PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Nöttis VOI PERS!!!! Mitä ihmettä se nyt oli, haamut ja kaikki?? Kauhea pettymys. :hug:

Mimmeli ei täällä noin pienestä säikähdetä. Hyvä kun päästelit vähän, sietää miehenkin kuulla kunniansa kun tuollaisia päästelee suustaan. Hyvä että pidät sen ruodussa!

Mitkäs on Shendan olot?

Helpottaako Uniksen paha mieli yhtään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Nöttis VOI PERS!!!! Mitä ihmettä se nyt oli, haamut ja kaikki?? Kauhea pettymys. :hug:
No tässä tää sama stoori minkä tonne toiseenkin pinoon laitoin, laitetaan nyt tännekkin...

Täti sit tuli... Voi v*ttu!
Tässä se taas nähtiin että ei tällä mun p*skalla kohdulla mitään lapsia tähän maalilmaan saada. Mulla todettu kohdussa rakennevika, kohtuu toimii ikään kuin kierukka joten nää kemialliset raskaudet on ihan arkipvää.
On se vaan kiva ku ei voi omiin tuntemuksiin/oireisinkaan enää luottaa: kaikki oireet oli ja niin ne menkat vaan alkaa. :'( Että voi ihmistä ottaa päähän.

Ja jos joku nyt ihmettelee miten oon ekan YKn jälkeen maassa, ni jos keskeytystä ei lasketa mukaan ni täällä tätä pikkukakkosta on todellisuudessa yritetty jo yli vuos. Pelkkää yritystä ja pettymystä. Ja sen ainoan kerran ku raskaaks tulin niin sekin vauva vietiin.

Taitaa meidän esikoinen jäädä ainoaks.. Niin ku yks kätilökin keskeytyksen aikaan tokas, että teidän lapsi on ihme. Täytyy varmaan vaan alkaa tottumaan siihen.

Mä oon pahoillani tästä omakeskeisestä vuodatuksesta, mutta ottaa vaan päähän niin kympillä ku kaikki kaverit ympärillä on raskaana/raskautuu edes ilman yrittämistä.

Jokatapauksessa muille suuresti plussatuulia ja haamulijoille viivanvahvistumisia!
 
nöttiäinen :hug: tmmärrän sua tosi hyvin! :heart: mun on helppo samaistua sun tilanteeseen ku mulla jokseenki samanlaiset fiilikset.. :( esikoinen (sai alkunsa tosin keskeytetystä yhdynnästä ihan "vahingossa") 10/06 ja nyt siis reilu vuosi yrittämistä takana, tuulimuna 04/08 ja sen jälkeen ei tärpin tärppiä vaikka peittoa heilutellaan välillä hermojakin raastavan useasti puolipakolla.. :ashamed: mitään tutkimuksia ei oo tehty, tiedän että kohtu jyrkässä retroversiossa (eli reilusti taaksepäin kallellaan), on vaikeuttanut palpoidessa koko kohdun tuntumista, eli tosiaan _reilusti_ kallellaan, joten voisiko tämäkin vaikuttaa.. lisäksi takana kaksi lihasääneen kaavintaa, esikoisen syntymän jälkeen ja tuon tuulimunan takia..
vaikka tässä kierrossakin on väh.jokatoinen päivä peittoja heiluteltu, asenne on erittäin pessimistinen.. :( vuoden vaihteen jälkeen lähetään tutkimuksiin ja seki jo valmiiksi vituttaa.. :headwall:
ja mulla kans sama tilanne, kolme kaveria raskaana, parilla pienen pieni nyytti jo sylissä, enkä aidosti osaa olla onnellinen heidän puolestaan, ku oikeesti oo kateellinen.. :ashamed:

 
Kiitos kaikille halauksista! Takasin niitä :hug: !
Kiitos ymmärtämisestä, lohduttaa kummasti kun tietää että ei paini näiden kateus-asioiden kanssa yksin. Ehkä se lohduttaa teitäkin, että kukaan ei ole yksin vaan aina löytyy joku joka käy samoja tunteita ja kateuden fiiliksiä läpi.

Mitään muuta en toivo, kuin sitä että me kaikki saatas joskus kokea vielä se pieni suuri ihme. :hug: ja jaksamisia kaikille!
 
hei olisko sittenkin mahdollista että se täti olis oikeesti jättänyt vaan välistä? tai että se tuhruvuoto oli sittenkin sitä itteään? kun mulla on lämmöt koholla.. normaalisti jotain 35,8 nyt 36,6.. voisko ovista pukata? tai sit oon vaan tulossa taas kipeeks.. :ashamed:


(mulla oli pitkä palstailutauko=ei yhtään tuntia) :D
 
MUa kyrsii..ei minkäänlaisia oireita..no välil paleltaa ja välil sikakuuma.Mutta mahaan ei juili sillaisn kun yleensä ennen menkkoja.Maha oli yksi päivä vähän sekaisin.Mä en tiedä oikeesti mistään mitään enään.

Millaiset vaunut teillä on????Onko kellään ollut käytössä teutonian spirit s3??????Kannattaako hankkia???
 
Aku
Meillä ei noi teutoniat mistä puhuit vaan Mistralit.Näiden perusteella en kyllä enää jatkossa hommaa Teutonioita (sanahirviö!!).Noissa on toi ratasosa tosi lyhyt ja kapee.Tuskailen tässä kun tyttö nukkuu vielä ulkona mutta alkaa olla liian ahtaat nuo rattaat.Ja kaikissa Teutonioissa tuntuu olevan sama ongelma et selkänojan säätö on hullun tiukka et saa runnoo ihan kunnolla :/
 
Aku
Täällä menossa kp ööööhhh...11(?).Pitäs varmaan hommaa niitä ovistestejä kun ei tuo muuten ilmottele tulostaan.Mutta kun periaatteessa en tahtois kun oon semmonen et sit en muuta ajattelekkaan kun tätä meidän pikku projektia.Hmmm...

Ollaan tammikuun 9. lähössä ukon kans Tampereelle viettään laatuaikaa kahdestaan.Tyttö menee mummolaan koko vklopuks ja me löhötään hotellissa ja nautitaan kaksin olosta.Toivottavasti ei menkat osu just tolle vklopulle ;)
 
Tilasin huvikseni netistä torstai-iltana ovistestejä, imetyksen aiheuttaman pitkän kierron takia. Ja mitä tapahtuikaan eilen? Selvät ovislimat kuin tyhjästä vaan? :eek: Ja kp 13 eli jos nyt oikeesti on ovis niin se tarkoittaisi että kierto olisi palaamassa takaisin normaaliin.
Ennen ed. raskautta kierto oli aika tarkkaan 28 päivää.
Ovistestit tulevat varmaan jo maanantaina postissa, täytyy katsoa onko mitään mieltä kokeilla niitä enää tässä kierrossa..?
 
:wave: hellunrei kaikille! Oon pitkään taustaillut täällä, ja nyt voisin itseni esitellä muillekkin...
Elikkäs 25-v prinsessan äippä liittyy tänne pikukakkosta haavelemaan, kp5 menossa ja kovasti sitä ovista nyt sitten odotellaan.. meille ei ollut mitenkään kamalan helppoa saada ensimmäistä, yritystä pari vuotta asenteella tulee jos on tullakseen,
ja nyt keväästä asti varovasti samalla linjalla mentiin, mutta nyt varmaan sitten yritetään vähän enemmän, seurataan vähän milloin ovis on jne..

nöttiäinen ja mama-84tiedän myös miltä tuntuu, itsellä oli silloin ennen tuota ensimmäistä raskauta aika paha mieli aikaajoin kun tuntui että niin ne toiset vaan raskautuu, osa pelkästä ajatuksesta... mutta kun se ensimmäinen plussa tikkuun tuli, oltiin onnemme kukkuloilla. nyt vähän parempi fiilis tähän toiseen yritykseen kun on jo yksi prinsessa.

mutta plussatuulia kaikille... iitu kuittaa
 
Huhuu!!!!!!!!!!!! :wave: Oltiin pudottu aivan toiselle sivulle - liekö joulukiireistä väkeä?

Uusille tervetuloa!

Shendalle lähetän voimia pettymyksessä :hug: Muista että täällä meitä muitakin ajoittain syvässä epätoivossa vellovia on. Me kaikki kyllä plussataan.

Mä tajusin juuri äsken että ihan oikeasti tässä mennään "jo" yk 7. Tuntuu itse asiassa tosi kummalliselta todeta näin, mutta ny olo on parempi kun yk 3-6 jolloin pettymykset olivat aivan sietämättömiä. Nyt tuntuu että mitä lähemmäksi yk 12 mennään niin helpottaa, koska tiedän että jos ei siihen mennessä nappaa niin saadaan hoitoja.

Mulla on meneillään kp 12/28 ja eilen aloitin ovistikutuksen. Sekä eilen että tänään jo melko vahvat viivat, joten joululle taitaa iso O osua :D Olishan se sööttiä jos tietäis vauvan saaneen alkunsa jouluna anoppilassa :LOL:

Me lähdetään siis huomenna reissuun, mutta aion kyllä käväistä koneella kurkkimassa kuulumisia - sais tulla taas jo niitä plussia! Testaileeko kukaan joulun pyhinä?

:xmas:
ILOISTA JOULUA KAIKILLE!
:heart:
 
oikein hyvää päivää kaikille. tein tänään haamuplussan :) esikoisen syntymäpäivä on tänään, 1.v että se aika rientää.. plussatuulia kaikille, iso :hug: niille jotka tarvitsevat.. ja roppakaupalla tarrasukkia jotka niitä tarvii, itte ainakin tarviin :hug:
 
mulla on ollut nyt viikon ajan ihan selkeät raskaus oireet =)
MUTTA menkat riesat alkoi eilen... :'( Siitä huolimatta aion testin huomen aamulla tehdä :) (mieli positiivisella)
Oireina:paha olo(jatkuvaa),huimaus,itkukohtaukset,mielialanvaihtelut,TOSI PAHA PÄÄNSÄRKY,alaselkä kivut,aamuiset ilmavaivat,väsymys ja edellisestä raskaudesta kipeät polvien jomotukset...sekä jännitys vatsa ja oikean munasarjan kohdalla tylpät vihlonnat(ei kivuliaita)siinä ne tais olla :LOL:
 
Onnea Anskuliini1 haamusta!
Tänään tosiaan sitten tipahti ovistikut postiluukusta... ja olihan se pakko kokeilla yhtä.
Ei näyttänyt yhtään mitään! Ei pienintäkään haamua, pelkkä kontrolliviiva.
Mitä luulette, olikohan ovis jo perjantaina kun sen olin huomaavinani? Näyttäisikö ovistikku nyt vielä viivaa jos ovis olisi ollut jo 3 pv sitten?
Toinen vaihtoehto on tietysti että ovis vasta tulossa PIIITKÄN ajan päästä, kun nyt tikku ei "inahtanutkaan" siihen suuntaan että jotain olisi tapahtumassa...
Tai kolmas vaihtoehto on tietenki ettei ole ovista ollenkaan :eek:
 
moikka piiiitkästä aikaa,ei meinaa aika riittää jokapaikkaan näin joulun alla niin jostain on tingittävä,anteeksi hiljais eloni :hug:

onnittelut kaikille plussaajille,niin ovis kuin raskaus :heart: ja pahoittelut negan saaneille ja menkkojen saartamille :hug:

melko positiivisin mielin oon tässä kierrossa,ovis hyödynnettiin,kerrankin..
katsotaan nyt,tuleeko tästä mitään,toivossa on hyvä elää :D
ihan hirvee pissatulehduskin oli :kieh: onneks ne antibiootit puree nopsaan..

eipäs tänne tän kummempia,oikein ihanaa ja plussa rikasta joulua kaikille :heart:
 
Hyvää huomenta kaikille... Minä olen ollut malttamaton ja testasin sunnuntai aamuna jo... tulos oli nega. Äsken tein taas testin ja sain selkeän haamun, apua! En ihan nyt pysty vielä riemuitsemaan, vaikee uskoo et nyt ois raskaana, ku ei oo kahteen vuoteen onnistuttu. Oon niin innokkaasti testaillu, ku on viikon ollu semmonen oksettava olo ihan koko ajan!!!!
 
Kiitos Tinkkeri kuulumisten kysymisestä. Vähän ollut mieli maassa tuon edellisen pettymyksen jälkeen, ja kova miettiminen että mistäköhän kiikastaa. Kävin viime pe otattamassa verikokeet Mehiläisessä, ja tänään sain tulokset. Ei niissä mun mielestä ollut mitään häikkää, vaikka eihän sitä itse saisi mennä tuloksia tulkitsemaan. Etsin kuitenkin netistä viitearvoja, ja kaikki mun arvot menee niiden sisään.

Toisaalta harmittaa että on menny hötkyilemään, mutta toisaalta kiva lähtee tähän uuteen yrityskiertoon, kun missään ei pitäisi olla vikaa. No, miehen simpat on viel tutkimatta mut varmaan aika epätodennäköistä että niissä ois jotain vikaa. Sama mies kuitenkin kuin esikoista tehtäessä, ja terve paheeton mies :) Joka tapauksessa tää kierto menee ihan luomuna koska Felicitas joulutauolla. Vaan eipä me varmaan mitään hoitoja tarvittaiskaan jos kaikki kunnossa.

Me lähdetään aamulla mun vanhemmille, täytyy ottaa ovistikut mukaan. Toivon kyllä ettei ovis tulisi kauheesti etuajassa, ettei tarvii siellä 7 muun henkilön läsnäollessa hommailla...

Sorry omanapaisuus... Mutta

KAIKILLE OIKEIN RAUHAISAA JOULUA JA TOIVON KAIKILLE MEILLE PIENEN NYYTIN VUONNA 2009!!

T. UniUnna
 

Yhteistyössä