Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Nöttis VOI PERS!!!! Mitä ihmettä se nyt oli, haamut ja kaikki?? Kauhea pettymys. :hug:
No tässä tää sama stoori minkä tonne toiseenkin pinoon laitoin, laitetaan nyt tännekkin...
Täti sit tuli... Voi v*ttu!
Tässä se taas nähtiin että ei tällä mun p*skalla kohdulla mitään lapsia tähän maalilmaan saada. Mulla todettu kohdussa rakennevika, kohtuu toimii ikään kuin kierukka joten nää kemialliset raskaudet on ihan arkipvää.
On se vaan kiva ku ei voi omiin tuntemuksiin/oireisinkaan enää luottaa: kaikki oireet oli ja niin ne menkat vaan alkaa. :'( Että voi ihmistä ottaa päähän.
Ja jos joku nyt ihmettelee miten oon ekan YKn jälkeen maassa, ni jos keskeytystä ei lasketa mukaan ni täällä tätä pikkukakkosta on todellisuudessa yritetty jo yli vuos. Pelkkää yritystä ja pettymystä. Ja sen ainoan kerran ku raskaaks tulin niin sekin vauva vietiin.
Taitaa meidän esikoinen jäädä ainoaks.. Niin ku yks kätilökin keskeytyksen aikaan tokas, että teidän lapsi on ihme. Täytyy varmaan vaan alkaa tottumaan siihen.
Mä oon pahoillani tästä omakeskeisestä vuodatuksesta, mutta ottaa vaan päähän niin kympillä ku kaikki kaverit ympärillä on raskaana/raskautuu edes ilman yrittämistä.
Jokatapauksessa muille suuresti plussatuulia ja haamulijoille viivanvahvistumisia!