**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

kiitos, nuista päivistä en osaa sanoa vielä yhtään mitään kun olen vasta lopettanut minipillerien syömisen n. 2 kk sitten. saa nähdä käykö samalla tavalla kuin esikoisen kanssa (tärppäsi heti lopetettuani e-pillerit)
 
bellama ja hätähousu tervetuloa :wave: ( jos en ole jo muistanut toivottaa tervetulleksi ).

Stinkkeri onnea oviksesta ja eikun puuhiin. Oli tosi selkee viiva tikussakin. Mulla ei ole koskaan tullut yhtä selkeetä viivaa ovistikkuihin, vaikka se onkin selvästi vahvistunut ja sitten taas huonontunut kierron pidetessä.

paapelo mä katon sen saman dokkarin ja kyynel oli silmäkulmassa :'(Piti sitävälillä pois nieleskellä. Olin nimittäin töissä sillon ja olis varmaan asiakkaat kattonu kummasti jos siellä olis kyyneleet valunu pitkin naamaa. Ne kun ihmettelee jo niitä kyyneleitä mitkä tulee kun kuorii sipulia. :)

Mä taidan otta iisisti loppukierron ja olla sen kummemmin kyttäilemättä ja oireita kuulostelematta. Mies nimittäin tänään lähti reissuun ja tulee vasta lauantaina tai sunnuntaina. Mun tuurilla ovis ei kuitenkaan ole vielä ollut ja tapahtuu tietenkin nyt kun mies ei ole kotona. Joten häntä pystyyn ja katse kohti seuraavaa kiertoa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Ajattelen tässä nyt puhtaasti sen pohjalta mitä tiede sanoo raskautumistodennäköisyydestä - ts. 12 kk saakka todennäköisyys raskaudesta kasvaa koko ajan.
Mistäköhän tuokin johtuu?!? Oisko se siitä, että mitä kauemmin yritys kestää, sitä tarkemmin alkaa osuttaa yhdyntöjä ovispäiville. Pakko olla jotain tuommosta "psyykkistä", eikai siinä mikään fyysinen/fysikaalinen juttu voi olla? Mitäs tutkimusanalyytikko S. T. Inkkeri sanoo asiasta? ;)

Lohdullista tuo tieto anyway...

Tänään ei ovistikussa viivan häivääkään (kp9). Onneksi on perjantaina folliultra! Se antaa kovasti toivoa. Aion taas ladata sarjan kysymyksiä, niin paljon kuin siinä puolessa tunnissa ehtii :) Ei jaksa oottaa perjantaita!!

Bellama tervetuloa! :wave:
 
uusille tervetuloa :wave:
mulla on varmaan nyt ovis aika menossa,niin järkyt maha kivut että :eek: :kieh: :headwall: hyvä että kärsii istua välillä..ois tuolla vissiin joku o.testikin jos jaksais kuseskella :p
päähänki sattuu,perskeles sentään..

 
Iiihhhh...nyt menee pasmat hiukan sekaisin...

En siis malttanut oottaa huomisaamuun (tyhmä minä ) ja tein yhden niistä testeistä...noh ehkä vajaan minuutin päästä piirtyi ERITTÄIN hailakka viiva, joka sitten aavistuksen verran vahvistui niin, että ei tarvinnu ihan silmät killissä katsella...mieskin sen näki...herätin hänet varmistamaan ja toinen ei ollut yhtään kartalla, sepitti vaan jostain menkka testeistä, tokeni sitten kun sanoin, että tämä on kuule nyt raskaustesti, näätkö mitään :LOL:

Yritin ottaa kuvaakin, mutta näköjään meijän kamera ei pysty ottamaan noin pienestä tikusta kuvaa...koko tikku on ihan rakeinen :headwall:

Eli sitten varmaan perjantaina testailen uudemman kerran, kun ei oikein voi tuohon herkkään testiin luottaa, mutta toiveita silti uskaltaa vielä elätellä :D
 
:wave: heipähei naiset!!
täällähän etenee hurjaa vauhtia nää sivumäärät... kerkee mukana pysyä..
Ja oikein paljon Tervetuloa taas uusille kuumeilijoille!!
hyvin varovaiset onnittelut paapelo seurasin jo tuossa aiemmin noita sun oireita jotka ainakin vaikuttaa lupaavilta! tarrasukkia matkaan ja toivottavasti se viiva siitä vahvenee ja pysyy!!! :heart:

täällä kp10 menossa, ja nyt sitten alkais tuo oviksen tikuttelu pikkuhiljaa, en oo ikinä sitä tikuttanut, joten nyt nähdään miten käy... mammaksin testejä tilasin itselleni.

Se on kyllä totta että nuo tilastot on mukavia ja lohtua antavia! kiitos teille laatijoille niistä.

olipas stinkkerillä kunnon ovisplussa! onnittelut siitä!!!
uniunna huomasin että aika samoilla luvuilla mennään sun kanssa samat kp:t ja yk:t :)
jospa sitten plussattaskin yhtäaikaa??

täällä on raivostuttavan hiljaista (siis töissä) kaikki hommat saa tehtyy ihan ennätysajassa ja sitten täytyy tappamalla tappaa aikaa ja kello on vasta vajaa 11.... omistajat(appivanhempani) ovat itse tällähetkellä thaimaassa (enkä yhtään ole katkera... :whistle: ) ja minä yksin täällä puljua pidän pystyssä, saa leikkiä johtajatarta :LOL:
no ompahan aikaa nyt katsella teidän kuulumisia..

-iitu kuittaa ja kumartaa-
 
Tervetuloa uusille ja varovaiset onnittelut paapelolle :) Toivotaan että vahvistuu viiva!

Itse olen nukkunut tosi huonosti ja tajusin eilen että kaula on tosi turvonneen näkönen. Viime raskauden aikana muutama ihan random tyyppi, jotka oli kyllä lääkäreitä kyseli multa onko ollut ongelmia kilpirauhasesta ja kehotti tekemään testejä ja muuta ja ne sitten tehtiin, mutta oli ok ja ultrassakaan ei löytynyt mitään. Nyt aloin miettiä että pitäisköhän pyytää testaamaan ne arvot uudestaan? Shendalleko oli tehty testi? Voiko olla syynä hedelmättömyyteen? Ja muita tyhmiä huomioita oli, että olen syönyt monivitamiineja, joissa on jodia ja sehän pahentaa kai ainakin kilpirauhasen liikatoimintaa :headwall: Pitää varmaan pyytää ottamaan ne kokeet...

Mutta nyt lähden hammaslääkärille :wave: *plussatuulia*

 
paapelo vaaaarovaiset onnittelut :) :heart: :heart:

uusille tervetuloa mukaan!! :)


(.) mulla on huomenna aika sinne medisonariin. täytyy katsoa ne kystat ku mulla on sellanen olo ku km:n jlk kävin ultrassa ni siellä oli just kohdun kulmassa yks 2,5cm kokonen kysta ni jos se vaik tukkii jotai tai estää munasoluu kiinnitymästä tai jotain.. en tiä,.. sen näkee huomenna....

nii ja tänää piti olla pojan neuvola ni kappas ku oltii odotettu melkee tunti ni saatii tietää et se oliski ollu eilen jo.. :headwall: noo uus neuvola sitte ens kuun alussa..

niin ja täti lähteny edellispäivä, oli tosi lyhyet ja niukat menkat, mut kai niihinki joskus selvyys tulee.. nyt mä lähden pois koneelta.. tuntuu että istun tässä aina..

heips!! :wave:

-nemu
 
paapelo varovaiset onnittelut :heart:
saini81 Kannattaahan se varuiksi ottaa.Mulla se oli jotain 1,2 eli täysin viitearvojen sisällä.Pitää kait olla arvo alle 6.

Ihanaa...sain pidennettyä mun hoitovapaata.Työnantaja suostui..eli menenkin vasta elokuussa töihin.Eli kesällä voidaan tehdä se IFV jos ei ole tärpännyt femarilla ennen sitä..ajattelin josko sinne asti odottas.

Ja viel ihanaa..mun työkaveri odottaa kaksosia :heart:
 
niinhän siinä sitten kävi että piti soittaa lääkäriin aika,illalla on ja jos alkaa kovemmin koskemaan niin heti mennä..mulla on niin kauheet vatsakivut ollu 3 päivää ettei mitään järkee..joku gynekologinen vaiva on kun sinne alueelle koskee ja kovaa..
tuntuu että kuumetta ois mutta ei oo,ja tärisyttää hirveesti..
toivottavasti ois nais lääkäri :whistle:
 
paapelo nyt tikkukuvaa kehiin! Heti! Lainaat vaikka naapurilta kameraa! HOP HOP! Superjännää!!!! :eek:

Tinkerbelle:
Ajattelen tässä nyt puhtaasti sen pohjalta mitä tiede sanoo raskautumistodennäköisyydestä - ts. 12 kk saakka todennäköisyys raskaudesta kasvaa koko ajan.
Mistäköhän tuokin johtuu?!? Oisko se siitä, että mitä kauemmin yritys kestää, sitä tarkemmin alkaa osuttaa yhdyntöjä ovispäiville. Pakko olla jotain tuommosta "psyykkistä", eikai siinä mikään fyysinen/fysikaalinen juttu voi olla? Mitäs tutkimusanalyytikko S. T. Inkkeri sanoo asiasta?
[/quote]

Mä laskeskelin nörttiyspäissäni miehen kanssa sängyssä tilastotieteellistä kombinaatio-oppia liittyen tuohon Uniksen kysymykseen :LOL:

Siispä, Lääketieteessä on todettu että noin 80% ehkäisyä käyttämättömistä naisista raskautuu 12 kk sisällä, ja samaan todennäköisyyteen päästään kombinaatio-opin kautta kun tiedetään että yksittäisen kuukauden onnistumistodennäköisyys on noin 20%. Kun yrityksiä on useita peräkkäin, kasvaa todennäköisyys luonnollisesti jokaista yrityskertaa kohti (20% ja 20% ja 20% jne...) - raskausasiassa kuitenkin siten että vuoden jälkeen todennäköisyys ei enää kasva (lääketieteellinen fakta). Tämän vuoksi suositellaan tutkimuksiin ja hoitoihin hakeutumista vuoden yrityksen jälkeen.

Eli ei ole psyykkistä, vaan jälleen tilastollista :LOL:

Shendalle onnea hoitovapaasta!!!!!

pyrola tervetuloa mukaan - laita vielä nuo kp:t ja yrityskerrat jos haluat että päivitellään listassa :wave: !
 
=) täällä ensimmäinen tikkuun pissaus suoritettu :LOL: jee, viivaa tuli ja nyt hymyilyttää!!!
haalea tuo vielä on, mutta tänään tuntui jo noita nipistelyitäkin niin ainakin nyt osaa oireet yhdistää ovisoireiksi...
eli tästä se ilmeisesti tummenee? ja sitten kun se on yhtätumma niin sillon on se huippu??


ai miten niin innoissaan??
 
iitu justiinsa niin, kun testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli, niin pitää kellistää isäntä pari kertaa seuraavan 48 h sisään :D Mulla tosin plussa on vasta sitten kun testiviiva on ihan tumma, kuten edellisestä pissitikkukuvastani saattoi huomata..

Kellis täälläkin epätoivo meinaa lyödä läpi, nytkin tuntuu ettei ole mitään mahdollisuuksia raskautua. Täytyy yrittää pitää toivoa yllä, vaikka väkisin!
 
Teen uuden testin suuren painostuksen lannistamana jo tänään, jahka olen onnistunut pidättelemään tarpeeksi kauan...toivotaan että tulisi selkeämpi viiva, niin ehkä jollain ilveellä saisin otettua kuvankin, tai sitten käskytän miehen pläräämään kameran sellaiseen uskoon, että saa edes suht selkeän kuvan...halpa pska, kökkö kamera :LOL:
 
Täältä puhaltelen ankaria plussamyrskyjä paapelolle ja meille ihan kaikille! :whistle: |O :whistle:
Toivottavasti saadaan paljon plussapisteitä nyt :LOL:

Seuraa ällöä omanapailua:
(.) Nyt on jotain outoa, kun aamulla vessassa tuli pyyhkiessä pieni punertava viiru liman seassa ja koko päivän ja varsinkin nyt illasta on nippaillu alamahaa tosi inhottavasti. Mietin jo, että onko vain "syvät vatsalihakset" (ai mullako muka semmosia :LOL: ) kipeät illan jumpasta vai mitä tämä oikein on? Nyt on kuitenkin vasta kp 15 menossa ja tädin odottais saapuvan vasta reilun viikonpäästä aikasintaan...

Vai voisko olla ovis vielä näillä kp:llä? Mulla ei kyllä aikasemmin oo ovulaatiot sen ihmeemmin tuntunu miltään muulta ku limaselta :LOL: :snotty: Noh, nyt lakkaan toivomasta liikoja ja jatkan surffausta...

ps. eikä nyt ehkä tarviskaan tärpätä heti kun sain juuri tänään tietää että mut oli valittu tekemään yhtä sijaisuutta loppukevääksi, nin apua jos oikein oon pahoinvoiva :x
 

Yhteistyössä