Talvicci Kyllä mulleki passaa tuo uus pino,laita sit vaik tänne linkki siihen pinoon niin huomaavat kaikki muutki =)
(.) Tää käväs päivystyksessä tipassa pari tuntia,alkoi taas kivut,siis virtsakivet...lääkäri ihmetteli kylläki sitä et mulla ne kivut tulee lähinnä liikkuessa ja yleensä kivistä kärsivillä se on toisinpäin,lepo pahaksi,liikkuessa helpottaa...mut edelleen samalla diagnoosilla mennään ja vkn päästä soittelen tiimiin ja kysyn mitä olivat kirurgisella mieltä et pitäiskö tutkii enemmän,luultavasti ei.Ja ei oikeestaan mitään muuta kipulääkettä voi syödä ku panadolia(tms.) eli ei tuokaan suositellu mulle kirjoitettua kipulääkettä,mut onneks kivut tosiaan levossa helpottaa...
Nesteytyksen jälkeen oli verenpaineetki aivan loistavat 106/65 millaset on viimeks ollu ennen raskautta!!eilen neuvolassa paineet oli 88/55,jotka mitattiin viel kahteen otteeseen pitänee alkaa muutenki juomaan todella paljon enemmän.
Paino kauhistuttaa itelläki,oli tullu reilu puol kg/vk sokerirasitukseen menen siis minäki joskus kk päästä: / täällä paukkuu varmaan kk päästä jo 80 kg!hyi että....
esikoisesta lähtöpaino oli 70kg,painoin laitokselle mentäes 89kg ja lähtiessä jotai 83kg,vuoden aikana laihdutin sit niin et painoin "parhaimmillaan" 58kg,eli laihdutin keventäjillä 13kg ja sit painoo vaan lähti ku ruokatottumukset oli erit ja ajattelin nytki et kyl ruokatottumukset taas sit muuttuu!mut hyvin olen saanu täs 2-3vuoden aikana kilot takas ja nytki lähtöpaino oli tuon 70kg
Mut nyt jotain hyvää juomaa tekemään
JiiMii&Piipari19+3