PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Heipähei, huoh, voisko aika mennä nopeammin...2kk päästä käyn poistamas kup.kierrukan...

Eli tuun ens vuoden helmikuun puolella tänne palstaileen...taustailen siis viel.

Onnea kaikille plussaneille ja iso lämpönen :hug: joille se täti tuli...

Moro :wave:

Mulla ei ole kauheasti mitään uusia asioita, mutta huolestuin kun oltiin tiputtu listalla ja muutenkin on ollut hiljaista...

Niin että mitä teille kuuluu??!!! HA-LOOOOOOO :D

Mäpä luulen että Unis plussaa ihan justiinsa. Ja Shenda heti perään. Näin on.

täällä vaan odotellaan VIELÄKIN. :headwall:
Huomenna vien aamusta pissanäytteen terv.asemalle (kun siellä ei verestä testiä tehdä.) ja huomenna iltapäivällä luultavasti saan sen tuloksen. tuskinpa siinä mitään on kun ei apteekin testitkään mitään näytä. (viikko sitten tein viimeks)
mietin tässä että pitäiskö lähteä yksityiselle kattelee että onko jotain pielessä tms.
mitäs yksityisiä tahoja suosittelisitte täällä helsingissä päin?

ja näistä "oireista" sen verran, että pientä menkkakipuilua on välillä ollut ja sellasta nippailua alavatsalla.

mä en kestä tätä odottelua. :kieh:

Mimmeli ymmärrän sun huolen. Tee nyt vielä ainakin yksi kotitesti kun siitä on jo viikko.

Mä en ole muualla käynyt kun Felicitasissa, mutta sieltä olen aina avun saanut ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ne lääkärit on todella osaavia, vaikka eivät nyt aina niin sensitiivisiä olekaan (kuten ei suurin osa lääkäreistä yleensäkään :whistle: ). Felicitasissa on mun mielestä sellainen tunnelma että sinne on helppo mennä, ja jotenkin sieltä lähtiessä tuntuu varmalta että jossain vaiheessa onnistuu.

Lisäksi siellä on aivan IHANA raskauden seurantaan erikoistunut mieslääkäri T.K., kävimme hänellä 12 rv ultrassa. Hänellä oli aikaa, hän otti huolet vakavasti ja keskusteli ihanasti miesten kesken mieheni kanssa mm. hienoista laitteista joita huoneessa oli ;) Oli tosi ihanaa lähteä sieltä kun oli tullut kuulluksi ja kaikki oli hyvin.

Felicitasiin saa kuulemani mukaan ajan nopeammin kuin esim. Väestöliittoon.

Täällä testattu liuskatestillä nega.Mutta nyt on kait vasta dpo 8 eli olinko liian aikaisessa?????
Mutta eikös sen pitäis herkällä testillä näkyä?????

Meinasin jo että ottaisin yhteyttä vuoden alussa fertinovaan josko kokeiltas sitä insemaatiota..onkohan liian hätäistä?????Femar-kuuria olisi vielä 2kk jäljellä.....en tiedä.

Mutta nyt ainakin lähti joulufiilikset.

moikka kaikille. mä tääl edelleen odotan että koska ne kk oikeen alkaa kun keskenmeno vuodosta nyt 41 päivää no rauhassa odotan, mun puolesta voiskyl kokonaan jättää tulematta.. plussatuulia kaikille.. onnea plussanneille :) ja :hug: jotka sitä tarvitsevat..

Unis :hug:

nyt on pissinäyte viety ja odotellaan terveydenhoitajan soittoa iltapäivällä.. vaikka eipä siinä mitään odottelemista ole kun oon ihan varma tuloksesta, mutta saa sit ainakin selviteltyä miks ei tätiä kuulu..
Aina sama juttu, edellisenä iltana ajattelee jo että voishan se sittenkin olla mahdollista, mutta sitte kun se testaamisen aika tulee niin oon jo ihan varma ettei tarvis edes testailla. :D

soittoa odotellessa...

Unis :hug:

mimmeli toivotaan, ettei sun tarvi mihinkään tutkimuksiin mennä =) Jos kuitenkin niin käy, niin minä käyn fertinovalla ja olen tykännyt lääkäristä ja hoitajista. Uskon, että fertinova ja felitas on loppujen lopuks kummatkin ihan yhtä hyvä vaihtoehto...

Todella vähän oon tähän pinoon kirjotellu, mutta kysellään nt täältäkin josko joku tietäs...

Tein aamulla testin ja selvä haamuhan se oli. No joo, ihan kiva mutta ku mulla alko tuleen sellasta ruskeaa (vanhaa verta) vuotoa. Tulee lähinnä vessa käyntien yhteydessä, ehkä ihan vähän pikkuhuosunsuojaankin, kipuja ei oo lainkaan.... mmhh.. Tiiän et jos tää alkaa tästä runsastumaan ja kipuja tulee ni se on sit siinä, mutta mietityttää silti.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta?? :|

Ja niin, raskausoireet tallella. Niitä ollu vkonlopusta saakka...
Näyttääkö testi plussaa/haamua jos raskaus on menossa kesken?? Onks tietoa?

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Ja niin, raskausoireet tallella. Niitä ollu vkonlopusta saakka...
Näyttääkö testi plussaa/haamua jos raskaus on menossa kesken?? Onks tietoa?
ensinnäki :hug: toivottavasti on vaaratonta tuhruttelua, mitä voi oletettuna menkka aikana olla.
testi voi olla plussa, vaik/jos menee heti alussa kesken.. ikäänkuin alkio on hipaissut kohdunseinämää, mutta ei ole syystä tai toisesta kiinnittynyt!

Nii, ehkä tää on sit kemiallinen tai ehkä ei. Viimeks ku oli kemiallinen ni vuoto alko mulla testin jälkeen toisena pvänä ja sillon tuo tuhruvuoto oli erilaista ja hieman runsaampaa mitä nyt..

Nooh, ei auta ku katella et kumpaan suuntaa tää lähtee menemään. Tympee vaihe, mutta ei auta. :|

negatiivinen.
lääkärille ei terveysasemalta aikaa saa, ehkä ens vuonna joskus. (laittaisivat vissiin vaan jonkun hormonaalisen kuurin jotta saatais täti kyläilee.)

eli tätiä odotellessa..

*itkupotkuraivarit* :kieh: :headwall: :'( :(

parin päivän tauon taidan palstailusta pitää, jotenkin oli kuitenkin pieni toivon kipinä ja suuri pettymys taas.

Katsellaan viikonlopun jälkeen. :wave:

miten mä nyt tällein, itkua meinaa tihrustaa tän takia. :ashamed:

sellasta vielä että oliskohan se tuhruvuoto voinu sittenkin olla menkat? koska, nyt siitä on reilut kaksi viikko (muistaakseni?) ja parina viime päivänä valkovuotoa ollut enemmän ja nippaillut vähän oviksen tapaan? voiskos olla että oltais jo uudessa kierrossa?
kuinka nopeesti yksityiselle saa aikaa? ja onkohan tässä mun tapauksessa edes vielä järkevää mennä sinne...

mimmeli, kysymystulvan kera. (kun en tietenkään siltä terkkarilta hoksannu mitään kysellä)

Voi PASKA Unis ja Mimmeli - ihan syvältä! :hug:

Unis mä niin tiedän miltä susta tuntuu, samoissa yrityskierroissa kun mennään ja muutenkin kaikki tämä epätietoisuus...Ihan varmasti sä tavalla tai toisella raskaudut, niin se lääkärikin sanoi. On vaan raskasta pettyä aina uudestaan ennen kuin onni sattuu kohdalle!! :headwall:

Mimmelilläkin on tullut takkiin viime aikoina, mutta toivottavasti luotat siihen että pian taas olo paranee ja jaksat uskoa onnistumiseen.

Kuulepas Shenda - nyt tulee Stinkkerin pakkotiedepläjäys ja Shenda istuu ja kuuntelee kiltisti ( :saint: ): alkion kiinnittyminen kohtuun tapahtuu 6-12 päivää hedelmöittymisestä, tapahtuman keskiarvo on päivä 9. Tästä menee noin 3 päivää että 25-herkkä testi havaitsee hcg:n pissassa (10-herkällä siten 1-2 päivää). Olet siis testannut ihan liian aikaisin jotta voisit olla varma! Vasta 14-15 dpo tullut nega alkaa antaa kohtalaista varmuutta, mutta sekään ei ole 100%. Tiedot perustuvat tieteellisiin julkaisuihin, ei siis mitään mutu-tuntumaa keskustelupalstoilta :D

Helpommin sanottu kuin tehty, erityisesti himopissi-Stinkkeriltä, mutta yritä kovasti jaksaa odottaa!! ;)

Omaa pissitikkua: sunnuntaina alkaa ovulaatiojahti taas. Sitten lähdetäänkin anoppilaan pelmuuttamaan :LOL: :LOL: :LOL:

:xmas:

Yksityislääkäristä vielä - Suomessa osaaminen on varmasti korkeatasoista mihin tahansa menee, moni varmaan valitsee sen klinikan jonne saa nopeimmin ajan. Siis Mimmeli myös, varaa rohkeasti vaan aika. Yksityisellä ei naureta tai vähätellä vaikka hyvissä ajoin meneekin huoliensa kanssa! :hug:

"Shenda istuu ja kuuntelee nätisti" :LOL:

Eli toivoa on vielä.Mä odotan sitten jouluaattoon asti,silloin kait menkkojen pitäis alkaa.Oireita ei ole..no välil kuuma ja välil kylmä,välil vihlasee tonne ihan kuin joku sukkapuikkoa sinne tunkis....mutta toivossa on hyvä elää =)

nähtiin taas tää palstailu tauko. :LOL:

mut suoraansanoen vittu että vituttaa, toi ukko lähti sit just baariin. Mä oon täällä ollu koko päivän masiksessa ton negan takia ja tää päättää lähtee baariin ja ku vähän sanoin jotain et tosi kiva niin sieltä tulee sit et no "sit mä tuun sunnuntaina kotiin jos alat kiukuttelee".. kiitos ja näkemiin. no sovussa oltiin kun lähti mut mut.. :kieh: ottaa päähän tämäkin vielä. :headwall:
just ku aloin ajattelee positiivisemmin ja koittaa katsella valosasti tulevaisuuteen.

Yhteistyössä