*Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:
Ja sain lähetteen et saisin loppuodotukseen sillasen tukivyön :/ en tiedä onko apua mut kaikkea kannattaa kokeilla. :D
Mulla oli Selkätuki ja siitä oli ainakin mulle paljonkin apua :)
Sillä unohtus selkäkivut kun lähti ulos :)



Emppu788 & Luka 1 viikkoa ja 1 päivä
 
On kyllä mukavan pyöreitä massuja...itsellä vielä NIIN pieni noihin verrattuna, vaikka viikkoihin nähden onkin jo hassun nopsaan pyöristynyt :D

Tässä tänään päivällä otettu kuva

rv11+3


Ja pahoittelut vähän sekavasta taustasta...miehen viritelmiä koko keittiö täynnä :LOL:

Ja ei siskolla ole vielä mitään tapahtunut...tulppakaan ei ole hänen huomioiden mukaan vielä irronnut kokonaan, mutta niinhän sitä sanotaan, että hiljaa hyvä tulee...mutta ei kyllä millään malta odottaa koskaan noita syntymiä, vaikkei oma vauva kyseessä olisikaan. :D

paapelo+poju+Tiuhti 11+3
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:
Terve

Olen tyhmä mut kertokaa miten te saatte ton kuvan tohon. mä en vaan osaa.... :ashamed:
Meet vaikka sivulle www.aijaa.com. Sinne lataat kuvan (kuvatiedosto -kohdan vierestä valkkaat selaa jolloin pääset valitsemaan kuvan koneelta). Sitten lataa... ja sitten kun oot kuvan ladannut se tulee näyttöön pienenä ja siinä alla on useampi linkki. Niistä valkkaat toisen jonka edessä lukee pikkukuva (tai jotain vastaavaa) ja sen vaan liität tähän tekstikenttään
 
Niiskis (annoin siulle nyt lempinimen ) :D

Eli itse tosiaan otan sieltä aijaan sivuilta linkkikohdan, jonka vieressä lukee pieni kuva...sitten mustamaalaan sen ja painan hiiren oikeaa näppäintä ja valitsen kopioi.

Sitten kun olen kirjustanut tarpeelliset esittelyt, niin klikkaan samaa nappia ja valitsen liitä...näin tämä pienenkuvan linkkikoodi tulee tekstinä näkyviin ja kun lähetät kirjoituksen, tulee kuva automaattisesti näkyviin. :D

Toivottavasti en kirjoittanut liian sekavasti... :ashamed:
 
AAM
just niinko paapelo selitti.. :) valitset sen pikkukuva linkin, maalaat sen ja liität tähän tekstin sekaan, ehkä rivi on hyvä jättää väliä sit siihen tulee se [ img ] alkuu ja loppuun. [/img ] niin siitä koostuu se sun kuva .. .ja pitäis näkyä.. testaas
 
Ihana massu sinulla Joie, ja aivan ihku paita! :D (minä täällä kuolailen ihmisten vaatteita kun itselleni mahtuu tällä hetkellä tasan kolme paitaa:headwall:...)

Ja paapelollakin jo ihan selvä raskausmassu :heart:, nätti!
 
Heippa kaikille! :wave:

Nyt on lomat lomailtu tältä erää ja yritetty taas päästä töiden makuun..

Eipä mitään uutta itselle, vaavi välillä kutittelee masua, eilen ekaa kertaa potkaisi kesken palaverin sen verran kovaa, että hätkähti koko kroppa. Jos joku juuri sillä hetkellä katsoi mua, niin ihmetteli varmaan, että mikä ihmeen hyppykuppa tuolle mahtoi tulla! :LOL:

Esikoisen kanssa kuunneltiin yhtenä iltana ekaa kertaa yhdessä kotidopplerilla vauvaa ja tytöstä se oli hurjan hauskaa. Hän oli sitä mieltä, että vauvalla oli varmasti kova nälkä, sen verran kurinaa sieltä kuulemma kuului!

Sini, rv 19+1
 
Huomenta!

En ma mitaan synnyttanyt ole, sairaalaan paatin taas menna paivaksi makailemaan, kun siella on niin hirveen kivaa... :headwall: Yha ovat sita mielta, etta synnytyksen alussa olen... mutta kuinka monta viikkoa synnytys voi olla aluillaan?? :eek:

Tanaan onneksi vapaapaiva sielta, ellei oireet pahene! =)

Onnea uudesta autosta AM ja ihana massu! Tanaanko paaset sit sorkittavaksi? :D

Mulla sama tilanne Marza-[b] supistuksia tulee, valilla kipeitakin, mutta mihinkaan ne ei johda... :|

[/b]


Onnea hyvin menneesta ultrasta Nottiainen!!! :heart:

Makin tulisin mieluusti sun vastaanotolle, jollet olisi niin kaukana Paapelo! :D Mites sun siskolla asiat etenee? Ja nyt tuppaavat sulle sitten ultra- aikoja ihan kunnolla... :D Sun kaynnistys kuulostaa kylla kivalta... ei kuulosta yhtaan sellaselta kivikautiselta kipukokemukselta! :LOL:

Ihana masu Joie! =)

Ihana nimi teidan pienella Emppu! :heart: Miten teilla on alkanut sujua?

Ihanat masut myos Niiskiksella ja Paapelolla! :heart:


Taalla jaa heti jalkeen, kun ei paivaan ehdi kirjoitella! :LOL:


Myohemmin siis uudelleen! #


Latte :wave:

 
lyhyesti käymässä koneella; eilen sain saikkua mammalomaan saakka. Supistelee kipeästi, verenpaine korkealla, turvotusta ja selkä sökönä. Lekurilla oli vaikeuksia valita minkä se noista olis lappuun laittanu! :LOL:
Nyt saapi huilata ja kerätä voimia koitokseen, vielä 8 viikkoa laskettuun aikaan. Osastolevolla uhkaili jo lääkäri, jos en kotona huilaa kiltisti.

Lueskelen juttuja kotikoneelta huomenissa kun on nyt tuota "aikaa itselle", tänään vielä muutaman tunnin töissä opettamassa sijaista!

B)
 
millipilli
Latelle tsempit!!! Kurjaa tollanen odottelu, mutta ei enää voi mennä pitkään... eihän? :D

Mä olin niiiiiin pettynyt kun aamulla heräsin hyvin nukkuneena omasta sängystä. Supisteli illalla aika napakasti... no, ehkä sitten kuukauden päästä.

Kohta neuvolaan, palailen myöhemmin kuulumisten kanssa.

millipilli & Frank 37+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Hieno juttu, etta sait kunnolla nyt sita saikkua Blondie! :hug: Ala sit roiku siella toissa kauempaa kun sen pari tuntia ja sit kotiin makailemaan. Onko sun selka kovin kipea? :hug:
sen verran kipeä ettei 3-4 tuntia enempää yössä saa nukuttua. No, kohta pääsee kotiin päikkäreille.
=)
 
Höh,mä olin jo ihan varma et oot synnyttämässä Latte :hug:

Meillä likalla nousi eilen illalla kuume,nyt ollaan aamupäivä oltu kotosalla,iltapäivällä kävellään joku pikku lenkki,saa luvan istua vaunuissa sitten.

BV ja P 29+3
 
AAM
mitääs vielä täällä Latte ??? :kieh: hus pois jo !! mä luulin jo että kasipalloa ei tarvis.. |O että sadetanssi ois tepsinyt.. ei permanto täytyy vissiiin alkaa vetää riverdanssia täällä

no toi oli lähinnä sitä :D :LOL:

niiksu kaunis masu :heart: ja heeno kuva :D

Blondie hoitelet opetukset ja kotio rentoutumaan.. :) :hug:

Sini tervetuloa arkeen :D :wave:

lääkäriin ... --->


Am & hippunen 36+2 :heart:
 
millipilli
No nih, nyt on neuvolassa käyty.

rv 37+3
pissassa proteiinit yhdellä plussalla
RR 120/80 ja 119/78 (tähän asti yläpaine ollut 100-110 ja alapaine n. 65)
paino +233g/vko, raskauden alusta tasan 8kg
syke 155
liikkeet ++
RT

Niin ja sitä limajuttua tuli eilen illalla vielä lisää. Mä niiiiiiin toivon että tää ei menis ihan sinne laskettuun aikaan, mutta saas nähdä. :D

Ai niin.. mä sain tänään vihdoin äitiyspäivärahapäätöksen ja olen TOSI iloinen. Esikoisesta kun sain minimin ja nyt en :D ja siksi sain sen vasta nyt kun se tuli 6kk:n tulojen perusteella ja siihen tarvittiin vielä helmikuun palkkatiedot, mutta ehtii onneksi ihan ajallaan maksuun.

millipilli & Frank 37+3
 

Yhteistyössä