PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Cassy, Ittnafele ja UniUnna pahoittelut ja kannustus :hug:
Tervetuloa uusille :wave:

).( Tänään kp23, kierto ollut 24-39, arvatkaas vaan tekiskö mieli testaa....voi blaah tätä kuumeilua...
Mulla on ollut koko päivän kuvottava olo..kaikki hajut tekee tosi pahaa...varmaan enteilee vaan menkkoja eikä sitä mitä todella toivois.
No, ehkäpä tässä yritän sinnitellä ainakin tuonne kp30 tienoille ja sitten rupean miettimään sitä testausta jos ei tätiä tai mitään oireita ilmaannu. Jos täti kurvaa paikalle ensiviikolla niin sitten minäkin liityn pissiksien joukkoon :LOL: ja tällä tarkoitan ovistikkuun pissijöiden :D
Aurinkoista sunnuntaita kaikille ja oikeita plussatuuuuuuuliiiiiaaaaa lähettelen
 
Meillä piti yritys alkaa parin kuukauden sisällä, mutta kävikin niin, että minulle tarjottiin kahden vuoden määräaikaista työsuhdetta, mikä on aivan loistojuttu...mutta siinä kyllä siirtyy vuodella nyt vauva-asiat eteenpäin.

Valitettavasti joudun toteamaan, että itse olen nyt yksi niistä urahtaneista naisista, joilla työelämän kuviot sanelevat muun elämän rytmin. Tällaista olen aina lähinnä halveksinut ja nyt huomaan olevani itse samassa tilanteessa. En kuitenkaan voisi olla onnellisempi, sillä seitsemän vuoden opiskelujen jälkeen on ihan kiva saada kunnon koulutusta vastaava työ, jossa myös palkka on edes kohtuullinen. Ja nyt on aikaa säästää niitä tulevia kotivuosia, jotka mielessä siintää sitten...joskus...
 
Heippa :wave:

Pahoittelut Cassy, Ittnafele, UniUnna ja Zuku :hug:

Olikohan täällä joku plussakin tullut, en nyt oo ihan varma, mut ovisplussia ainakin ja onnea niistä :flower:

Sitten ).(
En meinaa uskaltaa sanoo tätä ees ääneen, mut mulla, nyt kp 25/n.30(eikä ikinä oo ollu kierto alle 27), tuli äskön vessassa runsaan liman mukana veriviiru :eek:
Siis joko mulla nyt on joku tosi pahasti hormoneissa vikana ja menkat alkamassa tai sit tää vois olla sitä semmosta.. ehkäpä.. kiinnittymiseen liittyvää.. en tiä.. iiiiik ja aaargh.. en tiä mitä nyt pitäis aatella. :headwall:
En kyllä uskalla toivoo liikoja ja ihan varmaan täti vaan on kurvaamassa kumminkin, mut eiköhän se huomiseen mennessä sit tuu, jos tulee, joten ei tarvi tätä asiaa kauaa pohtia.
Mullahan oli just oviksen aikoihin se mahatautikin, et en kyllä usko senkään puolesta tärppiin ja ehkä se ovis jäi kokonaan välistä ja sikskin kierto vois olla noin lyhyt..

Tietääkö kukaan, et onko kierto lyhempi, kun normaalisti, jos ovista ei tapahdu?

Uusille vielä tervetuloa :wave:
 
Cassy, Ittnafele, Shenda, Hippula ja Zuku :hug:

Zukulle myös kiitos hauskasta jutusta! Onko se sun itse keksimä - saako pistää eteenpäin?

Tandem onnittelut työpaikasta! Nauti rauhassa nyt uusista työhaasteista, jokainen tietää itse parhaiten mikä on milloinkin oikea juttu itselle.

Cassy, meillä on vähän sama juttu tuon seksin suhteen. Meillä on muutenkin vähän, ja nyt sitten joutuu niitä vähiä kertoja ikään kuin laskelmoimaan oikeille päiville. Spontaanius on ihan tuntematon käsite meillä tällä hetkellä. Ja muutenkin kun sitä pystyy harrastelemaan vasta sitte ku esikko on nukahtanu, niin väsynyttähän se usein on... Tärppäis nyt pian niin tuokin asia korjaantuis... :whistle:


Lumipyryltä piti viel kysyy, että missä kaupungissa sulla oli se painajaismainen gynekäynti? Jos pääkaupunkiseudulla, niin voisitko jollain tavalla ilmiantaa kyseisen tyypin meille? Mä nimittäin oon harkinnu mehiläistä hesan seudulla. Ettei vaan sattuis sama tyyppi...


Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Minullekin tuli viimeksi menkat dpo 10 tms, olen vähän huolissani et miten se vaikuttaa raskautumiseen. Ennen esikoista oli ihan normaali 13-14 pvän luteaalivaihe, mut toi ei vissiin oo vielä palautunut, vaikka kierto muuten toimiikin nyt.
Cassylle vieläkin sekä Noppikselle ja muillekin: jos oviksen ja menkkojen väli jää liian lyhyeksi, niin mistä se kertoo??

Nemu päivitätkö mulle kp 3, yk 7. Kiitos!

 
Heips täältä taustalta :wave:

NEMU: Mut saa nyt sitten lisätä kuumeilijoiden joukkoon =) Eli mulla alkoi tänään eka menkat sitten imetyksen lopettamisen jälkeen. Eli kp 1/ ? yk1

Vähän taustaa: Eli mullahan oli tuossa tasan 14vrk aitten menkkajuilintaa, ja tuhrua tuli vähän ja täältä kyselinkin viisaammilta, että voiko olla ovis, kun ei menkat sitten alkanutkaan kun aluksi tietty epäilin menkkoja, raskautta myös, mut testi nega..eli mulla oli siis ensimmäinen ovis =) =) jee eli tästä alkaa pikkukakkosen "odotus" IHANAA! Eikä tietty mitään paineita tästä hommasta :whistle:

Meillä kotona pieni poitsu siis 8kk :heart:
 
UniUnna mä en tiedä sen tarkemmin tosta lyhyestä luteaalivaiheesta. Ainoastaan sen luin jostain, että alle 9 päivän luteaalivaihe on liian lyhyt. Siksi en ole jaksanut nyt vielä tuostakin huolestua. Ja tosiaan mäkin toivon, että kohta tärppäis. En vaan jaksa enkä pysty kestämään sitä, että kaikki seksi pitää olla just tolleen laskelmoitua. Mutta jos en "säästä" niitä seksikertoja otollisille päiville, meille tulee varmaan pikkukakkonen vuonna 2020. :( Huoh... Asiasta tekee pahemman vielä se, kun jatkuvasti saa lukea kuinka toisten miehet mankuu aina seksiä. Ei meillä vaan. Tuntuu ihan sairaan pahalta.

Tinkerbelle mä palaan työelämään nyt keskiviikkona. Sen jälkeen meillä on varaa käydä yksityisellä katsomassa onko kaikki kunnossa. Mutta ensin aion katsoa sen gyne-polin, josko siellä jotain selviäis.


Kiitti muuten lohtuhaleista kaikille. Ootte ihania! :hug:
 
Noppis
UniUnna, huonosta keltahormonin tuotosta? Ääh, en minä tiedä! :D Kuitenkin olen ymmärtänyt, että jotta kiinnittyminen voisi tapahtua niin luteaalivaiheen pitäisi olla tietyn pituinen.

Cassy, no jos lohduttaa niin meillä on sekstattu viimeisen puolentoista kuukauden aikana yhtenä päivänä. Sattui vaan sellainen tuuri, et se oli ovisplussapäivä. :LOL: Mä en siis mitenkään ehdottanut sitä, vaan mies itse ilmaisi halunsa juuri sinä päivänä. Kerrankin näin. :D Olen siis ihan samaa asiaa täällä "itkenyt" aiemmin, meilläkin tuntuu olevan niin, että se on ennemminkin minä joka saa vonkua...

Piku81 onnea yrityksen alkamisesta! :flower:

omppunen, olen antanut uskotella itselleni, että ovuloimattomat kierrot ovat yleensä tavallista pidempiä. Toivottavasti joku pieni yrittäis kiinnittyä sinuun! :heart:
 
Noppis vähän huippua, vertaistukea! Sitä ei oikeasti löydy helposti, kun useimmiten se on suhteessa nainen joka ei halua. Ja mä koen olevani sitten jonkin sortin friikki kun mulla on normaalia vilkkaammat seksihalut... Tai ainakin mun miestä vilkkaammat. Että joo, kyllä lohdutti. Ei tietenkään ole kivaa jos teillä on sama ongelma, mutta.. No ymmärsit kyllä. :D

Omppunen mä oon kanssa ymmärtänyt, että ovulaation poisjääminen pidentää kiertoa. Jännää!
 
heips.. pahoittelut kaikille kp1 kohdanneille :hug:
ja uusille tevetuloa vaan :wave:

ON. hmm,uskaltaiskohan tässä jo jotakin toivoa? :saint:
pikkasen vois oireitakin olla,mutta liekkö kuviteltuja sit :LOL: nyt on koko viikonlopun ollu hirmu kylmä koko ajan vaikka sisällä 24 lämmintä ja patterit porottaa punaisena,lisäks eilen ihan hiukan oksetti :p
ja eilen oli kaverin läksiäiset ja mun ei tehny miele ottaa,eikä noussu päähän. 5 mä kyllä vaan join mutta noista oon jo aina ollu ihan pierussa :whistle: :D piti tulla jo puolin öin kotiin kun ei huvittanu ei sit ollenkaan..
jospa tää jotain merkkais,toivossa on hyvä elää :headwall:

:whistle: :whistle: +++++++ meille kaikille :heart: :heart:
 
Noppis
ON: dpo 10. Nännit arat (ei oo yleensä ). Menkkamaisesti juilii ja pakaroita välillä polttelee. Jos siis tässä kierrossa jotain on tapahtunut, niin veikkaisin, että käy niin kuin viimeksikin, jää kemialliseksi. :/ Luultavasti menkat tulee jo pian, sellainen on fiilis.
 
Huomenta!
Mama-84

:hug:
Piku-81, tervetuloa joukkoon :wave:
Cassy, dogtor ja Noppis, teillä näyttäisi olevan samassa vaiheessa kierto kun täällä päässä. Onkos jo suunnitelmia, että milloin teette testin jos ei tätiä näy... :whistle:
Kyselen vaan täällä itse malttamattomana kun tekis mieli testata, että jos joku toinen niin sitten voi itsekkin hyvällä omalla tunnolla testata :D :ashamed: Hohhoijaa...kylläpäs ihmismieli on kiemura näissä asioissa...
Pitikin mennä tilaamaan ylimääräisiä r-testejä "varmuuden varalle". Nyt ne tietenkin kummitelee kotona :headwall: :headwall:

).( Meillä täyttää tällä viikolla tyttö 1v. Eilen muisteltiin miehen kanssa, että mitä tehtiin ja millaista oli tasan vuosi sitten...voi nyyh, kylläpä aika menee nopeasti...vielä muistan kun vuosi sitten tuskailin mahani kanssa, että eikö se vauva voisi jo syntyä.. ( tyttö syntyi 4pv yli la) Mites muuten teillä muilla, tuliko esikoisenne ajallaan?
Ois se vaan niin mukavaa saada alkukesän vauva. Nyt kun on kokemusta syysvauvasta :)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :flower:
 
Hassua kun nuo menkat ovat muuttuneet sellaisiksi että ne ei satu enää yhtään.Ennen raskautta aina juili ja pahasti.

Onnea Meille kaikille uuteen kiertoon...kyllä se tästä =)

Meillä esikoinen meni 10 päivää lasketun ajan yli...vähän oli tuskasta.Kävin yliaikakontrollissa ja lääkäri vähän ronkki kovan puoleisesti ja sen jälkeen lähettiin jumboon shoppaan miehelle pukua niin katoppas kun ne supistukset sitten alkoi ....mä siellä puhaltelin ja mies vaan sovitteli :LOL:
 
Cassy, Ittnafele, Shenda, Hippula ja Zuku :hug: teille tädin yllättämille.

Onnea :flower: myös ovisplussan bonganneille.

Sit siihen gallupiin. Esikko käynnistettiin meillä rv38. Kokemuksena oli ihan positiivinen, vaikka supparit tekikin niin kipeetä ja porukka synnärillä tosi mukavia.

Reissu tuli sit tehtyä. Kisat meni ihan hyvin, vaikkakin vettä sato koko ajan. Millon vähemmän, millon enemmän. Ja minä seison urhoollisesti vesisateella ja tuulessa tuomaroimassa. Tytölle muistin kyllä pakata kaikki mahdollinen kumisaappaista lähtien, mutta itelle en. Onneksi löyty kertakäyttö sadetakki autosta. Ette usko kuin ihanaa oli päästä lämpimään suihkuun illalla. :D

).( Se ovisplussa tais olla sillon kp16. Reissussa ei kyllä tullut testattua, mutta testasin ennen reissua ja ei ollu enää yhtä vahva viiva vaan haalean haalea. Plussapäivänä ei peitot heilunu kun mies nukahti sohvalle. :( Yritin sitä kyllä heräääätellä ja vihjailla, mutta oli tärkeemmät treffit nukkumatin kans.

Nyt siivoomaan. täytyy mennä illaksi töihin. Toivottavasti en vain tule kipeeski kun tuli seisoskeltua siellä satessa ja tuulessa.
 
yk 1, kp 19/25-27. Huonoa oloa, mahakipua, nälkä. Aika paljon samoja oireita kun ekassa raskaudessa, mutta veikkaan että kuvittelen vaan olevani raskaana ja muutenkin hormoonit sekaisin kun olen lopettelemassa imetystä enään vain iltasin imetän pikkasen. Mies ihan sata varma että olen raskaana ja ootan kaksosia kävi ostamassa mulle jo raskaustestinkin ja pyysi tekemään vaikka sanoin että vähän liian aikasta kun pitäis tehdä kun menkat alkamassa... Mutta negahan sieltä tuli, mutta mies edelleen varma että oon raskaana katotaan tuleeko taas viikon päästä raskaustestin kanssa kotio. Ihan hyvä että mies ostelee testit kun ne on niin kalliitakin ni ei viitsi itse jatkuvasti ostaa....

Meillä meni esikoinen tasan viikon yli.
 
Kaikki,jotka täti taas pääsi yllättämään :hug: ja kovasti tsemppiä uuteen kierrokseen!!
Täällä menkat vihdoinkin alkoi..pääsee siis jonkin ajan kuluttua tikutteleen.

Meillä esikoinen syntyi rv.39+0. Synnytys oli tosi mukava kokemus,ilokaasulla meni koko homma.
 
Noppis
Siis joo eiköhän tämä kierto ala olemaan tässä. Voin nyt tunnustaa, että eilen jo kusin tikkuun (Pregent) ja erittäin haalean viivan siihen taas sain. Mutta kaikki oireet viittaa nyt siihen, että jälleen sama homma kuin viimeksi, jolloin sain haalean viivan tikkuun ja menkat alkoivat silti ajallaan. Eli kemiallinen se kai lienee. Menkkaoireet on jo tosi voimakkaat ja lisäksi lämmöt laskeneet hiukan.

No, ei haittaa ettei meille sitä kesävauvaa tule, mutta hiukan alkaa huolestuttamaan tää kierto. Siis toi luteaalivaihe. Saaneekohan tässä sit ollenkaan pikkukakkosta ilman jotain apuja. :ashamed:

Tuntuu silti jotenkin epäreilulta, että kaverikin tuli raskaaksi ekasta ovulaatiosta vaikka vielä imettää. Minä sain odotella ekojen menkkojen alkua 3 kk imetyksen loputtuakin, ja nyt sitten toi luteaalivaihe ei toimi. Miksi. :ashamed:
 
Maanantaita!

Alkuun pahoittelut kaikille jotka taas ovat joutuneet kohtaamaan tädin :( :hug:

Vedänkö muuten pohjat, esikoinen syntyi 11 päivää yli lasketun... Mutta toisaalta, mulla oli kyllä alkuun kaksi laskettua, joista se mitä itse ja gyneni piti oikeampana oli myöhempi kuin virallinen LA, joten siihen nähden ei ylitystä ihan noin paljoa. Mut, aika kypsää oli viimiset päivät... :kieh: Ja ihan itsellään päätti sitten syntyä, kun käynnistyksellä uhkailtiin. :D

Täällä odotellaan ajan kulumista, hankin sitten ne ovis-tikutkin! Osais nyt vielä päättää, että koska alkaa pissiä purkkiin, kun kierto kuitenkin nyt 26-32 välillä pyörinyt. Ei kai nyt sentään ihan viel kannata? Kp ois kait 9?

Nyt täytyy mennä syömään.
:wave: :wave:
 
elwi mä testaan kp31 jos ei aiemmin ala,kun mulla on säännölliset..
ja meillä poika syntyi tasan rv 38,olin jo pidemmän aikaa ollu 3 cm auki,joten seuraavilla supistuksilla piti lähtee matkaan,sit olin sairaalassa 4cm ja se tyssähti siihen,puhkastiin kalvot niin alkoikin jo tapahtua..
 

Yhteistyössä