempaan kun oot kerta aikasemminki niitä syöny. Hemmetti noita kaiken maailman säännöksiä ym. jos tämä ootus nyt jostain sellasesta johtuu! Yhdyn täysin sun ärsytykseen!

Jensku No niinpäs näyttää olevan saman ikäset kaverit :D Jaa että löytyykö meidän pojasta virtaa... Se on oikee duracell pupu! Koko ajan pitää touhottaa ja mennä, pikku hetken malttaa välillä katella kirjaa tai tehdä palapeliä. Aamulla kun silmät saa auki niin meno alkaa heti täysillä. Puhetta pulputtaa ulos koko ajan, mutta ymmärrettävät sanat on vielä aika vähässä :/ Tärkeimmät on kuitenki hallussa eli "äiti" ja "anna", joista jälkimmäinen huomattavasti enemmän käytetty. Mitenkäs teidän poitsulla?

Jees, mutta nyt pitää kyllä suunnistaa sänkyä kohti että jaksaa taas huomenna :) :wave:
 
Murr..tekstit katosi..

:hug: Hilbert

Edelleen ovisjahti jatkuu täällä. Ehpäpä jo huomennna |O . Mieskin jo kyseli ,että pitääkö ostaa uusi sellainen ylikallis testi, kun tossä enää kaksi tikkua jäljellä.

Nyt uinuun ,kun aamulla esikon 1v2kk neuvola.
 
Tattista kaikille sympatioista.. Tulee mieleen, kun esikoista yritettiin 8 kk.. oli pientä tuskaa kuukausi toisen perään, kun aina vaan täti kaarsi paikanpäälle.. Kaippa tää tästä taas joskus iloksi muuttuu :ashamed:
 
moiks!!

Aamu miltäs näyttää?! :D

Hilbert pahoittelut tädistä :hug: ja hurjasti onnea tähän kiertoon!!! :flower:

Täällä ei ihmeitä...laskin et sopivasti isänpäivänä pitäis tädin tulla jos on tullakseen,olis ihan saada plussa testiin sillon... :D toivotaan parasta ja samalla pelätään pahinta :/ vattan juilimiset jatkuu,oon ihan :eek: ei aiemmin oo näin ollu...no saa havaata =)

Keskiviikko päivän jatkot!!! :wave:
 
Ois kyllä tosi ihana ylläri, jos sais ilmoittaa isäinpäivänä kunnon jymyuutisin *siitä haaveilleissa* Sain taas tänään kuulla yhden tutun odottavan. Heillä tärppäsi tämä toinenkin tosi nopeasti eli tokalla kerralla. Olo oli kuin ois puukon rintaansa saanut, mut sain kun sainkin toivotettua onnittelut.
 
Kovasti :hug: kaikille tädin piinaamille! :hug: Kunhan saadaan tädit häädetyksi, niin aloitetaan tehokas toiminta, jotta saadaan paljon plussia tähän pinoon! =)

Tosi kurjalta itsestäkin välillä tuntunut, kun kuulee, että ihan tosta vaan naps yllättäin ja ei edes oltu, kuin parit kerrat ja raskaana jne.... :'( :headwall: Vauva uutiset on aivan ihania! :heart: Paras olisi kuitenkin se ihan ikioma uutinen! :ashamed: Mutta taitaa tämä tosiaan venähtää yritys, kun tyttöäkin tehdessä meni 2v2kk, joten enpä usko nytkään helpommalla pääsevän. Yk16 menossaan ja kunhan taas sen oviksen napsaisi noilla tikuilla! Intoa olisi jo, vaikka kuinka! :p :p
Greippimehua litkin taas melkein puol litraa per päivä ym. vitamiinit! :LOL:

Paketoimme juuri isille tytön omat askartelut ja kortin, joten uskonpa isin saavan ihanan yllätyksen! Lapsen oma tekemät lahjat ovat niin tosi ihania saada! :heart: =)

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!!!! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave:
 
Täällä ei ihmeitä,tätiä ootellaan tulevaksi... ;) tai ei siis ootella mut asennoidutaan sillein et ne kuitenkin tulee. :'(
lämmöt himpun koholla,mut niinhän ne aina oviksen jälkeen menkkoihin asti on.
Rinnoissa ei mitään ihmeitä oo tapahtunu,sekin viittais jo siihen että ei olla raskaana... Mutta tuo minun vatta,mulla nippailee niin tuonne vasemmalle munasarjaan tosi useesti ja on sellanen ilkee painontunne.(maalaan taas piruja seinille mut mä pelkään että kystat taas kohta paukkuu...) Ja se että mua pissattaa kokoajan,niinkun esikostakin oli kun nappas.Yöllä sai ja saa nytkin käydä pissillä mitä en normaalisti kyl harrasta. Mutta siltikin joku vaan sanoo että pitää pitää jalat nyt maan tasalla,multa meinaan puuttuu se intuitio mikä tulee että nyt varmasti on tärpännyt. :( Inhottaa järkeillä näin mutta muuten pudotaan ja korkeelta jos ei itteensä hieman hillitse. Mä testaan ens tiistaina vasta jos ei menkkoja ala kuulumaan.Nyt kun malttais kun nuo testit tänään luukusta kolahti..voih.. Mutta ovistestiin tulee edelleen kaks viivaa. Mitä lie sit tarkottaneekaan. Mulla varmaan kroppa ja kierto ihan persiillään jos ei nyt olla raskaana. |O noh,ootellaan ja kuulostellaan edelleen...

Eipä vois olla parempaa aikaa kertoa tulevasta vaavista iskälle kun isänpäivä! Puhallan plussatuulia sulle nasu! ja tietysti myös kaikille muillekkin!:)

Rattoisaa pikkulauantain jatkoa teille kaikille ihanille immeisille täällä! :heart:
 
Tänään kuulin töissä että joku oli saanu tietää olevansa raskaana ja viikkoja oli kasassa jo 23 :eek: Oli viettäny kai aikas railakasta elämää tähän asti ja luultavasti uskotellu itseleen ettei ketään siellä mahassa ole :| Toivottavasti kaikki pikkusella hyvin :heart: Aina kun kuulee näitä juttuja tulee mieleen että MIKSI tälläset ihmiset sikiää kun jänikset(anteeksi ilmaisu), jotka ei niitä vauvoja halua?? Ja ne jotka oikeesti vauvoja halajaa, joutuu oikein työstämään asiaa ;)
Täti alkaa pikkuhiljaa pakkaamaan ja sehän tarkottaa sitä isännän kutittelua :p :D

Ihan yleine kysymys että kuinkas usein teillä muilla pöllytellän peittoja? Säännöllisesti koko kierron ajan vai kohdistatteko suurimman energian oviksen aikaan? Jostain olen lukenut ja sitä noudattaen meillä pöllypäivät 2-3 pvän välein (olis tavote), että olis siellä alhaalla aina simppoja elossa, oli ne ovis päivät mitkä tahansa :saint:

Plussia puhkutaan!
 
ehtoota!!!

Olipas täälä taas tekstiä!!hyvä hyvä :D

Kiitti plussatuulista aamu!kyllä noi sun oireet aikasta hyviltä kuulostaa..mutta pidetään jalat maassa!!ainakin vähä :LOL:

Fosfori meillä nyt tää kierto menty tolla jokatoinen välillä vähä joka päivä tyylillä...tosin lähempänä loppu kiertoa armahdan isännyksen :LOL: ja meillä ei oo ainakaan vielä muuttunu milläänlailla puuduttavaksi toi meno,otetaan molemmat ihan huumorilla ;) siis noi aikataulut...ei lapsen tekoa!!! :D

Mantana mä ehdottomasti samaa mieltä,et omatakoiset lahjat on parhaita.Mä askartelin poitsun kans kortin johon painoin sen käden kuvan...pientä sotkemista,mut sulonen tuli!ja perunalla painettiin sydämiä koko kortti täyteen..se on meidän iskän eka isänpäivä :heart:

Toi on kyllä oikeesti vaikea asia,siis lapsettomuus ja sit se et joutuu niin kauheen kauan odottelemaan ennen ku plussaa..Meillä lähipiiris myös lapsettomuutta ja ei koskaan oikee tiedä miten asioista puhuis.Nytki kerroin jo et meille suunnitellaan toista,ja kaveri sano,et oli hyvä asia ku kerroin nii osaa valmistautua...onneksi osaa kyseinen tapaus olla onnellinen meidän puolesta ja itte oon yrittäny hirveesti kuunnella ja olla tukena.mut joo vaikeeta :/

Illan jatkot!
 
fosfori:
Kun minä menin laitokselle likkaa ulos punnertamaan, olin ensin odottavien osastolla raskausmyrkytyksen ja yliaikaisuuden vuoksi.

Sairaalaan tuli tuolloin nuori (alta 20v) tyttö, joka oli äitinsä kanssa tilannut ambulanssin, koska oli alkanut vuotamaan jotakin alapäästä. Tuo jotakin oli LAPSIVETTÄ! Hänen synnytyksensä oli siis käynnistymässä, eikä hän ollut edes tiennyt odottavasna lasta! En muista enää, paljonko hänellä oli viikkoja, mutta riittävästi niitä taisi olla, jotta lapsi voisi maailmaan tulla.

Juttelin tytön kanssa ja kyselin, että eikö hän todella tiennyt odottavansa ja hän sanoi, ettei hän aidosti asiaa tiennyt. Hän oli vartaloltaan sellainen normaalista pikkasen isompi, eli ylimääräistä vähän oli (ei kuitenkaan mitään suurta ylipainoa) enkä minäkään hänestä raskautta päällepäin tosiaan nähnyt. Hän täytti siinä viereisessä sängyssä listaa vauvan liikkeistä, joita hän ei omien sanojensa mukaan tuntenut, eikä ollut koskaan tuntenutkaan.

Oli se kyllä aikamoista. Hän ei ollut saanut vauvan isälle vielä tuolloin viestiä. Oli aika rajun näköistä, kun tytöllä oli kaula aikalialla syöty.

Itse lähdin synnyttämään, enkä tiedä miten tytön ja vauvan kävi, sillä mikäli hän niinä päivinä synnytti, meni hän eri osastolle, kuin minä.

Kerran keskustassa tuli jotenkin tutun näköinen tyttö vastaan, mutta vasta 5 min. jälkeen tajusin, että sehän oli se sama tyttö. Tuolloin hänellä ei ollut lasta mukana.

Toivottavasti siinä perheessä olisi kaikki hyvin.



omaa napaa: kp 36...että näin *kaikkea muuta kuin tyytyväinen hymiö*
Tulisi jo se penteleen täti!
 
Ei vieläkään ovista..turhauttaa. Ajattelin aamulla testata eka halppis testillä ja jos siinä elonmerkkejä niin sitten varmistan digitestillä ,kun siinä enää yksi liuska.

Pitäisi mennä nukkuun ,kun menen jo aamulla töihin. Olen yrittäjä ja mun työtekijä on huomisen pois. Öitä !!
 
Saankohan tänne yks uus vielä hypätä mukaan.Alkaa niin turhauttaan et joku vertaistuki ois kiva.Meillä siis yk jo 9 ja kp nyt 4/28. Viime viikol oli jo menkat 3 päivää myöhässä, yleensä ne alkaa aina tasan samana päivänä ja nyt tietty ehin jo toivoon et joku asukas sinne ois saatu mut eipähän taaskaan :kieh:
Ja kyl taas harmittaa!Ja meillä siis poika 06/06 ja hän tuli ihan ekalla yrityksellä et jotenkin nyt vatuttaa kun ei se toinen sieltä ota tullakseen...mutta jos täältä sais sit tsemppiä yritykseen ja jaksuja teille muillekin plussaa oottaville :hug:
 

Yhteistyössä