Heippa!
BV, kiitos uudesta pinosta
olkkis, onnea pienen ihmeen liikkeistä :heart: :heart:
kesäihme, osanottoni :hug: ja samaan syssyyn onnittelut hyvistä ultrakuulumisista
paapelo, ihanat unirituaalit teidän pojalla
mamacita, suurensuuret onnittelut plussasta! :flower:
latte, huu, lupaavalta kuulostaa
kohta on teilläkin nyytti kainalossa.
( . ), olo on ihan JÄTTIMÄINEN... vaikka kaikki sanookin että maha on pieni. Ei se siltä silti tunnu
Menkkakipuisia suppareita tulee päivittäin, mutta ei mitään niin kipeitä etteikö pystyis niiden aikana olemaan. Ja olen prkl pettynyt jos torstain lääkärineuvolassa sanotaan, ettei paikoissa oo tapahtunu mitään
Huomenna on ihan ihmeellistä kun miehellä on vapaailta
viedään poika mummulaan yökylään ja mennään leffaan
Poitsu aloitti tänään kerhossa. Ihan hyvillä mielin sinne aamulla jäi ja hyvin oli mennyt. Vähän oli vaisua poikaa ja kovasti halaili ja suukotteli kun menin hakemaan
onhan se outoa kokeneelle tarhalaisellekin kun yhtäkkiä kaikki ihmiset onkin ihan outoja.
Äsken laiteltiin pojan kanssa viimeisiä vauvan juttuja kuntoon. Äippäpakkauslaatikon laitoin sänkyyn ja lakanatkin valmiiksi niin ei tarvi niitä sit alkaa miettiä myöhemmin... samaan syssyyn sit vielä raahasin vauvan vaatelipaston hoitopöydän kanssa samaan huoneeseen. Kaukalo haettiin eilen mun vanhemmilta jossa se on ollut säilytyksessä ja pesin sen pehmusteet. Hitsi että se näyttää pieneltä!! Nyt sitten vaan odotetaan... mä niin toivon että ei ainakaan yli menis. Esikoinen syntyi laskettuna päivänä. Eniten jännitän sitä kyllä, että vauva syntyis ei ens vaan sitä seuraavana viikonloppuna kun mies on kavereidensa kanssa joka vuotisessa pilkkikisareissussa. Eli siis "pilkkikisoissa". No joo, kyllä ne pilkkiikin mutta se taitaa kuitenkin olla toisella sijalla... nestetankkaus niillä reissuilla on ainakin aina kunnossa. Niin ja kun mä en oikeesti tiedä uskonko että toi ukko pystyy oleen ajokunnossa siellä... no, kyllä mulle riittää sekin että ei vedä kännejä ja on sellaisessa kunnossa että voi taksilla tulla synnytykseen mukaan jos silloin matkaan lähdetään.
Huomasittekos muuten eilen että nelosella alkoi Sairaala -sarjan toinen tuotantokausi? Ois mahkut vielä päästä telkkariin synnyttään kun kuvaukset jatkuu huhtikuun puoleenväliin saakka
no joo, mun synnytykseen ei oo yhdelläkään kuvausryhmällä mitään asiaa
mutta kiva kun alkoi taas toi sarja
kiinnostaa varsinkin kun ite olin koko viime kesän tuolla TAYSan vastasyntyneiden tarkkailuosastolla ja syksynkin sinne vielä keikkailin.
Mitäs mä vielä jaarittelisin... ai niin, esikoinen pamautti sunnuntaina kesken Tanssii tähtien kanssa katselun: "Äiti, mistä se vauva tulee?" No, onneksi vastaukseksi vielä toistaiseks riitti se että vauva tulee masusta
Nyt mä lopetan... kukaan jaksa näin pitkälle lukea.
millipilli & Frank 36+2