*Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

Juu tätihän minusta on tulossa :D

Olen menossa tukihenkilöksi synnytykseen mukaan, joten siksi kuumottelen täällä joka ikinen päivä, että joko joko :LOL:
Olen kuitenkin säästänyt siskon noilta kyselyiltä, kun muistan kanssa esikosta, miten rasittavaa oli vikoilla viikoilla, kun ihmiset kyseli, että etkö vieläkään ole posahtanut...oli kuulkaa huumori kaukana, kun tiuskin mahapystyssä, että miltäs kuule näyttää.
Ja äiti...voih...joka päivä väh. 2 kertaa soittoa, että tuntuuko mitään :LOL:

 
Kevennystä päivään... :LOL:

Kolme miestä istuu synnytysosastolla odottamassa tietoa synnytyksestä. Kaikki ovat hermostuneita
kun hoitaja tulee paikalle. Ekalle hoitaja kertoo vaimon saaneen kaksoset johon tämä totetaa:
"Outoa, olen nimittäin töissä TV kakkosella!". Toiselle hoitsu kertoo vaimon saaneen kolmoset,
johon mies toteaa:"Todella merkillistä, juonnan MTV3:n chattia." Kolmas mies sekoaa ja pakenee,
huutaen perään: "Mä olen pullottajana seven upilla!"
 
Onnitteluja synnyttäneille yhteisesti :) Työt häirittee edelleen mun nettailua, mutta yritys on kova :LOL: viikkoja kasassa 10+ jotain, ja 30.3 ois neuvola. Jännäilen, että jokohan neuvolan täti yrittää sydänääniä kuunnella... Miten teillä kuului tästä toisesta? Mulla ekasta viikoilla 9+ jotain, joten kun ens viikolla on kuitenki jo yli 11 kasassa, niin toiveita olis... Mitenkäs, jokos Latte on poksahtanut?

Huh kun jänskättelee että onko tuolla kaikki ok, kun vasta 6.4 sinne np-ultraan... kun ei paikallisessa terveyskeskuksessa ole lääkäriä joka osaisi ultrata... että olisi jo aikaisemmin päässyt vuotojen takia kurkistamaan :kieh:
 
Pomppiva pallokala tervetuloa mukaan,lisäilin sut listoille :wave:

Toukokuun alussa mä luovutan haikein mielin sitten tämän pinon päivittäjän paikan jollekin toiselle,kuka olisi sitten halukas ottamaan pestin vastaan?

Kaikenlaista murhetta ja muuta olen joutunut kestämään viime aikoina,mutta nyt annan itseni luvan nauttia tästä raskaudesta! :D

BV ja P 30+1 *huomatkaa viikot* :heart:
 
millipilli
Onnea latte!!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart:

Ja uusille tervetuloa!

Mä oon ihan tukossa ollut muutaman päivän, mutta tajusin tuossa toissapäivänä että eipä tää ookaan mitään flunssaa vaan mulla alkaa kevään ekat allergiat oireilla :/ kitalaki kutiaa ihan hulluna. Mulla kun allergiaoireet alkaa jo suunnilleen siinä vaiheessa kun joku sanoo sanan kevät :D

Viime yö meni vähän ketuille kun poika ilmestyi viereen pyörimään. Kohta poitsu kerhoon ja sitten iltapäivällä neuvolaan.

millipilli & Frank 38+2
 
Huomenta.

Tervetuloa Bellemama :attn:

ON. Hassu olo... Ei ymmärrä. hiukan huono/heikko... Väsyttääkin hiukan. Toivottavasti ei ole mitään oksutautia tulossa :/

Tarttis vaatteet saada päälle ja raahautua kouluun. :/ Miten voi kiinnostus olla taas näin huipussaan. :ashamed:

Masukin on oudon kipuileva. Ja juu tää vesseli on yöllä heittänyt itsensä takaisin pt... eilen vielä potkut tuntuivat ylhäällä ja nyt taas jyskyttää kohdunsuuta. Ihme kääntyilijä...

:whistle:

Niisku-rouva & neiti1v+pikkupapu 32+6 :heart:
 
ja tervetuloa uudet! :wave:

Paapelolla jännät paikat tukihenkilönä, varmaan mielenkiintoista päästä seuraamaan synnytystä vierestä!

Niisku-rouvalle kiitokset päivän piristyksestä!

( . ) selkä edelleen huonona. Verenpaine laskenut hieman. Nukun yöt muutaman tunnin pätkissä. Tätähän tää sitten on nää loppuviikot

Blondie rv 32 jtn
 
huomenet kaikille!

Taas on kotiuduttu, nyt ovat äidin hautajaiset takana ja jotenkin tuntuu että ois saanut jotain päätökseen ja siten ilmaa ympärille - eli vähän helpottaa. Bad Virgin komppaan sua nyt kyllä täysin, nyt nautitaan raskaudesta! Murheita ja huolia on todella tänä keväänä riittänyt, mutta minäkin haluan antaa nyt kaiken huomioni perheelle ja tälle vauvalle jota odotamme! Tämä on ainutlaatuista aikaa, enkä halua jälkikäteen harmitella odotusajan kuluneen muuta elämää ja sen tapahtumia murehtiessa.

Latte ja Emmmaa, sekä muut vauvan saaneet :flower: :flower: :heart: :heart: Lämpimät onnittelut vauvoista!!!!Voikaa kaikki hyvin ja nautinnollisia, vauvantuoksuisia päiviä teille!

Pomppiva pallokala ja BelleMama Tervetuloa mukaan ja onnea ja siunausta raskauteenne!!

Eilen oli jälleen neuvola ja kaikki näyttää olevan hyvin. Kasvu on tasaista ja sydänäänet vahvat. Itsekin voin hyvin. Joka päivä edelleen lenkkeilen kunnolla, vaikka vähän supisteleekin. Eivät onneksi ole kuitenkaan kivuliaita. Huomenna sitten siihen toiseen sokerirasitukseen, yöks :$ ...

Aika tuntuu minusta hurahtavan älytöntä vauhtia! Tuntuu että aivan vasta tuijotimme epäuskoisina positiivista raskaustestiä, ja nyt ollaan jo näin pitkällä!! Toivottavasti kaikki menee loppuun saakka yhtä onnellisesti kuin tähän mennessä, sitä samaa toivon tietysti meille kaikille!

Nyt ulos aurinkoon :wave:

kesäihme 28+4
 
Moikka!

Ilmoittelen tännekin että meille syntyi pieni prinsessa 21.03 klo 00.49. :heart:
Synnytys meni nopeesti ja helposti, ja jo seuraavana päivänä kotiuduimme. Tytön mitat olivat 3560 g ja 50 cm, pipo 34 cm. Ja vauva on niin ihana!!!! :heart: :heart: :heart:

Latte, onnea tätäkin kautta!!!

Ja uusille tervetuloa!!!

marza ja prinsessa 3, 5 vrk

 
Onnea Latte ja Marza!

Blondielle jaksamista selkäkipujen kanssa! Minä oon huomannut, että auttaa vähän, jos yöllä nousee hetkeksi kävelemään, kun herää niihin selkäkipuihin.

(.) Tukka hyvin, kaikki hyvin. Eli siis kampaajalla käyty aamupäivästä. Mielikin on taas pirteä, kiitos luottokampaajani. Se mies todella saa naisen tuntemaan itsensä naiseksi.
Omaan napaan ei muutoin kuulu sen kummempaa. Aika tasaista tämä oleminen, hyvä niin. Viikonloppuna mittailin vähän vatsanympärystä. 99 cm eli sama mitta, jossa esikoista lähdettiin synnyttämään. Taitaa mennä satanen rikki tällä kertaa.
Huomenna neuvolaan.


Joie ja Sippu rv 33+0
 
AM: Tätä lettiähän on sinnikkäästi kasvateltu jo parikin vuotta. Aiemmin on vaan vähän latvaa leikattu, mutta nyt vihdoinkin oli niin kivasti pituutta, että saatiin hyvin kerroksia siihen. Väri pitäis vielä laittaa. Sainkin jo neuvon, mikä väri pitäisi kaupasta hakea. Minä, kun mielelläni värjään itse.
Sain vauvalahjaksi sellaisen hiuksia hoitavan yövoiteenkin :) Ja ensi kerraksi aikoi koota mulle "äitiyspakkauksen", että pääsee kiireinen ja väsynyt äitikin vähän rentoutumaan.
Niin, ja mulla on kuulemma julkkismassu :)

muoks. Kunhan saan sen värin, niin voiskin jotain kuvaa laittaa.
 

Yhteistyössä