**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

semmoinen olo ettei tästä tuu lasta eikä paskaa eikä sitä ovistakaan
Unis veit sanat suustani! Mulla tosin tuo ovis näytti tapahtuneen, mutta pelkkä oviskaan ei pidemmän päälle lämmitä. Tosin, ovisplussista on alkanut tulla elämän huippukohtia nyt kun tuntuu että raskaustestiin ei tule koskaan tulemaan kahta viivaa.

Kohta mä sekoan ja ostan munasolulleni hienot vaunut ja sitterin.

Joka kuukausi.

TANA.
 
varovaiset onnittelut paapelolle!! :heart: :heart: :heart:
mä kävin just tilaamas raskaustestei netistä, niitä herkkiä 10 ja sit sellain "puikkotesti"... oon ehkä vähä hullu... nyt pitää valmistautuu töihin menemiseen... ei huvittais lainkaan! onneks alkaa viikonloppu!
 
nyt on viel pakko kirjottaa mun unesta! oli kyl niin taas... mä näin unta, että oltiin ukon kanssa molemmat plussattu... :D sit siin unessa sanoin ukolle, että nythän meijän on hyvä kun ei kummankaa tarvi ostaa saunaolutta, niin kummankaa ei tee mieli sitä jos toinen jois... :LOL: että näin tällä kertaa... ei oo mitään vaikutusta alitajuntaan tällä kuumeilulla... :D
 
Nennu :hug: - nyt vaan tankki täyteen löpöä ja hanaa tähän kiertoon! Helmikuussa viimeistään siirrytään loputkin tuonne odottelijoihin.

Mä muuten mietin, että tuntuisi varmaan tosi oudolta siirtyä täältä kokonaan pois - vaikka tietysti plussata haluankin...On jotenkin vaan niin tuttua täällä :)

Mä kaadoin äsken kahvit päälleni, tilanne oli ihan ääliömäinen...Mä istuin paikallani kahvikuppi kädessä ja yhtäkkiä ne kahvit oli mun päällä. Ihan oikeesti mä luulen että nuppi on pehmenemään päin kun elämä pyörii vain pissan, vauvojen ja 1v 7 kk uhmiksen ympärillä :D

Uniiiiiiiiiizzz, Fellu-uutisiaaaaaa!!!! :wave:

Puapelooooooo, lisää kusitikkujaaaaaaaaa!!!! :wave:

(Stinkkeriiiiiiii, hoitooooooon.... :headwall: )
 
Nennu :hug: Jospa sinä muuttaisit sen "pahamaineisen" yk6-tilastolukeman uuteen uskoon! Pakkohan jonkun on siinä plussata, ei se pidemmän päälle selviä ilman lukemia sekään kohta meidän huipputieteellisessä tilastossa :)

Ja mikäs se paapelon pissatikussa möllöttääkään! Varovaiset onnittelut, selvä viivahan se siellä! :heart: Mahtavaa! :)

Mä olen kotona kipeän tytön kanssa. Korkea kuume ja lieviä flunssaoireita ja on aika ressukka... Ruoka ei kelpaa, juo huonosti mutta tissiä ottaa kyllä niin nyt on imetetty taas niin että varmaan tissit räjähtää ens viikolla kun töihin pitäis mennä :whistle:
Täti on häädettty, nyt seuraa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä odotus ja sitten ovisplussan metsästys.
Epäilen kyllä vahvasti imetyksen haittaavan tätä raskautumista kaikin puolin, vaikka teoriassa tietenkin pitäisi mahdollista olla...
 
:LOL: Stinkkiiiis...testaan viimoisen ihanaisen testini vasta aamupisusta huomenna...sitten ne on loppu ja saankin odotella sen jälkeen tovin ennen kuin saan uusia...ellei mieheni olisi niin ihana ja hommaisi jostain aamupäivällä, meijän typerä apoteekki menee jo niin aikaseen kiinni lauantaisin ja sunnuntaina on kiinni :/

Täällä on ihan kyllä raskautunut olotila...rinnat herkät (imeyksestä siis katosi kaikki nämä tuntemukset), oksettaa aamuin illoin ja tänään erittäin sitkeästi, kämmenet punoittaa (isomummini opettama oire :LOL: ) ja tietysti se haamu testissä :D Hooh...kaivelee vaan että ne testit on niitä herkimpiä...niin usean ihmisen epäonneksi on koitunut väärä plussa (toisin sanoen varhainen keskenmeno)...
Tiistai olisi normaali kierron mukaan eka menkka päivä, joten jos ei silloinkaan vielä kuulu, niin sitten voin jo hieman alkaa uskomaan, ellei huominen testi näytä jotain parempaa :D
 
Hui kauheeta dogtor!!! :hug: Nyt visusti vällyin alla makaat =)

Jee...pojan uudet rattaat tuli :D
Ja kohta lähdetään pulkkailemaan pojun uutta hohtavalla pulkalla :D
Joten palailen taasen myöhemmin katselemaan onko tullut uutta asiaa =)
 
paapelo erittäin hyvältä kyllä kuulostaa sun oireilut ;) iik, ihanaa!

dogtor hui, mitä häikkää sun sydämessä tarkkaan ottaen on/oli? Nimittäin mulla itellä ollut jo pitkään ihmeellisiä rintatuntemuksia, ja oon pari kertaa jo mennyt ambulanssilla sairaalaan, mut silti mitää ei oo ikinä sydämestä löytynyt.. ihmetyttää nää olot vaan niin kovin :/ Tai eihän mulle kyl kaikkia mahdollisia tutkimuksia sydämeen ees oo tehty, mut perusjutut vaan; verikokeet, sydänfilmi..
 
mmiilia. onko minkälaisia oireita sulla ollu?

dogtor, toivottavast ei oo pahempaa... :hug:

mä aion käydä tekee ystävänpäivä kortteja... hyvissä ajoin jo... muuten en saa niitäkää valmiiks... ja onpahan ajatukset muualla sitten.... tai sitten ei... :kieh:

AIKA ON PYSÄHTYNYT!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mmiilia:
dogtor hui, mitä häikkää sun sydämessä tarkkaan ottaen on/oli? Nimittäin mulla itellä ollut jo pitkään ihmeellisiä rintatuntemuksia, ja oon pari kertaa jo mennyt ambulanssilla sairaalaan, mut silti mitää ei oo ikinä sydämestä löytynyt.. ihmetyttää nää olot vaan niin kovin :/ Tai eihän mulle kyl kaikkia mahdollisia tutkimuksia sydämeen ees oo tehty, mut perusjutut vaan; verikokeet, sydänfilmi..

no mulla alko eilen ihan yhen äkin puristamaan rintaa vasemmalta puolen ja tuli hirmu huono olo,kylmä ja hiki valui.
sydänfilmissä näkyi sellanen muutos joka merkkaa sydänlihastulehdusta taikka keuhkoveritulppaa..
keuhkojen varjoainekuvauksessa kävin ja sit sydän ultra,valtimo näytteitä yms.
kaikki puhtaat mutta tuo sydänfilmi oli se poikkeama..ja happee tarvittiin kans..
ei oikeen tiedetä mikä siinä nyt oli :/
 

Yhteistyössä