**~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

Onnea kaikille plussanneille :)! Ja toivotaan että tärppää niille keille se on ajankohtaista :)!!

Täällä tikutin ovulaatiota sen verran kun tikkuja oli jäljellä. Viivat oli vahvoja, mutta ei yks yhteen kontrollin kanssa.

Täytyy yrittää tunnistaa ovulaatio ilman tikkuja ja heilutella peittoja taisaisin väliajoin :D. Yritän siis olla sortumatta ovulaatiotikkujen ostoon :D.
 
Tää joutuu jännäilee loppuviikkoon kunnes tikut tulee ebaysta ( satsi oviksia 50 kpl ja raskausliuskoja 30 kpl 20€ :D tiedä sitten hyvyydestä :) )
Ku ovis onkin saattanut olla viikkoa myöhemmin mitä on arvuuttanut, sillo ois dpo vasta 7-8 luokkaa eikä 14-15 luokkaa niinku aiemmin arvelin.
 
Kiitos onnitteluista! Uskallan vähän enemmän iloita, tein tänä aamuna varmistustestin ja puolen minuutin kohdalla ilmestyi punainen viiva, joka tummui kontrolliviivan vahvuiseksi. Kai se on nyt uskottava, että pieni on mukana :)

Plussatuulia teille kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Onnea Merilia:)

Täällä mennään kp 25. Tuntuu jo,että menkat alkaa,vaikka yleensä kierto 29-30 päivää. Ovis ois siis ollut aikasessa tässä kuussa (jos on edes tullut)..Oon jo huvikseen testaillu raskaustesteillä pariin kertaan,ihan negaa ne on tietysti ollut:D Liityin myös tonne himostestaajat-ryhmään;D

Pitäis tilailla taas ovistestejä,kun oon kuluttanut ne ihan loppuun jo tässä ekassa yk:ssa! Tai sitten yrittäs olla ilman....Not;)
 
miss_piggy
miss_piggy, 33v, yk 1, ya 04/15, poika-14

Tänään olisi pitänyt jatkaa pillereitä taukoviikon jälkeen mutta jätin pois. Meidän esikoinen ei ole ollut helpoimmasta päästä ja on sellainen äitin poika että huhhuh :D Mutta kun mulla on jo ikää "jonkun verran", ja poikakin sai alkunsa yhdistelmällä terolut+clomifen ja taustalla 1 keskeytynyt keskenmeno ennen poikaa ja pco:ta, niin pakko takoa varmaan kun rauta on kuumaa.
Mutta ihan hissukseen tässä ollaan, eli ei varsinaisesti yrittämällä yritetä. Tulee jos on tullakseen, ja toisaalta toivonkin ettei ihan heti tärppäisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Mä latasin kännykkään tommosen Ovia Fertility appsin ja olen nyt sen innoittamana ajatellut seurata ainakin muutamaa kiertoa vähän tarkemmin. Ovistestitkin otin seurantaan mukaan, niin näkee sitten miten toi kierto ihan tosiasiassa menee.

Aamulämmön mittaaminen on aika epätarkkaa. Mulla lämmöt heittelee ihan reilun asteenkin, vaikka vielä ei mitään ovulaatiota olekaan. Ja esikoinen ei tykkää, kun heti pitäis kellon soidessa singahtaa ylös ja noutaa hänet pinniksestä. Ennen en ole tämmöstä seurantaa tehnyt, joten mielenkiintoista katsoa näkyykö siinä mitään.

kp 13/37
 
miss_piggy
Onko muiden esikoiset aamuvirkkuja? Meidän jätkä herää aamusta riippuen 05:30-07:30, mietin vaan että miten sitten jaksaisi itse kun vauvakin vielä tähän tulisi :D Nuo aikaset aamut etenkin ottaa mulla niin kunnon päälle kun tekisi mieli nukkua.

Gelee royaleita hain luontaistuotekaupasta. Nyt on menossa kp 8, mutta ihan kuin olisi mahassa alkanut jotain tapahtumaan. Ihmeellistä kuplintaa jne, eli toivon että vaikuttaisivat edes jotenkin siihen jotta tulisi menkat suhteellisen ihmismäisesti eikä tyyliin että kiertopäivät taas jotain 100.

Voisi jossain välissä ebayhin tehdä taas tunnukset ja luoda paypal-tilin, jostain hongkongista kun saa tilattua ihan sikahalvalla noita ovis-ja raskaustestejä :D
 
miss_piggy: On aamuvirkkuja taaperoita täälläkin!! Meidän poika herää siinä 6.00-7.00 maissa..: / Onneksi viikonloppuna saa yhtenä päivänä nukkua pitempään,kun vuorotellaan miehen kanssa.

Oma napa: Menkat alko. No,se oli arvattavaa..Silti piti vähän jännittää..Kierto jäi 27 päivään,normaalisti pari päivää päälle. En varmaan ovuloinut, toivottavasti tässä kierrossa sitten! Tai sitten mulla loppu munasolut just kun alettiin yrittää:ashamed:

Tässä kierrossa yritän olla testaamatta ovista!!! Alan muuten ressaamaan siitä. Kun vaan pystyis oikeesti olemaan ilman tikkuja. Se vaan on niin kivaakin,heh.

Plussatuulia!!
 
Onko muiden esikoiset aamuvirkkuja? Meidän jätkä herää aamusta riippuen 05:30-07:30, mietin vaan että miten sitten jaksaisi itse kun vauvakin vielä tähän tulisi :D Nuo aikaset aamut etenkin ottaa mulla niin kunnon päälle kun tekisi mieli nukkua.
Meillä herätään joka aamu viiden - puol kuuden aikaan. Huoh... välillä olis ihana kun sais nukkuu pitkään mutta sit kun taas näkee ne iloiset hymyilevät kasvot niin väsymys haihtuu. :) Ja joo en oo yhtään aamuvirkkuihminen.. kahvilla käyntiin. :LOL:
 
miss_piggy
Meilläkin yleensä ku poika herää aikasin, niin pari tuntia tässä oleskellaan, katotaan pikkukakkosta ja syödään aamupala ja sitten mennään jo ekoille nokosille, jotka kestää 1-2h. Niin ärsyttävää kun ei vaan voi heti aamusta nukkua suoraan pidempään vaan pitää herätä välillä ylös pariksi tunniksi :D

En kyllä tiedä mistä on tuollaisen aikaisen rytmin perunut, meistä ei miehen kanssa kumpikaan ole aamuvirkkuja ja raskausaikanakaan en aikaisin heräillyt.

Ite ajattelin että en nyt vielä myöskään ovistestejä hommaa. Pidetään jännitystä yllä. Raskaustestejä vois kyllä tilailla. Tuli nyt tehtyä ne tunnukset ebayhin jne.. kunhan vaan tuon paypalin saa toimimaan, jotan koodia odottelen verkkopankkiin.
 
Meillä taas poika (1v2kk) on oikea unikeko. Nukkuu n. Klo 20-8 ja 2h päikkärit. Näin menty jo melkein vuosi, tosin päikkäreitä ei enää kun yhet. Ite tosin joudun heräämään töihin jo klo 5 ja sen takia univelkaa kertyy kun ei malta ajoissa mennä illalla nukkumaan :( vähän kateellinen miehelle kun on hoitovapaalla. Syksyllä varmaan taas vaihdetaan vuoroja :)
 
miss_piggy
Meillä on edelleen kahdet päikkärit just sen takia kun herää niin aikasin. Pakko olla, muuten ei tulis mistään mitään :D Jos heräiskin joskus klo 08, niin pystyis alkaa varmaan siirtymään yksiin päikkyihin.

Ei paypal toimi vieläkään, ei voi tilata r-testejä varastoon.

Mulla tää vauvakuume on semmosta aika hillittyä että ei tässä nyt oo mitään semmosta pakottavaa tarvetta tulla raskaaksi nyt ja heti.
 
Meillä ei niin kovin aamuvirkku olla, tosin yöt on melko katkonaisia toisinaan :/. Mut onneksi enemmän kokonaisia öitä kun rikkonaisia :)! Nyt meille iski vielä pientä lämpöä pojalle kun sai toissapv rokotuksia kolme kappaletta neuvolassa :/.

ON: pari päivää sitten tuntui nopea viiltävä kipu oikealle puolella ihan alavatsassa, sitten tänään minua huimas koko päivän vähän väliä. Ja nyt turvottaakin. Tuskinpa nämä raskauden oireita on. Saa nähdä tuleeko menkat ajallaan, vai meneekö kierto taas sen 79pv :D.
 
Meillä nukutaan 18-5.30 pääsääntöisesti aamupäikkärit ulkona 1-2,5 tuntia. Iltapäivällä harvemmin enää päikkäreitä. Paitsi tänään kun jäi menojen takii aamupäikkärit lyhyeks.

Mulla on hirvee vauvakuume. :D
 
miss_piggy
Meilläkin yöt varmaan rauhoittuis jos päästäis yöjuomisista kokonaan eroon. Siis maitoa poika ei juo yöllä enää, mutta vettä. Pitää antaa yöstä riippuen vettä pullosta 1-2 kertaa että rauhoittuu takaisin unille, muuten alkaa vaan itkemään ja pyörimään sängyssä. Kamarin täytyy myös olla aika hyvin pimennetty, muuten herää tosi aikaisin.

Minä jännään että vaikuttaako nuo gelee royalet kiertoon mitenkään. Tai lähinnä odotan mielenkiinnolla että kauanko menee ennen ekoja luomumenkkoja. Äidilleni tänään sanoin että jätin pillerit pois niin hän ainakin oli kovasti sitä mieltä että ihan hyvä jos tekee lapset pienellä ikäerolla :D
 
Mitäs tänne ihmisille kuuluu, mitä vappu suunnitelmia?
Mites muuten, onko teillä tullu lapsille millaisia oireita 1-vuotis rokotuksista? Meillä on nyt reilu viikko rokotuksista ja pojalta tulee ihan ripulikakkaa 4 päivää sekä eilen muutaman kerran oksensi maidot ulos. Mietin että johtuuko tämä nyt niistä rokotuksista vai onko jotain vatsatautia :/.

ON: Mutta menkat ei täällä alkanut ajallaan, olis pitänyt alkaa maanantaina, pitäisi testailla, kunhan saan ostettua testin. En vaan haluaisi pettyä :D. Repäisykipuja on ollut ja migreeni on taas nostanut päätään useammin :/.
 
Meillä tyttö herää 6.30-7.30 nykyisin. Nukkumaan laitetaan 19.30-20, joten lähes kellon ympäri nukkuu. Päikkäreitä ei nukuta niin kellontarkasti, tänään veti 4h unet klo 11-15 ja silti sammui vähän ennen kahdeksaa yöunille :D

Rokotuksista ei ole tullut pientä punaista jälkeä kummempia oireita.

Tähkä94, voihan tuo jotain vatsatautia olla. Toivotaan, että on tärppi käynyt! :)

Eka neuvola on nyt varattu, 25.5. olisi tarkoitus mennä näytille. Ihan omituista koska ei musta edes tunnu siltä, että olen raskaana. Esikoisesta oli sama juttu, mikään muu kuin mahankasvu ja ultrakuvat ei kertonut mulle, että vauva on tulossa :D
 
miss_piggy
Ei meilläkään tullut noista rokotuksista mitään. MPR tosin annettiin eri kerralla kuin ne 2 muuta rokotetta, odotin edes pientä lämmönnousua mutta sitäkään ei tullut. Ainoastaan oli vähän ärtyinen.

Meillä kakan koostumus vaihtelee muutenkin tosi paljon, saattaa päivän aikana tulla ihan kovaa papanaa ja sitten seuraava onkin jo kunnon löysä kasa :D

Täällä ei ihmeempiä vappusuunnitelmia. Kaverin luo mennään huomenna pojan kanssa simalle ja munkille (tai äiti lähinnä nauttii noista tuotoksista, poika saa pienet maistiaiset :D), kun kaverin poika on päivää vanhempi kuin tuo meidän jätkä. Tutustuttiin raskausaikana täällä kaks2 palstalla, ja asutaan aika lähekkäin. Ja eilen oltiin samaisen kaverin ja hänen poikansa kanssa sellaisessa taaperoiden vapputemmellyksessä.

Sain viimeinkin tilattua ebaysta testejä, kestää vaan aika kauan tulla jostain HongKongin perukoilta mutta oli halpoja kun 30 ovistestiä + 20 r-testiä maksoi yhteensä 6€ eikä toimituskuluja ollut enää erikseen. Ei tosin oo ollut mitään ovis-oloja, mutta mutta..
 
Meillä taapero 1v9kk nukkuu 20-5.30 suurinpiirtein joka päivä. Päivällä nukkuu 1.5-2h päikkärit. Mua ei aamuherääminen haittaa ollenkaan, sillä olen aamuihminen. Mies on iltaihminen, joten saa viikonloppuisin nukkua hieman pidempään.

Meidän vappu meni sairastellessa. Flunssaa ja silmätulehdusta. Tylsää. Ovis oli 29.4, joka hyödynnettiin. Ensiviikolla pääsee testaamaan.

Ompa halpaa ostaa noita testeja ebayn kautta. Täytyypä itsekin tilata niitä sieltä. Apteekissahan pelkästään yksi raskaustesti maksaa yli 6e.
 
Ajattelin tänne ketjuunkin nyt tilanteeni päivittää; - tein positiivisen raskaustestin (tai siis oikeastaan testit :D) viime viikolla ennen vappua! Joten aikaisilla vvikoilla mennään ja toivotaan kyytiläisen pysymistä mukana! Roikun kuitenkin vielä keskustelussa mukana ja siirryn tuonne odotuspuolelle vasta varhaisultran jälkeen jos silloin vielä tarvetta!

Plussaista kevättä kaikille :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Heips, tunnen kuuluvani tähän ketjuun! Vauvakuume on noussut jo jonkin aikaa ja nyt tuntuu siltä että kroppakin alkaa taas toimia, tänään näyttäisi olevan kp1 ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen. Esikoinen on vasta vajaat 7kk mutta pieni ikäero meillä on suunnitelmissa joka tapauksessa ja voihan olla että tärppäämiseen menee pitkäkin aika. Tästä se lähtee :)

Onko teillä halukkuutta tulla listatuksi tässä ketjussa? Esikoista kuumeillessani oli kätevää käydä aina täältä tarkistamassa että mikä kp olikaan meneillään :D Voisin yrittää olla listan ylläpitäjä ainakin nyt vielä äitiyslomalla ollessani. Jos on innostusta niin laittakaa tiedot punaisella tulemaan. Eli ainakin nimi, kp x/x, mikä yk ja mitäs muuta, ehkä ikä?
 
miss_piggy
Tuo lista ois hyvä :) Omat tiedot olis tässä alla:

miss_piggy, kp 21/?, yk 1, 33v, poika 02/14

Ajattelin että jos tohon lisäisi vielä sarakkeen että milloin eka lapsi syntynyt :)

Ebayn testit tuli, mulla ihme kivistystä alamahassa vähän väliä mutta ovistestit näyttää negaa. Välillä joku ihme haamujen esiäiti ollut raskaustestissä kun eilen ja tänään testasin, mutta on jotain one stepin sellasia tosi ohkasia liuskatestejä että en tiedä voiko antaa jotain viivanpaikkaa.
 

Yhteistyössä