**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Shenda aikaista on vielä! Muistapa se tiedepläjäys tuolta edellisestä keskustelusta!
:hug: Peli ei ole menetetty!
no ei ole liian aikasta..jos mun ovis oli jo kp 11 niin eikös mun kierron pitäis olla jotain 25 tai 26????En mä tiedä enään mistään mitään...aaargh että sapettaa taas oma tyhmyys.

Niin sain ne kilpirauhaskokeen tulokset.Mun tulos oli jotain 1,2 eli täysin viitearvojen puitteissa...että jotain positiivista.

Just nukuttiin muksun kanssa 2h päikkärit,hitto että taas väsyttää.

Kuka muuten kattoo McLeonin tyttäriä????On muuten hyvä sarja

ittnafele :hug: ja paljon paljon voimia! :heart:

:hug: uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussanneille, en jaksa muistaa kenelle ja mitä. :D

meillä luultavimmin jäi tää kierto hyödyntämättä.. veikkailin että ovis olis ollut lauantaina ja peittoja on heiluteltu viikko ennen sitä ja eilen. elikkäs, seuraavaan kiertoon vissiin vaan.. (ellei se ovis sittenkin olis vasta vähän myöhemmin. :D)

mutta uusi kissavauva meille kyllä tuli viikonloppuna, aivan ihana. :heart: :)

Täällä kp1 tänään. Plääh, on nää menkat aina yhtä aaaaarrrghhhh :kieh: Pitääpä täs kierrossa nyt taas kunnolla alkaa laskeen kuinka pitkä kierto nykyään on.. Kun en oo nyt hetkeen kunnolla laskeskellut. Jospa sitä nyt alkais, ku se pikkukakkos-yrittelykin alkaa piakkoin =)

Shenda eihän sitä ovispäivää kuitenkaan pysty tarkalleen tikuilla määrittämään, joten mahikset vielä on olemassa! Testaa ylihuomenna uudestaan jos ei menkkoja näy!

Minä sitten soittelin lääkärille, tai siis jätin soittopyynnön ja hän soitti pian takaisin. Kerroin että ovisplussa pamahti tänään, vaikka hän ennakoi ovista ke-to ultran perusteella. Lääkäri totesi että jätetään Pregnyl-piikki ensi kiertoon jos tästä ei tärppää, ja otetaan nyt käyttöön ne lugesteronit luteaalivaihetta varten. Sovittiin, että tulen kuitenkin keskiviikon ajalleni ja ultrataan, ts. katsotaan olenko ovuloinut ja tarkistetaan myös limakalvon paksuus. Tämä kuulosti hyvältä.

Lääkäri totesi vielä, että jos ovistikun viiva haalenee pian, se on hyvä uutinen ja viittaa kyllä normaaliin ovulaatioon. Jos taas plussaa on jälleen useana päivänä, voi olla että Pregnylistä on apua. Toivotaan siis etten plussaa enää huomenna, tai ainakaan ylihuomenna!

Hulluutta tämä. Puolet kuusta toivoo kahta viivaa ja puolet ei.

mmiilia muistinpas oikein, että oltiin muinoin esikoista piinailemassa samoissa pinoissa. Mulla tyttö 12/07. =) Hassua, että näin ne ympyrät sulkeutuu. Olin muuten muistaakseni sillon nimimerkillä Hätähousu, mut onnistuneesti olin hukannu salasanat, ym. niin tein uudet.

Hauskaa, että jaksatte kehitellä tilastoa. Mussakin asuu yhenlainen tilastofriikki ja tutkiskelen aina todennäköisyyksiä. Varmaan se liittyy mulla ainaki jotenki siihen, et pitäis kaikkea pystyä jotenki hallitsemaan ja suunnitteleen... :LOL: :kieh:

Onko muita, joilla on tosi myöhänen ovis? Mulla ilmeisesti ainakin silloin ku esikko sai alkunsa oli tosi myöhänen ovis ja menkat alkoki normaalisti mut loppu lyhyeen ja viivoja sain metsästellä päiväkausia ennenku lopulta selvis syy kummallisiin menkkoihin. Ääh, vaikea tietää nyt sit että mitkä olis varsinaisia tärppipäiviä... :snotty:

Ei luoja mun laskupäätä...kirjoitin siis äsken ettei ole dpo11 vaan 10, mutta luojaparatkoon, se on sen 11...mikä mun harmaasoluja vaivaa...yleislakkoko?! :ashamed:

Stinkkiksen hoitosuunnitelmat kuulostaa kyllä todella hyviltä...jo pelkästään sivusta seuraajana tulee jotenkin paljon luottavaisempi fiilis...toivotaan että kaikki suunniteltu onnistuu toivotulla tavalla =)

Talvityttö kyllähän minä Hätähousun muistan! =) Jännä juttu, tuntuu että sekin oli ihan just vasta kun esikoisia piinailtiin ja nyt ne on jo vuoden ikäsiä taaperoita ja me toivotaan niille jo sisaruksia :heart: Kiva kun muistit mut ja huikkasit!

Noniin...en enään pystynyt hillitsemään tätä takaraivossani pauhaavaa sydäntä raastavaa huokailua, siellä se ääni huhuili niin avuttomana, että voi paapelo, ole nyt jo niin myötämilinen ja mene ja tilaa muutama r-testi, niin lupaan jättää sinut rauhaan :ashamed:

Ja niinhän minä tein ja smantien kun olin testit maksanut alkoi takaraivossa kuulua jumalaton omahyväinen nauru...muahahhaaahhaa, olet niin helposti käännytettävissä, et ikinä kykene olemaan testaamatta torstaihin asti...ja sitten posautin tuolle itsekkäälle tietoisuudelleni luunkurkkuun ja käskin mennä muualle sekoamaan... :LOL:

Haahaa...taas niin kuivaa juttua, mutta pakko keskiä jotain ajankulua tällähetkellä, kun mies ja poika nukkuu jo ja kökin yksinä vailla järkevää tekemistä...siivoamistakaan ei enään ole :kieh:

Se olis sitten taaaas kerran kp1/28-32 yk7.

Että se siitä taas kerran sitten.Ilmeisesti mussa on joatin niin pahaa ettei luonto mun anna enää lisääntyä.Vituu mä muutan jonnekkin erämökkiin suklaalevyjen kanssa kohta.

Voi harmi shenda :hug: Elä sentään itseäsi soimaa...taatusti olet tarpeeksi hyvä saadaksesi toisen pikkuisen ja mitenkäs se tilastollinen todennäköisyys menikään tuolla perhesuunnittelun sivuilla, että mitä useampi kierto takana, sen todennäköisemmäksi tulee raskaus =) tällä minä yleensä itseäni lohdutan.

Huomenna päivällä tulee postissa minun testiliuskani...eli torstai aamulla pääsen sitten kokeilemaan onneani, joskin hiukan aikaseen, mutta vain paripäivää aiemmin, jos siis olen sen samputan oilin bongannut oikein...jännitys tiivistyyy...
Kahtellaan myöhemmin illalla, että repeän liitoksistani ja kuseksin johkin sukkapuikkoon, kun ei parempaakaan ole tarjolla :LOL:

Tänään siis...ööö...kp25/29-31?

ittnafele voimia,toivotaan et kaikki muuttuu vielä paremmaksi :hug:

shenda81,tiedän tunteen.Mut onnea uuteen kiertoon,kyllä me kaikki vielä vaavit saadaan.

Ei oo vielä menkkoja näkyny mut ei oo kyl oireitakaan mitään.Ovista ei oo varmaan tapahtunut. :( .Perkule ku loppu o-tikut kesken tässä kierrossa ni ei nyt tiiä mistään mitään.
:kieh: No ootellaan...

Naffeli paljon voimia ja enkeleitä sulle ja perheellesi! :hug:

Tervetuloa Talvityttö ja mmiilia minunkin puolestani :wave:

Stinkkeri jotenkin hassu ajatus että me molemmat kun käydään samassa paikassa, niin joskus voitaisi ihan hyvin istua käytävällä vierekkäin toisiamme tuntematta... Vaikka tavallaan jo täällä tunnetaan "hyvin"! Meidän tämän viikon aika on tosin perjantaina, joten tällä viikolla ei ainakaan törmätä. Toivotaan ettei kummankaan tarvitse enää siellä kauaa roikkua ;)

Mulla on nyt alkanut joku uusi vaihe, seestyminen on ehkä hyvä sana. Jotenkin sellainen olo, että ei tässäkään kierrossa voi tärpätä kun ei aiemminkaan. Ei siis sellainen "itkupotkuraivarimasennus" vaan ihan toteamus. Se tietty lohduttaa, että pe pääsee katsomaan onko siellä folleja ja verrata niitä tuntemuksiin ja tikkuihin. Täällä alkaa tikutus huomenna (kp 9).

Täällä oksettaa ja pahasti :$ Neljättä päivää tosi pahaa oloa ympäri vuorokauden.. oksennuskin lentää monta kertaa päivässä... huoh... Mut kyll se tästä.. Kyll mä kestän, oonhan mä Nainen :LOL: :LOL:

Shenda sä et muuta nyt yhtään mihinkään, ja yhden suklaalevyn saat syödä :attn: Se on sellainen juttu että vastahan sulla on hyvä hoitosuunnitelma tehty, nythän sitä vasta alkaakin tapahtua! Ja vaikka p-kele mentäis koko helkkarin palsta yhdessä ivf:ään niin sitten mennään - mutta vauvat meille tulee!

Meinasin vielä raivopäissäni todeta jatkoksi että "ja sitten vedetään kunnon kännit" mutta jotenkin se ei sopinutkaan asiayhteyteen :D

Unis mä mietin samaa kun käytiin Felicitasissa, tuntui hassulta tuo ajatus että joku siellä istuva voisi ihan hyvin olla jo vähän niinkuin tuttu :) Ja itse asiassa tuli myös mieleeni että mulla alkaa olla sellaisia mielikuvia siitä minkänäköisiä meidän palstalaiset on, mm. Shendalla on olkapäille ulottuva vaalea tukka joka on pääsääntöisesti ponnarilla, Uniksella taas samanmittainen, ruskea ja hieman taipuisa tukka ja Naltsilla tumma polkkamittainen + otsatukka :LOL: :LOL:

Näitä vois jatkaa hyvinkin pitkälle! Tässähän alkaa olla kehittymässä ihan oma maailma pään sisällä! Onkohan tää palstailu enää ihan tervettä?? :LOL:

Omaa pissaa - taas ovisplussa tikkuun. Toivotaan että huomenna olis hailukampi jo... Onneksi ultra huomenna niin saadaan vähän selvyyttä tilanteeseen.

Luoja että on taas juttuja :LOL: Näitä on niin hauska lukea!

täällä kamalan huonoa oloa, joka kyllä korjaantuu aina jollain pienellä suupalalla...olenkin kohta syönyt pussillisen pikkuporkkanoita (niitä tuoreita)...kamalaa...tuossa ennen, kuin mentiin pojan hampu tarkastukseen, söin leivän ja ison lautasellisen marjakiisseliä...hammaslääkärillä meni ehkä n.30min ja syömisestä oli kulunut max.1h kun tulin kotiin, meinasin pyörtyä, kun oli niin nälkä ja oksetti ja
:x
Parempi olisi tulla joko se plussa siihen testiin tai sitten sen tädin tarttis tulla tosiaan ajallaan...yök :headwall:

Yhteistyössä