PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Morjens pitkästä aikaa B) !

:hug: :hug: kaikille jotka tarvitsee!

ja onneaaaa :flower: :heart: plussanneille! Niitä on niiin kiva aina lukea! :)

(.) Tänne ei mitään tätiä odotellessa, km:n vuodosta jos laskee kp:t ni ois niin pal ku 20. ja yk
14 :'(

no mut tätiä odotellessa, ku ei oo paljon peittoja ehitty heiluttelemaa :D

ja mut saa siirtää tuolta taustailijoista pois, kiitti :)
(poika oli synt. 07/07)

Piiperö superpaljon onnea!!! :heart: :flower: Meillä tuo esikoinen sai alkunsa yhdestä ainoasta puuhailusta siinä kuussa... joten on se mahdollista!

Peikko ja Niinuska tervetuloa! :wave:

Lumis :hug:

Nemu tsemppiä uuteen yritykseen, toivotaan että parempi onni olisi myötä!

Ajattelin aikani kuluksi tulla kertomaan kuulumisia, vaikkei tää tilanne oo tästä mihinkään suuntaan muuttunut..

Uusille tervetuloa!!

Plussanneille iiisot onnentoivotukset!

Tädin kohdanneille :hug: ja onnea uuteen kiertoon.

Mua alkaa pikkuhiljaa oikeesti kypsyttämään tää, ei kuulu tätiä, ei kuulu plussaa, ei kuulu mitään.
Soitin eilen terveydenhoitajalle, (oli ekassa raskaudessa mukana, oli oikein iloinen että soitin kun oli kuulemma yrittänyt tavoittaa pojan kuoleman jälkeen)ja sovittiin, että viikko-kaks katellaan ja sit testi labrassa ja siitä sit eteenpäin..

tää odottaminen on vaan niin turhauttavaa kun ei tiedä mikä on. :/

Nyt, oikein hyvät yöt!

täälläpä on hiljasta ollut tää päivä. kaikki vissiin viettämässä laatuaikaa perheen parissa? :)

Koop sitte voitti, jotenki oli arvattavissa. mitäs mieltä te ootte, voittiko oikea henkilö? (jotka tota idolssia seuras ylipäätänsä)

Peikolle ja Niinuskalle tervetuloa sakkiin =)

Tinkerbelle, Lumikuningatar ja Äityli :hug:

Mimmeli Mun mielestä voittaja putos jo edellisessä jaksossa, eli Peten olis ehdottomasti pitäny voittaa =) Mut eilistä finaalia ajatellen, ni kyllä Koop veti erittäin hyvin ja ansaitsi voittonsa...

Huomenta vaan :wave:

Täällä mennään kp 5/28 ja uusi satsi ovistikkuja lienee odottelemassa tuolla postilaatikossa. Sunnuntaina alkaa taas kerran pissitikkukierros - alan olemaan aika ammattilainen siinä hommassa jo :)

Unikselle ja Shendalle täällä pidän kovasti peukkuja - voitte ihan virallisesti mun luvalla alkaa tästä päivästä lähtien kuvittelemaan oireita. Jos sattuu mielikuvitus loppumaan kesken niin multa voi kysyä aiheita harhoille ja hallusinaatioille :D !

Tästä puheenollen, heh.. Mulla on sellainen lyhyt mekko jota käytin alkuraskaudesta, se ei siis ole mikään äitiysvaate mutta pienen masun kanssa meni nätisti. Laitoin sen eilen päälleni kun käytiin kylässä :LOL: Mieheni sanoi että muista sitten kävellä takakenossa ja puhista :LOL: Eli siis jo ennen ovista voi ihan hyvin kuvitella oireita!!

Mukavaa päivää :wave:

heips kaikille,tääl on tullu pidettyä palstataukoa kun täällä käyminen vaan lisää sitä vauvakuumetta ja koitan olla ressaamatta tän kierron.... :ashamed: tikutellut oon kuitenkin ja tänään tuli sitten ovisplussa =) jee! Ollaan kyl jo harkkoja harrastettu mut pitäis kai vielä muutaman päivänä varmistella.
Mä olen muuten nyt testaillut 3:lla eri ovistestimerkillä ja voin suoraan sanoa että mammaksin testit ovat ihan p***oja. Niillä oli ennen hyviä testejä mutta nää vaaleenpunaset on tosi huonoja. Kotitestin ja apteekin omilla sain vahvemmat viivat kun kontrolli ja mammaksin näytti hiukan haaleempaa kun kontrolli. Plus vielä se että mammaksin testissä levisi sitä punasta väriä vielä sivusuunnassakin viivoina eli tulos oli aika suttuinen. Mä olen suosinut niitä niiden halpuuden takia mutta nyt täytyy sanoa että merkki vaihtui.
Parin päivän päästä alkaa sit se odottelu,piinaava sellanen.
Mulla on kyllä huomenna gyneaika niin näkeehän se sielläkin että onko ovis tapahtunu :)

Tervetuloa muuten uusille :wave:

Unikselle ja shendalle peukkuja plussan saantiin! Toivottavasti tärppää =) kertokaa nyt niitä oireita niin päästään niitä punnailemaan :D

Tinkkeri siis sä oot niin hyvä... =) Tarttis vissiin reenata nuo ilolihakset parempaan kuntoon kun nauroin niin sun teksteille et meinasin pissiä alleni :LOL: :LOL: Tai sit toinen vaihtoehto on käydä ostaa tenaladya ennenkun tuun lukee näitä tekstejä.. ;)

Pakko lähtee nukkuu hetkeks,valvoin yön kipeen neidin kanssa ja aika naatti olo on. Kirjotelkaahan,tääl on ollu aika hiljasta viime aikoina...

tinjamin onnea ovisplussasta. Eiku peitot heilumaan ja ukolle kyytiä. :)

Täällä on jo sen verran parempi mieli ala että eilen tarttu kaupasta sitä greippimehua mukaan. Mies tuumas iltapalalla että et sit ostanu semmosta mehua mitä tuo tyttöki jois. Oon mä sille sanonu et mitä mehua se on mut ei vissiin muistanu. :D

Idolsista oli jotain puhetta. Eilistä finaalia en kattonu kun oli se nelosen elokuva samaan aikaan. Musta Pete oli kyllä paras, mutta kai se aika näyttää mimmonen tähti tuosta Koopista sit tulee. Mulla kyllä tulee aina ruokakauppa mieleen kun sen nimen kuulen. Tuossa länsinaapurissa kun on semmonen ruokakauppa kun Coop. :LOL:

Tytön tarhakuvat tilasin viime viikolla ja tänään ne sit tuli. Saa jouluksi laittaa kummeille kuvan. Aika menny kauheen nopeeta kun eihän siitä ole niin kauaa kun synnäriltä kotiuduttiin käärön kanssa ( 4v. ). :)

Meidän koiralla on tullu nyt sit vanhuus. On alkanu pissaileen sisälle. Ei jaksa enää samaan malliin odottaa ulos pääsyä kun ennen, vaikka kukapa sitä enää 90-vuotiaana jaksaiskaan. Ei vain jaksais öisin herätä siivoon lattioita. Vettäkin koiruus juo enemmän kuin ennen.

Tässäpä taas tarinaa, muutakin kuin itse asiaa. No, vaihtelu virkistää. Taidan mennä kattoon telkkaria. Tädin pois lähtöä odotellen. :)

Mä olen ihan varma että mun mekat alkaa..taas kerran.Testauspäivä osuis just jouluaatollle.Taidan vetää perseet silloin.Sanon miehelle että menee muksun kanssa mummolaan ja mä jään ryyppäämään.

Masentaa,vituttaa eli aika paska fiilis....sori mun vuodatus :ashamed:

Aika jännää..mua ei vituta yhtään.Yleensä n.viikko ennen menkkoja eli nyt alkaa armoton vitutus ja tekis mieli vaan kaikille huutaa.
Just tulin läheisestä kauppakeskuksesta ja olisin halunnut vaan kaikille mummoille toivottaa hyvää joulua vaikka ne tukkikin rollaattoreillaan kaikki kulkuväylät :LOL:

Ostin sitten lindxiltä vauvanvaatteita koko 56..oli ihan pakko.

Mulla olisi vauvaa varten jo uudet vaunut,vaatteita, uusi turvaistuin,sänky...eli vauva vaan puuttuu.

Pitäisköhän tuon miehen hommata mut hoitoon tai jonnekkin :LOL: :LOL:

Mua vaan naurattaa täällä..olenkohan mä tulossa hulluksi????Tinkerbelle nyt äkkiä diagnoosia musta...

Moikka taas pitkästä aikaa! Suuren suuret pahoittelut, etten ole joutanut päivittämään listaa, huomenna lupaan pyhittää teille aikaani sen verran, että paan lista ajan tasalle. Sellasta kiitoo ollu tää elämä, että huhhuh! Mutta nyt täytyy koulunn lähteä ja sitä ennen viedä poika hoitoon kumminsa luo.=) :wave:

Yhteistyössä