*Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

Onneksi meitä 35++Odottajia muitakin ei ole niin vanha olo :p Olen Äippä Pirkanmaalta ja toinen tulossa kesäkuussa,esikoinen nyt 6vuotias ja Olemme uusperhe .Hyvin onneksi olen jaksanut vaikka olen äippäpolin asiakas,kilpirauhasen liikatoiminnan takia .
Plussa Pallo 25+5 :heart:

Huomenta!

Ihan ekaksi omaa vinkunaa. Viime yo oli taas kamala, selkaa ja mahaa sarki, eika missaan asennossa ollut hyva, torkuin vaan kipujen valilla. Nyt taas suht kivuttomia supistuksia. Hitaasti taa homma mulla etenee. Antais nyt edes yolla nukkua- muuten saattaa olla, etta aiti on hyvinkin kiukkuinen ensikohtaamisessa, kun liikavasymys on paalla... :ashamed:

Skye- Kiva, etta aamut sujuu paremmin! Toivottavasti paaset kohta eroon tuosta iltapahoinvoinnistakin! =) Se on kylla kumma, ettei tyopaikalla ymmarreta netissa surffailun tarkeytta! :LOL:

Tervetuloa mukaan Aitiys ja onni! Eipa meista moni mitaan ihan nuorikoita kai ole (en kylla tiia yhtaan). Itse olen myos yli 30- samapa tuo ika on! =)

Latte :wave:

AAM
BV kävin tuolla vauvakuume puolella ja katsoin että sukkapari on siellä..siis onko tapahtunut jtn mitä multa on jäänyt välistä kun löytyy meidänkin listalta 18.8. la kohdasta ? :| yritin löytää nopsaan tuoreimman viestin mutta en jaksanut selailla kauhian kauan..

Nonni, keskiviikkoiseen tapaan viikot vaihtuu taas :D. Otin myös pari massukuvaa viikkojen vaihtumisen ja täysiaikaisuuden kunniaksi, eipä se ihme oo että hengitystä ahdistaa istuessa kun katsoo noita kuvia - aikas ylhäällä on mun massu vielä! Huomatkaa myös hieno Harry Potter -salama mun luomessa :LOL: - oli tollainen jo esikoista odotaessa, mutta nyt näyttää salama vielä kasvavan...

Ai niin ja sorry kauheet lämpökerrastokalsarit, en jaksanut alkaa tälläytymään kuvaa varten...

Tervetuloa mukaan äitiys ja onni! :wave: :xmas:

Hehei Talvitie! Kolme viikkoa laskettuun! :D Ihana massu sulla ja HP- fanina olen erittain kateellinen sun salamasta! :LOL: Ma huomasin eilen muutamia raskausarpia... :| toivoin, etta olisin saastynyt, mutta luonto paatti toisin.

Ihana maha myos sulle BV! Sullakin kohta 30 viikkoa taynna ja aika antaa tama mantteli perijalle! :D

Ma taalla kulutan aikaani netissa surffaamalla!

Tervetuloa vaan äitiys ja onni mukaan jutustelemaan. Kivaa kun tulee tasaisesti uusia, ei pääse palsta kuivumaan kokoon kun nuo meidän "konkarit" jakaantuessaan vaihtavat vauvapuolelle. Tsemppiä vaan Latte, Emppu ja muut maaliskuulaiset Viimeiset viikot ja päivät ovat kyllä tuskaisia ja hitaita :kieh: Eikä ole pitkä matka jäljellä esim. Talvitielläkään, huh pian teillä on pienet nyytit kainalossa :heart: Ja iästä, täällä ollaan hyvää vauhtia kans kulkemassa kohti 40:iä, joten ei aivan nuori odottaja....

Saatiin ihana yllätys suvulta. Olivat koonneet meille varsin aitosisältöisen äitiyspakkauksen! Me kun ei asuta Suomessa, niin ei oltais sitä Kelalta saatu. No nyt meilläkin siis sellainen ihanuus hipelöitävänä, ihania ja tarpeellisia juttuja!!

Oi ja nuo teidän masut [/b]Talvitie ja BV, upeita "palloja"!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Hehei Talvitie! Kolme viikkoa laskettuun! :D Ihana massu sulla ja HP- fanina olen erittain kateellinen sun salamasta! :LOL: Ma huomasin eilen muutamia raskausarpia... :| toivoin, etta olisin saastynyt, mutta luonto paatti toisin.
Hihi, onhan tuo ihan persoonallisen näköinen vaikken itse mikään fanaattinen HP-fani olekaan =) . Mulla ihan pariin päivään tummentunut tuo ja pidentynyt, samoin jenkkakahva-arvet voimistuvat kokoajan... Vieläköhän sitä ehtii muuttua ihan seepraksi ennen kuin vauva syntyy?! :/ B)

Onpas hienoja massuja...kohta niitä ei teillä sitten olekkaan :D

Täällä on esikon jättipallosta jäänyt jenkka kohdalle kammot seepran raidat...tai oikeastaan tulee mieleen ennemmin, että tiikeri olisi yrittänyt saada minusta helppoa saalista (lyllertävä, valittava ja tuskanhikinen, siis selviä heikkouden merkkejä ) ja napannut kynsillä kiinni lonkista ja vetänyt alaspäin :LOL:
Tosi ihanat...

Ensiviikolla onkin sitten menoja...keskiviikkona on siskon synnytystapa arviointi, johon menen seuraksi ja sitten perjantaina onkin oma ultra...ja oli jotain muutakin, mutten juuri nyt muistakkaan :whistle:

Poika se on niin avulias...eilen kun tyhjäsin pesukoneen ja heitin kuivausrumpuun, niin poika päätti sitten omiin nimiin täyttää pesukoneen...en siis huomannut sitä, mutta illalla sitten huomasinkin.
Siellä oli tungettuna hienosti vaatteita, pallo, harja, vessapapru rulla, hedelmäpussi, pesusieni ja huuhteluaine pullo :LOL:

Onneksi huomasin, kun miehellä on yleensä tyylinä laittaa kone päälle, jos siellä näyttää jotain olevan...siitähän se sotku olisikin tullut :LOL:

Eipä kummempaa tänne...voisin juoda kupin kahveeta kun uusi kahvinkeitinkin saatiin :D

paapelo+poju+Tiuhti 10+4

pikasesti komukalla; Lohjan äpkl:lilla käyty tilannetarkastuksessa supparien takia. Loppuviikko saikkua. Maanantaina duuniin opettamaan sijaista, tiistaina takasin lääkäriin ja lisää saikkua. Nyt takasin huilaamaan.

Blondie rv 30+0 poksuu viikot

|O |O |O |O |O |O

Voi että et on tuskaa... vesseli viihtynyt jo 45min poikittain... :kieh: Ei veny nahka ei... ja |O |O |O Samalla potkii niin kovaa...

Se on poks poks tänään 31+0 :D

Haluun päästä painoarvioon.... Nähdä pikku vesselin... Mut eikö sillanen ole vast rv 35 ja silleen? En enää muista. Nyt vaakatasoon ei täst tule taas mitään.

N-R&n1v.+pp31+0 :heart:

Yhteistyössä