dalila en ollu ikinä kuullukaan mistään mutsysta! Kiitos vinkistä
tintsu joo oon kuulluki että siihen sisaristuimeen ei kai oikein hyvin mahdu sitten enää 100cm pitkä lapsi... Kamalaa tää rattaiden vertailu
Noissa britaxeissa ei mikään muu mietitytä kun se että ne on kai aika leveet.. tai siis niin oon kuullu. Enhän mä livenä oo nähny mitään rattaita vielä
Salainen toive Meilläkään ei kakan vääntämisessä ole rytmiä, mut tytsy hienosti ilmottaa että "kakka!" ja sit mennään potalle
Nykyään myös ilmottaa että "pissi!", mut siitä menee noin 2 sekunttia ja se pissa on jo tullu, heh. Mutta siis pottailu sujuu meillä hyvin jos jaksan laittaa tytön potalle säänöllisesti. On kyllä siis ihan mun jaksamisen varassa, eli ei sitä voi vielä sanoa missään nimessä et olis kuiva. Välillä kyllä oon ihan ihmeissäni kun yövaippa on kuiva ja aamulla tulee puolen litran pissat pottaan, mut satunnaista toi on. Pidän myös tyttöä paljon ilman vaippaa ja kyllä hän aina ilmottaa jos housut on kastunu
Eikös se vähän ole niin, että otolliseen aikaan potalle oppiminen voi kestää päivän? Siis että heti hoksaa mistä on kyse. Mäkin salassa toivon että kesällä ei tarttis enää vaippoja esikoiselle pistää, mut taitaa jäädä toiveeksi vaan...
Tervetuloa
Matilda
Pottailusta vielä, että mun oma äitini oli mun kohdalla tehny niin, että kun oli hermostunu vaippoihin kun olin 1,5v, niin oli vaan jättäny pois ja olin kuulemma 2 kertaa pissannu housuun ja inhosin sitä märkää tunnetta niin paljon että sen jälkeen aina menin potalle itse kun tuli hätä
Eli päivässä oon itse oppinu kuivaksi. Tietty oli aika helppoa varmaan pitää mua ilman vaippaa 1,5v:nä kun sillon oli kesä...
hemari 16+3