PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Morjens, poikkesin taas teitä kurkkaamaan.

Isot onnittelut haamusta Mama-84 ja paljon voimistuvia plussatuulia sekä tarrasukkia liiman kera!!!




Kaikille kuumeilijoille hurjasti plussatoivotuksia tulevalle vuodelle!!!
 
moikka kaikille. soitin neuvolaan ja sain ajan kahden viikon päähän sit ne antaa lähetteen ni pääsen ultraan et saadaan selvyys viikoista.. melkein heti neuvolaan soiton jälkeen tuli muutoma läiskä vaaleaa verta, pistin siteen ni sihen tuli hiukan vaaleanpunaista valkovuotoa, no ei sit onneksi ole enää tullut,mutta ette usko kuinka paljon säihähdin.. täytyy seurailla ettei vaan enää tulisi.. en tie mahtaisko johtua kun eilen heilutettiin peittoa.. onnea kaikille plussanneille :)
 
Heippa Blondie, kiva kun poikkesit moikkaamaan! :wave:

Nyt alkaa jo testit laatikossa polttelemaan, voi apua...ja vasta kp 20/28, 5 dpo! Miten voi aika aina mennä näin hitaasti tässä vaiheessa??? :eek:

Kukas muu jännäilee tällä ja ensi viikolla? Ts. montakos plussaa saadaan heti vuoden alkuun? :D

Anskuliini pelästyit varmaan kamalsti, mutta muistathan että pienet vuodot alkuraskaudessa on tosi tavallisia kun verta pakkaa kohtuun ja kohdunsuulle. Ei varmaankaan ole siis kyse mistään vakavasta, mutta hyvä kun sait ultran niin samalla tulee mielenrauha. Hyvää vointia sinulle! :flower:

Mitenkäs te muut vietätte uutta vuotta? Me mennään tuohon lähelle kaveriperheen luo (siellä samanikäinen tyttö kuin meillä), avataan kuohujuomaa ja katsotaan raketteja alkuillasta siinä pihalla. Sitten ajoissa kotiin, tyttö höyhensaarille ja alkaa isin ja äidin juhlat - PLOP! :D
 
merkkailen itelleni..

mua oikein v*tuttaa täällä jo valmiiks päivän/parin päästä alkavat menkat.. nyt siis kp28/28-30.. ei yhtään raskaana-olo ja muutenki niin pessimistinen asenne jo koko hommaan et tekis mieli jättää koko homma jo.. :kieh: alkais vaikka selibaattiin tai jotain..


sori vuodatus, nyt vaan ON todellaki huono päivä ja fiilis.. :(

jos ei menkkoja kuulu testailen varmaan loppuviikosta... oishan tuo tietty ihana tapa alottaa uus vuosi, mutta nyt ku näillä mennään ni huomenna kyllä ihan hyvällä omalla tunnolla maistelen kuplivaa, ainakin vähäsen..

meillä nyt yritystä siis 1v 1kk, tuulimuna 04/08
 
Täällä yks jännäilijä, jolla pää mennyt ovistesteistä sekaisin... Tänään kp 24.
Uskoin kp 13 että oli ovis ja silloin olikin sitten tarvittavat "toimenpiteet" sen suhteen, mutta nyt en jostain syystä ole ollenkaan niin varma että ovis oli silloin...??!
Ovistestithän sain vasta maanantaina kun olin huomaavinani oviksen perjantaina eikä testi tietenkään mitään enää näyttänyt - hyvin haaleaa testiviivaa vaan. No ihan ok jos ovis tosiaan oli jo ollut, mutta nyt olen sitten hädissäni tikuttanut päivittäin jos sittenkin olin väärässä oviksen suhteen.. kun kierrot kuitenkin ovat olleet näitä pitkiä imetyksen takia... lyhentyneet koko ajan kyllä mutta en silti oikein jaksaisi uskoa että nyt ois normaali 28?
Ovistestit ovat nyt tässä olleet selvästi negatiivisia, testiviiva on ollut kontrolliviivaa vaaleampi, muutaman kerran vain vähän vaaleampi eli viivan voimakkuus vaihtelee, mutta selvää positiivista ei ole tullut. Olen tikuttanut ja tikuttanut ja usko on ajat sitten mennyt siihen että ovis oikeesti ois ollu :headwall:
Ois kannattanut säästää noi tikut suosiolla seuraavaan kiertoon mutta kun piti kokeilla yhtä ja sit piti taas ovis-epävarmuuden takia kokeilla ja sit oli kierre valmis, etenkin kun sen viivan voimakkuus on vaihdellut päivittäin vaikkei kertaakaan kunnolla positiivinen siis ole ollut :(
14 testiä tuli ja nyt niitä on jäljellä 2 :ashamed:
Tänään testi numero 12 näytti hyvin vaaleaa viivaa... Ehkä mulla ei ole ovista ollenkaan?

Mutta joo, raskaustestin teen vasta jos kierto menee yli 30 päivää! (Joo niin varmaan, pissin varmaan tän jälkeen päivittäin kaikkeen tikkuun muistuttavaan, ihme addiktio kyllä sekin!) Onkohan olemassa pissatikkuvieroitusryhmiä, AP=Anonyymit Pissantutkijat?

Positiivista Uutta Vuotta kaikille! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mimmeli miten sulla noin pitkät kerrot on?
kun tietäisin. ei o ennen ollut.. ovis oli vissiin (?) aika myöhään ja menkkojen ja 10 päivää siitä tuli pientä tuhrua (ja oli joku kp31 tai enemmän?) ja sitä tuli vissiin kolmena vai neljänä päivänä..
Viikko ennen joulua jätin virtsanäytteen labraan (n.kp55) ja se oli negatiivinen. sanottiin vaan että vuoden vaihteen jälkeen voi alkaa varailee lääkäriaikaa..

oon miettiny jos varmuuden vuoks tekis kotona vielä yhen testin mut enpä tiedä.. toivottavasti ei vaan oo mitään vakavaa.

kauheen pitkä teksti tuli. :ashamed:

 
heips kaikille ja hyvää uutta vuotta!
Me ollaan tänään menossa ystävien luo viettämään lasten kanssa uutta vuotta.
Omaan napaan sen verran että meinasi aamulla taju lähteä muutamaan todella kovaan vihlaisuun, se ovis kai??ainakin tää päivä oli laskurin mukaan SE päivä... Onneksi on ahkerasti pupuiltu joten peukkuja pystyyn vaan....
Mitä tuo dpo lyhenne on? *raapii päätään, jää tikkuja kynsien alle :LOL: *
iituskainen jatklaa duunejaan joten pitäkäähän kaikki hauskaa tänään! palataan ensi vuoden puolella asiaan....

:wave:
 
Voi paska Kellis.... olen pahoillani :hug: Voimia uuteen yritykseen.

iituli dpo tarkoittaa days past (tai post) ovulation, eli aletaan laskemaan ovista seuraavasta päivästä. (Ja tällä palstalla muuten paiskotaan ihan harrastuksena toisia lempinimillä :LOL: )

O- ja R-tikkuonnea kaikille testailijoille!!!!!!!

Häpi Nyy Jie! :heart:
 
Oikein hyvää uutta vuotta 2009 kaikille Tammikuu on sitten plussakuukausi eikös vaan????

Meidän uuden vuoden ryyppäjäiset peruuntuivat koska mummo oli kipee niin ei voinut tyttöä ottaa hoitoon.Laitettiin neiti nukkumaan klo 21 ja sitten maisteltiin pari siideriä ja mä kuuntelin youtubesta musiikkia ja mies kattoi leffaa.Klo 00.00 mentiin sitten parvekkeelle kattomaan ilotulitusta.Eipähän ole krapulaa =)
Neiti ei herännyt kertaakaan yöllä vaikka talomme pihalta ammuttiin paljon raketteja.

La pitäis ruveta tikuttelemaan..viime yönä aloitettiin varmistelu.ajateltiin että jos ottaisi sen joka toinen pvä taktiikan.
 
Iloista vuotta 2009!!!!!!

t77 tana tana minkä teki taas :( Samaa yk 7:aa mennään täälläkin, jos se lohduttaa edes vähän :hug:

Shenda meillä oli ihan samanlainen uusivuosi kuin teillä :D Paitsi että alkuillasta käytiin kaveripariskunnan luona syömässä ja leffan sijasta kotona pelasimme lautapeliä :LOL: Meillä ei ollut kyllä alunperinkään ajatusta laittaa neitiä hoitoon kun sellaisia mahdollisuuksia ei oikein ole :/

No niin, ja sitten Hullu-Stinkkerin tieteelliseen ajankohtaisohjelmaan :eek: Olen jostakin lukenut että jotkut hullut ( :saint: ) pissivät ovistikkuun raskaustestimielessä koska ovistikut näyttävät sekä LH:n että HCG:n kohoamisen. No kiero mieleni ohjasi minut tämän tieteellisen kokeen pariin, kynnystä madalsi se että tilasin viimeksi aika ison kasan o-tikkuja ja niitä tuolla on vielä läjä...

Ja kuinkas kävikään? Hullu-Stinkkerin pissassa lienee jotakin, koska ovistikkuun tuli selkeä plussa. Ehkä se näyttää tavallista runsaammin nautitun kuohuviinin eiliseltä illalta :LOL: :LOL: :LOL:

Loppukaneettina - mä tiedän olevani tosi pimee joten en loukkaannu mikäli joku muukin ajattelisi niin.

:LOL: :LOL: :LOL:
 
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

Kellis ja t 77 :hug: voi harmillista. Toivotaan että on sitten tämän vuoden viimeiset tädit!!

Stinkkeri siis häh?? Toihan nyt voisi hyvinkin tarkoittaa sitä että olet raskaana! Iik!!

Hei APUA APUA täällä tuli äsken todella vahva ovisplussa vihdoin, mistä olen kyllä tosi onnellinen - kp:t 10-14 haaleet viivat - mutta tuleeko se liian myöhään?????? Nyt siis kp 16 ja ovis siis tulossa kp 17 tai 18. Voiko olla vielä mahiksia raskautua? Auttakkee... |O
 
Hyvää ja plussarikasta Uutta Vuotta 2009 kaikille!

Täällä on kp2 meneillään..eli tosi hyvä uusi vuosi ollut.Olis edes tänään sit vasta alkanut koska otti pannuun kun en eilen saanu m**aa menkkojen takia prkle... Mut otan tuon vielä takaisin.. ;) :p
Elikkä kp2/31 ja yk3(ko?) se nyt sit pärähti.
Meijän uusivuosi meni kotosalla myöskin,ite naukkailin sidukkaa kun mies teki kylppäriremppaa iltakymmeneen. Eli huisin hauskaa oli.. No kävin mä ulkona puolen yön aikaan kattelemassa raketteja.Jipii.

Mulla olis huomenna kierronkartotus verikokeet ja sain folliultraan jo ajan ens viikolle. Multa nyt sitten evättiin clomit 2 kuukaudeksi kun nuo testit tehään ja sit vielä tarkastetaan munanjohtimien aukiolo. Se nyt vaan on niin tarkkaa kun mulla oli se kohdunulkoinen sillon keväällä,niin syynätä pitää. JA onhan se hyvä juttu,pitkittyy vaan meijän vauvaprojekti kun en usko tärppäävän ilman clomeja.. :(

Stinkkis juu kyllä se o-tikku näyttää raskauden oon ite testannut sen :) saatat hyvinkin olla raskaana. Mulla oli tosi vahva jo se testiviiva mun tikussa menkkojen alkamispäivää edeltävänä 3 päivänä ja lopulta siihen kontrolliin ei jääny ees väriä enää. Peukutan kyllä raskauden puolesta :wave:
Mutta mulla on myös käynyt niin että kun mulla on tämä pco-diagnoosi niin olen testannut piruuttani paria päivää ennen menkkoja ja viivat olleet tasavahvat ja menkat alkaneet. Eli ulla heittää nuo hormonit vähän häränpyllyä... Sit uskon kun testiviiva on vahvempi kun kontrolli myöhäisillä koopeillä.

Unnukka Ei oo ollenkaan liian myöhästä mun mielestä tuo oviksen aika.Eikun peittoa heiluttelemaan nyt vaan! Sulla vaan tod.näk kierto pitenee myöhäisemmän oviksen myötä. Mulla ovis on yleensä just kp16-19 paikkeilla. Mut se luteaalivaihe pitäis kuitenkin olla se 14 päivää että alkio pystyy kiinnittymään. On toki niitäkin joille on 10 päivääkin riittänyt. Tsemppiä! :)
 
Unis aivan normaalia tuo myöhäisempi ovis, mulla on aina ovis kp 16-19. Eikun hommiin vaan! ;) Ja itse asiassa mulla on melko lyhyt luteaalivaihekin (11-12 päivää) eikä lääkäri pitänyt sitä mitenkään poikkeavana. Se on pulma ainoastaan jos keltarauhashormonin määrä on liian pieni ylläpitämään kohdun limakalvoa.

Taidan joutua kyllä testaamaan viikonloppuna ihan oikealla raskaustestillä :)
 
Kiitos Tinja ja Tinkkis rohkaisun sanoista! Ei muuta kun piinailemaan...

Mininalle vaikea sanoa mistä noi sun tikkujen oudot väritykset kertoo... Ei varmaan auta muu kuin katsoa mitä tuleman pitää. Tsemppiä! Mutta Stinkkeri varmaan mielellään perustaa sun kanssa Anonyymit Pissintutkijat -ryhmän! :LOL: :LOL:
 
Aku
Lohtu halit kaikille jälleen kerran tädin yllättäneille.Ja tietysti kovasti peukkuja jännäileville!


Omasta navasta sen verran että tämäpäs menee jännäksi ;) kp23/33-35 ja huomasin tossa että rinnoista tihkuu maitoa :eek: muuten olo ei juurikaan eroa normaalista,pientä päänsärkyä lukuun ottamatta.Saas nähä mitä tuleman pitää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja UniUnna:
Mininalle vaikea sanoa mistä noi sun tikkujen oudot väritykset kertoo... Ei varmaan auta muu kuin katsoa mitä tuleman pitää. Tsemppiä! Mutta Stinkkeri varmaan mielellään perustaa sun kanssa Anonyymit Pissintutkijat -ryhmän! :LOL: :LOL:
:LOL:
Meillä on kotona käytössä sellaisia vessanpöntön vesisäiliöön laitettavia raikastin-kiekkoja jotka värjää vessan huuhteluveden siniseksi.
Mulle tuli siitä jostain syystä sellanen idea että pitäisi olla kuumeilijoille omanlaiset raikastimet jotka muuten toimisi ihan noin, mutta sitten kun pönttöön pissaisi hcg-pissaa, niin vesi värjääntyisi sinisestä esim neon-punaiseksi :). Säästäisi testeissä ja ehkä ei tulisi niin herkästi pissatikku-addiktiota?
Tosin sitten olisi varmaan kovasti alkuraskauteenkin kuuluvaa tiheäpissaisuus-oirehtimista kun öisinkin pitäisi herätä tarkistamaan muuttuuko pöntössä väri vai ei.

Käytin vielä viimeiset kaksi ovistikkua :ashamed: :ashamed:
Eilen oli viimeisessä testissä kummatkin viivat samanvahvuisia ja voisin hyvin kuvitella oviksen olevan nyt, jos on...? Ovismaisia tuntemuksia on ollut että ehkä se onkin vasta nyt. Eipä tässä tosiaan auta kuin odottaa ja katsoa.
 
Tinkerbelle toivotaan nyt et sulla etes tulis se plussa! Riennä heti kertomaan testitulos. Mää koitan taas nousta tästä suosta ja odotella,koska vois alkaa kuseksiin ovistikkuihin..edes jotain jännitystä elämään.
 

Yhteistyössä